De kracht van de nieuwe opzet, is dat de loting juist geen reet boeit. Gewoon wedstrijden spelen, wedstrijden spelen. En dat je niet al te gecalculeerd kunt voetballen omdat het toch te complex is.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind zo'n loting inderdaad echt enkel nog interessant als PSV in de koker zit. Die loting voor die andere floptoernooitjes lees ik later wel.
En Feyenoord loot sowieso Mourinho.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:06 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.uefa.com/uefachampionsleague/draws/2027/2002239/
Warme ballen.
Announce Roma - Feyenoord voor de zoveelste keer.
Dat weet niemand.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat begint de daadwerkelijke loting eigenlijk?
Je bent bang voor Feyenoord he?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Club Brugge hoop ik op 2 dingen:
Liverpool uit
of
Lille uit
Of
gewoon beiden maar dat zou de jackpot zijn voor me. Lille en Club Brugge hebben een hechte supportersband. Bij liverpool denk ik de "You never walk alone" sfeer
Feyenoord Thuis zou fantastisch zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent bang voor Feyenoord he?
Meestal na een half uurquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat begint de daadwerkelijke loting eigenlijk?
Hoeveel ploegen loten we?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:24 schreef fetX het volgende:
Eerst nog oeverloos lange uitleg aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |