Dit is gewoon een zelfmoordopstelling.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beetje meer risico volgens Youri.
Dat lijkt mij nu echt een briljant plan.
Ik ken heel dat joybuy niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
Dombo koopt z'n Chinese troep bij Joybuy @:Zipportal
joybuy.nl Proberen stukje markt te veroveren dus je kan er wel dealtjes scoren. Zelf nog nooit besteld, zie aanbiedingen voorbijkomen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ken heel dat joybuy niet.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ken heel dat joybuy niet.
Idd. Karmaquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Schaik dit meer dan gegund , hoerenjong
PSV dichtbij Ounahi lees ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had nooit Sierhuis gewisseld.
Sja meestal is ie nuttig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:05 schreef Saekerhett het volgende:
Zonder gekheid, die dorpsidioot moet NEC toch nooit meer op doel zetten?
Jullie bleven Onana ook gewoon opstellen. En Bayern bleef Neuer ook gewoon opstellen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:05 schreef Saekerhett het volgende:
Tsja wie dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij durft Tadic, Linssen en Chery er niet af te halen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij flikkert heel NEC in een ijskoud badquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:05 schreef Black-Death het volgende:
Nu heeft de keeper wel alle tijd voor een ijsbad
Geen idee, maar Sierhuis kan wel wat forceren. Die ben je nu kwijt.quote:
Wat?quote:
Dick moet de keeper niet als laatste verdediger gaan zien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:05 schreef Saekerhett het volgende:
Maar dit ligt niet aan de keeper.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef OmniRocket het volgende:
Keeper kan vanaf nu ook wel 2e keeper zijn. Als je je ploeg zo nekt.....
Ach, dit was oliedom, voor de rest is het een prima keepert voor NEC.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:05 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vroeg me ook al af waarom we ineens voor wéér een middenvelder zouden gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik trap in onbetrouwbare Spanjaarden.
[ x ]
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan die er iets van? Nog nooit gezien.
Het is net hockey.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet of de keeper hier echt veel aan kon doen, speler zocht duidelijk het handje.
Niet echt, hij wilde de bal over de keeper wippen toch, alleen dat lukte niet helemaalquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet of de keeper hier echt veel aan kon doen, speler zocht duidelijk het handje.
Dat leek mij ook al bijzonder ja, ik reageerde primitief.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waarom we ineens voor wéér een middenvelder zouden gaan.
Botte pech en verre van bewust. Maarja rood onvermijdelijk want je voorkomt een goal/scoringskans.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat is nu eenmaal de regel en die valt hier wel te begrijpen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Botte pech en verre van bewust. Maarja rood onvermijdelijk want je voorkomt een goal/scoringskans.
Totaal bezopen om daar een rode kaart voor te geven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
I see what you did therequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef OmniRocket het volgende:
Keeper kan vanaf nu ook wel 2e keeper zijn. Als je je ploeg zo nekt.....
Totaal volgens het spelregelboekje ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:13 schreef quo_ het volgende:
[..]
Totaal bezopen om daar een rode kaart voor te geven.
Vind het wel meer dan pech. Vooral dom.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Botte pech en verre van bewust. Maarja rood onvermijdelijk want je voorkomt een goal/scoringskans.
Dat zijn nu eenmaal de regels.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:13 schreef quo_ het volgende:
[..]
Totaal bezopen om daar een rode kaart voor te geven.
Hij kan daar niet veel anders, dit is wat van hem verwacht wordt en hij gemiddeld 10x per wedstrijd moet doen vanwege het open huis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vind het wel meer dan pech. Vooral dom.
Hij is gehaald als sweeper keeper ja, dan kan het een keer gebeuren dat je de bal net niet haalt en dat de bal dan verkeerd op het handje valt. Lelijk is het wel, onhandig ook, maar vooral ook wel pech die je op de hals haalt met deze tactiekquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij kan daar niet veel anders, dit is wat van hem verwacht wordt en hij gemiddeld 10x per wedstrijd moet doen vanwege het open huis.
Dan kan dit eens gebeuren, zeker met een keeper.
En daarom had je Sierhuis moeten laten staan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuke jongen die Linssen.
Maar die hoge ballen hebben niet zoveel zin.
Eens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarom had je Sierhuis moeten laten staan.
Wat heb je daarvoor moeten doen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:18 schreef Paul het volgende:
Ik ben er (met abbo van capuchonjongen 🥰)
Mondje en kontjequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat heb je daarvoor moeten doen?
Steek dat abbo waar de zon nooit schijntquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:18 schreef Paul het volgende:
Ik ben er (met abbo van capuchonjongen 🥰)
De zolderkamer van een FOK!-ker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Steek dat abbo waar de zon nooit schijnt
Koekoek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Steek dat abbo waar de zon nooit schijnt
Aanbidden tot 2027quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat heb je daarvoor moeten doen?
Mooie spelert was dat altijd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had al gezocht of hij familie van Toni was..
Waarschijnlijk gewoon 45 minuten plus wat blessuretijd.quote:
Die zijn toch van dat oude hitje On The Wings Of A Nightingale?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:52 schreef RamboDirk het volgende:
Leuk feitje het duo Bodo en Glimt zijn de Noorse Don en Ad.
Akkoord.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon 45 minuten plus wat blessuretijd.
trustequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:54 schreef Black-Death het volgende:
Ik ga zo slapen. Morgenvroeg hardlopen
Rijdt het OV weer niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:54 schreef Black-Death het volgende:
Ik ga zo slapen. Morgenvroeg hardlopen
Nog niet.quote:
Die wedstrijd is een stuk boeiender jaquote:
Ja Dolly zijn doodquote:
Behalve de presentatoren. Stukje VOC.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:25 schreef RamboDirk het volgende:
ik heb tussendoor even 112vandaag gekeken
alleen maar buutnlanders @:de_boswachter
Dat kregen wij op tv ook meequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 23:28 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Noorse humor, speciaal voor Wilco @:maxi-mus
Niet voor de zoveelste keer naar het intens lelijke Glasgow, erg mooi.quote:
Zodra hij geland is in Nederland gaat hij op zoek naar een camera.quote:
Lekker zuipen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet voor de zoveelste keer naar het intens lelijke Glasgow, erg mooi.
Ja maar Ounahi speelt niet bij NEC lol. Denk dat je in de war bent met Ouiassa. Ounahi excelleerde op het WK met Marokko.quote:
Beetje mazzel want niemand verwacht zo'n rode kaart die de einduitslag geheid beinvloedtquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:34 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:fetx en @:r-woud93 met de juiste voorspelling
Jawel hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beetje mazzel want niemand verwacht zo'n rode kaart die de einduitslag geheid beinvloedt
Ik proef een bepaalde zuurgraad.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beetje mazzel want niemand verwacht zo'n rode kaart die de einduitslag geheid beinvloedt
Hoog in de emotie genot.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:42 schreef DeeBee het volgende:
Totale chaos na Lyon-Fenerbahçe; speler Guendouzi aangevallen bij spelerstunnel - https://nos.nl/l/2628459
GIF PASSIE GRINTAquote:
Mooi, loting, WK hokkie (geen sport) en Twente was te veel tegelijkquote:
Ohja verkeerde topic. Die loting zal nog wel even duren neem ik aan.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi, loting, WK hokkie (geen sport) en Twente was te veel tegelijk
Dat hele circus zal mensen wel tegenstaan. Ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Boeit iemand de CL loting?
Er wordt hier zo weinig gepost
Eerste balletje zal worden opgewarmd tussen 18.15 en 18.30 lijkt me?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja verkeerde topic. Die loting zal nog wel even duren neem ik aan.
Ik hoop het, hou al rekening met 18:45.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste balletje zal worden opgewarmd tussen 18.15 en 18.30 lijkt me?
Lekker voetballen bij de Meerboys.quote:
Was niet meer met balletjes de supercomputer berekend de loting. nog meer beinvloedbaarquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste balletje zal worden opgewarmd tussen 18.15 en 18.30 lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind zo'n loting inderdaad echt enkel nog interessant als PSV in de koker zit. Die loting voor die andere floptoernooitjes lees ik later wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De loting boeit me eigenlijk weinig an sich. Alleen benieuwd welke potjes Betis, Feyenoord en PSV spelen. Je weet toch wel dat hoogstens één van de gevestigde ploegen in de shit komt.
De kracht van de nieuwe opzet, is dat de loting juist geen reet boeit. Gewoon wedstrijden spelen, wedstrijden spelen. En dat je niet al te gecalculeerd kunt voetballen omdat het toch te complex is.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind zo'n loting inderdaad echt enkel nog interessant als PSV in de koker zit. Die loting voor die andere floptoernooitjes lees ik later wel.
En Feyenoord loot sowieso Mourinho.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:06 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.uefa.com/uefachampionsleague/draws/2027/2002239/
Warme ballen.
Announce Roma - Feyenoord voor de zoveelste keer.
Dat weet niemand.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat begint de daadwerkelijke loting eigenlijk?
Je bent bang voor Feyenoord he?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Club Brugge hoop ik op 2 dingen:
Liverpool uit
of
Lille uit
Of
gewoon beiden maar dat zou de jackpot zijn voor me. Lille en Club Brugge hebben een hechte supportersband. Bij liverpool denk ik de "You never walk alone" sfeer
Feyenoord Thuis zou fantastisch zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent bang voor Feyenoord he?
Meestal na een half uurquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat begint de daadwerkelijke loting eigenlijk?
Hoeveel ploegen loten we?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:24 schreef fetX het volgende:
Eerst nog oeverloos lange uitleg aids.
Deze keer niet. Ik heb de software gehackt.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Computer software is random.
Condition 1:
AS Roma - Feyenoord
Como zou ik wel leuk vinden, prachtig stadion ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Deze keer niet. Ik heb de software gehackt.
Dit moeten ze wel erg vaak herhalen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Computer software is random.
Ken die club eigenlijk nauwelijksquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Como zou ik wel leuk vinden, prachtig stadion ook.
Ouwe viezerikquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:29 schreef Dven het volgende:
Noem em maar een ouwe lul maar ik mis het ouderwetse ballengrabbelen
Bij de NEC van Italiëquote:
ouwe lulquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:29 schreef Dven het volgende:
Noem em maar een ouwe lul maar ik mis het ouderwetse ballengrabbelen
Wel boeiend project van Serie B naar CL, stadion ligt prachtig aan het COMOmeer. Cesc Fabregas als coach. Fludderus zit daar ook. Tijdje geleden naar Roma - Como geweest.quote:
En Arsenal - Liverpool???quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Arsenal - Inter kan niet
Maar Inter - Arsenal wel
Of andersom
Lekker man. Lekker traditioneel janken over koude en warme ballen er tussenquote:
Dat hebben ze tegen enig welke club uit pot 1 2 3 of 4quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:32 schreef fetX het volgende:
PSV heeft alvast een doelpunt of 5 tegen.
net als tegen liverpool vorig seizoen jaquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:32 schreef fetX het volgende:
PSV heeft alvast een doelpunt of 5 tegen.
Liverpool is geen counterploeg. Real is wel echt vervelend.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
net als tegen liverpool vorig seizoen ja
wordt een gelijkspel in madrid, feyenoord is kansloosquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liverpool is geen counterploeg. Real is wel echt vervelend.
Feyenoord heeft de makkelijkste opponent thuis.
Wel de zwakste van de 9 nu Dumfries weg isquote:
Als Mbappe en Vini niet fit zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wordt een gelijkspel in madrid, feyenoord is kansloos
Liverpoolquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe niet zo vervelend, Inter is gewoon de beste optie uit die pot zo ongeveer.
Je verlaagt je tot het niveau van PSVCL.quote:
Dat kan niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:36 schreef Dven het volgende:
PSV zal wel tweemaal naar Madrid gaan dan.
Ik trapte erin.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
2x naar Madrid.
Hij snapt de loting NOG niet
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je verlaagt je tot het niveau van PSVCL.
Ter info.
Eens, maar wel haalbare kaart zeker als Alvarez nog vertrektquote:
Sorry, ik ben ook de vlugste niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |