Wat?quote:
Dick moet de keeper niet als laatste verdediger gaan zien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:05 schreef Saekerhett het volgende:
Zonder gekheid, die dorpsidioot moet NEC toch nooit meer op doel zetten?
Maar dit ligt niet aan de keeper.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef OmniRocket het volgende:
Keeper kan vanaf nu ook wel 2e keeper zijn. Als je je ploeg zo nekt.....
Ach, dit was oliedom, voor de rest is het een prima keepert voor NEC.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:05 schreef Saekerhett het volgende:
Zonder gekheid, die dorpsidioot moet NEC toch nooit meer op doel zetten?
Ik vroeg me ook al af waarom we ineens voor wéér een middenvelder zouden gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik trap in onbetrouwbare Spanjaarden.
[ x ]
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan die er iets van? Nog nooit gezien.
Het is net hockey.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet of de keeper hier echt veel aan kon doen, speler zocht duidelijk het handje.
Niet echt, hij wilde de bal over de keeper wippen toch, alleen dat lukte niet helemaalquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet of de keeper hier echt veel aan kon doen, speler zocht duidelijk het handje.
Dat leek mij ook al bijzonder ja, ik reageerde primitief.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waarom we ineens voor wéér een middenvelder zouden gaan.
Botte pech en verre van bewust. Maarja rood onvermijdelijk want je voorkomt een goal/scoringskans.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat is nu eenmaal de regel en die valt hier wel te begrijpen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Botte pech en verre van bewust. Maarja rood onvermijdelijk want je voorkomt een goal/scoringskans.
Totaal bezopen om daar een rode kaart voor te geven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
I see what you did therequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef OmniRocket het volgende:
Keeper kan vanaf nu ook wel 2e keeper zijn. Als je je ploeg zo nekt.....
Totaal volgens het spelregelboekje ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:13 schreef quo_ het volgende:
[..]
Totaal bezopen om daar een rode kaart voor te geven.
Vind het wel meer dan pech. Vooral dom.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Botte pech en verre van bewust. Maarja rood onvermijdelijk want je voorkomt een goal/scoringskans.
Dat zijn nu eenmaal de regels.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:13 schreef quo_ het volgende:
[..]
Totaal bezopen om daar een rode kaart voor te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |