quote:
Goede kont, vijf reedten.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
Maar even de Insta van Inés Lopez opgezocht bij gebrek aan camerastandpunten.
Is er ergens een liveforecast, want ik heb tot nu toe alleen een statische pdf gevondenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:46 schreef wimderon het volgende:
Duurt op deze manier niet lang meer voordat Kaul over Naugebauer heen gaat in de forecast.
Het is ook zo zonde, De Boet zit er ook en die vind ik altijd helemaal dikke prima, zéker bij de langere looponderdelenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
NPO is, in dit geval, ook prima terug te kijken voor de avondsessies.
Het zegt wel wat als je naar Haan, Joris en Stekelenburg verlangt
https://chileduck.com/mt/eac26/quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is er ergens een liveforecast, want ik heb tot nu toe alleen een statische pdf gevonden
Dure kaartjesquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:10 schreef mitt het volgende:
Kijk vanavond voor het eerst maar zitten er nou zo weinig mensen of is het stadion zo groot?
Britjes hebben na de brexit alle pondjes nodig om hun bonen in tomatensaus te kunnen kopen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:10 schreef mitt het volgende:
Kijk vanavond voor het eerst maar zitten er nou zo weinig mensen of is het stadion zo groot?
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:10 schreef mitt het volgende:
quote:Waarom blijven de tribunes op het EK atletiek halfleeg? Tickets tot 173 euro en een broodje van 21 euro schrikken fans af
Ook na twee dagen EK atletiek in Birmingham blijven de lege zitjes in het Alexander Stadium een opvallend beeld. Britse media en atletiekvolgers wijzen naar de hoge ticketprijzen, maar volgens supporters spelen ook de dure verplaatsingen, hotels en catering een rol. De organisatie verwacht wel dat het stadion richting het slotweekend voller zal lopen.
De lege plekken in het Alexander Stadium zullen ook op de derde dag van het EK atletiek een gespreksonderwerp blijven.
De Britse krant The Guardian kaartte de kwestie deze week aan nadat coaches, commentatoren en supporters hun bezorgdheid hadden geuit over de opkomst in Birmingham. Volgens hen vormen de ticketprijzen voor veel geïnteresseerden een belangrijke drempel.
Onze reporter ging ter plaatse op zoek naar verklaringen en kreeg een gelijkaardig verhaal te horen. Een Ierse collega wijst op een combinatie van factoren.
Voor de minst aantrekkelijke plaatsen met beperkt zicht betaal je ongeveer 20 pond (23 euro), terwijl premiumtickets kunnen oplopen tot 150 pond (173 euro).
Daar komen vaak nog dure trein- of autoverplaatsingen, parkeerprijzen van meer dan 20 pond (23 euro) en hoge hotelkosten in Birmingham bovenop.
De factuur stopt bovendien niet aan de ingang. Een broodje pulled pork kost in het stadion 21 euro, een braadworst 17 euro en zelfs voor een flesje water ben je al snel 4,50 euro kwijt.
Daarnaast speelde mogelijk ook de timing een rol. De Gemenebestspelen in Glasgow eindigden amper tien dagen geleden, waardoor sportliefhebbers in Groot-Brittannië op korte tijd al voor een tweede groot evenement moeten kiezen en betalen.
Broodje pulled pork voor 21 euroquote:
Oh dat had ik wel gelezen jaquote:
De Belg kijken.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Van die Sedoc komen we nooit meer af hè.
Dan moet hij eerst vrouw wordenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:55 schreef Szura het volgende:
Maak hem maar slotloper op de 4x400 mixed voortaan
Op woensdag 12 augustus 2026 21:55 schreef Szura het volgende:
Je moet er ook maar zin in hebben om zo'n kogel weg te slingeren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Het zijn wel een bak chagrijnige koppen bij dat kogelslingeren he
Ik wilde typen dat zij al gooide toen ik nog schaamhaar moest krijgen, maar we zijn bijna even oudquote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:01 schreef Szura het volgende:
Die Wlodarczyk gooit ook al sinds 1956
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |