NOS en nu.nl zijn net zo objectief als Ongehoord Nederland.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:41 schreef RotatoR het volgende:
Wel aandoenlijk dat de NOS deze indringers nog als migranten blijft framen.
Onbehandelde Hepatitis C.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:41 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat lost zich pas helemaal op als hij verdrinkt.
Hij probeert het zo weer. Kut crimineel.
Is er een woord voor hopeloze migranten die niks goed voor ogen hebben?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:41 schreef RotatoR het volgende:
Wel aandoenlijk dat de NOS deze indringers nog als migranten blijft framen.
Ik denk (hoop) dat het verhaal in werkelijkheid iets anders is gegaan. Hij heeft gevangen gezeten voor een zwaar misdrijf en hij zou daarna uitgezet worden alleen heeft hij strafkorting gekregenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Uhu zielige stumperd, arme jongen ziek bla bla snik.
Geen medelijden mee, jarenlange gevangenisstraf krijg je niet zomaar.
[..]
[..]
Islamieten?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Is er een woord voor hopeloze migranten die niks goed voor ogen hebben?
(moslims telt niet jullie boefjes)
Dat is niet wat hij zelf zegt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat het verhaal in werkelijkheid iets anders is gegaan. Hij heeft gevangen gezeten voor een zwaar misdrijf en hij zou daarna uitgezet worden alleen heeft hij strafkorting gekregen
quote:Ik ging naar Spanje toen ik tien jaar oud was; dat was in 2000. Toen werd ik Nederland uitgezet, nadat ik weigerde een jarenlange gevangenisstraf uit te zitten.” Hij gaf niet aan welk misdrijf hij had gepleegd.
Illegale indringers.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Parasieten?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Misschien kreeg hij een keuze? Dat zou de belastingbetaler wel geld schelen, maar of het wel zo eerlijk is...?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is niet wat hij zelf zegt.
[..]
Dat klinkt als mensen die voor een gesloten deur staan en een omweg hebben. Waar is ons slot?quote:
2.000 tot 60.000 hadden ze het vanmorgen over en dat ze er daarom niks zinnigs over konden zeggen. Jij wil gewoon persé NPO in een kwaad daglicht stellen.quote:
Als de rest van de wereld het over 50.000 heeft....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
2.000 tot 60.000 hadden ze het vanmorgen over en dat ze er daarom niks zinnigs over konden zeggen. Jij wil gewoon persé NPO in een kwaad daglicht stellen.
pak het gemiddelde. nog steeds alarmerend.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Als de rest van de wereld het over 50.000 heeft....
Die zijn allemaal tegen de NPO!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Als de rest van de wereld het over 50.000 heeft....
Dat las ik. Het is onwaarschijnlijk dat wat hij zegt helemaal klopt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is niet wat hij zelf zegt.
[..]
Gelukszoekers, criminelen, invaders...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:44 schreef vul_maar_in het volgende:
Dat zie ik hier vaker gebeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
2.000 tot 60.000 hadden ze het vanmorgen over en dat ze er daarom niks zinnigs over konden zeggen. Jij wil gewoon persé NPO in een kwaad daglicht stellen.
zeg 25000 met de best dicht geknepen oogjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:49 schreef HeatWave het volgende:
Hoe veel waren het er nou eigenlijk precies? Ik denk niet dat we het daar al genoeg over gehad hebben.
Er is wel een slot maar vergelijkbaar met dit:quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat klinkt als mensen die voor een gesloten deur staan en een omweg hebben. Waar is ons slot?
Nee, jij blijft maar dwepen met de NPO terwijl de rest van de wereld heel iets anders zegt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ja, en dan komen ze zelf met tweets van Jan en Alleman.quote:
De rest van de moederneukende wereld die het niet met de NPO eens is, bijvoorbeeld.quote:
Ik gebruik zelf liever moederknuffelende.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
De rest van de moederneukende wereld die het niet met de NPO eens is, bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf liever moederknuffelende.
Neen dat is reeds terugedraaid. je weet toch, knopjes...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]Waag jij het mijn post zomaar te editen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |