Dat was een smaakbommetjequote:Op maandag 10 augustus 2026 13:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik spaghetti carbonara met daarbij een frisse komkommersalade.
SPOILER: Recept voor 4 - 6 personenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door nelaeryn op 10-08-2026 19:29:43 (Typo's) ]"Common sense is not so common" --Voltaire
Sushi!quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:55 schreef Molo het volgende:
Vanmiddag als lunch ijssss, hoefde erna niks meer want Duitsers kunnen geen normale porties geven
Vanavond sushi
Vond dit ook heel lekker! Gebruikte wel veel meer zwarte peper maar is sowieso niet voor niets een klassiekerquote:Op maandag 10 augustus 2026 18:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat was een smaakbommetje![]()
[ link | afbeelding ]
Ze is alleen een beetje gierig met de peper en de kaas (daar mag je wel 75~100 i.p.v. 50 gram van maken)quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik spaghetti carbonara met daarbij een frisse komkommersalade.
Ik heb er dan ook wat meer doorheen gedaan.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:39 schreef nelaeryn het volgende:
Ze is alleen een beetje gierig met de peper en de kaas (daar mag je wel 75~100 i.p.v. 50 gram van maken)
quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:23 schreef nelaeryn het volgende:
Vandaag Frikadel Pan (Indisch gehaktbrood), met nasi puti (witte rijst) en sambal goreng boontjes.Die sla ik ff op, lijkt me lekker!SPOILER: Recept voor 4 - 6 personenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben benieuwd. Recept komt van mijn Indonesische schoonfamiliequote:
Ik dacht dat je dit zelf vdg had gemaakt?quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:22 schreef nelaeryn het volgende:
Ben benieuwd. Recept komt van mijn Indonesische schoonfamilie
Ja, dat klopt. Dit is de manier waarop ik het zelf maak. Zoals vandaag dusquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:34 schreef Blues het volgende:
Ik dacht dat je dit zelf vdg had gemaakt?
Witlofquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:28 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht tis wel weer voor een ovenschotel met witlof
Ik vind dat zó lekker altijdquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:25 schreef Kanaroe het volgende:
Was de kelder aan het schoonmaken en vond pasteibakjes die bijna over de datum waren en bijbehorende ragout dus:
[ link | afbeelding ]
Met groene salade en gemengd fruitsalade erbij
ik vond de ragout niet erg lekker en heb mijn portie aan man gedoneerd en ben tosties gaan bakken met zoon![]()
Ja, ik zag jou foto ook, een paar dagen terugquote:
Dit kregen we altijd met de Kerstdagen als voorgerechtquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:25 schreef Kanaroe het volgende:
Was de kelder aan het schoonmaken en vond pasteibakjes die bijna over de datum waren en bijbehorende ragout dus:
[ link | afbeelding ]
ik vond de ragout niet erg lekker en heb mijn portie aan man gedoneerd en ben tosties gaan bakken met zoon![]()
Die zaten altijd in het kerstpakket tot ongeveer eind jaren negentig van de vorige eeuwquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit kregen we altijd met de Kerstdagen als voorgerecht
Dit spul is zo lekker en doet me zo aan Kerst en Pasen bij mijn moeder denken (dan aten we dit als lunch op de eerste dag van die feestdagenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:25 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja die hebben wij met blikjes Agrumes en kaaswafeltjes gekeken, onderweg naar huis na vakantiequote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:43 schreef Kanaroe het volgende:
Slapgeworden stokbroodjes met kaas, tomaat, komkommer en mayo en een hardgekookt ei gegeten op het strand in Zeeland
Met een eclips op de achtergrond![]()
Das een leuke vakantieherinnering voor jullie en zeker voor dochterliefquote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die hebben wij met blikjes Agrumes en kaaswafeltjes gekeken, onderweg naar huis na vakantie![]()
En met een verloren cd, even snel door geloerd. Superleuk, al viel de donkerte wat tegen, maar het is toch speciaal!
Dochterlief zit in de fase 'stom, saai, jij met je stomme hoofd' etc en was niet onder de indrukquote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Das een leuke vakantieherinnering voor jullie en zeker voor dochterlief![]()
Wij kregen spontaan een eclipsbrilletje in handen van een stel meiden "wij zijn het eclipsbrilverdeelstationnetje", erg lief en mooi om te zien.
Oh, lekker pré-puberaal dus hahaquote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Dochterlief zit in de fase 'stom, saai, jij met je stomme hoofd' etc en was niet onder de indruken boos dat ze mee moest. Zwaar leven dit dat
Wat leuk van die meiden! Het is toch een bijzonder moment zo ja. In '99 was het natuurlijk veel heftiger maar dit was ook tof.
Morgenochtend eens kijken of er nog iets eetbaars in huis is, genoeg in de kelder maar wil ook iets versigs vrees ik
Koffie en melk zijn er iig nog, nu al zin in
Uhuhquote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:18 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh, lekker pré-puberaal dus haha
Lekker langs je heen laten glijden![]()
Dit had je me wel mogen brengen meneer @Karzai! Lekker hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2026 06:54 schreef Karzai het volgende:
koppie thee, yoghurt met kersenjam, boterham met roomboter, spek, ei en kaas![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klein beetje maïzena erbij uurtje voor het bakken en NIET afspoelen werkt goedquote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:14 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Kip cashew van gister.
Bij het recept stond de tip om de kipfilet stukjes eerst 10 min in de baking soda te marineren en dan af te spoelen dan werd het lekker mals.
Was inderdaad mals maar verder een beetje viezige substantie, bleef ook helemaal wit
Had ook nog wat maizena daarna gedaan en rijstazijn. Moest afspoelen want anders zou het zo zout zijn stond erbij, geen ideequote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Klein beetje maïzena erbij uurtje voor het bakken en NIET afspoelen werkt goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |