Ik had niet eens het besef dat ik in kon zoomenquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik polderprik in SCUL. Ben eerlijk gezegd meestal ook gewoon te beroerd om zo ver in te zoomen dat ik iets als een kade kan zien.
Behalve natuurlijk bij hetnijntjepleintje
quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik woon op fietsafstand van Scheveningen en had hem foutIk zat veel te noordelijk naar die pier te zoeken dus dacht dat hij er wellicht niet op stond
Ik durf niks te zeggen 🤣🤣quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:48 schreef BE het volgende:
[..]
Eh... blijkbaar?
Ik zou denken dat iedereen toch wel weet dat Scheveningen aan Den Haag vast ligt en weet ook iedereen Den Haag wel te vinden toch, bij benadering?
Maar goed... my bad...
Volgens mij vrij weinig als het in het ruimbagage gaat.quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:02 schreef exode het volgende:
De buren zitten buiten in de tuin. Ze gaan volgende week maandag naar Griekenland. Jullie vast wel weten wat ze allemaal meenemen in de koffer?
Bacardi, sigaretten, koffie, koffiemelk, suiker, knakworst, toastjes, flessen water, brie, komkommer en chips.
De verdeling wordt besproken, benieuwd wat de douane er van gaat vinden.
Swalmen heb ik echt nog nooit van gehoord. Zat ik 40 km naast. En ik vind het sowieso lastig dat ze geen landsgrenzen hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:23 schreef Tink89 het volgende:
Aah wat sneu voor Juul!
En BE: nee, ik dus niet. Ik zat er 40 km noordelijker dan de bedoeling was. Oeps. Maar ik ben er in mijn hele leven dan ook maar 1 of 2 keer geweest. Eigenlijk vind ik alles boven Rotterdam gewoon moeilijk. Swalmen kan ik wel zo naartoe rijden, maar aanprikken? Mwoah...
#Polderprikker nummer 84 • 4172/5000
🟨728 🟩944 🟨831 🟨877 🟨792
https://polderprikker.nl/
En die laatste was een gok.
Geen idee eigenlijk, ligt vast aan de hoeveelheid.quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij vrij weinig als het in het ruimbagage gaat.
Ligt ook aan de regels van het land.quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:59 schreef exode het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ligt vast aan de hoeveelheid.
quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik durf niks te zeggen 🤣🤣
Zat er 700m naast..
Oh damn... die MapTap!quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Swalmen heb ik echt nog nooit van gehoord. Zat ik 40 km naast. En ik vind het sowieso lastig dat ze geen landsgrenzen hebben.
www.maptap.gg August 24
100🎯 99🎯 93🏆 63😐 51😟
Final score: 727
Maar toch dapper gepostquote:Op maandag 24 augustus 2026 19:20 schreef BE het volgende:
[..]
Oh damn... die MapTap!![]()
Liverpool 'close enough for wifi', maar de rest...
![]()
www.maptap.gg August 24
26🥺 97🔥 69🙂 67🙃 58🤫
Final score: 636
Neequote:Op maandag 24 augustus 2026 16:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zat me toevallig vanmorgen af te vragen of Jewel haar foknaam was of haar echte naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vicky, tenzij wij het helemaal zat zijn tegen die tijd, zijn wij die dinsdag ook nog gewoon op het park. Mocht je 2 meiden van 8 en (tegen die tijd) 10 zien, de 10 jarige in een zwarte buggy, met een vrouw met heel kort blond haar (vrouwlief) en een vrouw met lang donkerbruin haar, it's us
![]()
+1quote:Op maandag 24 augustus 2026 19:53 schreef Kyara het volgende:
Mooie naam @:Schanu
www.maptap.gg August 24
94🏅 98🎯 94🏅 86🎓 86🎓
Final score: 896
Ik ben dol op dit soort topo testjes. Maar ik probeer dat ook vrijwillig te leren. Amerikaanse staten met hoofdsteden, landen en hoofdsteken in Afrika. Caribisch gebied. Oceanie vind ik nog lastig tbh.
Check en geen idee waarom, wil ff nietquote:Op maandag 24 augustus 2026 14:39 schreef livelink het volgende:
Om allerlei redenen heb ik de laatste tijd een enorme achterstand in het huishouden opgelopen. Huis was totaal niet opgeruimd en ook niet helemaal schoon. En hoe erger de achterstand, hie moeilijker je die wegkrijgt. Dus nu is mijn dochter vanochtend gekomen en blijft deze week om alles goed aan te pakken. Ze is echt als een razende Roeland aan de gang. Als ze zo doorgaat is het huis morgen alweer spik en span!
Swalmen weet ik met mijn Limburgse roots dan wel weer aardig te vinden, denk ik.quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Swalmen heb ik echt nog nooit van gehoord. Zat ik 40 km naast. En ik vind het sowieso lastig dat ze geen landsgrenzen hebben.
www.maptap.gg August 24
100🎯 99🎯 93🏆 63😐 51😟
Final score: 727
Ik weet het wel een beetje. Gewoon te druk met werk en met mijn vader. En echt niet zo druk dat ik er niks bij kan hebben, maar mentaal overweldigt het me gewoon allemaal eigenlijk. Dus ik doe dan eigenlijk niks, maar zit me dan de hele tijd in mijn hoofd schuldig te voelen dat ik niet naar mijn vader ben gegaan. In plaats dat ik dan daadwerkelijk naar mijn vader ga of iets in het huishouden te gaan doenquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:30 schreef Mushanga71 het volgende:
#Polderprikker nummer 84 • 4337/5000
🟦1000 🟦1000 🟨731 🟩961 🟨645
https://polderprikker.nl/
[..]
Check en geen idee waarom, wil ff niet![]()
Fijn dat je dochter geholpen heeft. Geniet ervan
Whaha ik ookquote:Op maandag 24 augustus 2026 21:05 schreef Tink89 het volgende:
www.maptap.gg August 24
18🥺 97🔥 93🏆 80✨ 43😶
Final score: 670
Ik zat aan de verkeerde kant van america voor Hawaï, haha!
Nee, mijn vader zit in een verzorgingstehuis. Hij kan niet meer lopen en is dus aan een rolstoel gekluisterd. Naar de wc gaan en naar bed en zo moet met een rolstoellift. En daarbij is hij aan het dementeren. Hem mee nemen ergens naar toe is een heel gedoe. Dan moeten we een rolstoelbus huren en dan houdt hij het maximaal een uurtje vol en omdat wij hem ook niet naar de wc krijgen moet hij dan een luier om en zo. Allemaal erg vervelend. En hij is ook erg eenzaam. Als er niemand komt zit hij de hele dag maar een beetje voor zich uit te staren. Maar ja, ik kan het ook niet opbrengen om er elke dag naartoe te gaan. Ik vind het allemaal erg zwaar hoor. Vooral voor hem natuurlijk, maar ook wel een beetje voor mezelf.quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Nouja, tis niet zo dat we dagelijks in Hawai komen, toch![]()
Mentaal is soms ook zwaarder dan fysiek, @:livelink en dat mag ook gewoon he. Het kutte van mentale zwaarte is dat je het niet uit kunt zetten. Je kan niet doen alsof het er niet is en aan een pijnstiller heb je niks.
Het gaat niet goed met je vader?
Dat klikt ook wel erg lastig. Ik snap dat je dat vies tegenvalt. Je gunt hem zoveel meer (en jezelf dus ook!)quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, mijn vader zit in een verzorgingstehuis. Hij kan niet meer lopen en is dus aan een rolstoel gekluisterd. Naar de wc gaan en naar bed en zo moet met een rolstoellift. En daarbij is hij aan het dementeren. Hem mee nemen ergens naar toe is een heel gedoe. Dan moeten we een rolstoelbus huren en dan houdt hij het maximaal een uurtje vol en omdat wij hem ook niet naar de wc krijgen moet hij dan een luier om en zo. Allemaal erg vervelend. En hij is ook erg eenzaam. Als er niemand komt zit hij de hele dag maar een beetje voor zich uit te staren. Maar ja, ik kan het ook niet opbrengen om er elke dag naartoe te gaan. Ik vind het allemaal erg zwaar hoor. Vooral voor hem natuurlijk, maar ook wel een beetje voor mezelf.
Wat ontzettend lief van haar!quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:39 schreef livelink het volgende:
Om allerlei redenen heb ik de laatste tijd een enorme achterstand in het huishouden opgelopen. Huis was totaal niet opgeruimd en ook niet helemaal schoon. En hoe erger de achterstand, hie moeilijker je die wegkrijgt. Dus nu is mijn dochter vanochtend gekomen en blijft deze week om alles goed aan te pakken. Ze is echt als een razende Roeland aan de gang. Als ze zo doorgaat is het huis morgen alweer spik en span!
Dat is zo rot... weet je ook waar het vandaan komt of is het gewoon weer wennen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 08:15 schreef Tink89 het volgende:
Van mij hoeft een centraal topic ook niet, maar het mag natuurlijk wel... ik vind het vooral grappig om te zien hoe jullie het doen, omdat ik jullie 'ken'. Van random users maakt het me niks uit.
En mag ik even ventileren? We zijn verdorie op dag 2 van het schooljaar en prul van 7 heeft - in ieder geval tot ik rond 7:30 wegging - gehuild, geschreeuwd, zich als een aapje aan me vastgeklampt en geroepen 'ik ga niet, ik ga niet, ik ga niet'...
Kan het zijn dat het door moeheid niet meer leuk was? Ik herken het van de jongste, die had gister eerst vakantieweek bij de kerk, toen spelen met zijn vriend en daarna crashte hij keihard.. en toen was alles stom... na een nacht slaap ziet de wereld et dan vaak toch beter uit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 08:54 schreef exode het volgende:
Ach Tink, ik voel je! Ik vrees enorm voor volgende week als school weer start.
Ik ben gisterenavond tot 12 uur bezig geweest met B die een complete meltdown had over voetbalkamp. Het is het stomste ooit! Ik kreeg hem met moeite rustig en ben nog even met hem in slaap gevallen in zijn bed.
Het is zo bizar, bij ophalen was hij vrolijk en gezellig. Zijn vriend kwam mee om bij ons te eten. Was allemaal superleuk. Ze vonden de dag matig maar niet stom of vervelend. En dat slaat dan bij naar bed gaan ineens volledig om naar dikke paniek.
We hebben 2 behoorlijk gevoelige kinderen en ik vind het lastig dat ik dan niet goed inschat hoe hij zo'n dag vindt.
Vandaag gaat hij wel vooral omdat hij met zijn vriend heeft afgesproken, ze fietsen ook samen heen en terug. Ik vind hem superstoer dat ie gaat, maar vrees dat hij morgen echt niet gaat. (en dat is dan zo he, ik ga hem niet overhalen, hij moet het alleen wel zelf tegen zijn vriend vertellen)
Helemaal ruk zulke dingen..quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 09:28 schreef exode het volgende:
Hij is net halfhuilend op zijn fiets vertrokken![]()
Het is natuurlijk ook nogal een overgang van een slow motion vakantie na een volle dag met tientallen springende jongens voetballen en leuk doen.
Ik hoop gewoon dat het vandaag wel leuk is. Het is 5 dagen, het zou mooi zijn als ie toch nog 1 a 2 dagen meepakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 10:33 schreef Troel het volgende:
En och, al die opstartverhalen laten me zowat meejanken. Oud zeer blijft toch zeer.
Even bellen. Of er even langs gaan. Als het ergens is waar je vaker komt, komt het echt wel goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 15:58 schreef vencodark het volgende:
Oh damn. Ik was vanmiddag ergens met mijn zoon gaan lunchen en besef nú pas dat ik zonder te betalen ben vertrokken!![]()
Ja, weet ik ook wel. Ben ook niet te beschaamd ofzo om daar langs te gaan. Is inderdaad een zaak waar ik toch elk seizoen weleens langs ga dus wie weet (her)kennen ze me wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Even bellen. Of er even langs gaan. Als het ergens is waar je vaker komt, komt het echt wel goed.
AD(H)D toevallig? Ik kan me zo voorstellen dat me dat ook zou overkomenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 15:58 schreef vencodark het volgende:
Oh damn. Ik was vanmiddag ergens met mijn zoon gaan lunchen en besef nú pas dat ik zonder te betalen ben vertrokken!![]()
Ik heb zo mijn eigenaardigheden en afleidingen en in het hoofd zitten maar dít heb ik echt nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
AD(H)D toevallig? Ik kan me zo voorstellen dat me dat ook zou overkomen
Waarom heeft ze dan niet gegeten? Te druk?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:49 schreef exode het volgende:
Dat heb ik 2 keer gehad en recent nog bij de Hema, Venco. Ik wijt het aan ouderdom![]()
B vond het nog steeds stom vandaag, maar iets minder stom. Zijn lichaam heeft het ook zwaar. Nu 2 dagen zo'n beetje een hele dag getraind, dat vergt aardig wat van dat snel groeiende lichaam.
Morgen slaat hij over, even rust en chillen en donderdag gaat hij wel weer.
Ik werd wel echt platgeknuffeld net 'Je bent zoooo lieeeeef!'![]()
Juul was vandaag naar Timmerdorp, om 12 uur zat ze alweer bij de EHBO, dit keer 'onderkoeld' omdat ze zeiknat was van het schuimbad. Dus droge kleding gaan brengen. Om 4 uur kwam ze maar niet naar buiten en kwam de EHBO me weer halen.....dit keer omdat ze misselijk was en hoofdpijn had.
Echt....
Ze bleek gewoon niets te hebben gegeten vandaag terwijl ze brood mee had, tussendoortjes en er waren op het terrein pannekoeken.
Te druk met de schuimparty, springkussens, dansen, kletsen, rondjes lopen, bekenden zoeken, kanoën en 1 spijker in de hut timmeren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dan niet gegeten? Te druk?
Ja, dat heb ik ook een keer gedaan. Al een aantal keren gevraagd of we konden betalen en inderdaad ook naar binnen gegaan, maar er gebeurde maar niks. We waren met een groepje en we dachten dat als we dan heel opzichtig op zouden staan en weglopen, dat ze dan wel naar ons toe zouden komen. Dus wij heel langzaam en met heel veel lawaai opgestaan en jassen aangedaan en naar de uitgang. En op een gegeven moment stonden we op straat en waren we nog niet gestopt. Ja, en toen zijn we maar doorgelopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:03 schreef Tink89 het volgende:
Pfft, dat klinkt als een pittige week voor jullie allemaal zo Exode.
Ik ben wel ooit expres weggelopen zonder te betalen (we zaten incl drie keer vragen al meer dan drie kwartier op de rekening te wachten en waren zelfs naar de bar gelopen om te betalen, maar dat kon niet, dan ga ik op een gegeven moment echt een keer m’n trein halen ipv nog langer smeken of ik mag betalen). Maar per ongeluk nog nooit geloof ik.
Mijn man is eindelijk bij een vereniging gaan boogschieten nadat hij op castlefest een ruiterboog van me cadeau kreeg. Zo fijn dat hij weer iets buitenshuis voor zichzelf heeft naast z’n werk. Afgelopen jaren waren best pittig met eerst altijd zieke en nooit slapende kinderen en daarna mijn mentale gezondheid die niet meewerkte. Hij biechtte van de week op dat hij niet het gevoel had dat er ruimte was om iets voor zichzelf buitenshuis te doen. Extra fijn dat het nu wel kan, maar voelde me wel echt effe schuldig.
Het is alleen morgen nog timmeren, donderdag is het 's ochtends verven, middag niets.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:26 schreef livelink het volgende:
Misschien Juul ook morgen een dagje thuishouden van het timmerdorp, Exode?
Het is ook een pannekoek he... ze haalt voor iedereen eten en drinken en zelf vergeet ze te eten. Lief! Maar niet zo handig. Wel fijn dat ze het leuk heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:37 schreef exode het volgende:
Fijn Shanu!
Gefeliciteerd Hillie met de 15jarige!
Toen ik aan Juul vroeg of haar groepje het niet vervelend vond dat ze niet timmert zei ze 'mam, ik kan toch helemaal niet timmeren! Ik geef wel heel veel opstekers.'
Ik had het nagevraagd bij de ouders en die vertelden dat Juul steeds drinken voor ze haalt, eten, spijkers en naar de zaaghut gaat.
Herkenbaar overigens want B was ook niet van het timmeren maar wel van de gezelligheid.
Een toekomstige vrijwilliger voor het Timmerdorp lees ikquote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:07 schreef exode het volgende:
We spraken gisteren wat ouders en leiding van het Timmerdorp. Ze kennen Juul van Scouting. Juul benadert het hele Timmerdorp als een soort festival. Die doet gewoon alle activiteiten en helpt af en toe mee met de hut. Staat overal te ouwehoeren en helpt zelfs mee met bijvoorbeeld de kanos en het springkussen. De rest van haar groepje vindt het best gelukkig. Wel gaat ze vandaag meer timmeren zei ze. Ik ben benieuwd.
Dat denk ik ook! Zolang ze niet hoeft te timmeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:34 schreef Elleska het volgende:
[..]
Een toekomstige vrijwilliger voor het Timmerdorp lees ik
Ik heb al een tijdje niet meegelezen dus ik weet niet zo goed wat er precies speeltquote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:44 schreef Kyara het volgende:
D2 is op school. Door al het gedoe gisteravond waren we niet echt lekker voorbereid (en op 3 uur slaap werkt ook niet echt). Ze is met een lege tas + 1 pen naar school gegaan. Waterfles vergeten etc.
Vandaag gaat ze tot 11 uur en ik blijf nu in de auto bij school. Morgen tot half 1 en dan ga ik wel naar huis. Ben heel benieuwd hoe ze het vindt.
Ik zou eens bij de huisarts beginnen. Is de poep wel 'normaal' of is het diarree? Bij spruit liepen we qua plassen tegen hetzelfde aan. Hij is 1,5 jaar lang perfect zindelijk geweest en ging een tijdje na het starten op school weer in z'n broek plassen. Dat heb ik er een jaar later nog niet uit, al is hij (rot op fokwet!) al wel drie dagen droog op school nu. Heel irritant, maar gelukkig kan hij zelf schone kleren aantrekken en hoef ik hem niet op te halen ofzo. Bij poep moet dat wel. Doet hij het op school ook?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:25 schreef MaJo het volgende:
Ik loop momenteel tegen iets totaal anders aan dan het opstarten van school, maar het is ook frustrerend. Aapie poept sinds een tijdje steeds vaker in zijn broek. Eerst had hij af en toe een ongelukje maar nu is het elke dag eigenlijk wel feest, soms zelfs 2 of 3x. Hij is al geruime tijd zindelijk en kon het altijd goed ophouden maar sinds een half jaar gaat het mis. Hij zegt zelf niet te weten hoe het komt en geeft zelf ook niet duidelijk aan wanneer het gebeurd is, wat ons ook weer frustreert. Iemand die hier ooit mee te maken heeft gehad? Ik zit er inmiddels aan te denken om een afspraak te maken op de poeppoli want het loopt nu behoorlijk uit de hand.
Hier bij de oudste destijds ook last gehad. Begon ergens op de basisschool ineens.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:25 schreef MaJo het volgende:
Ik loop momenteel tegen iets totaal anders aan dan het opstarten van school, maar het is ook frustrerend. Aapie poept sinds een tijdje steeds vaker in zijn broek. Eerst had hij af en toe een ongelukje maar nu is het elke dag eigenlijk wel feest, soms zelfs 2 of 3x. Hij is al geruime tijd zindelijk en kon het altijd goed ophouden maar sinds een half jaar gaat het mis. Hij zegt zelf niet te weten hoe het komt en geeft zelf ook niet duidelijk aan wanneer het gebeurd is, wat ons ook weer frustreert. Iemand die hier ooit mee te maken heeft gehad? Ik zit er inmiddels aan te denken om een afspraak te maken op de poeppoli want het loopt nu behoorlijk uit de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met poeppoli bedoel ik inderdaad afspraak huisarts (in de verwachting dat zij ons doorverwijst). Het is geen diarree maar gewoon normaal. Op school is het tot nu toe nog niet gebeurd maar misschien na de vakantie wel. Op de BSO is het standaard raak en de laatste tijd ook thuis en als we op pad gaan. Hij lijkt helemaal de controle te verliezen opeensquote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:30 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik zou eens bij de huisarts beginnen. Is de poep wel 'normaal' of is het diarree? Bij spruit liepen we qua plassen tegen hetzelfde aan. Hij is 1,5 jaar lang perfect zindelijk geweest en ging een tijdje na het starten op school weer in z'n broek plassen. Dat heb ik er een jaar later nog niet uit, al is hij (rot op fokwet!) al wel drie dagen droog op school nu. Heel irritant, maar gelukkig kan hij zelf schone kleren aantrekken en hoef ik hem niet op te halen ofzo. Bij poep moet dat wel. Doet hij het op school ook?
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:50 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hier bij de oudste destijds ook last gehad. Begon ergens op de basisschool ineens.
Hier hebben we het kunnen tackelen doordat de juf hem op bepaalde momenten naar het toilet stuurde. Hij was te gefocust bezig en voelde daardoor niet dat hij moest (of probeerde het uit te stellen en was dan vaak (net) te laat).
Volgende stap zou anders idd geweest zijn om via de huisarts een verwijzing naar de poeppoli te vragen.Wij sturen hem steeds naar de wc en ook de leidsters van de BSO vragen continu of hij moet. Als het misgaat durft hij het niet tegen hun te zeggen en begint er dan thuis over. Hij weet altijd wel exact wanneer het gebeurd is maar geeft het vaak pas veel later aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 - 28 februari Thailand O+
Hoe is zijn ontlastingspatroon? Eerste waar ze bij huisarts/poli mee gaan aankomen is verstopping en zakjes...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:25 schreef MaJo het volgende:
Op hoeveel dogs ziet je nu?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Zooooo, ik haalde gisteravond een hele oude pulli op uit het lokale asiel.
En mijn buurman nam de hond die de volgende was qua hoge leeftijd mee.
Wat een gedoe is die taal toch, er waren daar twee mensen maar geen woord Engels...
Ik kon wel wat vragen stellen maar ja als je dan zo een waterval aan Hongaars over je heen krijgt denk je ook laaaaat maar![]()
En vanochtend kwam de klusser de vloer doen.
Maar de pvc vloer die ik wilde moest besteld worden.
Dus ik moest even schakelen maar ze vonden heel mooi laminaat dat ook tegen water kan en ook tegen muren op kan dus eigelijk hetzelfde doet.
En dat kan ook in de badkamer en andere kamers.
Dus de vloer ligt er nu bijna in.
Zijn ontlastingspatroon was altijd perfect: netjes 1x per dag poepen, soms 2x en heel soms een dag niet. Nog steeds poept hij netjes dagelijks maar daarnaast gaat het dus ook mis. Verstopping lijkt dus niet aan de orde, te dun ook niet. Eerder er niet bewust van/gemakszucht.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoe is zijn ontlastingspatroon? Eerste waar ze bij huisarts/poli mee gaan aankomen is verstopping en zakjes...
Heeft hij een vast moment/tijdstip waarop het mis gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |