Ok en nu zonder te lachen. ik daag je uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Het Spaanse ministerie van Binnenlandse Zaken stelt dat 50.000 migranten Ceuta waren binnengedrongen, en dat nu 48.300 van hen weer zijn teruggekeerd. Waar de aantallen op zijn gebaseerd is niet duidelijk. Volgens de Spaanse krant El País konden veel migranten geen slaapplaats of eten en drinken vinden.
https://nos.nl/liveblog/2625090-dodental-opgelopen-naar-57-spaans-ministerie-meeste-migranten-weer-weg
Marokko faciliteert heel deze shitshow.quote:Spanje zegt nauw met Marokko samen te werken en belooft mensen die illegaal zijn binnengekomen zo snel mogelijk uit te zetten.
Waar is 'links' aan de macht precies? Het is rechts dat ons dit brengt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:26 schreef Pixelman het volgende:
Totaal krankzinnig asielbeleid van de Europeanen. Waarom worden er geen massale deportaties uitgevoerd om alle ongewenste en illegale asielzoekers naar Antartica te brengen? Waarom de Nederlandse en Europese bevolking aan grote gevaren blootstellen door de massa-immigratie van cultuurvreemde figuren? Waarom sluiten linkse politici hun ogen voor dit onheil?
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ok en nu zonder te lachen. ik daag je uit.
Zoals ik laatst tegen een Duitser zei: hun schuld.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:26 schreef Pixelman het volgende:
Totaal krankzinnig asielbeleid van de Europeanen. Waarom worden er geen massale deportaties uitgevoerd om alle ongewenste en illegale asielzoekers naar Antartica te brengen? Waarom de Nederlandse en Europese bevolking aan grote gevaren blootstellen door de massa-immigratie van cultuurvreemde figuren? Waarom sluiten linkse politici hun ogen voor dit onheil?
Jaja weg. Uhuh tuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Het Spaanse ministerie van Binnenlandse Zaken stelt dat 50.000 migranten Ceuta waren binnengedrongen, en dat nu 48.300 van hen weer zijn teruggekeerd. Waar de aantallen op zijn gebaseerd is niet duidelijk. Volgens de Spaanse krant El País konden veel migranten geen slaapplaats of eten en drinken vinden.
https://nos.nl/liveblog/2625090-dodental-opgelopen-naar-57-spaans-ministerie-meeste-migranten-weer-weg
Gaan er echt 48.000 terug? of is dat wat men hoopt?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:27 schreef Sodeknetters het volgende:
En natuurlijk in het NOS journaal een minister die even het onvermijdelijke ONACCEPTABEL roept en over gaat tot de orde de dag. Glas, plas, was.
Oftewel: "Een storm in een glas water"?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:26 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Da's een van ons!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Deze heeft Nederlandse aspiraties
Ik vrees het laatste. En dan natuurlijk totaal verbijsterd zijn als dat uiteindelijk niet is gebeurd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gaan er echt 48.000 terug? of is dat wat men hoopt?
stukje where's Waldo genot.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Op nu.nl hebben ze bij dit bericht alleen maar foto's van zielige vrouwen en kinderen. 🥲
Hoe hebben in Wodansnaam mensen kunnen verzuipen als deze lullo z'n fiets heeft meegenomen? Zo te zien heeft hij zijn fietskleding ook aan. Dit was echt een spontane ingeving van lekker meegaan met de rest!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Deze heeft Nederlandse aspiraties, of gaat hij voor triatlon, kijk die rode kruis vrouwtjes daar ook weer staan
Zitten toch wel wat jonkies tussen hoor, zo oud als mijn puberzonen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:30 schreef L_auteur het volgende:
[ x ]
De 'minderjarigen' zijn al met één been binnen..
Ik wou dat dit AI was.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:30 schreef L_auteur het volgende:
[ x ]
Sanchez en zijn corrupte vrouw gaan nog voor maximale schade voordat ze moeten opbokken. Gaat alleen maar averechts werken voor links stemmend Spanje.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:30 schreef L_auteur het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Op nu.nl hebben ze bij dit bericht alleen maar foto's van zielige vrouwen en kinderen. 🥲
Reacties vanuit andere EU landen.quote:Europese leiders uiten zorgen, Duitsland verlengt grenscontroles
De Deense premier Frederiksen zegt dat de Europese Unie moet overwegen om Spanje te schorsen uit het Schengenverdrag. Met dat verdrag zijn grenscontroles in Europa zo goed als afgeschaft. Ook Italië en Finland deden die oproep naar aanleiding van de situatie in Ceuta.
Italië zegt bovendien dat het zelf de Schengenregeling voor vrij reizen naar en vanuit Spanje opschort. Landen in het Schengengebied hebben in uitzonderlijke gevallen de mogelijkheid dat te doen. De maatregel zal gevolgen hebben voor mensen die per vliegtuig of boot tussen Spanje en Italië reizen.
Frankrijk kondigde al aan de grenscontroles aan te scherpen en de Duitse bondskanselier Merz zei de Spaanse intentie te ondersteunen om de "illegale migranten" het Europese continent niet te laten betreden. De Zweedse premier Kristersson zei dat Spanje snel de controle terug moet krijgen en zijn verplichtingen onder het Schengenverdrag moet nakomen. De Britse premier Burnham noemde de situatie "zorgwekkend".
Duitsland gaat de eerder ingevoerde grenscontroles in het land tot na september verlengen, maakte minister van Binnenlandse Zaken Dobrindt bekend. De Duitse grenzen zouden in september weer volledig opengaan, nadat in 2024 grenscontroles werden ingevoerd.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-weg#UPDATE-96153432
MOTHERFUCKERS!!!!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:30 schreef L_auteur het volgende:
[ x ]
Wel een beetje eens, dat geldt voor heel dat kut-Europa wat dat betreft.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Italië staan de poorten ook wijd open. Dit is gewoon makkelijk scoren zonder iets te doen
https://www.facebook.com/share/1BqBxjNyXD/quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]Die arme Marokkanen!
We moeten ze allemaal hier met open armen ontvangen!
Alle 38,8 miljoen!
jamaar kinderenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
MOTHERFUCKERS!!!!
Die koters zijn net een paar uurtjes daar en mogen nu automatisch blijven?!?
Merk ik wel vaker bij nieuws.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee hou op vanochtend was het nog een invasie.
We're so fucked.
Ah fijn!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow lekker dan.
https://www.telegraaf.nl/(...)tis-c/159475482.html
Dit had ik even nodig in deze barrre tijden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:34 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
In ieder geval is het wel een ouderwetsch
[ afbeelding ]
Fophef.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:34 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
In ieder geval is het wel een ouderwetsch
[ afbeelding ]
quote:„Ik ging naar Spanje toen ik tien jaar oud was; dat was in 2000. Toen werd ik Nederland uitgezet, nadat ik weigerde een jarenlange gevangenisstraf uit te zitten.” Hij gaf niet aan welk misdrijf hij had gepleegd.
quote:De Noord-Afrikaan voerde verder aan dat hij een ernstige ziekte heeft en dat hij in Marokko geen adequate behandeling krijgt. „Ik heb hepatitis C. In Marokko is het niet te genezen. Ik sta ook niet onder behandeling.”
Ook daarom wil hij via Ceuta het vasteland in Europa opnieuw bereiken om daarna verder te reizen. De jongen stelt de huidige migratiebeperkingen ter discussie en verklaarde dat toen hij als minderjarige in Spanje aankwam, de grenscontroles minder streng waren.
Als de journalist tijd krijgt of neemt om een artikel te schrijven krijg je denk ik vanzelf een ander verhaal. Meer bronnen, meer invalshoeken, dat soort aspecten zie ik onder tijdsdruk als eerste sneuvelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:34 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Merk ik wel vaker bij nieuws.
Eerste berichten zijn vrij stevig en goed, maar later op de dag of dagen erna komen aanpassingen, andere bewoording, andere opmaak, andere toon.
Sarcasme mijn beste.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Een bestorming van 50 - 60.000 man in een enclave van 84.000 man vind ik geen fophef.
Ow kun je dat zomaar weigeren?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Uhu zielige stumperd, arme jongen ziek bla bla snik.
Geen medelijden mee, jarenlange gevangenisstraf krijg je niet zomaar.
[..]
[..]
quote:Kabinet eist snelle Spaanse actie in Ceuta, geen maatregelen in Nederland
Het kabinet wil dat Spanje snel zorgt dat illegale migranten in Ceuta worden teruggestuurd naar Marokko. Ook moet Spanje met spoed de grenzen sluiten en voorkomen dat deze migranten naar het Spaanse vasteland reizen.
Op dit moment is het volgens het kabinet nog niet nodig om aanvullende Europese of nationale maatregelen te nemen. "We willen dat Spanje de komende uren, vandaag nog, maatregelen neemt", zegt minister Berendsen van Buitenlandse Zaken.
Hij reageert op de situatie in Ceuta, de Spaanse exclave die grenst aan Marokko. De afgelopen dagen hebben zo'n 50.000 migranten zwemmend, per boot of over hekken klimmend dit gebied bereikt. Volgens het Spaanse ministerie van Binnenlandse Zaken zijn de meeste migranten, circa 48.300, inmiddels vrijwillig teruggekeerd naar Marokko.
Het kabinet vindt niet dat de Schengenafspraken voor Spanje moeten worden opgeschort, zoals landen als Italië, Finland en Zweden als een mogelijkheid zien. In het Schengenverdrag is afgesproken dat er in principe geen paspoortcontroles meer zijn tussen de aangesloten Europese landen.
https://nos.nl/artikel/26(...)regelen-in-nederland
In plaats daarvan moest hij opbokken naar Marokko weer.quote:
eens. Lijkt me een redelijke vent. Maar ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik weet ff niet at je standpunt in deze is, da's steeds niet echt helemaal duidelijk.
Zo is het. Lekker daar laten, probleem lost zich vanzelf op.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Stelletje.......quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:40 schreef RotatoR het volgende:
Het kabinet vindt niet dat de Schengenafspraken voor Spanje moeten worden opgeschort,
Dat lost zich pas helemaal op als hij verdrinkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo is het. Lekker daar laten, probleem lost zich vanzelf op.
Yep.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo is het. Lekker daar laten, probleem lost zich vanzelf op.
NOS en nu.nl zijn net zo objectief als Ongehoord Nederland.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:41 schreef RotatoR het volgende:
Wel aandoenlijk dat de NOS deze indringers nog als migranten blijft framen.
Onbehandelde Hepatitis C.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:41 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat lost zich pas helemaal op als hij verdrinkt.
Hij probeert het zo weer. Kut crimineel.
Is er een woord voor hopeloze migranten die niks goed voor ogen hebben?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:41 schreef RotatoR het volgende:
Ik denk (hoop) dat het verhaal in werkelijkheid iets anders is gegaan. Hij heeft gevangen gezeten voor een zwaar misdrijf en hij zou daarna uitgezet worden alleen heeft hij strafkorting gekregenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Islamieten?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Is er een woord voor hopeloze migranten die niks goed voor ogen hebben?
(moslims telt niet jullie boefjes)
Dat is niet wat hij zelf zegt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat het verhaal in werkelijkheid iets anders is gegaan. Hij heeft gevangen gezeten voor een zwaar misdrijf en hij zou daarna uitgezet worden alleen heeft hij strafkorting gekregen
quote:Ik ging naar Spanje toen ik tien jaar oud was; dat was in 2000. Toen werd ik Nederland uitgezet, nadat ik weigerde een jarenlange gevangenisstraf uit te zitten.” Hij gaf niet aan welk misdrijf hij had gepleegd.
Illegale indringers.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Parasieten?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Misschien kreeg hij een keuze? Dat zou de belastingbetaler wel geld schelen, maar of het wel zo eerlijk is...?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is niet wat hij zelf zegt.
[..]
Dat klinkt als mensen die voor een gesloten deur staan en een omweg hebben. Waar is ons slot?quote:
2.000 tot 60.000 hadden ze het vanmorgen over en dat ze er daarom niks zinnigs over konden zeggen. Jij wil gewoon persé NPO in een kwaad daglicht stellen.quote:
Als de rest van de wereld het over 50.000 heeft....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
2.000 tot 60.000 hadden ze het vanmorgen over en dat ze er daarom niks zinnigs over konden zeggen. Jij wil gewoon persé NPO in een kwaad daglicht stellen.
pak het gemiddelde. nog steeds alarmerend.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Als de rest van de wereld het over 50.000 heeft....
Die zijn allemaal tegen de NPO!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Als de rest van de wereld het over 50.000 heeft....
Dat las ik. Het is onwaarschijnlijk dat wat hij zegt helemaal klopt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is niet wat hij zelf zegt.
[..]
Gelukszoekers, criminelen, invaders...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
Dat zie ik hier vaker gebeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
2.000 tot 60.000 hadden ze het vanmorgen over en dat ze er daarom niks zinnigs over konden zeggen. Jij wil gewoon persé NPO in een kwaad daglicht stellen.
zeg 25000 met de best dicht geknepen oogjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:49 schreef HeatWave het volgende:
Hoe veel waren het er nou eigenlijk precies? Ik denk niet dat we het daar al genoeg over gehad hebben.
Er is wel een slot maar vergelijkbaar met dit:quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat klinkt als mensen die voor een gesloten deur staan en een omweg hebben. Waar is ons slot?
Nee, jij blijft maar dwepen met de NPO terwijl de rest van de wereld heel iets anders zegt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ja, en dan komen ze zelf met tweets van Jan en Alleman.quote:
De rest van de moederneukende wereld die het niet met de NPO eens is, bijvoorbeeld.quote:
Ik gebruik zelf liever moederknuffelende.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
De rest van de moederneukende wereld die het niet met de NPO eens is, bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf liever moederknuffelende.
Neen dat is reeds terugedraaid. je weet toch, knopjes...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]Waag jij het mijn post zomaar te editen?
I know!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Neen dat is reeds terugedraaid. je weet toch, knopjes...
Ah een whataboutism. Wat een zwaktebod.quote:Solidarity and empathy are optional.
Respect for European treaties and data is not.
👇🏼
Number of irregular entries between 2021 and 2026 according to Frontex:
Via Italy: 478,600
Via the Western Balkans: 340,600
Via Greece: 259,800
Via Spain: 234,760
Via the eastern border: 48,000
This is not the time to divide. It is the time to continue building a strong and united EU.
https://x.com/sanchezcastejon/status/2083213292231635378
Hij dacht lekker in Marokko in vrijheid mijn straf uitzitten en na wat jaren weer terug.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien kreeg hij een keuze? Dat zou de belastingbetaler wel geld schelen, maar of het wel zo eerlijk is...?
Ik wil de sleutel wel bewaren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat klinkt als mensen die voor een gesloten deur staan en een omweg hebben. Waar is ons slot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga sowieso niet er vanuit dat hij de waarheid spreekt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat las ik. Het is onwaarschijnlijk dat wat hij zegt helemaal klopt.
https://www.dienstterugke(...)minele-vreemdelingen
Wel fijn te lezen dat veroordeelde migranten uitgezet worden
Fijne vakantie alvast @ToTquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:57 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga m'n zoontje naar bed gooien. Misschien kom ik zo nog ff terug, maar ik ga sowieso vroeg maffen; morgen op tijd er weer uit voor vakantie!
Als betrouwbare nieuwsbron dient de NOS dingen te verifiëren en niet dingen klakkeloos van andere media over te nemen. Ze hebben juist gehandeld. Inmiddels hebben ze iemand ter plekke.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:56 schreef ToT het volgende:
Maar echt: iedereen en z'n grootje heeft het over 50.000 en de NPO heeft het over tussen de 2000 en 50.000.
Geloof je de rest van de wereld die allemaal het zelfde aantal hanteren, dan ben je een NPO-hater!
En het NPO zei zelf dat ze geen mensen daar ter plekke hebben? Waarom zou hun kennis dan beter zijn dan dat van de rest van de wereld?
Inderdaad, als je het zo bekijkt heeft Oekraïne ook veel overlast van Russische migranten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:41 schreef RotatoR het volgende:
En die telt ze met een tablet met vingerscans of?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Als betrouwbare nieuwsbron dient de NOS dingen te verifiëren en niet dingen klakkeloos van andere media over te nemen. Ze hebben juist gehandeld. Inmiddels hebben ze iemand ter plekke.
Zijn gewoon de procedures die zijn afgesproken.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:57 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga m'n zoontje naar bed gooien. Misschien kom ik zo nog ff terug, maar ik ga sowieso vroeg maffen; morgen op tijd er weer uit voor vakantie!
Nee die procedures zijn niet voor deze shenannigans ( lief uitgedrukt)quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zijn gewoon de procedures die zijn afgesproken.
Als wij twee met werk een stappenplan hebben opgesteld voor een klus ga ik ook niet accepteren dat we daar van gaan afwijken.
Procedures, verdragen, afspraken. Die zijn als rozen. Duren zolang ze duren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Als wij twee met werk een stappenplan hebben opgesteld voor een klus ga ik ook niet accepteren dat we daar van gaan afwijken.
Precies. Met dit soort bestuurders hebben we geen vijanden meer nodig.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dit wordt de ondergang van de historische vergissing die EU heet.
En de reden waarom het ten onder gaat is simpelweg terug te brengen tot 1 punt. Niet in staat zijn gemaakte afspraken na te komen.
Of het nu de begrotingsregels betreft, het bewaken van de buitengrenzen, het terugsturen van migranten naar het land waar ze zijn binnengekomen. Er wordt niets nageleefd, alle afspraken blijken minder waard dan het papier waar het op staat.
Als je je afvraagt hoe mannen als Mussolini of Hitler de macht grepen. Dat komt hierdoor, apathische incapababele politici. En dan staat er iemand op om orde op zaken te stellen.
Het maakt mij niet meer uit hoe onfris of dubieus de politicus is. Ik stem op de persoon die dit gore tuig Europa uittrapt en dan maakt het me geen hol meer uit of hij zijn vrouw slaat, veroordeeld is voor fraude of een kinderbordeel runt. Dit moet NU stoppen, linksom of rechtsom.
Fijne vakantie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:57 schreef ToT het volgende:
Kap eens met die dooddoener. Wij moeten helemaal niets. Nood breekt wetten. Denken in oplossingen i.p.v. problemen. In Amsterdam werden zelfs tanks en scherpschutters ingezet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Jawel. Iedereen kan asiel aanvragen en die kan worden toegekend of afgewezen. Dit is gewoon afgesproken en dat weten de populisten dondersgoed.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee die procedures zijn niet voor deze shenannigans ( lief uitgedrukt)
En binnen de EU gelden afspraken alleen wanneer ze goed uitkomen. Alleen de gekke Henkies houden zich aan verdragen waar ze zelf het meeste last van hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Procedures, verdragen, afspraken. Die zijn als rozen. Duren zolang ze duren.
Is niet in steen gebeiteld.
letter en de strekking etc. maar goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Iedereen kan asiel aanvragen en die kan worden goedgekeurd of afgewezen. Dit is gewoon afgesproken en dat weten de populisten dondersgoed.
Niet iedereen mag asiel aanvragen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee die procedures zijn niet voor deze shenannigans ( lief uitgedrukt)
Zielig voor die mensen die overlopen zijn. ...... Maaaaaarrrr .................... Die bestormers zijn wel belangrijker en nog zieliger.quote:
Ja wel dus. Ook als ze alle schaal en intentie tot een lachertje maken toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet iedereen mag asiel aanvragen?
Het gaat hier over een georganiseerde invasie, procedures zijn niet van toepassing.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Mede georganiseerd door zulke politici.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:19 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het gaat hier over een georganiseerde invasie, procedures zijn niet van toepassing.
Sowieso is die van Asten niet goed snik dat hij zich daar druk om maakt.
Je kan toch gewoon op een normale manier communiceren of wil je liever trollenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja wel dus. Ook als ze alle schaal en intentie tot een lachertje maken toch?
Die van Asten heeft als viesrechtse neoliberaal, dat zijn ze bij D66 nou eenmaal, alle belang bij het overspoelen van de EU door marginalen. Goedkope arbeidskrachten voor grote bedrijven en het om zeep helpen van sociale stelsels. Dat is de heilige graal van D66quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:19 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het gaat hier over een georganiseerde invasie, procedures zijn niet van toepassing.
Alleen Van Asten weet dat die lui (allemaal) uit een veilig land komen en dus niet in aanmerking komen voor een status.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die van Asten heeft als viesrechtse neoliberaal, dat zijn ze bij D66 nou eenmaal, alle belang bij het overspoelen van de EU door marginalen. Goedkope arbeidskrachten voor grote bedrijven en het om zeep helpen van sociale stelsels. Dat is de heilige graal van D66
Die mensen kunnen vanuit Marokko asiel aanvragen. Dat dat vrij kansloos is, maakt niet uit. Het is zo afgesproken. Hier is jaren over onderhandeld. Dan is het niet de bedoeling dat we het net ingegane migratiepact nu al weer overboord zetten. Krijg je alleen maar verdeeldheid en dus chaos van. Precies wat Trump en Poetin willen. Solidariteit binnen de EU is nog nooit zo belangrijk geweest.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:19 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Net zo goed als hij weet dat als ze eenmaal hier zijn, we er nooit meer van af komen. En dan is het ineens ons probleemquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen Van Asten weet dat die lui (allemaal) uit een veilig land komen en dus niet in aanmerking komen voor een status.
Natuurlijk mag dit zo. Met 'Laat het leger ze met harde hand terug naar Marokko knuppelen' heb ik ook geen moeite bij deze shitshow.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Marokko faciliteert heel deze shitshow.
Waarschijnlijk in opdracht van de VS omdat die oranje tyfusdebiel zijn mokerdomme ego gekrenkt is omdat Spanje het luchtruim sloot voor de VS met hun compleet achterlijke Iran avontuur. En de rest van de EU ook straf, want niemand kwam ze helpen in de straat van Hormuz.
100% dat.
Kutyanks
Opgeflikkerd met deze invasie.
Zet het leger in en laat het leger doen wat een leger doet als er een invasie plaatsvindt. (@:jippie mag het zo wel of ook niet?)
Eerder schandalig. En een aperte leugen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:41 schreef RotatoR het volgende:
Afspraken die gemaakt zijn vlak na de Tweede Wereldoorlog. Totaal andere tijd en omstandigheden. Je moet zaken ook evolueren en waar nodig hierzien. Tijden veranderen nu eenmaal en er zijn altijd zaken waar je niet in kan voorzien.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik wil eenieder die nu nog voorstelt dat dit binnen de letter en gedachte van de gemaakte afspraken valt
even wacht terwijl we de tomaten en eieren erbij pakken.
Laten we nu niet opeens realistisch en afwegend gaan doen. Dat gaat tegen alle racistische praat in.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:30 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Afspraken die gemaakt zijn vlak na de Tweede Wereldoorlog. Totaal andere tijd en omstandigheden. Je moet zaken ook evolueren en waar nodig hierzien. Tijden veranderen nu eenmaal en er zijn altijd zaken waar je niet in kan voorzien.
Misschien moet je dat soort dingen dan ook maar niet zeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:37 schreef TwenteFC het volgende:
Die Linke roept op tot toelating van migranten uit Ceuta
https://www.spiegel.de/po(...)b1-8942-ae9b8abb94a1
Kijk en dit is dus het werkelijke probleem.Om een perma ban te voorkomen laat ik hier maar bij.
Want zw migreren niet? Het zijn per definitie migranten. Het woord migrant zegt niks over het motief achter de migratie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Eerder schandalig. En een aperte leugen.
'Links' is denk ik niet de goede benaming. Het betreft namelijk zuiver landverraad. Ik denk niet dat zoiets thuishoort in het Nolan diagram.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:37 schreef TwenteFC het volgende:
Kijk en dit is dus het werkelijke probleem.Om een perma ban te voorkomen laat ik hier maar bij.
Daarom zeg ik dan ook niet compleet wat ik vind wat je hier mee aan moet, dat zie je toch.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:40 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Misschien moet je dat soort dingen dan ook maar niet zeggen.
de meerderheid van europa is ook gewoon voorstander van de <nee>quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:37 schreef TwenteFC het volgende:
illegaal. Wat nu gebeurt kun je doodeenvoudig niet goedpraten. Zeker niet als je nu de beelden ziet van molest etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:42 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Want zw migreren niet? Het zijn per definitie migranten.
Maar wel heel lafjes laten weten dat je eigenlijk iets heel ontoelaatbaars wil zeggen. Doe dat dan ook niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dan ook niet compleet wat ik vind wat je hier mee aan moet, dat zie je toch.
"rondvolking" ja?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de meerderheid van europa is ook gewoon voorstander van de omvolking
Ja want dat mag wel. Slimme jongen ben ik toch.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:44 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Maar wel heel lafjes laten weten dat je eigenlijk iets heel ontoelaatbaars wil zeggen. Doe dat dan ook niet.
Als dat hele Ceuta verhaal is geënsceneerd om (extreem) linkse personen en partijen te ontmaskeren als idioot en crimineel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:37 schreef TwenteFC het volgende:
Nee hoor dit soort zieke shit mag je best benoemen. Zie geen reden om er iets van te vinden behalve kutquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:37 schreef TwenteFC het volgende:
Als in tetten en billen want daar kan ik me wel in vinden?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:37 schreef TwenteFC het volgende:
Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar janken over de NOS omdat ze migranten migranten noemen is zo sneu. Het woordt migrant zegt helemaal niets over het motief achter de migratie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:44 schreef Cherni het volgende:
[..]
illegaal. Wat nu gebeurt kun je doodeenvoudig niet goedpraten. Zeker niet als je nu de beelden ziet van molest etc.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Als in tetten en billen want daar kan ik me wel in vinden?
Ik vind invasieve de-stabilisator meer op zijn plaats inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:47 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar janken over de NOS omdat ze migranten migranten noemen is zo sneu. Het woordt migrant zegt helemaal niets over het motief achter de migratie.
Deze procedures stammen uit 1951, de wereld verandert. Had je wat progressiever ingeschat en niet radicaal conservatief. Daarbij is slecht beleid slecht beleid, ook als het eerst bruikbaar beleid was maar door de realiteit wordt ingehaald.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
invasieve exoten blijft de mooiste omschrijvingquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik vind invasieve de-stabilisator meer op zijn plaats inderdaad.
potatoes potatoes.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
invasieve exoten blijft de mooiste omschrijving
Haha dat heb je helemaal verkeerd, bij een grote groep mensen gaat rationaliteit en langetermijnvisie helemaal niet voor wat ze vandaag kunnen doen om zich even moreel verheven en beter te voelen dan een ander. De mensen die vinden dat migratie wel stevig ingedamd mag worden maar Fatima die een tekeningenactie heeft gemaakt met haar klasgenootjes moet wel blijven. Dus alleen in woord maar nooit in daad.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als dat hele Ceuta verhaal is geënsceneerd om (extreem) linkse personen en partijen te ontmaskeren als idioot en crimineel.
Nou dat werkt dan aardig, geen weldenkend mens stemt ooit meer op der Linke.
Migratiepact is net ingegaan dus eea is hiermee geratificeerd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:49 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Deze procedures stammen uit 1951, de wereld verandert. Had je wat progressiever ingeschat en niet radicaal conservatief. Daarbij is slecht beleid slecht beleid, ook als het eerst bruikbaar beleid was maar door de realiteit wordt ingehaald.
Als je met zijn tweeën een stappenplan uitstippelt voor 20 jaar en na 10 jaar blijk je er mogelijk kapot eraan te gaan om wat voor reden dan ook en na 15 jaar lijkt het volledig tegen je te werken lijkt het een slecht idee om de procedurefundamentalist uit te gaan hangen. Dan sleur je je partner mee ten onder.
Wat is dit nu weer? Wat heeft dat nou weer te maken met de overgevoeligheid bij bepaalde mensen voor bepaalde woorden, vooral als ze door de publieke omroep gebruikt worden? De betekenis van het woord migrant zelf niet snappen en dan roepem dat de NOS aperte leugens schrijft.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik vind invasieve de-stabilisator meer op zijn plaats inderdaad.
Het zegt juist heel veel over het motief als het invasies als deze betreft...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:42 schreef Chillegast het volgende:
Want zw migreren niet? Het zijn per definitie migranten. Het woord migrant zegt niks over het motief achter de migratie.
Popup-repressie, dat je een beetje kan voelen hoe het is op voorhand.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Misschien kunnen we lokaal wat startups realiseren om welvaart te brengen. Als er geld mee valt te verdienen vind ik dat prima.
Lekker oude brommertjes repareren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Misschien kunnen we lokaal wat startups realiseren om welvaart te brengen. Als er geld mee valt te verdienen vind ik dat prima.
Dit zou oprecht strafbaar moeten zijn. Als Europese politici dit soort dingen gaan roepen, komen er straks nog meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:37 schreef TwenteFC het volgende:
Nee, het is een minderheid die disproportioneel vertegenwoordigd is in de bepalende instituten, die voorstander zijn van meer migratie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de meerderheid van europa is ook gewoon voorstander van de omvolking
Laat de mensen het lekker zelf uitzoeken. Hun failed states zijn niet het probleem van het Westen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
"Migranten" laat het klinken alsof het allemaal vredig en legaal gebeurt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:54 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer? Wat heeft dat nou weer te maken met de overgevoeligheid bij bepaalde mensen voor bepaalde woorden, vooral als ze door de publieke omroep gebruikt worden? De betekenis van het woord migrant zelf niet snappen en dan roepem dat de NOS aperte leugens schrijft.
De ene migrant is de andere niet zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
"Migranten" laat het klinken alsof het allemaal vredig en legaal gebeurt.
Ik denk dat het heel waardevol kan zijn om te achterhalen wat er gebeurd is, zodat je het hopelijk in de toekomst kan voorkomen of verminderen, of je er in ieder geval op voorbereiden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:54 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik denk niet dat terugkijken op wat voor domme onzin hiertoe geleid heeft zin heeft.
Beter doen we even niet zo kinderachtig en noemen we het beestje bij het naampje, pakken we doe koe bij de horens etc.
bah.
Deze vrouw is helemaal de weg kwijt. Ontzettend slecht voor een land en haar burgers om zulk geteisem een podium te geven.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:37 schreef TwenteFC het volgende:
Welnee een dief en een seriemoordenaar hebben zich allebei schuldig gemaakt aan een misdrijfquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Eerder schandalig. En een aperte leugen.
Als ze d'r bek maar houdt?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:04 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Deze vrouw is helemaal de weg kwijt. Ontzettend slecht voor een land en haar burgers om zulk geteisem een podium te geven.
Zou haar wel doen, maar dat terzijde.
Ik werk hard in Marokko, geen geld, ik doe niks in ander Europa land. veel geld. Wat jij denk nu?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:05 schreef ach het volgende:
Oef net een beetje op de nos filmpjes gekeken.. Werken en kabels leggen voor 300 euro per maand of lange adem hebben en uiteindelijk een gratis huis en 2000 euro bijstand in Nederland. Ja ik snap ze wel.
En ondertussen snap je zelf niet dat de term migratie te pas en onpas misgebruikt wordt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:54 schreef Chillegast het volgende:
Wat is dit nu weer? Wat heeft dat nou weer te maken met de overgevoeligheid bij bepaalde mensen voor bepaalde woorden, vooral als ze door de publieke omroep gebruikt worden? De betekenis van het woord migrant zelf niet snappen en dan roepem dat de NOS aperte leugens schrijft.
laten we nu niet de semantische bok opgaan...daar hebben wel genoeg onzin van gezien.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:07 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
En ondertussen snap je zelf niet dat de term migratie te pas en onpas misgebruikt wordt.
Vond het wel grappig hoe ze helemaal gingen inzoomen op de enige vrouwquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:05 schreef ach het volgende:
Oef net een beetje op de nos filmpjes gekeken.. Werken en kabels leggen voor 300 euro per maand of lange adem hebben en uiteindelijk een gratis huis en 2000 euro bijstand in Nederland. Ja ik snap ze wel.
Was leuker geweest als ze die knakker met z'n fiets hadden laten zien!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vond het wel grappig hoe ze helemaal gingen inzoomen op de enige vrouw
Alleen als je niet snapt wat het woord betekent. En dat is relevant omdat je nu kennelijk in de discussie neergesabeld kan worden omdat mensen vinden dat je een op zich volkomen correct woord niet mag gebruiken. Want dan verkondig je kennelijk "aperte leugens" en ben je fout of zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
"Migranten" laat het klinken alsof het allemaal vredig en legaal gebeurt.
en de typische media weer precies de foto van die vrouw bij het artikel hadden geplaatst, NOS inclusiefquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vond het wel grappig hoe ze helemaal gingen inzoomen op de enige vrouw
Ik vind het ook geen leugen, maar het komt wel veel te sussend over.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:10 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Alleen als je niet snapt wat het woord betekent. En dat is relevant omdat je nu kennelijk in de discussie neergesabeld kan worden omdat mensen vinden dat je een op zich volkomen correct woord niet mag gebruiken. Want dan verkondig je kennelijk "aperte leugens" en ben je fout of zo.
Ik heb echt tientallen foto's gezien. Ook bij de NOS. Bijvoorbeeld deze:quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en de typische media weer precies de foto van die vrouw bij het artikel hadden geplaatst, NOS inclusief
Da's wel mooi positief dan. Laat alle media hen daar maar interviewen over hun ervaringen!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:16 schreef HowardRoark het volgende:
Dit artikel van de NOS laat ons een prima les leren uit deze situatie. En dan doel ik vooral op de video in het artikel.
Teleurgestelde Marokkaanse gelukzoekers die jammeren over dat iedereen gemeen tegen hun was, ze geen bescherming kregen van de politie en de mensen 'racistisch' zouden zijn tegen hen.
Kortom: een harde reality check kan ervoor zorgen dan dit soort klaplopers teleurgesteld terugkeren naar eigen land. Maar barmhartige opvang, allerlei gratis voorzieningen en potjes waaruit men kan graaien en er zullen alleen maar meer komen.
De partij heet Die Linke, en hun standpunt in deze valt niet onder Landesverrat (§ 94 StGB).quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
'Links' is denk ik niet de goede benaming. Het betreft namelijk zuiver landverraad. Ik denk niet dat zoiets thuishoort in het Nolan diagram.
Dat valt niet te politiseren omdat het strafbaar is.
Dat ligt dan aan jou. Het woord op zich is waardevrij.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen leugen, maar het komt wel veel te sussend over.
Lekker voor ze.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:16 schreef HowardRoark het volgende:
Dit artikel van de NOS laat ons een prima les leren uit deze situatie. En dan doel ik vooral op de video in het artikel.
Teleurgestelde Marokkaanse gelukzoekers die jammeren over dat iedereen gemeen tegen hun was, ze geen bescherming kregen van de politie en de mensen 'racistisch' zouden zijn tegen hen.
Kortom: een harde reality check kan ervoor zorgen dan dit soort klaplopers teleurgesteld terugkeren naar eigen land. Maar barmhartige opvang, allerlei gratis voorzieningen en potjes waaruit men kan graaien en er zullen alleen maar meer komen.
Soms zijn woorden te neutraal waardoor het weer sussend is, en voel je vrij om dat weer persoonlijk op mij af te projecteren!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:17 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Het woord op zich is waardevrij.
Hekken met prikkeldraad doorknippen en zonder verblijfsrecht de grens over. Welke 'migrant' doet het niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:16 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ik heb echt tientallen foto's gezien. Ook bij de NOS. Bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook NOS.
ja als je niet een beetje ondernemingsgeest toont kom je ook nergens toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hekken met prikkeldraad doorknippen en zonder verblijfsrecht de grens over. Welke 'migrant' doet het niet?
Ik denk dat er best een onderbouwing voor in elkaar te timmeren valt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
De partij heet Die Linke, en hun standpunt in deze valt niet onder Landesverrat (§ 94 StGB).
Hoe meer ze hun verhaal in eigen land vertellen, hoe meer men door zal hebben dat hun eigen land het Walhalla voor hen is en dat er geen paradijs op aarde is waar men hen alles geeft wat ze willen hebben.quote:
Dat is de aard van het migrantje.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ja als je niet een beetje ondernemingsgeest toont kom je ook nergens toch?
Gevoelsmatig 100% Wettelijk 0% (geen staatsgeheim betrokken)quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk dat er best een onderbouwing voor in elkaar te timmeren valt.
Het is vooral de bereidheid die schrikbarend is. Als het even kan willen grote delen van Noord-Afrika naar Europa en het Westen. En dit wil men niet omdat men zo dol is op de Westerse cultuur maar puur vanuit economische motieven.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Ceuta ligt trouwens wel nog echt ver van Spanje af hoor…
Even relativeren.
Hoezo relativeren? Ze bestormen Spaans grondgebied.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Even relativeren.
Het is een leugen voor de waarheid. Kijk naar Aziaten # racisme is eerlijkheid en staat los van om wie het gaat. Iedereen is welkom.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is de aard van het migrantje.
Daar zijn bijvoeglijke naamwoorden voor. Je hebt legale migranten en illegale migranten. Je hebt plichtsgetrouwe hardwerkende of hard studerende migranten, maar ook klaplopende criminele migranten. Janken dat iemand een migrant een migrant noemt omdat dat in jouw ogen niet negatief genoeg is, of om even lekker te kunnen kankeren op de NOS is echt de dood voor een goede discussie. Maar goed, ik heb wel gezegd wat ik er over wilde zeggen. Laten we het weer hebben over die uitvretende gelukszoekers. Ik las dat de meesten alweer naar Marokko teruggekeerd zouden zijn. Opmerkelijk, en ik vraag me dan af hoe dat zo snel gegaan is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms zijn woorden te neutraal waardoor het weer sussend is, en voel je vrij om dat weer persoonlijk op mij af te projecteren!
Chill, gast!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:24 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Daar zijn bijvoeglijke naamwoorden voor. Je hebt legale migranten en illegale migranten. Je hebt plichtsgetrouwe hardwerkende of hard studerende migranten, maar ook klaplopende criminele migranten. Janken dat iemand een migrant een migrant noemt omdat dat in jouw ogen niet negatief genoeg is, of om even lekker te kunnen kankeren op de NOS is echt de dood voor een goede discussie. Maar goed, ik heb wel gezegd wat ik er over wilde zeggen. Laten we het weer hebben over die uitvretende gelukszoekers. Ik las dat de meesten alweer naar Marokko teruggekeerd zouden zijn. Opmerkelijk, en ik vraag me dan af hoe dat zo snel gegaan is.
Past niet in het narratief hè. Dus dat wordt genegeerd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:16 schreef Chillegast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook NOS.
Dat is wel bijzonder niet? EN eens..het lijkt wel een generale repetitie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:24 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Daar zijn bijvoeglijke naamwoorden voor. Je hebt legale migranten en illegale migranten. Je hebt plichtsgetrouwe hardwerkende of hard studerende migranten, maar ook klaplopende criminele migranten. Janken dat iemand een migrant een migrant noemt omdat dat in jouw ogen niet negatief genoeg is, of om even lekker te kunnen kankeren op de NOS is echt de dood voor een goede discussie. Maar goed, ik heb wel gezegd wat ik er over wilde zeggen. Laten we het weer hebben over die uitvretende gelukszoekers. Ik las dat de meesten alweer naar Marokko teruggekeerd zouden zijn. Opmerkelijk, en ik vraag me dan af hoe dat zo snel gegaan is.
Het is een Spaanse enclave in Marokko, voor Spanhe moet men de Straat van Gibraltar oversteken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Even relativeren.
Het idee is dat als je die enclave binnenwandelt, dat je zo een verblijfsvergunning voor Spanje krijgt en dus zo door kunt reizen naar Duitsland, Nederland of andere rijke landen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is een Spaanse enclave in Marokko, voor Spanhe moet men de Straat van Gibraltar oversteken.
Ja, maar bij het eerste artikel stond een foto om naar het artikel toe te gaan, en dat was precies met een vrouw; heel toevalligquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:16 schreef Chillegast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook NOS.
Ik lees dat de meesten alweer retour afzender zijn gegaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo relativeren? Ze bestormen Spaans grondgebied.
Of zou het ons ook niet moeten boeien als Aruba bestormd zou worden? Da's nog veel verder van ons vandaan.
Het gaat om dat het een massale bestorming was van mensen die proberen Europa binnen te komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik lees dat de meesten alweer retour afzender zijn gegaan.
Het is niet bepaald dat jij of ik er persoonlijk last van hebben ofzo.
Sommigen maken er in hun hoofd ook wel een erg groot drama van.
Dan zijn het nu remigranten. Toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
quote:Het is niet bepaald dat jij of ik er persoonlijk last van hebben ofzo.
Fijne fakkansie !quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:29 schreef ToT het volgende:
Nou voor je gaat uittesten of het nu wel werkt, ga ik er vandoor!Prettige voortzetting hier!
Het lijkt op een gevalletje project X.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat om dat het een massale bestorming was van mensen die proberen Europa binnen te komen.
Nee, heel direct heeft dit inderdaad geen invloed op jouw leven of dat van mij, dus zullen we het allemaal maar gewoon lekker laten gebeuren tot het straatbeeld zo onderhand wel HEEL erg veranderd is?
Gelukkig zien we geen Marokkanen door heel Europa nee, onze landen zouden maar vol zitten met mensen die deze fatsoensnormen hanteren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, belachelijk dat vrouwen in het nieuws komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, maar bij het eerste artikel stond een foto om naar het artikel toe te gaan, en dat was precies met een vrouw; heel toevallig
Jij denkt dat je tienduizenden mensen zo kan regisseren dat ze even een generale repetitie doen? Stukje zwemmen, hekje knippen en dan weer terug, want we zijn alleen maar aan het oefenen en dat hadden we zo afgesproken met z'n zestigduizenden?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder niet? EN eens..het lijkt wel een generale repetitie.
Ja, maar dat is tegen de islam dus logisch dat je dat je prio 1 maakt in je nieuwe enclave.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gelukkig zien we geen Marokkanen door heel Europa nee, onze landen zouden maar vol zitten met mensen die deze fatsoensnormen hanteren.
[ x ]
Wanneer je morgenvroeg wakker wordt ben je dan alles van vandaag weer vergeten, is het allemaal lastig?
Liever heb ik ze helemaal niet hier, maar aan de overkant van die fucking plas.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:32 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Jij denkt dat je tienduizenden mensen zo kan regisseren dat ze even een generale repetitie doen? Stukje zwemmen, hekje knippen en dan weer terug, want we zijn alleen maar aan het oefenen en dat hadden we zo afgesproken met z'n zestigduizenden?
Welke procedures zou je moeten doorlopen om een verblijfsvergunning te krijgen? Er is geen loket waar je je paspoort laat zien, leges betaalt en dan een verblijfsvergunning krijgt of zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Het idee is dat als je die enclave binnenwandelt, dat je zo een verblijfsvergunning voor Spanje krijgt en dus zo door kunt reizen naar Duitsland, Nederland of andere rijke landen natuurlijk.
Dat is geen antwoord. Je suggereert iets met je "generale repetitie". Lijkt me uiterst onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Liever heb ik ze helemaal niet hier, maar aan de overkant van die fucking plas.
sorry dat was wishful thinking. Maar effective thinking vind je w.s. nog minder appetijtelijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:36 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Je suggereert iets met je "generale repetitie". Lijkt me uiterst onwaarschijnlijk.
dat ziet er uit alsof we ze binnen moeten laten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:16 schreef Chillegast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook NOS.
Met die mindset kunnen we alle goede doelen ook wel gelijk afschaffen...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Nou de meeste denk ik... liefst met terugwerkende krachtquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:41 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Met die mindset kunnen we alle goede doelen ook wel gelijk afschaffen...
Vind je het eigenlijk allemaal geoorloofd wat er gaande is in Ceuta?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:36 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Je suggereert iets met je "generale repetitie". Lijkt me uiterst onwaarschijnlijk.
Die hadden nochtans un accidentjequote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:44 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Vind je het eigenlijk allemaal geoorloofd wat er gaande is in Ceuta?
Ceuta is niet Spaans?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Even relativeren.
Marokko probeert Spanje om te volkenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Spanje, "ja is de schuld van de mensenhandelaren"
Dat linkse naïeve gelul en gelieg gaat ons nog eens allemaal de kop kosten
Nee natuurlijk niet. Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:44 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Vind je het eigenlijk allemaal geoorloofd wat er gaande is in Ceuta?
Precies, Nederlandse jongeren zouden zich nooit schuldig maken aan vandalisme.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:56 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzonder ook wel weer al die videos van vandalistische Marokkanen die met stenen gooien, graven vernielen of op andere manieren stennis aan het schoppen zijn.
Helaas het standaard wangedrag dat we van veel te veel Arabische moslims, met name jonge mannen, zien in het Westen.
Ook zo vreemd dat deze groep en dan vooral Noord-Afrikanen, een negatief stereotype hebben in het Westen en Europa.
Poeh, nou, hoe zou dat toch komen?
Dat is het frame dat hij probeert aan je op te dringen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:58 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Waar haal je dat nou weer vandaan?
Genoeg derde generatie 'Nederlandse' jongeren hier om die cijfers wat op te krikken ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, Nederlandse jongeren zouden zich nooit schuldig maken aan vandalisme.
Dus iedereen en zijn moeder is het er over eens dat dit gestopt moet worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:58 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Je doet nu net of je het punt niet snapt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, belachelijk dat vrouwen in het nieuws komen.
Die horen achter het aanrecht te staan
Walgelijke beesten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gelukkig zien we geen Marokkanen door heel Europa nee, onze landen zouden maar vol zitten met mensen die deze fatsoensnormen hanteren.
[ x ]
Wanneer je morgenvroeg wakker wordt ben je dan alles van vandaag weer vergeten, is het allemaal lastig?
Elk incident krikt de cijfers op, ongeacht wie de dader is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Genoeg derde generatie 'Nederlandse' jongeren hier om die cijfers wat op te krikken ja.
Hij wil het punt ook niet bespreken, de toon van het gesprek bespreken en na een halfuur zeggen dat het allemaal een non discussie is.. dat is de tactiek.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je doet nu net of je het punt niet snapt.
Het punt is gewoon debiel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je doet nu net of je het punt niet snapt.
We hebben inderdaad cijfers, in verschillende cohorten ook nog. Zouden we eens conclusies uit moeten trekken en probleem gevallen extra monitoren en aanpakken vind je niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Elk incident krikt de cijfers op, ongeacht wie de dader is.
Zag ze laatst nog naar Noorwegen zwemmen in voetbalshirtjes, stuk of 50.000, de boefjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, Nederlandse jongeren zouden zich nooit schuldig maken aan vandalisme.
Probleemgevallen inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
We hebben inderdaad cijfers, in verschillende cohorten ook nog. Zouden we eens conclusies uit moeten trekken en probleem gevallen extra monitoren en aanpakken vind je niet?
Ja want dat is een kwestie van om een hek heen zwemmen...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag ze laatst nog naar Noorwegen zwemmen in voetbalshirtjes, stuk of 50.000, de boefjes.
Bij welk oercentage vind jij dat je er wel een groep op mag afrekenen of weren? 20%? 80%? 99%?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Probleemgevallen inderdaad.
Maar dat is wat anders dan een hele bevolkingsgroep er op afrekenen.
Het is geen hele prettige evolutionaire tak van de Homo Sapiens.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik begrijp uit de discussie dat het overgrote deel inmiddels terug in Marokko is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:07 schreef GerryDV het volgende:
Als dit in de VS zou gebeuren was het zo opgelost. Maar Spanje heeft dus geen ballen of laat dit moedwillig gebeuren.
Goed punt, gras.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja want dat is een kwestie van om een hek heen zwemmen...
Problemen die we helemaal niet hoeven te hebben. Want zij veroorzaken meer problemen dan de problemen die we al hadden en het is nog bovenop (dat is extra) onze eigen probleemgevallen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, die boefjes krijgen gewoon een pak rammel van moeder de vrouw en dan komt alles goedquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel welkom? Of moeten ze zsm terug?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:58 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Dus 80% van de Marokkanen in Nederland maakt zich schuldig aan vandalisme?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:08 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Bij welk oercentage vind jij dat je er wel een groep op mag afrekenen of weren? 20%? 80%? 99%?
Ik vind het niet okay wat er gebeurt maar dan zijn er wel gradaties.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:00 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Dus iedereen en zijn moeder is het er over eens dat dit gestopt moet worden.
Het leger inzetten gebeurt al. Nou nog voorkomen dat dit nog een keer weer gaat gebeuren.
Toon eens wat ballen politici in Europa.
Nou, de Spaanse politie is ook niet vies van er op los meppen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach, die boefjes krijgen gewoon een pak rammel van moeder de vrouw en dan komt alles goed
Wat probeer je nou eigenlijk te doen met die sturende vragen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:11 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel welkom? Of moeten ze zsm terug?
Nee het is een valide punt, als er vrijwel alleen mannen binnenkomen, nu.nl schrijft dat ook, en je kiest dan precies de foto met de ene vrouw, dan doe je dat met een reden.quote:
Zou me dan wel afvragen of mijn studiekeuze en overige levenskeuzes wel de juiste zijn geweest en natuurlijk naar buiten stappen om het rapalje een schop onder hun harige beige werkeloze kont te geven.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus 80% van de Marokkanen in Nederland maakt zich schuldig aan vandalisme?
Anyway, stel dat in jouw straat elke bewoner straatlantaarns vernielt behalve jij.
Moeten ze jou dan aanpakken?
Allemaal leuk bedacht, maar wat is je bron voor dat eerste generatie migranten in Nederland voor meer overlast zorgen dan Nederlanders die hier geboren zijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Problemen die we helemaal niet hoeven te hebben. Want zij veroorzaken meer problemen dan de problemen die we al hadden en het is nog bovenop (dat is extra) onze eigen probleemgevallen.
En de het groepje met minder probleemgevallen wordt kleiner terwijl we de groepjes met meer probleemgevallen blijven binnen halen. Dus wanneer 0 probleemgevallen je streven is en dat een samenleving is waarin je wilt leven dan zijn er hele simpele keuzes te maken voor een direct resultaat.
Dit staat inmiddels bekend als standaard moslimgedrag.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee het is een valide punt, als er vrijwel alleen mannen binnenkomen, nu.nl schrijft dat ook, en je kiest dan precies de foto met de ene vrouw, dan doe je dat met een reden.
Maar moet jij dan afgerekend worden op wat de rest van de buurt doet?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou me dan wel afvragen of mijn studiekeuze en overige levenskeuzes wel de juiste zijn geweest en natuurlijk naar buiten stappen om het rapalje een schop onder hun harige beige werkeloze kont te geven.
Mooi. Nou nog besluiten hoe dit in het vervolg te voorkomen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:11 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ik vind het niet okay wat er gebeurt maar dan zijn er wel gradaties.
Ik heb namelijk ook een bloedhekel aan mensen die alleen maar in hyperbolen en halve waarheden hier over kunnen praten en van anderen verwachten dat ze dat ook doen en anders af zijn.
Die meteen gaan gillen over invasies, landverradende "linksen", politici die berecht moeten worden en media die in hun ogen niet negatief genoeg berichten.
En die mensen die in hun ogen te genuanceerd posten allerlei rare standpunten proberen aan te wrijven.
Of die een enorm punt maken van een foto omdat er een vrouw op staat.
Ja natuurlijk, is hetzelfde als veronderstellen dat er mensen zonder vuurwapens op een woonwagenkamp wonen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar moet jij dan afgerekend worden op wat de rest van de buurt doet?
Heb nogal het idee dat je pro migratie bent en iedereen die dat niet is probeer je hier de les te lezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:12 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk te doen met die sturende vragen?
Nou, daar zo overdreven op inzoomen doe je met een reden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee het is een valide punt, als er vrijwel alleen mannen binnenkomen, nu.nl schrijft dat ook, en je kiest dan precies de foto met de ene vrouw, dan doe je dat met een reden.
Dus iemand die onschuldig is mag in dat geval klappen krijgen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, is hetzelfde als veronderstellen dat er mensen zonder vuurwapens op een woonwagenkamp wonen.
Alsof wij dat wel zijn met onze geschiedenisquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is geen hele prettige evolutionaire tak van de Homo Sapiens.
Ga ik je zo geven, maar ben eerst op voorhand benieuwd of jij nu werkelijk denkt dat Nederlanders even veel overlast veroorzaken als migranten van de eerste generatie en dat we met overlast misdrijven bedoelen en met migranten mensen die in het buitenland zijn geboren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Allemaal leuk bedacht, maar wat is je bron voor dat eerste generatie migranten in Nederland voor meer overlast zorgen dan Nederlanders die hier geboren zijn?
Ja want het leven overkomt je niet zomaar maar je hebt zoveel keuzes in het leven om er wel een leuk feestje van te maken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus iemand die onschuldig is mag in dat geval klappen krijgen.
gratis geldquote:
Al stonden er 1000 vrouwen op die foto. Wat mijn part zijn het groengestreepte aliens. Het boeit mij geen reet waar ze vandaan komen en wat hun 'reden' ook is. Ze hebben hier niks te zoeken. Nu niet, gisteren niet en volgende maand ook niet. Eruit met dat volk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, daar zo overdreven op inzoomen doe je met een reden.
In elk artikel is te zien dat het vooral jonge mannen betreft.
Maar de hyperfocus van de discussie ligt op die ene foto met een vrouw.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:20 schreef UitStraling het volgende:
Als je dit nog verdedigd ben je of zwakbegaafd of je bent iemand wiens goed/fout radar bewust niet helemaal goed afgesteld staat omdat je zelf ook tot de onderlaag van de maatschappij behoort.
Tja zeg dat tegen degenen die zo'n ophef maken over een foto met een vrouw erop.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:23 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Al stonden er 1000 vrouwen op die foto. Wat mijn part zijn het groengestreepte aliens. Het boeit mij geen reet waar ze vandaan komen en wat hun 'reden' ook is. Ze hebben hier niks te zoeken. Nu niet, gisteren niet en volgende maand ook niet. Eruit met dat volk.
De gevluchte Oekraïners doen het iets beterquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alsof wij dat wel zijn met onze geschiedenis
Kun je dit misschien ook onderbouwen met bronnen en feiten?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
Als jij op een woonwagenkamp zou wonen, dan had je het heel normaal gevonden dat je gearresteerd werd vanwege wapenbezit. Terwijl je zelf geen wapens hebt, maar je buren wel...
Dat is niet hoe ik de samenleving zie.
Mensen die de wet overtreden moet je aanpakken.
Maar niet anderen die toevallig dezelfde kleur, afkomst, geaardheid, etc hebben.
Daar bereik je het tegenovergestelde mee.
Iemand kiest ervoor om als een goed burger te leven en bij te dragen aan de maatschappij. Maar verdient wel klappen omdat hij van een bepaalde afkomst bent...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja want het leven overkomt je niet zomaar maar je hebt zoveel keuzes in het leven om er wel een leuk feestje van te maken.
Waarom probeer je me te framen? Omdat ik te "genuanceerd" post? De wereld is niet zo zwart wit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:18 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Heb nogal het idee dat je pro migratie bent en iedereen die dat niet is probeer je hier de les te lezen.
Weet ik veel. Alsof ik die lui en hun beweegredenen allemaal ken. Moet ik daar over nagedacht hebben of zo? Is het verplicht overal een mening en een standpunt over te hebben?quote:Vandaar de vraag of deze lui voor jou welkom zouden zijn.
Dan herhaal ik mijzelf nog maar eens.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja zeg dat tegen degenen die zo'n ophef maken over een foto met een vrouw erop.
Alsof dan de migranten opeens wel mogen blijven of zoiets...
De bron ben jij, en dit is een hypothetisch geval.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kun je dit misschien ook onderbouwen met bronnen en feiten?
Bladiebla.quote:Ik bedoel: je verlangt het ook van de rest hier. Dus het zou niet sportief zijn om zelf je onderbuik wel de vrije loop te laten.
Boeie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:29 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Dan herhaal ik mijzelf nog maar eens.
Ze.hebben.hier.niks.te.zoeken. Het zal mij echt aan mijn anus oxideren of het kinderen zijn, hoogzwangere vrouwen of Piet Potlood. Al zijn ze pimpelpaars met een gouden randje. Afkomst boeit mij niks, kleur boeit mij geen reet, geloof nog minder. Eruit met dat volk.
We zijn er wel een beetje klaar mee jaquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iemand kiest ervoor om als een goed burger te leven en bij te dragen aan de maatschappij. Maar verdient wel klappen omdat hij van een bepaalde afkomst bent...
Dat propageer je.
En je bereikt het tegenovergestelde ermee.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zijn er wel een beetje klaar mee ja
Nou ja zo'n invasie goedkeuren bereik je nog veel minder mee natuurlijk, dat is zelfs het hele punt dat iedereen er klaar mee is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
En je bereikt het tegenovergestelde ermee.
@Wantiequote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga ik je zo geven, maar ben eerst op voorhand benieuwd of jij nu werkelijk denkt dat Nederlanders even veel overlast veroorzaken als migranten van de eerste generatie en dat we met overlast misdrijven bedoelen en met migranten mensen die in het buitenland zijn geboren.
Achteraf de doelpalen verschuiven zou namelijk zo irritant zijn.
Oke dan. Mooi. Great succes. Altijd ready.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Boeie.
Je loopt tegen de verkeerde te schreeuwen.
latere generaties marokkanen geven overigens meer overlast dan eerdere generaties, itt bij bijvoorbeeld antillianenquote:
Ten eerste beantwoord je mijn vraag niet. Ten tweede ben ik gewoon bewoner in mijn straat en land, al generaties lang. Ten derde behoor ik niet tot een groep die bekend staat dot soort dingen te doen. Ten vierde, als de politie me dat komt vragen zeg ik netjes ja en amen en werk ik mee met het onderzoek, daar kan menig moslim nog wat van leren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus 80% van de Marokkanen in Nederland maakt zich schuldig aan vandalisme?
Anyway, stel dat in jouw straat elke bewoner straatlantaarns vernielt behalve jij.
Moeten ze jou dan aanpakken?
Er is geen enkel segment waarin zijn hoofd punt wat hij probeert te maken waar isquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
latere generaties marokkanen geven overigens meer overlast dan eerdere generaties, itt bij bijvoorbeeld antillianen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |