Waarschijnlijk gewoon 45 minuten plus wat blessuretijd.quote:
Die zijn toch van dat oude hitje On The Wings Of A Nightingale?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:52 schreef RamboDirk het volgende:
Leuk feitje het duo Bodo en Glimt zijn de Noorse Don en Ad.
Akkoord.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon 45 minuten plus wat blessuretijd.
trustequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:54 schreef Black-Death het volgende:
Ik ga zo slapen. Morgenvroeg hardlopen
Rijdt het OV weer niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:54 schreef Black-Death het volgende:
Ik ga zo slapen. Morgenvroeg hardlopen
Nog niet.quote:
Die wedstrijd is een stuk boeiender jaquote:
Ja Dolly zijn doodquote:
Behalve de presentatoren. Stukje VOC.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:25 schreef RamboDirk het volgende:
ik heb tussendoor even 112vandaag gekeken
alleen maar buutnlanders @:de_boswachter
Dat kregen wij op tv ook meequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 23:28 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Noorse humor, speciaal voor Wilco @:maxi-mus
Niet voor de zoveelste keer naar het intens lelijke Glasgow, erg mooi.quote:
Zodra hij geland is in Nederland gaat hij op zoek naar een camera.quote:
Lekker zuipen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet voor de zoveelste keer naar het intens lelijke Glasgow, erg mooi.
Ja maar Ounahi speelt niet bij NEC lol. Denk dat je in de war bent met Ouiassa. Ounahi excelleerde op het WK met Marokko.quote:
Beetje mazzel want niemand verwacht zo'n rode kaart die de einduitslag geheid beinvloedtquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:34 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:fetx en @:r-woud93 met de juiste voorspelling
Jawel hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beetje mazzel want niemand verwacht zo'n rode kaart die de einduitslag geheid beinvloedt
Ik proef een bepaalde zuurgraad.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beetje mazzel want niemand verwacht zo'n rode kaart die de einduitslag geheid beinvloedt
Hoog in de emotie genot.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:42 schreef DeeBee het volgende:
Totale chaos na Lyon-Fenerbahçe; speler Guendouzi aangevallen bij spelerstunnel - https://nos.nl/l/2628459
GIF PASSIE GRINTAquote:
Mooi, loting, WK hokkie (geen sport) en Twente was te veel tegelijkquote:
Ohja verkeerde topic. Die loting zal nog wel even duren neem ik aan.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi, loting, WK hokkie (geen sport) en Twente was te veel tegelijk
Dat hele circus zal mensen wel tegenstaan. Ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Boeit iemand de CL loting?
Er wordt hier zo weinig gepost
Eerste balletje zal worden opgewarmd tussen 18.15 en 18.30 lijkt me?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja verkeerde topic. Die loting zal nog wel even duren neem ik aan.
Ik hoop het, hou al rekening met 18:45.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste balletje zal worden opgewarmd tussen 18.15 en 18.30 lijkt me?
Lekker voetballen bij de Meerboys.quote:
Was niet meer met balletjes de supercomputer berekend de loting. nog meer beinvloedbaarquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste balletje zal worden opgewarmd tussen 18.15 en 18.30 lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind zo'n loting inderdaad echt enkel nog interessant als PSV in de koker zit. Die loting voor die andere floptoernooitjes lees ik later wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De loting boeit me eigenlijk weinig an sich. Alleen benieuwd welke potjes Betis, Feyenoord en PSV spelen. Je weet toch wel dat hoogstens één van de gevestigde ploegen in de shit komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |