stukje where's Waldo genot.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Op nu.nl hebben ze bij dit bericht alleen maar foto's van zielige vrouwen en kinderen. 🥲
Hoe hebben in Wodansnaam mensen kunnen verzuipen als deze lullo z'n fiets heeft meegenomen? Zo te zien heeft hij zijn fietskleding ook aan. Dit was echt een spontane ingeving van lekker meegaan met de rest!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Deze heeft Nederlandse aspiraties, of gaat hij voor triatlon, kijk die rode kruis vrouwtjes daar ook weer staan
Zitten toch wel wat jonkies tussen hoor, zo oud als mijn puberzonen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:30 schreef L_auteur het volgende:
[ x ]
De 'minderjarigen' zijn al met één been binnen..
Ik wou dat dit AI was.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:30 schreef L_auteur het volgende:
[ x ]
Sanchez en zijn corrupte vrouw gaan nog voor maximale schade voordat ze moeten opbokken. Gaat alleen maar averechts werken voor links stemmend Spanje.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:30 schreef L_auteur het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Op nu.nl hebben ze bij dit bericht alleen maar foto's van zielige vrouwen en kinderen. 🥲
Reacties vanuit andere EU landen.quote:Europese leiders uiten zorgen, Duitsland verlengt grenscontroles
De Deense premier Frederiksen zegt dat de Europese Unie moet overwegen om Spanje te schorsen uit het Schengenverdrag. Met dat verdrag zijn grenscontroles in Europa zo goed als afgeschaft. Ook Italië en Finland deden die oproep naar aanleiding van de situatie in Ceuta.
Italië zegt bovendien dat het zelf de Schengenregeling voor vrij reizen naar en vanuit Spanje opschort. Landen in het Schengengebied hebben in uitzonderlijke gevallen de mogelijkheid dat te doen. De maatregel zal gevolgen hebben voor mensen die per vliegtuig of boot tussen Spanje en Italië reizen.
Frankrijk kondigde al aan de grenscontroles aan te scherpen en de Duitse bondskanselier Merz zei de Spaanse intentie te ondersteunen om de "illegale migranten" het Europese continent niet te laten betreden. De Zweedse premier Kristersson zei dat Spanje snel de controle terug moet krijgen en zijn verplichtingen onder het Schengenverdrag moet nakomen. De Britse premier Burnham noemde de situatie "zorgwekkend".
Duitsland gaat de eerder ingevoerde grenscontroles in het land tot na september verlengen, maakte minister van Binnenlandse Zaken Dobrindt bekend. De Duitse grenzen zouden in september weer volledig opengaan, nadat in 2024 grenscontroles werden ingevoerd.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-weg#UPDATE-96153432
MOTHERFUCKERS!!!!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:30 schreef L_auteur het volgende:
[ x ]
Wel een beetje eens, dat geldt voor heel dat kut-Europa wat dat betreft.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Italië staan de poorten ook wijd open. Dit is gewoon makkelijk scoren zonder iets te doen
https://www.facebook.com/share/1BqBxjNyXD/quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]Die arme Marokkanen!
We moeten ze allemaal hier met open armen ontvangen!
Alle 38,8 miljoen!
jamaar kinderenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
MOTHERFUCKERS!!!!
Die koters zijn net een paar uurtjes daar en mogen nu automatisch blijven?!?
Merk ik wel vaker bij nieuws.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee hou op vanochtend was het nog een invasie.
We're so fucked.
Ah fijn!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow lekker dan.
https://www.telegraaf.nl/(...)tis-c/159475482.html
Dit had ik even nodig in deze barrre tijden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:34 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
In ieder geval is het wel een ouderwetsch
[ afbeelding ]
Fophef.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:34 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
In ieder geval is het wel een ouderwetsch
[ afbeelding ]
quote:„Ik ging naar Spanje toen ik tien jaar oud was; dat was in 2000. Toen werd ik Nederland uitgezet, nadat ik weigerde een jarenlange gevangenisstraf uit te zitten.” Hij gaf niet aan welk misdrijf hij had gepleegd.
quote:De Noord-Afrikaan voerde verder aan dat hij een ernstige ziekte heeft en dat hij in Marokko geen adequate behandeling krijgt. „Ik heb hepatitis C. In Marokko is het niet te genezen. Ik sta ook niet onder behandeling.”
Ook daarom wil hij via Ceuta het vasteland in Europa opnieuw bereiken om daarna verder te reizen. De jongen stelt de huidige migratiebeperkingen ter discussie en verklaarde dat toen hij als minderjarige in Spanje aankwam, de grenscontroles minder streng waren.
Als de journalist tijd krijgt of neemt om een artikel te schrijven krijg je denk ik vanzelf een ander verhaal. Meer bronnen, meer invalshoeken, dat soort aspecten zie ik onder tijdsdruk als eerste sneuvelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:34 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Merk ik wel vaker bij nieuws.
Eerste berichten zijn vrij stevig en goed, maar later op de dag of dagen erna komen aanpassingen, andere bewoording, andere opmaak, andere toon.
Sarcasme mijn beste.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Een bestorming van 50 - 60.000 man in een enclave van 84.000 man vind ik geen fophef.
Ow kun je dat zomaar weigeren?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Uhu zielige stumperd, arme jongen ziek bla bla snik.
Geen medelijden mee, jarenlange gevangenisstraf krijg je niet zomaar.
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |