SPOILER: PROGRAMMA met onze landgenotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NL reist naar Birmingham met het vertrouwen van een uitzonderlijk sterke vorige editie. Tijdens de EK in 2024 in Rome behaalde Nederland een recordaantal van twaalf medailles en eindigde het team als zesde op de medaillespiegel. Met 59 atleten en een reeks indrukwekkende podiumplaatsen werd Rome het meest succesvolle EK atletiek in de Nederlandse geschiedenis.
Op TV overal en nergens.
Game On.![]()
Ik hoorde “niet goed weg”.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:34 schreef Szura het volgende:
Kutstart met dribbel
Maar Haan zei: goed weg
Bij Haan lijkt het wel alsof dat zijn standaarduitspraak is als Visser racet...quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:34 schreef Szura het volgende:
Kutstart met dribbel
Maar Haan zei: goed weg
Mag zo'n finishfoto dan wel?quote:
Überhaupt zegt die dat veel te vaakquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij Haan lijkt het wel alsof dat zijn standaarduitspraak is als Visser racet...
Nu is de start van Visser goed zei die.quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:35 schreef Meridiaan het volgende:
Tof voor d’r zeg, BBC dacht dat de Poolse ‘m had
Klopt ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:35 schreef Remco het volgende:
[..]
Überhaupt zegt die dat veel te vaak
Nadine had haar rechterarm naar voren en daardoor haar schouder/nek/borst iets voor de Poolse.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:36 schreef Remco het volgende:
Finish foto kwam niet al te lang in beeld, dat snap ik wel ik zie het namelijk niet.
Ik denk dat die jury ook dacht van Nadine kan wel een keer een meevaller gebruikenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:36 schreef Remco het volgende:
Finish foto kwam niet al te lang in beeld, dat snap ik wel ik zie het namelijk niet.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nadine had haar rechterarm naar voren en daardoor haar schouder/nek/borst iets voor de Poolse.
Simon Ehammer Tudor Cycling.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:40 schreef Felagund het volgende:
Simon Ehammer lijkt wel wat op Bas Tietema (of andersom).
Genot.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:41 schreef Faraday01 het volgende:
Kwam via de website van de Britjes deze nog tegen. Iets te veel wind voor 18.43m
Bekijk deze YouTube-video
Was het ook wel een beetje. De Poolse loopt een stuk langzamer dan in de halve finale.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:43 schreef Redefine het volgende:
Visser zal heel erg blij zijn, Maar haar kennende zal ze dit wel een broddelrace vinden.
De tijd was niet bijzonder maar zou het haar maar iets uitmaken vandaag?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:43 schreef Redefine het volgende:
Visser zal heel erg blij zijn, Maar haar kennende zal ze dit wel een broddelrace vinden.
Toen was er geloof ik een gunstige wind. Was bij de halve finale van Visser niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:44 schreef DIJK het volgende:
[..]
Was het ook wel een beetje. De Poolse loopt een stuk langzamer dan in de halve finale.
Nee, zeker omdat ze zo'n prijs nog niet had. Maar ze is altijd zeer kritisch op haar races, dus zou mij niks verbazenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De tijd was niet bijzonder maar zou het haar maar iets uitmaken vandaag?
Temu-loper?quote:
Die had toen betere wind dan in de finale, Visser had in de halve juist een stuk slechtere wind.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:44 schreef DIJK het volgende:
[..]
Was het ook wel een beetje. De Poolse loopt een stuk langzamer dan in de halve finale.
Als die heel blijft dan wint die.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
We hoorden net nog dat Jacobs sowieso gaat winnen (Gregory)
Altijd weer die Duitsers!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:49 schreef Redefine het volgende:
Afrifa denk ik net geklopt op de streep.
Leek teveel bezig met Azu.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
Afrifa was laatste stuk aan het ploeteren, geen nette looptechniek meer, terwijl die anderen wel op stoom doorknallen
quote:
Voor u mogelijk gemaakt door Stekelenburg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een suffe manier om het gesprek met de gouden medaille winnares te beginnen
Dat was Gregory Hansquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:00 schreef DIJK het volgende:
Jeroen die Nadine gaat omhelzen kan echt niet
Ja wat raar was dat, iedereen kan aanvoelen dat ze dat wel wil kijkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:00 schreef Redefine het volgende:
Dit doet mij wel sterk denken aan dat interview met Kimman in Tokyo bij de OS. Dat die de race bij de vrouwen wilde kijken, maar de interviewer eigenlijk per se het interview wilde afnemen. Nu wilde Visser eigenlijk die 100 meter finale zien, maar bepaalde Jeroen dat ze dat niet hoeft![]()
Kimman had daar toen dan wel weer schijt aan
Dat was het, ik dacht al dit is eerder gebeurt bij de NOS.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:00 schreef Redefine het volgende:
Dit doet mij wel sterk denken aan dat interview met Kimman in Tokyo bij de OS. Dat die de race bij de vrouwen wilde kijken, maar de interviewer eigenlijk per se het interview wilde afnemen. Nu wilde Visser eigenlijk die 100 meter finale zien, maar bepaalde Jeroen dat ze dat niet hoeft![]()
Kimman had daar toen dan wel weer schijt aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |