Sushiquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:45 schreef Seeburg54 het volgende:
Vanavond sushi. Maar de komende maanden moet er karig gegeten worden, want ik begin aardig spekkig te worden.
Irritant zeg, beterschap.quote:
Onderweg naar huis ergens opgelopen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oei sterkte Mevrouw Molo!, zit je op de camping?
Spiegeleitje met spek en een kopje thee voor ontbijt vandaag
[ afbeelding ]
Ik ben altijd wel vroeg wakker maar in het weekend blijf ik nog wel liggen met de radio, krantje en internetquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Onderweg naar huis ergens opgelopen.
Gelukkig gaat het wel redelijk snel voorbij weer
Wat ben je vroeg op de zaterdag trouwens?
Ik kreeg tapas voorgeschoteld. Was goed te doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:18 schreef nelaeryn het volgende:
Straks eten bij een oud collega. Dus nog geen idee wat voor maaltijd ik krijg.
Is dat op een ouderwetse busboterham?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:41 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Ouderwetse roerei met ui en tomaat
Stukkie nostalgie inderdaad. Mijn moeder maakte dat soms voor de lunch.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:41 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Ouderwetse roerei met ui en tomaat
Mijne ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:21 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Stukkie nostalgie inderdaad. Mijn moeder maakte dat soms voor de lunch.
Dat ziet er heerlijk uit!quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 06:35 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond club sandwich met sla kip tomaat bacon avocado en gebakken ei, was![]()
Eindelijk een keer niet het brood gecremeerd wat meestal gebeurt![]()
Zelf gemaakt of besteld?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:23 schreef Mikeytt het volgende:
miso soep met wortel en zeewier, sesame chicken vleugeltjes, paprika/prei/bosui/wortel roerbakje, gebakken tofublokjes, rijst en kimchi.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |