Dat was het hier vannacht in de stacaravanquote:
Is het gezellig op vakantie naast Lorena?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was het hier vannacht in de stacaravan
Heeft een protest ingediend, op de beelden schuin achter is te zien dat haar voet wordt aangetikt door de hand van een andere loopster, waardoor ze zichzelf haakt en valt.quote:
Dan is het wel zo eerlijk. Het is voor Bol ook een betere leerschool om tegen beide sterkste concurrenten te strijden. Volgend jaar op het WK en in 2028 in LA zou ik er misschien ietsje minder objectief naar kijken, zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Heeft een protest ingediend, op de beelden schuin achter is te zien dat haar voet wordt aangetikt door de hand van een andere loopster, waardoor ze zichzelf haakt en valt.
Lijkt me alleen niet heel prettig voor je lijf als je zo'n smak maakt, ben benieuwd of ze er nog last van krijgtquote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Heeft een protest ingediend, op de beelden schuin achter is te zien dat haar voet wordt aangetikt door de hand van een andere loopster, waardoor ze zichzelf haakt en valt.
https://live.european-ath(...)--------PV--B00100--quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:03 schreef FredWielergek het volgende:
Waar kan ik de live results volgen?
quote:Tienkamp | Vreemde situatie bij polsstokhoogspringen: atleten moeten opnieuw
Opmerkelijk moment bij het polsstokhoogspringen: enkele atleten moeten opnieuw springen. Zo stond net ineens weer Neugebauer met de stok in zijn handen en gaat dan wél over 4.80 meter. Dat verandert zijn situatie voor het goud weer.
Wat precies de reden is voor het opnieuw springen van Neugebauer is niet helemaal duidelijk. En of Tesselaar opnieuw mag, is ook neit duidelijk.
Op sociale media wordt gesuggereerd dat eerdere sprongen niet op 4.80 meter werden gedaan, maar op 4.70 meter, terwijl gedacht werd dat de lat op 4.80 lag.
Die ontsnapt dusquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:09 schreef TheVulture het volgende:
edit: nu wordt op de site ineens wel aangegeven dat Neugebauer de 4.80 heeft gehaald
WTF:
Dank!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
https://live.european-ath(...)--------PV--B00100--
Nou ja zeg. Ik zou zeggen als je het dan niet haalt haal je de hogere ook niet dus ben je af.quote:
Voor de administratie:quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:41 schreef Zipportal het volgende:
Programma (ovb):
20:35 meerkamp (m, #9 speerwerpen), met Tesselaar, Pelkmans & De Greef
20:50 finale polsstokhoogspringen (v)
21:45 finale discuswerpen (m), met Rolvink, Emanuelson
22:10 meerkamp (m, #10 1.500m), met Tesselaar, Pelkmans & De Greef
22:28 finale 800m (m)
22.50 finale 200m (v)
quote:Logistieke, hushoudelijk mededeling: de finales bij het hinkstapspringen (v) en het polsstokhoogspringen (v) beginnen 35 minuten en 30 minuten later.
De vrouwen stonden vanwege een ongeval in de file op weg naar het stadion.
Dus, hoe zit het nou?
21.15 uur: hinkstapspringen (v)
21.20 uur: polsstokhoogspringen (v)
Jaquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Hebben jullie ook speer geworpen op de middelbare? Ik kwam nog geen 10 meter ver, eerder 5 of zo.
Dat ging nog wel, 30 meter of denk ik, weet niet meer.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Hebben jullie ook speer geworpen op de middelbare? Ik kwam nog geen 10 meter ver, eerder 5 of zo.
Dat kan toch nietquote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:02 schreef kilon het volgende:
Dus Neugebauer ging 3 keer niet over de 4,80 dat eigenlijk 4,70 was, en daarna in 3 pogingen wel over de echte 4,80? Om vervolgens in 1 keer over 4,90 te gaan.
Dan maak je wel goed gebruik van die tweede kans.
Ja op school wel gedaan. Iets van 32 meter, maar dan vooral op kracht en een techniek van niks.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |