I know!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Neen dat is reeds terugedraaid. je weet toch, knopjes...
Ah een whataboutism. Wat een zwaktebod.quote:Solidarity and empathy are optional.
Respect for European treaties and data is not.
👇🏼
Number of irregular entries between 2021 and 2026 according to Frontex:
Via Italy: 478,600
Via the Western Balkans: 340,600
Via Greece: 259,800
Via Spain: 234,760
Via the eastern border: 48,000
This is not the time to divide. It is the time to continue building a strong and united EU.
https://x.com/sanchezcastejon/status/2083213292231635378
Hij dacht lekker in Marokko in vrijheid mijn straf uitzitten en na wat jaren weer terug.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien kreeg hij een keuze? Dat zou de belastingbetaler wel geld schelen, maar of het wel zo eerlijk is...?
Ik wil de sleutel wel bewaren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat klinkt als mensen die voor een gesloten deur staan en een omweg hebben. Waar is ons slot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga sowieso niet er vanuit dat hij de waarheid spreekt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat las ik. Het is onwaarschijnlijk dat wat hij zegt helemaal klopt.
https://www.dienstterugke(...)minele-vreemdelingen
Wel fijn te lezen dat veroordeelde migranten uitgezet worden
Fijne vakantie alvast @ToTquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:57 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga m'n zoontje naar bed gooien. Misschien kom ik zo nog ff terug, maar ik ga sowieso vroeg maffen; morgen op tijd er weer uit voor vakantie!
Als betrouwbare nieuwsbron dient de NOS dingen te verifiėren en niet dingen klakkeloos van andere media over te nemen. Ze hebben juist gehandeld. Inmiddels hebben ze iemand ter plekke.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:56 schreef ToT het volgende:
Maar echt: iedereen en z'n grootje heeft het over 50.000 en de NPO heeft het over tussen de 2000 en 50.000.
Geloof je de rest van de wereld die allemaal het zelfde aantal hanteren, dan ben je een NPO-hater!
En het NPO zei zelf dat ze geen mensen daar ter plekke hebben? Waarom zou hun kennis dan beter zijn dan dat van de rest van de wereld?
Inderdaad, als je het zo bekijkt heeft Oekraļne ook veel overlast van Russische migranten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:41 schreef RotatoR het volgende:
Wel aandoenlijk dat de NOS deze indringers nog als migranten blijft framen.
En die telt ze met een tablet met vingerscans of?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Als betrouwbare nieuwsbron dient de NOS dingen te verifiėren en niet dingen klakkeloos van andere media over te nemen. Ze hebben juist gehandeld. Inmiddels hebben ze iemand ter plekke.
Zijn gewoon de procedures die zijn afgesproken.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:57 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga m'n zoontje naar bed gooien. Misschien kom ik zo nog ff terug, maar ik ga sowieso vroeg maffen; morgen op tijd er weer uit voor vakantie!
Nee die procedures zijn niet voor deze shenannigans ( lief uitgedrukt)quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zijn gewoon de procedures die zijn afgesproken.
Als wij twee met werk een stappenplan hebben opgesteld voor een klus ga ik ook niet accepteren dat we daar van gaan afwijken.
Procedures, verdragen, afspraken. Die zijn als rozen. Duren zolang ze duren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Als wij twee met werk een stappenplan hebben opgesteld voor een klus ga ik ook niet accepteren dat we daar van gaan afwijken.
Precies. Met dit soort bestuurders hebben we geen vijanden meer nodig.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dit wordt de ondergang van de historische vergissing die EU heet.
En de reden waarom het ten onder gaat is simpelweg terug te brengen tot 1 punt. Niet in staat zijn gemaakte afspraken na te komen.
Of het nu de begrotingsregels betreft, het bewaken van de buitengrenzen, het terugsturen van migranten naar het land waar ze zijn binnengekomen. Er wordt niets nageleefd, alle afspraken blijken minder waard dan het papier waar het op staat.
Als je je afvraagt hoe mannen als Mussolini of Hitler de macht grepen. Dat komt hierdoor, apathische incapababele politici. En dan staat er iemand op om orde op zaken te stellen.
Het maakt mij niet meer uit hoe onfris of dubieus de politicus is. Ik stem op de persoon die dit gore tuig Europa uittrapt en dan maakt het me geen hol meer uit of hij zijn vrouw slaat, veroordeeld is voor fraude of een kinderbordeel runt. Dit moet NU stoppen, linksom of rechtsom.
Fijne vakantie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:57 schreef ToT het volgende:
Kap eens met die dooddoener. Wij moeten helemaal niets. Nood breekt wetten. Denken in oplossingen i.p.v. problemen. In Amsterdam werden zelfs tanks en scherpschutters ingezet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Jawel. Iedereen kan asiel aanvragen en die kan worden toegekend of afgewezen. Dit is gewoon afgesproken en dat weten de populisten dondersgoed.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee die procedures zijn niet voor deze shenannigans ( lief uitgedrukt)
En binnen de EU gelden afspraken alleen wanneer ze goed uitkomen. Alleen de gekke Henkies houden zich aan verdragen waar ze zelf het meeste last van hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Procedures, verdragen, afspraken. Die zijn als rozen. Duren zolang ze duren.
Is niet in steen gebeiteld.
letter en de strekking etc. maar goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Jawel. Iedereen kan asiel aanvragen en die kan worden goedgekeurd of afgewezen. Dit is gewoon afgesproken en dat weten de populisten dondersgoed.
Niet iedereen mag asiel aanvragen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee die procedures zijn niet voor deze shenannigans ( lief uitgedrukt)
Zielig voor die mensen die overlopen zijn. ...... Maaaaaarrrr .................... Die bestormers zijn wel belangrijker en nog zieliger.quote:
Ja wel dus. Ook als ze alle schaal en intentie tot een lachertje maken toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet iedereen mag asiel aanvragen?
Het gaat hier over een georganiseerde invasie, procedures zijn niet van toepassing.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Mede georganiseerd door zulke politici.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:19 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het gaat hier over een georganiseerde invasie, procedures zijn niet van toepassing.
Sowieso is die van Asten niet goed snik dat hij zich daar druk om maakt.
Je kan toch gewoon op een normale manier communiceren of wil je liever trollenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja wel dus. Ook als ze alle schaal en intentie tot een lachertje maken toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |