Alleen als je niet snapt wat het woord betekent. En dat is relevant omdat je nu kennelijk in de discussie neergesabeld kan worden omdat mensen vinden dat je een op zich volkomen correct woord niet mag gebruiken. Want dan verkondig je kennelijk "aperte leugens" en ben je fout of zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
"Migranten" laat het klinken alsof het allemaal vredig en legaal gebeurt.
en de typische media weer precies de foto van die vrouw bij het artikel hadden geplaatst, NOS inclusiefquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vond het wel grappig hoe ze helemaal gingen inzoomen op de enige vrouw
Ik vind het ook geen leugen, maar het komt wel veel te sussend over.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:10 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Alleen als je niet snapt wat het woord betekent. En dat is relevant omdat je nu kennelijk in de discussie neergesabeld kan worden omdat mensen vinden dat je een op zich volkomen correct woord niet mag gebruiken. Want dan verkondig je kennelijk "aperte leugens" en ben je fout of zo.
Ik heb echt tientallen foto's gezien. Ook bij de NOS. Bijvoorbeeld deze:quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en de typische media weer precies de foto van die vrouw bij het artikel hadden geplaatst, NOS inclusief
Da's wel mooi positief dan. Laat alle media hen daar maar interviewen over hun ervaringen!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:16 schreef HowardRoark het volgende:
Dit artikel van de NOS laat ons een prima les leren uit deze situatie. En dan doel ik vooral op de video in het artikel.
Teleurgestelde Marokkaanse gelukzoekers die jammeren over dat iedereen gemeen tegen hun was, ze geen bescherming kregen van de politie en de mensen 'racistisch' zouden zijn tegen hen.
Kortom: een harde reality check kan ervoor zorgen dan dit soort klaplopers teleurgesteld terugkeren naar eigen land. Maar barmhartige opvang, allerlei gratis voorzieningen en potjes waaruit men kan graaien en er zullen alleen maar meer komen.
De partij heet Die Linke, en hun standpunt in deze valt niet onder Landesverrat (§ 94 StGB).quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
'Links' is denk ik niet de goede benaming. Het betreft namelijk zuiver landverraad. Ik denk niet dat zoiets thuishoort in het Nolan diagram.
Dat valt niet te politiseren omdat het strafbaar is.
Dat ligt dan aan jou. Het woord op zich is waardevrij.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen leugen, maar het komt wel veel te sussend over.
Lekker voor ze.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:16 schreef HowardRoark het volgende:
Dit artikel van de NOS laat ons een prima les leren uit deze situatie. En dan doel ik vooral op de video in het artikel.
Teleurgestelde Marokkaanse gelukzoekers die jammeren over dat iedereen gemeen tegen hun was, ze geen bescherming kregen van de politie en de mensen 'racistisch' zouden zijn tegen hen.
Kortom: een harde reality check kan ervoor zorgen dan dit soort klaplopers teleurgesteld terugkeren naar eigen land. Maar barmhartige opvang, allerlei gratis voorzieningen en potjes waaruit men kan graaien en er zullen alleen maar meer komen.
Soms zijn woorden te neutraal waardoor het weer sussend is, en voel je vrij om dat weer persoonlijk op mij af te projecteren!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:17 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Het woord op zich is waardevrij.
Hekken met prikkeldraad doorknippen en zonder verblijfsrecht de grens over. Welke 'migrant' doet het niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:16 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ik heb echt tientallen foto's gezien. Ook bij de NOS. Bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook NOS.
ja als je niet een beetje ondernemingsgeest toont kom je ook nergens toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hekken met prikkeldraad doorknippen en zonder verblijfsrecht de grens over. Welke 'migrant' doet het niet?
Ik denk dat er best een onderbouwing voor in elkaar te timmeren valt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
De partij heet Die Linke, en hun standpunt in deze valt niet onder Landesverrat (§ 94 StGB).
Hoe meer ze hun verhaal in eigen land vertellen, hoe meer men door zal hebben dat hun eigen land het Walhalla voor hen is en dat er geen paradijs op aarde is waar men hen alles geeft wat ze willen hebben.quote:
Dat is de aard van het migrantje.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ja als je niet een beetje ondernemingsgeest toont kom je ook nergens toch?
Gevoelsmatig 100% Wettelijk 0% (geen staatsgeheim betrokken)quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk dat er best een onderbouwing voor in elkaar te timmeren valt.
Het is vooral de bereidheid die schrikbarend is. Als het even kan willen grote delen van Noord-Afrika naar Europa en het Westen. En dit wil men niet omdat men zo dol is op de Westerse cultuur maar puur vanuit economische motieven.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Ceuta ligt trouwens wel nog echt ver van Spanje af hoor…
Even relativeren.
Hoezo relativeren? Ze bestormen Spaans grondgebied.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Ceuta ligt trouwens wel nog echt ver van Spanje af hoor…
Even relativeren.
Het is een leugen voor de waarheid. Kijk naar Aziaten # racisme is eerlijkheid en staat los van om wie het gaat. Iedereen is welkom.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is de aard van het migrantje.
Daar zijn bijvoeglijke naamwoorden voor. Je hebt legale migranten en illegale migranten. Je hebt plichtsgetrouwe hardwerkende of hard studerende migranten, maar ook klaplopende criminele migranten. Janken dat iemand een migrant een migrant noemt omdat dat in jouw ogen niet negatief genoeg is, of om even lekker te kunnen kankeren op de NOS is echt de dood voor een goede discussie. Maar goed, ik heb wel gezegd wat ik er over wilde zeggen. Laten we het weer hebben over die uitvretende gelukszoekers. Ik las dat de meesten alweer naar Marokko teruggekeerd zouden zijn. Opmerkelijk, en ik vraag me dan af hoe dat zo snel gegaan is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms zijn woorden te neutraal waardoor het weer sussend is, en voel je vrij om dat weer persoonlijk op mij af te projecteren!
Chill, gast!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:24 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Daar zijn bijvoeglijke naamwoorden voor. Je hebt legale migranten en illegale migranten. Je hebt plichtsgetrouwe hardwerkende of hard studerende migranten, maar ook klaplopende criminele migranten. Janken dat iemand een migrant een migrant noemt omdat dat in jouw ogen niet negatief genoeg is, of om even lekker te kunnen kankeren op de NOS is echt de dood voor een goede discussie. Maar goed, ik heb wel gezegd wat ik er over wilde zeggen. Laten we het weer hebben over die uitvretende gelukszoekers. Ik las dat de meesten alweer naar Marokko teruggekeerd zouden zijn. Opmerkelijk, en ik vraag me dan af hoe dat zo snel gegaan is.
Past niet in het narratief hè. Dus dat wordt genegeerd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:16 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ik heb echt tientallen foto's gezien. Ook bij de NOS. Bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook NOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |