Het is ook een pannekoek he... ze haalt voor iedereen eten en drinken en zelf vergeet ze te eten. Lief! Maar niet zo handig. Wel fijn dat ze het leuk heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:37 schreef exode het volgende:
Fijn Shanu!
Gefeliciteerd Hillie met de 15jarige!
Toen ik aan Juul vroeg of haar groepje het niet vervelend vond dat ze niet timmert zei ze 'mam, ik kan toch helemaal niet timmeren! Ik geef wel heel veel opstekers.'
Ik had het nagevraagd bij de ouders en die vertelden dat Juul steeds drinken voor ze haalt, eten, spijkers en naar de zaaghut gaat.
Herkenbaar overigens want B was ook niet van het timmeren maar wel van de gezelligheid.
Een toekomstige vrijwilliger voor het Timmerdorp lees ikquote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:07 schreef exode het volgende:
We spraken gisteren wat ouders en leiding van het Timmerdorp. Ze kennen Juul van Scouting. Juul benadert het hele Timmerdorp als een soort festival. Die doet gewoon alle activiteiten en helpt af en toe mee met de hut. Staat overal te ouwehoeren en helpt zelfs mee met bijvoorbeeld de kanos en het springkussen. De rest van haar groepje vindt het best gelukkig. Wel gaat ze vandaag meer timmeren zei ze. Ik ben benieuwd.
Dat denk ik ook! Zolang ze niet hoeft te timmeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:34 schreef Elleska het volgende:
[..]
Een toekomstige vrijwilliger voor het Timmerdorp lees ik
Ik heb al een tijdje niet meegelezen dus ik weet niet zo goed wat er precies speeltquote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:44 schreef Kyara het volgende:
D2 is op school. Door al het gedoe gisteravond waren we niet echt lekker voorbereid (en op 3 uur slaap werkt ook niet echt). Ze is met een lege tas + 1 pen naar school gegaan. Waterfles vergeten etc.
Vandaag gaat ze tot 11 uur en ik blijf nu in de auto bij school. Morgen tot half 1 en dan ga ik wel naar huis. Ben heel benieuwd hoe ze het vindt.
Ik zou eens bij de huisarts beginnen. Is de poep wel 'normaal' of is het diarree? Bij spruit liepen we qua plassen tegen hetzelfde aan. Hij is 1,5 jaar lang perfect zindelijk geweest en ging een tijdje na het starten op school weer in z'n broek plassen. Dat heb ik er een jaar later nog niet uit, al is hij (rot op fokwet!) al wel drie dagen droog op school nu. Heel irritant, maar gelukkig kan hij zelf schone kleren aantrekken en hoef ik hem niet op te halen ofzo. Bij poep moet dat wel. Doet hij het op school ook?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:25 schreef MaJo het volgende:
Ik loop momenteel tegen iets totaal anders aan dan het opstarten van school, maar het is ook frustrerend. Aapie poept sinds een tijdje steeds vaker in zijn broek. Eerst had hij af en toe een ongelukje maar nu is het elke dag eigenlijk wel feest, soms zelfs 2 of 3x. Hij is al geruime tijd zindelijk en kon het altijd goed ophouden maar sinds een half jaar gaat het mis. Hij zegt zelf niet te weten hoe het komt en geeft zelf ook niet duidelijk aan wanneer het gebeurd is, wat ons ook weer frustreert. Iemand die hier ooit mee te maken heeft gehad? Ik zit er inmiddels aan te denken om een afspraak te maken op de poeppoli want het loopt nu behoorlijk uit de hand.
Hier bij de oudste destijds ook last gehad. Begon ergens op de basisschool ineens.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:25 schreef MaJo het volgende:
Ik loop momenteel tegen iets totaal anders aan dan het opstarten van school, maar het is ook frustrerend. Aapie poept sinds een tijdje steeds vaker in zijn broek. Eerst had hij af en toe een ongelukje maar nu is het elke dag eigenlijk wel feest, soms zelfs 2 of 3x. Hij is al geruime tijd zindelijk en kon het altijd goed ophouden maar sinds een half jaar gaat het mis. Hij zegt zelf niet te weten hoe het komt en geeft zelf ook niet duidelijk aan wanneer het gebeurd is, wat ons ook weer frustreert. Iemand die hier ooit mee te maken heeft gehad? Ik zit er inmiddels aan te denken om een afspraak te maken op de poeppoli want het loopt nu behoorlijk uit de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met poeppoli bedoel ik inderdaad afspraak huisarts (in de verwachting dat zij ons doorverwijst). Het is geen diarree maar gewoon normaal. Op school is het tot nu toe nog niet gebeurd maar misschien na de vakantie wel. Op de BSO is het standaard raak en de laatste tijd ook thuis en als we op pad gaan. Hij lijkt helemaal de controle te verliezen opeensquote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:30 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik zou eens bij de huisarts beginnen. Is de poep wel 'normaal' of is het diarree? Bij spruit liepen we qua plassen tegen hetzelfde aan. Hij is 1,5 jaar lang perfect zindelijk geweest en ging een tijdje na het starten op school weer in z'n broek plassen. Dat heb ik er een jaar later nog niet uit, al is hij (rot op fokwet!) al wel drie dagen droog op school nu. Heel irritant, maar gelukkig kan hij zelf schone kleren aantrekken en hoef ik hem niet op te halen ofzo. Bij poep moet dat wel. Doet hij het op school ook?
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:50 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hier bij de oudste destijds ook last gehad. Begon ergens op de basisschool ineens.
Hier hebben we het kunnen tackelen doordat de juf hem op bepaalde momenten naar het toilet stuurde. Hij was te gefocust bezig en voelde daardoor niet dat hij moest (of probeerde het uit te stellen en was dan vaak (net) te laat).
Volgende stap zou anders idd geweest zijn om via de huisarts een verwijzing naar de poeppoli te vragen.Wij sturen hem steeds naar de wc en ook de leidsters van de BSO vragen continu of hij moet. Als het misgaat durft hij het niet tegen hun te zeggen en begint er dan thuis over. Hij weet altijd wel exact wanneer het gebeurd is maar geeft het vaak pas veel later aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 - 28 februari Thailand O+
Hoe is zijn ontlastingspatroon? Eerste waar ze bij huisarts/poli mee gaan aankomen is verstopping en zakjes...quote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:25 schreef MaJo het volgende:
Op hoeveel dogs ziet je nu?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Zooooo, ik haalde gisteravond een hele oude pulli op uit het lokale asiel.
En mijn buurman nam de hond die de volgende was qua hoge leeftijd mee.
Wat een gedoe is die taal toch, er waren daar twee mensen maar geen woord Engels...
Ik kon wel wat vragen stellen maar ja als je dan zo een waterval aan Hongaars over je heen krijgt denk je ook laaaaat maar![]()
En vanochtend kwam de klusser de vloer doen.
Maar de pvc vloer die ik wilde moest besteld worden.
Dus ik moest even schakelen maar ze vonden heel mooi laminaat dat ook tegen water kan en ook tegen muren op kan dus eigelijk hetzelfde doet.
En dat kan ook in de badkamer en andere kamers.
Dus de vloer ligt er nu bijna in.
Zijn ontlastingspatroon was altijd perfect: netjes 1x per dag poepen, soms 2x en heel soms een dag niet. Nog steeds poept hij netjes dagelijks maar daarnaast gaat het dus ook mis. Verstopping lijkt dus niet aan de orde, te dun ook niet. Eerder er niet bewust van/gemakszucht.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoe is zijn ontlastingspatroon? Eerste waar ze bij huisarts/poli mee gaan aankomen is verstopping en zakjes...
Heeft hij een vast moment/tijdstip waarop het mis gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |