abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:47:07 #101
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221654977
Bjorkan, is dat wellicht wat voor Feyenoord?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221654980
:W
pi_221654981
Tja niet onverwacht
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:47:21 #104
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221654986
En dat is 'm, Bjorkan. @Caland
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Sport dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:47:37 #105
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221654994
Drs. P toch geklopt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:50:33 #106
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221655017
2-0
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:50:37 #107
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221655018
En 2-0.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221655020
En dat is 2
pi_221655022
Opdoeken die handel
pi_221655025
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:10 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee, dit kan niet.
kijk jij ooit naar NEC dan?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221655026
Wordt een lange tweede helft.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Redactie Sport dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:51:19 #112
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221655027
NEC gaat maximaal 6 puntjes halen in de groepsfase
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:51:31 #113
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_221655031
Ik denk dat het lastig wordt
  Redactie Sport dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:52:13 #114
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221655039
Dit wordt wel moeilijk nu.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:52:34 #115
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221655044
Leuk feitje het duo Bodo en Glimt zijn de Noorse Don en Ad.
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:53:14 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221655050
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:51 schreef mitt het volgende:
Wordt een lange tweede helft.
Waarschijnlijk gewoon 45 minuten plus wat blessuretijd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Sport dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:53:25 #117
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221655052
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:52 schreef RamboDirk het volgende:
Leuk feitje het duo Bodo en Glimt zijn de Noorse Don en Ad.
Die zijn toch van dat oude hitje On The Wings Of A Nightingale?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221655055
Ik ga zo slapen. Morgenvroeg hardlopen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_221655074
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk gewoon 45 minuten plus wat blessuretijd.
Akkoord.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221655082
Het kan nog
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:57:46 #121
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221655094
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:54 schreef Black-Death het volgende:
Ik ga zo slapen. Morgenvroeg hardlopen
truste :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:57:49 #122
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221655096
Rooy leeft ook nog steeds.
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:01:00 #123
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221655122
NEC :')
  Moderator dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:02:05 #124
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221655134
Ach NEC
What can change the nature of a man?
pi_221655193
Disasterclass
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')