Dat is wel bijzonder niet? EN eens..het lijkt wel een generale repetitie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:24 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Daar zijn bijvoeglijke naamwoorden voor. Je hebt legale migranten en illegale migranten. Je hebt plichtsgetrouwe hardwerkende of hard studerende migranten, maar ook klaplopende criminele migranten. Janken dat iemand een migrant een migrant noemt omdat dat in jouw ogen niet negatief genoeg is, of om even lekker te kunnen kankeren op de NOS is echt de dood voor een goede discussie. Maar goed, ik heb wel gezegd wat ik er over wilde zeggen. Laten we het weer hebben over die uitvretende gelukszoekers. Ik las dat de meesten alweer naar Marokko teruggekeerd zouden zijn. Opmerkelijk, en ik vraag me dan af hoe dat zo snel gegaan is.
Het is een Spaanse enclave in Marokko, voor Spanhe moet men de Straat van Gibraltar oversteken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Ceuta ligt trouwens wel nog echt ver van Spanje af hoor…
Even relativeren.
Het idee is dat als je die enclave binnenwandelt, dat je zo een verblijfsvergunning voor Spanje krijgt en dus zo door kunt reizen naar Duitsland, Nederland of andere rijke landen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is een Spaanse enclave in Marokko, voor Spanhe moet men de Straat van Gibraltar oversteken.
Ja, maar bij het eerste artikel stond een foto om naar het artikel toe te gaan, en dat was precies met een vrouw; heel toevalligquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:16 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ik heb echt tientallen foto's gezien. Ook bij de NOS. Bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook NOS.
Ik lees dat de meesten alweer retour afzender zijn gegaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo relativeren? Ze bestormen Spaans grondgebied.
Of zou het ons ook niet moeten boeien als Aruba bestormd zou worden? Da's nog veel verder van ons vandaan.
Het gaat om dat het een massale bestorming was van mensen die proberen Europa binnen te komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik lees dat de meesten alweer retour afzender zijn gegaan.
Het is niet bepaald dat jij of ik er persoonlijk last van hebben ofzo.
Sommigen maken er in hun hoofd ook wel een erg groot drama van.
Dan zijn het nu remigranten. Toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
quote:Het is niet bepaald dat jij of ik er persoonlijk last van hebben ofzo.
Fijne fakkansie !quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:29 schreef ToT het volgende:
Nou voor je gaat uittesten of het nu wel werkt, ga ik er vandoor!Prettige voortzetting hier!
Het lijkt op een gevalletje project X.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat om dat het een massale bestorming was van mensen die proberen Europa binnen te komen.
Nee, heel direct heeft dit inderdaad geen invloed op jouw leven of dat van mij, dus zullen we het allemaal maar gewoon lekker laten gebeuren tot het straatbeeld zo onderhand wel HEEL erg veranderd is?
Gelukkig zien we geen Marokkanen door heel Europa nee, onze landen zouden maar vol zitten met mensen die deze fatsoensnormen hanteren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, belachelijk dat vrouwen in het nieuws komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, maar bij het eerste artikel stond een foto om naar het artikel toe te gaan, en dat was precies met een vrouw; heel toevallig
Jij denkt dat je tienduizenden mensen zo kan regisseren dat ze even een generale repetitie doen? Stukje zwemmen, hekje knippen en dan weer terug, want we zijn alleen maar aan het oefenen en dat hadden we zo afgesproken met z'n zestigduizenden?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder niet? EN eens..het lijkt wel een generale repetitie.
Ja, maar dat is tegen de islam dus logisch dat je dat je prio 1 maakt in je nieuwe enclave.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gelukkig zien we geen Marokkanen door heel Europa nee, onze landen zouden maar vol zitten met mensen die deze fatsoensnormen hanteren.
[ x ]
Wanneer je morgenvroeg wakker wordt ben je dan alles van vandaag weer vergeten, is het allemaal lastig?
Liever heb ik ze helemaal niet hier, maar aan de overkant van die fucking plas.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:32 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Jij denkt dat je tienduizenden mensen zo kan regisseren dat ze even een generale repetitie doen? Stukje zwemmen, hekje knippen en dan weer terug, want we zijn alleen maar aan het oefenen en dat hadden we zo afgesproken met z'n zestigduizenden?
Welke procedures zou je moeten doorlopen om een verblijfsvergunning te krijgen? Er is geen loket waar je je paspoort laat zien, leges betaalt en dan een verblijfsvergunning krijgt of zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Het idee is dat als je die enclave binnenwandelt, dat je zo een verblijfsvergunning voor Spanje krijgt en dus zo door kunt reizen naar Duitsland, Nederland of andere rijke landen natuurlijk.
Dat is geen antwoord. Je suggereert iets met je "generale repetitie". Lijkt me uiterst onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Liever heb ik ze helemaal niet hier, maar aan de overkant van die fucking plas.
sorry dat was wishful thinking. Maar effective thinking vind je w.s. nog minder appetijtelijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:36 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Je suggereert iets met je "generale repetitie". Lijkt me uiterst onwaarschijnlijk.
dat ziet er uit alsof we ze binnen moeten laten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:16 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ik heb echt tientallen foto's gezien. Ook bij de NOS. Bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook NOS.
Met die mindset kunnen we alle goede doelen ook wel gelijk afschaffen...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Nou de meeste denk ik... liefst met terugwerkende krachtquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:41 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Met die mindset kunnen we alle goede doelen ook wel gelijk afschaffen...
Vind je het eigenlijk allemaal geoorloofd wat er gaande is in Ceuta?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:36 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Je suggereert iets met je "generale repetitie". Lijkt me uiterst onwaarschijnlijk.
Die hadden nochtans un accidentjequote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:44 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Vind je het eigenlijk allemaal geoorloofd wat er gaande is in Ceuta?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |