Ik had niet eens het besef dat ik in kon zoomenquote:Op maandag 24 augustus 2026 15:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik polderprik in SCUL. Ben eerlijk gezegd meestal ook gewoon te beroerd om zo ver in te zoomen dat ik iets als een kade kan zien.
Behalve natuurlijk bij hetnijntjepleintje
quote:Op maandag 24 augustus 2026 16:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik woon op fietsafstand van Scheveningen en had hem foutIk zat veel te noordelijk naar die pier te zoeken dus dacht dat hij er wellicht niet op stond
Ik durf niks te zeggen 🤣🤣quote:Op maandag 24 augustus 2026 15:48 schreef BE het volgende:
[..]
Eh... blijkbaar?
Ik zou denken dat iedereen toch wel weet dat Scheveningen aan Den Haag vast ligt en weet ook iedereen Den Haag wel te vinden toch, bij benadering?
Maar goed... my bad...
Volgens mij vrij weinig als het in het ruimbagage gaat.quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:02 schreef exode het volgende:
De buren zitten buiten in de tuin. Ze gaan volgende week maandag naar Griekenland. Jullie vast wel weten wat ze allemaal meenemen in de koffer?
Bacardi, sigaretten, koffie, koffiemelk, suiker, knakworst, toastjes, flessen water, brie, komkommer en chips.
De verdeling wordt besproken, benieuwd wat de douane er van gaat vinden.
Swalmen heb ik echt nog nooit van gehoord. Zat ik 40 km naast. En ik vind het sowieso lastig dat ze geen landsgrenzen hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2026 14:23 schreef Tink89 het volgende:
Aah wat sneu voor Juul!
En BE: nee, ik dus niet. Ik zat er 40 km noordelijker dan de bedoeling was. Oeps. Maar ik ben er in mijn hele leven dan ook maar 1 of 2 keer geweest. Eigenlijk vind ik alles boven Rotterdam gewoon moeilijk. Swalmen kan ik wel zo naartoe rijden, maar aanprikken? Mwoah...
#Polderprikker nummer 84 • 4172/5000
🟨728 🟩944 🟨831 🟨877 🟨792
https://polderprikker.nl/
En die laatste was een gok.
Geen idee eigenlijk, ligt vast aan de hoeveelheid.quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij vrij weinig als het in het ruimbagage gaat.
Ligt ook aan de regels van het land.quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:59 schreef exode het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ligt vast aan de hoeveelheid.
quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik durf niks te zeggen 🤣🤣
Zat er 700m naast..
Oh damn... die MapTap!quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Swalmen heb ik echt nog nooit van gehoord. Zat ik 40 km naast. En ik vind het sowieso lastig dat ze geen landsgrenzen hebben.
www.maptap.gg August 24
100🎯 99🎯 93🏆 63😐 51😟
Final score: 727
Maar toch dapper gepostquote:Op maandag 24 augustus 2026 19:20 schreef BE het volgende:
[..]
Oh damn... die MapTap!![]()
Liverpool 'close enough for wifi', maar de rest...
![]()
www.maptap.gg August 24
26🥺 97🔥 69🙂 67🙃 58🤫
Final score: 636
Neequote:Op maandag 24 augustus 2026 16:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zat me toevallig vanmorgen af te vragen of Jewel haar foknaam was of haar echte naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vicky, tenzij wij het helemaal zat zijn tegen die tijd, zijn wij die dinsdag ook nog gewoon op het park. Mocht je 2 meiden van 8 en (tegen die tijd) 10 zien, de 10 jarige in een zwarte buggy, met een vrouw met heel kort blond haar (vrouwlief) en een vrouw met lang donkerbruin haar, it's us
![]()
+1quote:Op maandag 24 augustus 2026 19:53 schreef Kyara het volgende:
Mooie naam @:Schanu
www.maptap.gg August 24
94🏅 98🎯 94🏅 86🎓 86🎓
Final score: 896
Ik ben dol op dit soort topo testjes. Maar ik probeer dat ook vrijwillig te leren. Amerikaanse staten met hoofdsteden, landen en hoofdsteken in Afrika. Caribisch gebied. Oceanie vind ik nog lastig tbh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |