De ouderwetse zijn nog goed te nassen. De nieuwe vega dingen niet. Helaas.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:39 schreef Molo het volgende:
Walgelijk zure wormen bij het zwembad. Wat is er toch goor snoepgoed man![]()
Proost?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vent uit, Airco uit, hont steif van de zeik, met me warme klauwen posting schrijve
:-)
Ik ga een Döner eten
Klinkt heerlijk, echt zuur snoepquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:39 schreef Molo het volgende:
Walgelijk zure wormen bij het zwembad. Wat is er toch goor snoepgoed man![]()
Sla moet je wel ontleden he, heel werkquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:51 schreef Blues het volgende:
Ik heb uitgebreid gekookt![]()
![]()
![]()
Kalfsragout in bakjes met kropsla erbij.
[ link | afbeelding ]
Inderdaad! Goeie reminder want dat was eigenlijk mijn plan voor vanavond bedenk ik me nuquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:37 schreef Seeburg54 het volgende:
Eigenlijk wordt het tijd dat we dit weekend ergens mosselen gaan scoren.
Het liefst op een mooi terras aan het water.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Inderdaad! Goeie reminder want dat was eigenlijk mijn plan voor vanavond bedenk ik me nu
Aan het zeewater zou nog het āllerbeste zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:08 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Het liefst op een mooi terras aan het water.
Sowieso maak ik ze elk jaar zelf een paar keer. Het liefst als het slecht weer is en de houtkachel brandt. Lekker kneuterig thuis met een lekker bord mosselen en een biertje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:15 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Aan het zeewater zou nog het āllerbeste zijn![]()
Maar zelf maken vind ik ook heerlijk, hopelijk eten we ze binnenkort allebei
Ik heb ze al 2x gemaakt en gegeten. En ik woon aan de kust. Win-win.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:19 schreef Seeburg54 het volgende:
Sowieso maak ik ze elk jaar zelf een paar keer. Het liefst als het slecht weer is en de houtkachel brandt. Lekker kneuterig thuis met een lekker bord mosselen en een biertje.
Morgen maar eens richting de kust om te zien of we daar mosselen kunnen scoren.
Jij ook succes en alvast smakelijk eten!
Heerlijk ontbijt/brunchquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:21 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Egg mcmuffins gemaakt met "cheddar" en double bacon.
Voor mij op een melkbroodje.
Smaakte heerlijk vers.
Die zien er bijna hetzelfde uit als bij de McDonald's, waar kun je die muffin broodjes kopen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:21 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Egg mcmuffins gemaakt met "cheddar" en double bacon.
Voor mij op een melkbroodje.
Smaakte heerlijk vers.
Ik heb ze bij Kaufland in Duitsland gekocht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:34 schreef Remco het volgende:
[..]
Die zien er bijna hetzelfde uit als bij de McDonald's, waar kun je die muffin broodjes kopen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |