quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:24 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor mij paella met o.a. garnalen en mosselen, gemaakt door de viswinkel Santpoort aan Zee.
Nou, idem hier en ik vreesde een mierzoete zooi maar het werd aangeraden door de superleuke meneer van het Rijksmuseum en die had gelijk. Was echt echt heerlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben geen gebakliefhebber, maar bij Holtkamp wil ik de hele etalage leegeten…
Prachtige foto! En lekker zegquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:50 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Flink gekruide platte rundergehaktballen (met o.a. majoraan uit de tuin er in), aardappelen in eendenvet gebakken, salade met romaine, paprika's, tomaatjes, doperwten en eenvoudige dressing met olijfolie en azijn
Dessert, mini gruvi ijsje karamel
Alles lekker
Ohhhh lekker manquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:13 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag Roti Kip Masala
Ja, uiteraard. Alleen heb ik ze wel vers van de toko. De vellen zelf maken kan ik wel maar dat is me teveel gedoe. En natuurlijk ontbreekt het zuurgoed en madame jeanet ook nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:18 schreef Molo het volgende:
Ohhhh lekker man
Ik zit hier met zo'n dieptrieste 'hamburger' voor mijn neus, jouw eten ziet er twintig keer beter uit![]()
Enjoy! Met rotivel erbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Common sense is not so common" --Voltaire
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:31 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Alleen heb ik ze wel vers van de toko. De vellen zelf maken kan ik wel maar dat is me teveel gedoe. En natuurlijk ontbreekt het zuurgoed en madame jeanet ook nietZooooo lekker manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
held
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:31 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Alleen heb ik ze wel vers van de toko. De vellen zelf maken kan ik wel maar dat is me teveel gedoe. En natuurlijk ontbreekt het zuurgoed en madame jeanet ook nietZo, wauw! Ben zeer benieuwd naar de foto's. En succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje! Gaat wel lukken, doe het wel vakerquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:18 schreef -Sigaartje het volgende:
Zo, wauw! Ben zeer benieuwd naar de foto's. En succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Common sense is not so common" --Voltaire
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:18 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond via Über-eats met korting een Griekse mixed grill besteld.
Toevallig heb ik hier ook een shoarmaboer die Piccobello heet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:45 schreef Kanaroe het volgende:
Hier snackbar-voer; ik had 'broodje picobello' een knapperig stokbroodje met shoarmavlees van de bakplaat. Met een soort koolsla en licht pittige saus. Echt lekker!
Plus een portie kaasTengels
Deze snackbar heet Plaza, die vind je ook echt in ieder gehuchtquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hier ook een shoarmaboer die Piccobello heet.
Of ik heb geen idee en elk dorp heeft er een met die naam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |