Feyenoord Thuis zou fantastisch zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent bang voor Feyenoord he?
Meestal na een half uurquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat begint de daadwerkelijke loting eigenlijk?
Hoeveel ploegen loten we?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:24 schreef fetX het volgende:
Eerst nog oeverloos lange uitleg aids.
Deze keer niet. Ik heb de software gehackt.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Computer software is random.
Condition 1:
AS Roma - Feyenoord
Como zou ik wel leuk vinden, prachtig stadion ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Deze keer niet. Ik heb de software gehackt.
Dit moeten ze wel erg vaak herhalen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Computer software is random.
Ken die club eigenlijk nauwelijksquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Como zou ik wel leuk vinden, prachtig stadion ook.
Ouwe viezerikquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:29 schreef Dven het volgende:
Noem em maar een ouwe lul maar ik mis het ouderwetse ballengrabbelen
Bij de NEC van Italiëquote:
ouwe lulquote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:29 schreef Dven het volgende:
Noem em maar een ouwe lul maar ik mis het ouderwetse ballengrabbelen
Wel boeiend project van Serie B naar CL, stadion ligt prachtig aan het COMOmeer. Cesc Fabregas als coach. Fludderus zit daar ook. Tijdje geleden naar Roma - Como geweest.quote:
En Arsenal - Liverpool???quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Arsenal - Inter kan niet
Maar Inter - Arsenal wel
Of andersom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |