Hij kan daar niet veel anders, dit is wat van hem verwacht wordt en hij gemiddeld 10x per wedstrijd moet doen vanwege het open huis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vind het wel meer dan pech. Vooral dom.
Hij is gehaald als sweeper keeper ja, dan kan het een keer gebeuren dat je de bal net niet haalt en dat de bal dan verkeerd op het handje valt. Lelijk is het wel, onhandig ook, maar vooral ook wel pech die je op de hals haalt met deze tactiekquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij kan daar niet veel anders, dit is wat van hem verwacht wordt en hij gemiddeld 10x per wedstrijd moet doen vanwege het open huis.
Dan kan dit eens gebeuren, zeker met een keeper.
En daarom had je Sierhuis moeten laten staan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuke jongen die Linssen.
Maar die hoge ballen hebben niet zoveel zin.
Eens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarom had je Sierhuis moeten laten staan.
Wat heb je daarvoor moeten doen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:18 schreef Paul het volgende:
Ik ben er (met abbo van capuchonjongen 🥰)
Mondje en kontjequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat heb je daarvoor moeten doen?
Steek dat abbo waar de zon nooit schijntquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:18 schreef Paul het volgende:
Ik ben er (met abbo van capuchonjongen 🥰)
De zolderkamer van een FOK!-ker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Steek dat abbo waar de zon nooit schijnt
Koekoek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Steek dat abbo waar de zon nooit schijnt
Aanbidden tot 2027quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat heb je daarvoor moeten doen?
Mooie spelert was dat altijd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had al gezocht of hij familie van Toni was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |