Jaloersquote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:20 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog 1 plak cake over en wat aardbeien, slagroombus altijd wel in de koelkast en voila een lekker taartje voor bij de koffie.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik zelf gerookte kippendijen met daarbij gebakken rijst en een salade van komkommer en tasty tomaatjes.
Geitenkaas, mjam, laatst ook door de salade gemengdquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren k&k maaltijdsalade geitenkaas.
Vanavond laat patat flip met ui en een bamischijf.
Toe cornetto salted caramel.
Pinda en mayo (in ZH denk). Als kind wilde ik altijd flip (soms met, soms zonder ui) en is nog steeds een favo bij mijquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:55 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Geitenkaas, mjam, laatst ook door de salade gemengd
Enneh, wat is 'patat flip'? Even nieuwsgierig
Wat is een Italiaanse kruidenmix? In Italië kennen ze dat helemaal niet. Wij gebruiken gewoon losse (verse of gedroogde) kruiden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:08 schreef Blues het volgende:
Italiaanse kruidenmix (die golfer zelf maakt)
Vooral oregano, basilicum en tijm, met nog andere kruidenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:16 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Wat is een Italiaanse kruidenmix? In Italië kennen ze dat helemaal niet. Wij gebruiken gewoon losse (verse of gedroogde) kruiden.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vooral oregano, basilicum en tijm, met nog andere kruiden
Grappig. Nooit eerder gezien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vooral oregano, basilicum en tijm, met nog andere kruiden
In Italië noemen ze het pizza kruiden
https://www.amazon.it/Spe(...)Oct_d_obs_B08NC6QGM8
Sushiquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:45 schreef Seeburg54 het volgende:
Vanavond sushi. Maar de komende maanden moet er karig gegeten worden, want ik begin aardig spekkig te worden.
Irritant zeg, beterschap.quote:
Onderweg naar huis ergens opgelopen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oei sterkte Mevrouw Molo!, zit je op de camping?
Spiegeleitje met spek en een kopje thee voor ontbijt vandaag
[ afbeelding ]
Ik ben altijd wel vroeg wakker maar in het weekend blijf ik nog wel liggen met de radio, krantje en internetquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Onderweg naar huis ergens opgelopen.
Gelukkig gaat het wel redelijk snel voorbij weer
Wat ben je vroeg op de zaterdag trouwens?
Ik kreeg tapas voorgeschoteld. Was goed te doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:18 schreef nelaeryn het volgende:
Straks eten bij een oud collega. Dus nog geen idee wat voor maaltijd ik krijg.
Is dat op een ouderwetse busboterham?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:41 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Ouderwetse roerei met ui en tomaat
Stukkie nostalgie inderdaad. Mijn moeder maakte dat soms voor de lunch.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:41 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Ouderwetse roerei met ui en tomaat
Mijne ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:21 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Stukkie nostalgie inderdaad. Mijn moeder maakte dat soms voor de lunch.
Dat ziet er heerlijk uit!quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 06:35 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond club sandwich met sla kip tomaat bacon avocado en gebakken ei, was![]()
Eindelijk een keer niet het brood gecremeerd wat meestal gebeurt![]()
Zelf gemaakt of besteld?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:23 schreef Mikeytt het volgende:
miso soep met wortel en zeewier, sesame chicken vleugeltjes, paprika/prei/bosui/wortel roerbakje, gebakken tofublokjes, rijst en kimchi.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |