Dat was een smaakbommetjequote:Op maandag 10 augustus 2026 13:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik spaghetti carbonara met daarbij een frisse komkommersalade.
SPOILER: Recept voor 4 - 6 personenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door nelaeryn op 10-08-2026 19:29:43 (Typo's) ]"Common sense is not so common" --Voltaire
Sushi!quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:55 schreef Molo het volgende:
Vanmiddag als lunch ijssss, hoefde erna niks meer want Duitsers kunnen geen normale porties geven
Vanavond sushi
Vond dit ook heel lekker! Gebruikte wel veel meer zwarte peper maar is sowieso niet voor niets een klassiekerquote:Op maandag 10 augustus 2026 18:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat was een smaakbommetje![]()
[ link | afbeelding ]
Ze is alleen een beetje gierig met de peper en de kaas (daar mag je wel 75~100 i.p.v. 50 gram van maken)quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik spaghetti carbonara met daarbij een frisse komkommersalade.
Ik heb er dan ook wat meer doorheen gedaan.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:39 schreef nelaeryn het volgende:
Ze is alleen een beetje gierig met de peper en de kaas (daar mag je wel 75~100 i.p.v. 50 gram van maken)
quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:23 schreef nelaeryn het volgende:
Vandaag Frikadel Pan (Indisch gehaktbrood), met nasi puti (witte rijst) en sambal goreng boontjes.Die sla ik ff op, lijkt me lekker!SPOILER: Recept voor 4 - 6 personenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben benieuwd. Recept komt van mijn Indonesische schoonfamiliequote:
Ik dacht dat je dit zelf vdg had gemaakt?quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:22 schreef nelaeryn het volgende:
Ben benieuwd. Recept komt van mijn Indonesische schoonfamilie
Ja, dat klopt. Dit is de manier waarop ik het zelf maak. Zoals vandaag dusquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:34 schreef Blues het volgende:
Ik dacht dat je dit zelf vdg had gemaakt?
Witlofquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:28 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht tis wel weer voor een ovenschotel met witlof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |