Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:35 schreef Meridiaan het volgende:
Tof voor d’r zeg, BBC dacht dat de Poolse ‘m had
Klopt ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:35 schreef Remco het volgende:
[..]
Überhaupt zegt die dat veel te vaak
Nadine had haar rechterarm naar voren en daardoor haar schouder/nek/borst iets voor de Poolse.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:36 schreef Remco het volgende:
Finish foto kwam niet al te lang in beeld, dat snap ik wel ik zie het namelijk niet.
Ik denk dat die jury ook dacht van Nadine kan wel een keer een meevaller gebruikenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:36 schreef Remco het volgende:
Finish foto kwam niet al te lang in beeld, dat snap ik wel ik zie het namelijk niet.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nadine had haar rechterarm naar voren en daardoor haar schouder/nek/borst iets voor de Poolse.
Simon Ehammer Tudor Cycling.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:40 schreef Felagund het volgende:
Simon Ehammer lijkt wel wat op Bas Tietema (of andersom).
Genot.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:41 schreef Faraday01 het volgende:
Kwam via de website van de Britjes deze nog tegen. Iets te veel wind voor 18.43m
Bekijk deze YouTube-video
Was het ook wel een beetje. De Poolse loopt een stuk langzamer dan in de halve finale.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:43 schreef Redefine het volgende:
Visser zal heel erg blij zijn, Maar haar kennende zal ze dit wel een broddelrace vinden.
De tijd was niet bijzonder maar zou het haar maar iets uitmaken vandaag?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:43 schreef Redefine het volgende:
Visser zal heel erg blij zijn, Maar haar kennende zal ze dit wel een broddelrace vinden.
Toen was er geloof ik een gunstige wind. Was bij de halve finale van Visser niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:44 schreef DIJK het volgende:
[..]
Was het ook wel een beetje. De Poolse loopt een stuk langzamer dan in de halve finale.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |