Dat was het hier vannacht in de stacaravanquote:
Is het gezellig op vakantie naast Lorena?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was het hier vannacht in de stacaravan
Heeft een protest ingediend, op de beelden schuin achter is te zien dat haar voet wordt aangetikt door de hand van een andere loopster, waardoor ze zichzelf haakt en valt.quote:
Dan is het wel zo eerlijk. Het is voor Bol ook een betere leerschool om tegen beide sterkste concurrenten te strijden. Volgend jaar op het WK en in 2028 in LA zou ik er misschien ietsje minder objectief naar kijken, zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Heeft een protest ingediend, op de beelden schuin achter is te zien dat haar voet wordt aangetikt door de hand van een andere loopster, waardoor ze zichzelf haakt en valt.
Lijkt me alleen niet heel prettig voor je lijf als je zo'n smak maakt, ben benieuwd of ze er nog last van krijgtquote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Heeft een protest ingediend, op de beelden schuin achter is te zien dat haar voet wordt aangetikt door de hand van een andere loopster, waardoor ze zichzelf haakt en valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |