Wat voor iets is zo'n broodje, ik ken alleen loodgietersbedrijf Picobello uit Rotterdamquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:45 schreef Kanaroe het volgende:
Hier snackbar-voer; ik had 'broodje picobello' een knapperig stokbroodje met shoarmavlees van de bakplaat. Met een soort koolsla en licht pittige saus. Echt lekker!
Plus een portie kaasTengels
Zowel ditquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 17:42 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag Lasagne Bolognese gemaakt, net in de oven gedaan. Nu nog 30 minuten wachten
Als ditquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:48 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Lekker veel groente ook![]()
Maar smaakte best goed!
We deelden 1 portie.
Als ditquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik was zeer toe aan comfort food.
Domino's gehad en alles ging met gemak en smaak op.
Hot & Spicy met kaas in de korst![]()
[ link | afbeelding ]
Extravaganzza met bbqsaus
[ link | afbeelding ]
Toe hazelnootijs en suikermeloen![]()
Waarom heb je niks om op te koken?quote:Op zondag 23 augustus 2026 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond wederom niks om op te koken
Dus dat wordt gnoggi met tomaat, komkommer, paprika en mozzarella
Beetje slasaus
Omdat de keuken in een wisselwoning niet deugt. Morgen monteur. Ik hoop morgen weer normaal te kokenquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Waarom heb je niks om op te koken?
En, hopelijk heeft het toch gesmaakt
Oh, da's balen inderdaad. Gelukkig maar tijdelijk ongemak, morgen weer bakken & braden🙏🍀quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat de keuken in een wisselwoning niet deugt. Morgen monteur. Ik hoop morgen weer normaal te koken
Woensdag voor het laatst gekooktquote:Op zondag 23 augustus 2026 21:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh, da's balen inderdaad. Gelukkig maar tijdelijk ongemak, morgen weer bakken & braden🙏🍀
Hope so, is ook lekker zen koken.quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Omdat de keuken in een wisselwoning niet deugt. Morgen monteur. Ik hoop morgen weer normaal te koken
Ziet er goed uit. Leuk om te horen ook, en mooi dat het gesmaakt heeftquote:Op zondag 23 augustus 2026 20:42 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tijdje geleden postte @:nelaeryn hier een receptje voor pasta all'amatriciana en daar had ik vanaf toen zo'n zin in
Vandaag maakte ik het, met gekke pastaschelpen die op moesten. En een haffeltje spinazie met knoflook
Wat is dat toch een heerlijk gerecht
Grappig, dat maak ik vanavond ook. Alleen niet uit een doosje, maar volgens het recept van een Thaise schoonzusquote:Op maandag 24 augustus 2026 12:26 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit een maaltijdpakket van de Dekamarkt Thaise groene curry met kip.
[ afbeelding ]
SPOILER: Kaeng Khiaw Waan (Thaise groene curry met kip)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Common sense is not so common" --Voltaire
quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:26 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit een maaltijdpakket van de Dekamarkt Thaise groene curry met kip.
[ afbeelding ]
Hèhè, eind goed al goedquote:Op maandag 24 augustus 2026 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wortels, gebakken ui en vegading
Dat was zo erg lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |