In Iran zijn ze dan ook maar wat blij dat ze Amerikaanse bommen mogen koppen, om bevrijd te worden van het islamistische regime.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die landen zijn dan ook vrijwel allemaal met geweld, massamoorden, zuiveringen etc islamitisch geworden, onder dwang.
Geen idee wie dat is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze meneer kan wel uitleggen wanneer een paard verdacht is.
Welke statistieken? Je zou iets kunnen delen om het inhoudelijk te maken, maar dat doe je niet. Bedoel je dat met oneliner?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:58 schreef vul_maar_in het volgende: [..] Kom je even naar de statistieken kijken of wil je gewoon weer je favo oneliner droppen? Mijn geduld raakt op.
Christopher Nolan, de regisseur van The Odyssey, met dat paard van Troje er in!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is.
Tnx voor het openen, ik had niet in de gaten dat ik de lapo had.
Je begrijpt wel meer niet hè.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:04 schreef Gutso het volgende:
[..]
Welke statistieken? Je zou iets kunnen delen om het inhoudelijk te maken, maar dat doe je niet. Bedoel je dat met oneliner?
En wat zou mij het uitmaken dat jouw geduld opraakt, begrijp ik ook even niet?
Nou ja, dat is wat hyperbool, maar ik ken idd een paar Iraniërs die echt met verbazing kijken dat datgene waar ze voor gevlucht zijn hier nu hip begint te worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
In Iran zijn ze dan ook maar wat blij dat ze Amerikaanse bommen mogen koppen, om bevrijd te worden van het islamistische regime.
Ah zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Christopher Nolan, de regisseur van The Odyssey, met dat paard van Troje er in!
Bommen koppen is idd wel overdreven, maar velen stonden echt op straat te juichen en feest te vieren, tot ze door hun eigen regime overhoop geschoten werden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wat hyperbool, maar ik ken idd een paar Iraniërs die echt met verbazing kijken dat datgene waar ze voor gevlucht zijn hier nu hip begint te worden.
'Onder druk wordt alles vloeibaar'- kent u die uitdrukking?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Spanje kan heul niet uit Schengen worden gezet. Goedkoop scoren en populistisch gezwets van Meloni. Ze kan wel haar eigen grenzen gaan bewaken.
Ja ja, kan niet, mag niet, verdragen etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Spanje kan heul niet uit Schengen worden gezet. Goedkoop scoren en populistisch gezwets van Meloni. Ze kan wel haar eigen grenzen gaan bewaken.
Dit dus ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ja, kan niet, mag niet, verdragen etc.
Moet je kijken wat er allemaal kan als men echt wil.
Alles kan, ze willen het niet en dus gaat het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Er worden de laatste tijd wel vaker met internationale verdragen de oranje anus afgeveegd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ja, kan niet, mag niet, verdragen etc.
Moet je kijken wat er allemaal kan als men echt wil.
Zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:06 schreef Julius_ het volgende:
[..]
'Onder druk wordt alles vloeibaar'- kent u die uitdrukking?
Waarschijnlijk niet nee, maar waar een wil is, is een weg.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen.
Jij blijft maar roepen dat wij makkelijk praten hebben. Wat je daarmee bedoeld snap ik niet. Maar het heeft niks te maken met deze invasie. En daar heb ik je meerdere malen op gewezen wat is daar precies onduidelijk aan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:04 schreef Gutso het volgende:
[..]
Welke statistieken? Je zou iets kunnen delen om het inhoudelijk te maken, maar dat doe je niet. Bedoel je dat met oneliner?
En wat zou mij het uitmaken dat jouw geduld opraakt, begrijp ik ook even niet?
Daarom, we kunnen wel krampachtig vasthouden aan allerlei regels die 50+ jaar geleden wel als redelijk klonken, maar die moeten gewoon met spoed herzien en herschreven worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Er worden de laatste tijd wel vaker met internationale verdragen de oranje anus afgeveegd.
Anders vragen we Bruce om hulp!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef Julius_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, maar waar een wil is, is een weg.
Het zou onwettig zijn dus gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef Julius_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, maar waar een wil is, is een weg.
Het kan makkelijk wat gaan ze doen? We dragen bekant meer bij dan we krijgen dus good luck with that.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Er worden de laatste tijd wel vaker met internationale verdragen de oranje anus afgeveegd.
Er zullen vast consequenties zitten aan het verbreken van sommige afspraken, maar ik denk dat veel landen met wie afspraken gemaakt zijn, in het zelfde schuitje zitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, we kunnen wel krampachtig vasthouden aan allerlei regels die 50+ jaar geleden wel als redelijk klonken, maar die moeten gewoon met spoed herzien en herschreven worden.
Alleen of die wil er daadwerkelijk is, dat is de vraag helaas.
Als je niet van EU subsidie bedel taktieken afhankelijk ben is het niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het zou onwettig zijn dus gaat niet gebeuren.
Die kan helaas inmiddels niet meer zo veel, Alzheimer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Anders vragen we Bruce om hulp!
Waar Bruce Willis, is een weg!
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Dat wordt lang wachten want dat gaat Nederland toch niet steunen.
Nederland is de grootste kontenlikker van allemaal.
Wetten staan niet in steen gebeiteld, zelfs grondwetten niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Iedere man tussen de 14 en 70 moet gewapend met een schep of hooivork dat tuig te lijf om zijn land en vrouwen te verdedigen.
Maak je een nieuwe wet. Opgelost.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Die consequenties zullen vast niet erger zijn dan een invasie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zullen vast consequenties zitten aan het verbreken van sommige afspraken, maar ik denk dat veel landen met wie afspraken gemaakt zijn, in het zelfde schuitje zitten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kan helaas inmiddels niet meer zo veel, Alzheimer.
Nederland wacht eerst tot Duitsland en Frankrijk een standpunt hebben ingenomen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Dat wordt lang wachten want dat gaat Nederland toch niet steunen.
Nederland is de grootste kontenlikker van allemaal.
Wie zei dat ook al weer vele jaren geleden: "Als het volk stemt dat de sharia hier ingevoerd moet worden, moet dat ook gebeuren. Dat is democratie."quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wetten staat niet in steen gebeiteld, zelfs grondwetten niet.
Een makaak mijn tuin uit meppen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]![]()
Een schep anno 2026![]()
De fuck ga je daar mee doen?
Geen idee, maar ik weet wel dat je je een dictatorschap in kan stemmen, maar je kan je er nooit meer uit stemmen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie zei dat ook al weer vele jaren geleden: "Als het volk stemt dat de sharia hier ingevoerd moet worden, moet dat ook gebeuren. Dat is democratie."
Balkenende of zo?
goede mep met een schep dan sla je iemand zo doodquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]![]()
Een schep anno 2026![]()
Historisch gezien altijd wel het braafste jongetje in de klas geweest...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik verwacht niet snel dat Nederland gaat volgen eigenlijk, maar wie weet.
Dat heb ik 1 keer gezegd. Wat ik bedoel is dat deze mensen (waaronder kinderen trouwens) hun leven hebben gewaagd om naar dat gebied te gaan. Voor een beter leven. Het is makkelijk oordelen en met een vingertje wijzen vanaf je eigen veilige positie in een veilig land.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij blijft maar roepen dat wij makkelijk praten hebben. Wat je daarmee bedoeld snap ik niet. Maar het heeft niks te maken met deze invasie. En daar heb ik je meerdere malen op gewezen wat is daar precies onduidelijk aan?
En keukenmessen zijn voorlopig ook nog legaal, ook met spitse punt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
goede mep met een schep dan sla je iemand zo dood
Heb je inmiddels een bron voor je lage aantallen gevonden?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]![]()
Een schep anno 2026![]()
Okido:quote:
En dat moet beloond worden!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer gezegd. Wat ik bedoel is dat deze mensen (waaronder kinderen trouwens) hun leven hebben gewaagd om naar dat gebied te gaan. Voor een beter leven. Het is makkelijk oordelen en met een vingertje wijzen vanaf je eigen veilige positie in een veilig land.
Zullen we morgen met 50.000 man naar Marokko gaan en vragen of ze ons leven beter willen maken wij hebben genoeg marginalen hier. Tokkies enzo.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer gezegd. Wat ik bedoel is dat deze mensen (waaronder kinderen trouwens) hun leven hebben gewaagd om naar dat gebied te gaan. Voor een beter leven. Het is makkelijk oordelen en met een vingertje wijzen vanaf je eigen veilige positie in een veilig land.
Als ze idd massaal weer terugkeren, hou je uiteindelijk misschien inderdaad wel 3000 over in totaal!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heb je inmiddels een bron voor je lage aantallen gevonden?
De beelden spraken wel voor zich ja my bad.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:16 schreef Julius_ het volgende:
[..]
Okido:
David Santos
@:davidsantosvlog
·
1 u
Vertaald uit het Spaans
De politie valt Spaanse verontwaardigde burgers aan in Ceuta.
Ik heb nog geen enkel filmpje gezien van een klap aan een illegaal in deze uren.
Het voelt alsof je doodsbang bent? Het is zo gewelddadig allemaal en voor wat?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb een ouderwetse bats in de schuur, geloof me dat ik je met 1 klap met dat ding langdurig uitschakel of zelfs doodsla.
Ja, dan moet je hem wel fatsoenlijk raken natuurlijk, en niet bang zijn zoals Scheurbuik al heeft toegegeven.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
goede mep met een schep dan sla je iemand zo dood
De wereldbefaamde Afrikaanse kinderen met volle baardgroeiquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Gutso het volgende:
[..]
Oekraïners zaten ook niet passief toe te kijken toen Rusland binnen kwam walsen zoals deze kudde barbaren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:19 schreef Gutso het volgende:
[..]
Het voelt alsof je doodsbang bent? Het is zo gewelddadig allemaal en voor wat?
Heb je de beelden niet gezien? tenzij je ook in dat nest hoort zou je doodsbang moeten zijn als je daar woont.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:19 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dit ziet er toch anders uit:quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ja, dus?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer gezegd. Wat ik bedoel is dat deze mensen (waaronder kinderen trouwens) hun leven hebben gewaagd om naar dat gebied te gaan. Voor een beter leven.
Klopt. En nu?quote:Het is makkelijk oordelen en met een vingertje wijzen vanaf je eigen veilige positie in een veilig land.
Dat zeg ik niet, maar het is wel de reden dat ze massaal naar Europa komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat moet beloond worden!Als men maar genoeg moeite doet om je land binnen te dringen, moet je ze verder ook geen strobreed in de weg leggen!
Geef dit ook ff aan Poetin en Zelensky door.
Als dat bij de wetgeving het geval was, dan hadden we nog steeds geen stemrecht.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wetten staan niet in steen gebeiteld, zelfs grondwetten niet.
Nee joh geen probleem. Dacht alleen dat iedereen die post zelf wel kon vertalen via X ook, maar kan helaas nog steeds niet zien of dat via een embedded link die hier staat ook kan. Maar goed, zet er vervolgens gewoon de vertaling bij hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De beelden spraken wel voor zich ja my bad.
En dus....?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:21 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het is wel de reden dat ze massaal naar Europa komen.
En ook de rest van Europa want dat uitschot verspreid zich als een virus over de rest van de landen. Wat een horror dit. En ja, och wat zijn ze zielig - ze kiezen hier ook niet zelf voorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Heb je de beelden niet gezien? tenzij je ook in dat nest hoort zou je doodsbang moeten zijn als je daar woont.
Die oogkleppen van je zitten zeker vastgeroest?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:23 schreef Harvest89 het volgende:
Die zullen gewoon een toekomst op willen bouwen.
een horde? als we space invaders speelden zijn we bij wave 6quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, dus?
[..]
Klopt. En nu?
En dat land wil ik graag veilig houden. Dus zit ik niet te wachten op een horde Berbers.
Ik geef ze geen ongelijk dat ze het proberen, als ik een Marokkaan zou zijn geweest zat ik daar waarschijnlijk ook tussen. Helemaal als je kijkt naar het beleid van Spanje, daar komen 500.000 illegalen in aanmerking voor een verblijfsvergunning.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:21 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het is wel de reden dat ze massaal naar Europa komen.
Gelijk heeft ie...quote:
Het lijkt meer op Dead Island eigenlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
een horde? als we space invaders speelden zijn we bij wave 6
Mensen die wielerwedstrijden kijken weten dat de guardia civil niet vies is van hun stok te gebruiken.quote:
Niet huilen. Daar gaan we gewoon tegen vechten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En straks huilen dat we iemand aan de macht krijgen waar Hitler een doetje bij lijkt die Europa breed steun krijgt.
Het is jammer dat een niet substantieel aantal dat nooit als genoeg beschouwen om er geen tering zooi van te makenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:27 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Ik geef ze geen ongelijk dat ze het proberen, als ik een Marokkaan zou zijn geweest zat ik daar waarschijnlijk ook tussen. Helemaal als je kijkt naar het beleid van Spanje, daar komen 500.000 illegalen in aanmerking voor een verblijfsvergunning.
dinsdag 26 mei 2026 @ 13:49quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:28 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ja, iedereen die de mening van geweld en afkeer tegen groepen niet deelt is een trol.
Zo krijg je vanzelf een heel vreemd forum, als andere meningen meteen worden weggezet als onzin.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen die wielerwedstrijden kijken weten dat de guardia civil niet vies is van hun stok te gebruiken.
https://www.hln.be/vuelta(...)-klacht-in~a6582b92/
De gemiddelde persoon die toen tegen Hitler vocht zou met de maatstaven van velen vandaag een Nazi/Fascist zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet huilen. Daar gaan we gewoon tegen vechten.
En zo'n kliek wordt opgehangen na tribunalen voor allerlei oorlogsmisdaden en genocide.
Hitler had de eer aan zichzelf gehouden, maar Mussolini bijvoorbeeld hebben ze gewoon aan een boom opgeknoopt.
Begrijp nog steeds niet dat men destijds zo moeilijk deed over een paar duizend man die ongevraagd de grens over staken op zoek naar een beter leven.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet huilen. Daar gaan we gewoon tegen vechten.
En zo'n kliek wordt opgehangen na tribunalen voor allerlei oorlogsmisdaden en genocide.
Hitler had de eer aan zichzelf gehouden, maar Mussolini bijvoorbeeld hebben ze gewoon aan een boom opgeknoopt.
Het laten vertalen door X resulteert in een soort steenkolen Nederlands waar ik doorgaans helemaal geen soep van kan koken, zelfs Afrikaner Nederlands is voor mij nog beter te begrijpen dan dat gebrabbel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:22 schreef Julius_ het volgende:
[..]
Nee joh geen probleem. Dacht alleen dat iedereen die post zelf wel kon vertalen via X ook, maar kan helaas nog steeds niet zien of dat via een embedded link die hier staat ook kan. Maar goed, zet er vervolgens gewoon de vertaling bij hoor.
Gutso is een oude zielquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dinsdag 26 mei 2026 @ 13:49
Daar weet jij natuurlijk alles van, de ins en outs van dit 25 jaar oude forum.
Zo erg is het ondertussen geworden hier.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:28 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ja, iedereen die de mening van geweld en afkeer tegen groepen niet deelt is een trol.
Zo krijg je vanzelf een heel vreemd forum, als andere meningen meteen worden weggezet als onzin.
Soms wel ja, maar dergelijke eenvoudigere teksten zoals in deze tweet lijken gelukkig best nog ergens op.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het laten vertalen door X resulteert in een soort steenkolen Nederlands waar ik doorgaans helemaal geen soep van kan koken, zelfs Afrikaner Nederlands is voor mij nog beter te begrijpen dan dat gebrabbel.
Dan doel je waarschijnlijk op soldaten. Dat is natuurlijk iets totaal anders.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:31 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Begrijp nog steeds niet dat men destijds zo moeilijk deed over een paar duizend man die ongevraagd de grens over staken op zoek naar een beter leven.
Geen idee waarom je de islam erbij moet betrekken. Voelt bijna obsessief.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee, 1 keer in je leven iets leren dat niet in de koran staat of is voorgekauwd door een gare kut imam kan goed voor je zijn.
Angstig? Nee, strijdvaardig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:19 schreef Gutso het volgende:
[..]
Waarom mogen die niet op zoek naar een beter leven?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dan doel je waarschijnlijk op soldaten. Dat is natuurlijk iets totaal anders.
Idd, raar onderwerp in een topic over een islamitische invasie, geen idee waar ik dat nou weer vandaan haalde, we zullen het nooit wetenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:33 schreef Gutso het volgende:
[..]
Geen idee waarom je de islam erbij moet betrekken. Voelt bijna obsessief.
Ja alsof het niet enkel islamlisten zijn die deze migratie/flashmob op poten hebben gezet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:33 schreef Gutso het volgende:
[..]
Geen idee waarom je de islam erbij moet betrekken. Voelt bijna obsessief.
It's a big ass worldquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Waarom mogen die niet op zoek naar een beter leven?
Waarom zou ik dat doen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Captain Scurvy, the spade master!
Als ik jou was zou ik het gewoon nu gaan uitproberen bij een AZC of immigrantenwijk. Eens kijken hoe ver je komt.
Succes ermee.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Angstig? Nee, strijdvaardig.
Voor wat? Omdat ik geen marokaanse zwervers, criminelen, low lifes en junkies om me heen wil die hun achterlijke gebruiken meenemen.
Het feit dat je 14 jarige jongetjes met hooivorken er op af wil sturen zegt anders wel genoeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Angstig? Nee, strijdvaardig.
Voor wat? Omdat ik geen marokaanse zwervers, criminelen, low lifes en junkies om me heen wil die hun achterlijke gebruiken meenemen.
Ja, want 49.000 man die binnen 24 uur je land binnendringen is heel normaal. Moeten we verder niet zo moeilijk over doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zo erg is het ondertussen geworden hier.
Immigranten, de nieuwe zondebok, de schuld van alles. Stel je voor je neemt het daar voor op.
Als jij op jacht gaat met een schep zullen de tegenstanders wel iets anders gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?
Probeer je hier nu te betwisten dat je met een schep harde klappen uitdeelt?
Het is wat ons een land heeft opgeleverd bassie. Zonder sprak je nu spaans/frans of engels.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het feit dat je 14 jarige jongetjes met hooivorken er op af wil sturen zegt anders wel genoeg.
Dat leek wel een post uit het jaar 1103.
Wat zegt dat dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het feit dat je 14 jarige jongetjes met hooivorken er op af wil sturen zegt anders wel genoeg.
Dat leek wel een post uit het jaar 1103.
Ik vind het wel gek dat het als provocerend wordt gezien als je zegt dat mensen op zoek zijn naar een beter leven en dat de meeste mensen hier praten vanuit een veilige positie, maar dat als mensen zeggen komen met doodsverwensingen dat dan niet provocerend is. Of continu de beschuldiging van trol als je een afwijkende mening hebt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Angstig? Je bent gewoon aan het provoceren en ipv te schrobben probeer ik je het voordeel van de twijfel te geven maar je helpt niet echt mee.
Tja dat krijg je he: je laat een aantal Marokkanen hier naar toe komen om te werken, en vervolgens neemt hun nageslacht het tegen jou op om meer van hun landgenoten hier te krijgen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, want 49.000 man die binnen 24 uur je land binnendringen is heel normaal. Moeten we verder niet zo moeilijk over doen.
Behalve als het Duitsers zijn, blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, want 49.000 man die binnen 24 uur je land binnendringen is heel normaal. Moeten we verder niet zo moeilijk over doen.
Tja je zult je toch ergens mee moeten verdedigen als je geen connecties met de Mocro-maffia hebt voor zwaarder geschut.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als jij op jacht gaat met een schep zullen de tegenstanders wel iets anders gaan gebruiken.
Je doet alsof een fucking schep een of ander superwapen is of zo.
Je accepteert het toch ook niet als mensen zomaar je huis binnen komen komen lopen en eisen dat je dat maar accepteert?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Gutso het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Maar ik ga er van uit dat de gemiddelde spaanse bewoner geen AK-47 heeft liggen anders zou ik dat adviseren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als jij op jacht gaat met een schep zullen de tegenstanders wel iets anders gaan gebruiken.
Je doet alsof een fucking schep een of ander superwapen is of zo.
Heb ik nooit gezegd dat men het oke moet vinden. Maar dat angstige en hatelijke gelul is weer een ander uiterste. Nogmaals: ik lees hier doodverwensingen, dat hele groepen worden afgeschilderd als dom, dat er geweld gebruikt zou moeten worden. En dat vind jij normaal kennelijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
40 duizend man doen een zergling rush dat noem jij normaal en dat moeten wij ok vinden? Ja dan wordt het lastig
Dat er bij een vijandelijke invasie zwaar, potentieel dodelijk, geweld gebruikt wordt om die af te slaan is inderdaad normaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:43 schreef Gutso het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd dat men het oke moet vinden. Maar dat angstige en hatelijke gelul is weer een ander uiterste. Nogmaals: ik lees hier doodverwensingen, dat hele groepen worden afgeschilderd als dom, dat er geweld gebruikt zou moeten worden. En dat vind jij normaal kennelijk.
Zijn beargumentatie is al tijden grenzeloos naïef.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Post je leugens, we ontkrachten ze wel hoor.
Hahah jij bent wel obsessief met de Islam met je taqqiya. Islam is het grote kwaad en je ziet het overal, zo lijkt het. Hopelijk komt het goed voor je.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat huil je nou? Je kan toch nog posten, geen ban, niets. Die ruimte is er bewezen dus gewoon.
Dat normale mensen je bullshit doorzien voor wat het is, taqqiya, en je daar op gewezen wordt doet daar helemaal niets aan af.
Post je leugens, we ontkrachten ze wel hoor.
Niet naïef natuurlijk, het is volgens "het boekje". Maar dat mag hoor, hij moet alleen niet zo miepen over dat er geen ruimte voor zou zijn, als dat waar zou zijn had hij allang een ban.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Zijn beargumentatie is al tijden grenzeloos naïef.
neem anders ff een kijkje in de geschiedenisboeken en bekijk wat de islam heeft gedaan met de landen die daardoor zijn overvallenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:48 schreef Gutso het volgende:
[..]
Hahah jij bent wel obsessief met de Islam met je taqqiya. Islam is het grote kwaad en je ziet het overal, zo lijkt het. Hopelijk komt het goed voor je.
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet naïef natuurlijk, het is volgens "het boekje". Maar dat mag hoor, hij moet alleen niet zo miepen over dat er geen ruimte voor zou zijn, als dat waar zou zijn had hij allang een ban.
Apart als een moslim je obsessief met de islam noemt, je hele leven staat in het teken van Allah. maar iemand die in een topic over een mosliminvasie over de islam post zou obsessief zijn, knappe conclusie welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:48 schreef Gutso het volgende:
[..]
Hahah jij bent wel obsessief met de Islam met je taqqiya. Islam is het grote kwaad en je ziet het overal, zo lijkt het. Hopelijk komt het goed voor je.
Lolquote:Video van een Spaanse grensagent die probeert migranten in #Ceuta de toegang te beletten
En pepperspray ipv waterquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:50 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
[..]
Lol
Hij is geschikt, hopelijk krijgt ie een loonsverhoging.
The first MOMMA brigade.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:51 schreef Socios het volgende:
Dan sturen we de Spaanse grenswacht voortaan wel op pad met pannen en deegrollers.
Een invasie afslaan gebeurt in de regel met geweld inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:43 schreef Gutso het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd dat men het oke moet vinden. Maar dat angstige en hatelijke gelul is weer een ander uiterste. Nogmaals: ik lees hier doodverwensingen, dat hele groepen worden afgeschilderd als dom, dat er geweld gebruikt zou moeten worden. En dat vind jij normaal kennelijk.
Dappere man.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:50 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
[..]
Lol
De hele grens vol met waterkanonnenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:52 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Een invasie afslaan gebeurt in de regel met geweld inderdaad.
Super Soaker Black Ops Commando'squote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De hele grens vol met waterkanonnen
En moslims onderling.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:49 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
neem anders ff een kijkje in de geschiedenisboeken en bekijk wat de islam heeft gedaan met de landen die daardoor zijn overvallen
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:55 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
Wat raar dat men altijd de islam er toch bijhaalt bij migratie uit Afrika.. wat raar, waar halen die racisten dat toch vandaan.. onbegrijpelijk die obsessie.
Het is in ieder geval de bron van veel leed, oorlog en achterlijkheid.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:48 schreef Gutso het volgende:
[..]
Laat maar zien wat een gevaarlijke idioten er binnenkomen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:50 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
[..]
Lol
Toen Wilders het had over bebaarde moslims die continu luid massaal "Allahu akhbar!" riepen toen ze hier de grens over kwamen, werd het ook afgedaan met: "Ja na een lange reis zeg ik ook wel eens dat het godzijdank er op zit."quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:55 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
Wat raar dat men altijd de islam er toch bijhaalt bij migratie uit Afrika.. wat raar, waar halen die racisten dat toch vandaan.. onbegrijpelijk die obsessie.
Belachelijk, moslims doen het, moslims juichen het toe, moslims verklaren waarom het goed is en dan begint men WEER over die moslims op dat vuig rechtse FOK!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:55 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
dinsdag 26 september 2000 @ 15:02quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
zondag 26 juli 2026 @ 10:48
We hebben er weer 1.
Zelfs als we alleen "geen misdaden plegen" zouden verwachten is dat al te veel gevraagd.
En weet je ik woon in nieuwegein...Integratie central en ik zie echt wel veel mooie dingen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen Wilders het had over bebaarde moslims die continu luid massaal "Allahu akhbar!" riepen toen ze hier de grens over kwamen, werd het ook afgedaan met: "Ja na een lange reis zeg ik ook wel eens dat het godzijdank er op zit."
Leuke fantasie, even mijn strafblad erbij pakken:quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:59 schreef Draxx het volgende:
[..]
dinsdag 26 september 2000 @ 15:02
We hebben er weer 1.
Alsof jij altijd een voorbeeldige burger bent geweest en nooit de wet hebt overtreden. Gezien de xenofobische en hatelijke reacties die je hier door de jaren heen hebt geplaatst, zegt mij dat dat niet zo is. Je bent zelf geen dokter of ingenieur en je hebt zelf ook wel eens iets misdaan, dus verwacht dat dan ook niet van iemand die uit een derdewereldland hierheen komt.
In Egypte zijn historische vondsten door islamisten vernietigd voor ze gepubliceerd konden worden; waarschijnlijk gingen die oudheidkundige schatten te veel tegen hun wereldbeeld in.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is in ieder geval de bron van veel leed, oorlog en achterlijkheid.
Je zou een keer denken dat het kwartje valt, ze hebben gelijk dat het vaak aangekaart wordt. Want het is vaak een probleem.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Belachelijk, moslims doen het, moslims juichen het toe, moslims verklaren waarom het goed is en dan begint men WEER over die moslims op dat vuig rechtse FOK!.
Wat een compleet achterlijke reactie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:59 schreef Draxx het volgende:
[..]
We hebben er weer 1.
Alsof jij altijd een voorbeeldige burger bent geweest en nooit de wet hebt overtreden. Gezien de xenofobische en hatelijke reacties die je hier door de jaren heen hebt geplaatst, zegt mij dat dat niet zo is. Je bent zelf geen dokter of ingenieur en je hebt zelf ook wel eens iets misdaan, dus verwacht dat dan ook niet van iemand die uit een derdewereldland hierheen komt.
Me DE reden van oorlog is mensen. welke reden ze op dat moment ook hebben. Net zoals katten de zoomies hebben hebben mensen de killies ofzo.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
In Egypte zijn historische vondsten door islamisten vernietigd voor ze gepubliceerd konden worden; waarschijnlijk gingen die oudheidkundige schatten te veel tegen hun wereldbeeld in.
Alles wat niet islamitisch is, moet vernietigd en onderdrukt worden. Net als die beroemde beelden die door de Taliban opgeblazen zijn.
Van gasten zou absoluut voorbeeld gedrag het minimale zijn wat je mag verwachten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:59 schreef Draxx het volgende:
[..]
We hebben er weer 1.
Opgegroeid voor de galg deze.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuke fantasie, even mijn strafblad erbij pakken:
1 keer wildplassen op toen nog koninginnedag.
Opsluiten voor het leven die HeatWave, sleutel wegflikkeren, dat komt nooit meer goed met dat witte tuig.
Dat ik nog buiten mag komen is een schande voor de samenleving, staatsgevaarlijk.quote:
Ja hoe ben jij dan ook maar een haartje beter dan dit leger dat zo die enclave binnen komt stormen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ik nog buiten mag komen is een schande voor de samenleving, staatsgevaarlijk.
Ja, echt geen idee wat me bezielde, gelukkig was het niet tegen een moskee, dan was de doodstraf wel gerechtvaardigd geweest, Komt nooit meer goed zo....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoe ben jij dan ook maar een haartje beter dan dit leger dat zo die enclave binnen komt stormen?
KFC is te duur om ook maar relevant te zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:05 schreef ToT het volgende:
Heeft Chickens for KFC trouwens al gereageerd op deze situatie?
Ik bedoel Queers for Palestine!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
KFC is te duur om ook maar relevant te zijn
Zijn onderweg.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:05 schreef ToT het volgende:
Die zouden deze invasie toch moeten toejuichen?
Die zijn er als de kippen bij om onze toekomstige overheersers te verwelkomen!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zijn onderweg.
h[ [url=ttps://media4.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExN2FpMGQ2NDU2YmZ6OWZtZXpxYjN3a3F2bzJoajN1ejcwbzB0ODB5ZyZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/ykhPJ3enYGzlHt41ac/giphy.gif]afbeelding[/url] ]
Over ICE en Trump z'n muur ook zeker?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Ook wel ironisch dat ze in POL stoicijns doorgaan met Trump memes posten en dit nieuws negeren.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zijn er als de kippen bij om onze toekomstige overheersers te verwelkomen!
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Godverdomme ik moest lachen. Mist alleen een vos met een Fez op.
Kippen kunnen heel territoriaal en standvastig zijn, een muis bij hun nest pikken ze aan stukken. Veel daadkrachtiger dan onze Europese leiders.quote:
De KFC verkoopt tegenwoordig schaap en geitenvlees?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:05 schreef ToT het volgende:
Haha okee okee die post was iets te obscuur. Ik bedoelde dus Queers for Palestine.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De KFC verkoopt tegenwoordig schaap en geitenvlees?Een Bucket döner?
Leuk om af en toe even te koekeloeren hoe het er aan toe gaat in de opvang.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Ook wel ironisch dat ze in POL stoicijns doorgaan met Trump memes posten en dit nieuws negeren.
Dualwielding jellyfishquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar wees gerust. Ik zit momenteel aan de Spaanse grens (middellandse zee). Als ik ze zie lopen stuur ik ze direct terug!![]()
Geniet er van!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar wees gerust. Ik zit momenteel aan de Spaanse grens (middellandse zee). Als ik ze zie lopen stuur ik ze direct terug!![]()
Trumpkritiek is normaal en logisch, maar jaar in, jaar uit elke dag tientallen, herhaalde, uitgekauwde inspiratieloze "memes" posten is echt niet gezond.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik snuffel ook wel eens in dat topic, maar ben afgehaakt om dat chronische Trump-gehekel.
Had ik ook met John Oliver; ik vond zijn shows erg vermakelijk, maar zijn TDS nam echt extreme vormen aan.
D'r is genoeg mis met die mongool zonder dat je hem ozymandus maakt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trumpkritiek is normaal en logisch, maar jaar in, jaar uit elke dag tientallen, herhaalde, uitgekauwde inspiratieloze "memes" posten is echt niet gezond.
Dit idd. Die vent is echt wel slecht nieuws voor de rest van de wereld, maar het is ziekelijk om je steeds met hem bezig te houden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trumpkritiek is normaal en logisch, maar jaar in, jaar uit elke dag tientallen, herhaalde, uitgekauwde inspiratieloze "memes" posten is echt niet gezond.
Nou ja, zeker als (dat zijn er niet zo veel toegegeven) je letterlijk alleen in die 2 topics post, jarenlang, elke dag, de hele dag door. Dan is er echt iets geknakt in een mens als kutpresident van de VS nummer 253 je zo veel persoonlijk leed bezorgtquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
D'r is genoeg mis met die mongool zonder dat je hem ozymandus maakt.
Als je terugbent zitten we op #500quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Geniet er van!Ik ga morgen ook op vakantie, dus kan ik dan voorlopig ff niet meer meedoen aan deze discussie.
Nee joh, das war einmal, paar delen hooguit en dan zitten we weer in een nieuwe reeks over het volgende "incident".quote:
Stukje culturele legale (weet je nog dat we ervoor stemde? ik niet) verrijking. Kan even pijn doen.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:59 schreef vul_maar_in het volgende:
En weet je ik woon in nieuwegein...Integratie central en ik zie echt wel veel mooie dingen.
Zeker.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:05 schreef ToT het volgende:
Nee man. De nettorama. Daar is het altijd feest. waar je iedereen tegenkomt en mensen drukker zijn met elkaar voorlaten en kwebbelen dan boodschappen op de band leggen. waar de groenten goed en goedkoop zijn. Daar zie je wat integratie kan zijn. Echt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:30 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Herfst en Nieuwegein
In alles wacht
Vandaag de eeuwigheid
Altijd samen zijn
De herfst en ik
En Nieuwegein
De liefde slaapt in donker cellofaan
's nachts in Nieuwegein
Ze zweeft tussen de snelweg en de maan
De man is doodgegaan
Het was misschien zijn tijd
Daar ligt ie nou
Je vraagt je af
Wie morgen in zijn auto rijdt
Herfst en Nieuwegein
In alles wacht
Vandaag de eeuwigheid
Altijd samen zijn
De herfst en ik
Altijd samen zijn
De herfst en ik
En Nieuwegein
Die laatste letter waren bijna allemaal alweer vertrokken hoor, dus die kans is kleinquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hun vorige partijnaam doet vermoeden dat die waarschijnlijk aan het werk zijn itt werkloze PVV-tokkies waar het hier van barst.
Zeer zeker, wij hadden toen ik klein was 4 kippen die joegen zo de dikke rode kater van de buren de tuin uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Kippen kunnen heel territoriaal en standvastig zijn, een muis bij hun nest pikken ze aan stukken. Veel daadkrachtiger dan onze Europese leiders.
Naïeve dwazen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:30 schreef Oud_student het volgende:
Het koor in Apeldoorn is alvast aan het oefenen
https://www.dumpert.nl/item/6680023_8569003e
Wat? Huh? Hoe?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat zijn het toch ook?
Of zie jij de wil om hier wat aan te doen @:probeer
Maar om een of andere reden mogen we al het gespuis wat dat niet kan niet aanpakken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:34 schreef vul_maar_in het volgende:
En vandaag zag ik (zoals iedere dag) een hoofdoekie en een bejaarde samen strompelen naar de boons markt. Ik zag kids van allerlei plumage in de kooi spelen. Mensen moeten eens ophouden met doen alsof er niks goeds is.
Degenene die mee willen doen zijn altijd welkom.
Godverromme zeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://x.com/europa/status/2083169126390911031
Men voelt zich weer eens "vernederend". Oh, en hongerig!
Dat is ze uiteraard wel beloofd in de door oa Qatar uitgegeven folders over waar ze heen moeten etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Godverromme zeg.
Ligt het banket niet klaar voor ons?
De meeste mensen staan er ook zo in, ik woon in een multi culti wijk en zie ook veel positiefs en wil dat ook graag zo houden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:34 schreef vul_maar_in het volgende:
En vandaag zag ik (zoals iedere dag) een hoofdoekie en een bejaarde samen strompelen naar de boons markt. Ik zag kids van allerlei plumage in de kooi spelen. Mensen moeten eens ophouden met doen alsof er niks goeds is.
Degenene die mee willen doen zijn altijd welkom.
Maar ja dat onderscheid schijnt heel lastig te zijn ofzo.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De meeste mensen staan er ook zo in, ik woon in een multi culti wijk en zie ook veel positiefs en wil dat ook graag zo houden.
De rotte appels moeten er gewoon uit.
Het lijkt wel een toneelstukje: jezelf tussen die mannen wurmen die geen idee hebben waar het over gaat, om vervolgens een act op te voeren. Walgelijk inderdaad, om zo'n crisis te misbruiken om rechts in de kaart te spelen.quote:
Ik moet ineens weer denken aan die vluchtelingen die beledigd waren over dat er geen tv in hun kamer stond, en dat ze zo echt niet konden leven.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Men voelt zich weer eens "vernederd". Oh, en hongerig!
Stukje snelle gekrenktheid, mooie verrijking toch. Zelf rende ik net de tuin van een buurtbewoner in en eiste dat hij mij onmiddellijk eten, spullen en een bed gaf. Toen hij weigerde voelde ik mij uiteraard zeer beledigd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ze uiteraard wel beloofd in de door oa Qatar uitgegeven folders over waar ze heen moeten etc.
Arme mensen toch.....
Terecht, vuige FOK!ofobie altijd en overalquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Stukje snelle gekrenktheid, mooie verrijking toch. Zelf rende ik net de tuin van een buurtbewoner in en eiste dat hij mij onmiddellijk eten, spullen en een bed gaf. Toen hij weigerde voelde ik mij uiteraard zeer beledigd.
Worden we weer in de kaart gespeeld, wat hebben we toch een mazzelquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Massale invasie, wereldnieuws, maar het ergste is uiteraard:
Rechts in de kaart spelen.
Make it stop.
Ik wacht nog op de "jullie zijn zo blij dat dit gebeurd is, dan kunnen jullie weer lekker uit het niets, zonder aanleiding en reden klagen over migranten" Ook altijd een topperquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:45 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Worden we weer in de kaart gespeeld, wat hebben we toch een mazzel
Ja.. Ik zag op TikTok weer een filmpje van een vrouw die haar telefoon soms uitleende aan de mannen (zag er ook kinderen tussen) zodat ze naar familie konden bellen dat ze veilig waren aangekomen.quote:
En ondertussen worden onze culturen ondermijnd om zo onze weerstand te verzwakken.quote:
Ze hadden verwacht dat er een lopend buffet klaar zou staan natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Men voelt zich weer eens "vernederd". Oh, en hongerig!
Maarrrrr, zoals op de video, eerst naar de moskee, want dit heeft uiteraard allemaal niets met de islam te makenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze hadden verwacht dat er een lopend buffet klaar zou staan natuurlijk.
Hotel zonder zwembad want dat hebben ze genoeg gedaan, massages om de vermoeide spieren los te maken etc.
Het is duidelijk dat jij niet weet wat een "invasie" inhoudt. Ik zie liever dat burgers een land binnenkomen uit armoede, dan dat een land wordt binnengevallen door soldaten en straaljagers die bommen gooien op burgers, ziekenhuizen en scholen, om vervolgens een marionettenregering aan te stellen die de bodemschatten weggeeft. Dát is pas een invasie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Massale invasie, wereldnieuws, maar het ergste is uiteraard:
Rechts in de kaart spelen.
Make it stop.
Dit gelooft toch niemand.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:44 schreef Frutsel het volgende:
25.000 zijn er alweer terug? Hoe dan? Zwemmend?
https://www.rtl.nl/nieuws(...)om-italie-wil-spanje
[..]
Laat ze maar honger lijden, gaan ze wellicht vanzelf terug.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze hadden verwacht dat er een lopend buffet klaar zou staan natuurlijk.
Hotel zonder zwembad want dat hebben ze genoeg gedaan, massages om de vermoeide spieren los te maken etc.
Het is beiden een invasie. Alleen met verschillende bedoelingen. En beiden zijn kut en helpen je land omzeep.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:51 schreef Draxx het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij niet weet wat een "invasie" inhoudt. Ik zie liever dat burgers een land binnenkomen uit armoede, dan dat een land wordt binnengevallen door soldaten en straaljagers die bommen gooien op burgers, ziekenhuizen en scholen, om vervolgens een marionettenregering aan te stellen die de bodemschatten weggeeft. Dát is pas een invasie.
Teveel korte lontjes aan te lange tenen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Maar ja dat onderscheid schijnt heel lastig te zijn ofzo.
Oh, nou ja dat is ook een visie. Niet echt een oprechte, maar het is ietsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:51 schreef Draxx het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij niet weet wat een "invasie" inhoudt. Ik zie liever dat burgers een land binnenkomen uit armoede, dan dat een land wordt binnengevallen door soldaten en straaljagers die bommen gooien op burgers, ziekenhuizen en scholen, om vervolgens een marionettenregering aan te stellen die de bodemschatten weggeeft. Dát is pas een invasie.
Wat onzin is de meeste hebben gewoon een mobiel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet ineens weer denken aan die vluchtelingen die beledigd waren over dat er geen tv in hun kamer stond, en dat ze zo echt niet konden leven.
Alles kan als je maar wil.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:52 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Laat ze maar honger lijden, gaan ze wellicht vanzelf terug.
Daar ging mijn koffie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht, vuige FOK!ofobie altijd en overal.
Ik denk dat je met deze post aantoont zelf niet te begrijpen wat een invasie is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:51 schreef Draxx het volgende:
[..]
Ook dat, maar deze vluchtelingen waren toen ff heel bekend. Na een rechtszaak is alles er over gescrubd (net als die vent met kloten als tennisballen die een meisje van GeenStijl wilde neuken maar haar niet met het hele kamp wilde delen.)quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat onzin is de meeste hebben gewoon een mobiel.
Maar verder is Marokko altijd mooiste, beste, goeiste land natuurlijk. Lekker 4 weken op vakantie in een land dat zogenaamd een hellhole is, als ze een vergunning nodig hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar denk toch aan al die zielige arme Marokkanen die noodgedwongne uit dat infantiele derdewereld kutland moeten vluchten omdat ze daar geen toekomst hebben, zoals Gutso hier probeert te vertellen!
Heb je geen medelijden met zulke kansloze types die hier rijkdom en een gratis huis proberen te krijgen?
Deze man komt even met een oorlogsvergelijking ipv een noormannen light.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat je met deze post aantoont zelf niet te begrijpen wat een invasie is.
Daar kan ik kort en krachtig over zijn: Neequote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar denk toch aan al die zielige arme Marokkanen die noodgedwongne uit dat infantiele derdewereld kutland moeten vluchten omdat ze daar geen toekomst hebben, zoals Gutso hier probeert te vertellen!
Heb je geen medelijden met zulke kansloze types die hier rijkdom en een gratis huis proberen te krijgen?
Dat moeten we vooral niet gaan denken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maarrrrr, zoals op de video, eerst naar de moskee, want dit heeft uiteraard allemaal niets met de islam te maken.
Laten we dan beginnen met Italie zelf. Zijn we gelijk van Lampedusa af.quote:
Eigenlijk heeft het tweede scenario de voorkeur, dan is het aandeel van de eigen bevolking die het allemaal wel prima vindt een stuk kleiner en zijn media en overheid ook minder genegen om het allemaal maar te faciliteren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:51 schreef Draxx het volgende:
[..]
Nieuwe jeukterm (in een lange lijst) een "nulpuntnulletje klappen"quote:
Dat is dus bij een groot deel ook gebeurd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:52 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Laat ze maar honger lijden, gaan ze wellicht vanzelf terug.
Zal ik het in je oor fluisteren terwijl mijn septum ring net in de weg zit?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nieuwe jeukterm (in een lange lijst) een "nulpuntnulletje klappen".
Ik ben vooral blij dat ik mensen als mensen kan zien en niet zo angstig en veroordelend naar de wereld kijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:53 schreef ToT het volgende:
Als man heb ik nu een innie, en als ik vrouw was een Saharadroogtequote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zal ik het in je oor fluisteren terwijl mijn septum ring net in de weg zit?
Dan ben je niet echt heel erg slim.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook dat, maar deze vluchtelingen waren toen ff heel bekend. Na een rechtszaak is alles er over gescrubd (net als die vent met kloten als tennisballen die een meisje van GeenStijl wilde neuken maar haar niet met het hele kamp wilde delen.)
De dame in kwestie is toen ambassadeur voor vluchtelingen geworden of zo.
Kleine uitzondering voor ongelovigen, maar das detail johquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:00 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat ik mensen als mensen kan zien en niet zo angstig en veroordelend naar de wereld kijk.
Wees blij voor hem man. Soort Forrest Gump.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kleine uitzondering voor ongelovigen, maar das detail joh.
Het zijn zeker mensen maar wel van een slag dat ik niet in Europa wil.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:00 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat ik mensen als mensen kan zien en niet zo angstig en veroordelend naar de wereld kijk.
Dat is dus het grote probleem. Softe gedoe.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:00 schreef Gutso het volgende:
[..]
Nou ja, Forrest was oprecht.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wees blij voor hem man. Soort Forrest Gump.
Als iemand ongenodigd over je schutting komt klimmen heeft deze persoon uit je tuin trappen niets te maken met of je ze wel of niet als mens ziet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:00 schreef Gutso het volgende:
[..]
Eigenlijk not done, maar ok, ik zal coulant zijn vandaagquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oei dat is niet volgens de Etiquette?
Ze zaten allemaal bij Odido.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat onzin is de meeste hebben gewoon een mobiel.
Aan de ophef te zien, aardig wat. Die doen alsof die 50k volgende week in Noord-Europa asiel aanvragen. En waar die Italiaanse MP moeilijk over doet snap ik al he-le-maal niet. Alsof die lui via Spanje en Frankrijk naar Italië lopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoeveel mensen zouden niet doorhebben dat Ceuta op het Afrikaanse continent bij/in/op Marokko ligt?
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:09 schreef ToT het volgende:
En ze rijdt op twee kamelen als ze komt, hobbel hobbel!
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk not done, maar ok, ik zal coulant zijn vandaag.
Met de socialistische Spaanse regering zou ik dat zeker niet uitsluiten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Aan de ophef te zien, aardig wat. Die doen alsof die 50k volgende week in Noord-Europa asiel aanvragen. En waar die Italiaanse MP moeilijk over doet snap ik al he-le-maal niet. Alsof die lui via Spanje en Frankrijk naar Italië lopen.
Denk dat veel van die racisten doen alsof Ceuta Spaans grondgebied is en onderdeel van Schengen en de Europese Unie, en dat Spanje een land is dat en masse paspoorten uitdeelt alsof het smintjes zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Aan de ophef te zien, aardig wat. Die doen alsof die 50k volgende week in Noord-Europa asiel aanvragen. En waar die Italiaanse MP moeilijk over doet snap ik al he-le-maal niet. Alsof die lui via Spanje en Frankrijk naar Italië lopen.
Volgens een user hier waren het er max 3000quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Behalve dat het geen onderdeel van de Schengenzone is klopt het aardig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Denk dat veel van die racisten doen alsof Ceuta Spaans grondgebied is en onderdeel van Schengen en de Europese Unie, en dat Spanje een land is dat en masse paspoorten uitdeelt alsof het smintjes zijn.
Waar hebben ze het over..
Terug knuppelen die pinguïn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik moest lachen toen ik deze kop las.
Jonge pinguïn ontsnapt en zwemt 9 kilometer naar ander dorp
https://www.ad.nl/binnenl(...)ergestoken~a588c7b2/
Dat is het punt niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja maar ze wagen allemaal hun leven hoor, en dat moet beloond worden!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De teller staat al op 60.000 mensen die overkwamen en 57 mensen omgekomen.
Ja schandalig dat ze geen lopend buffet kregen bij aankomst.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ze wagen allemaal hun leven hoor, en dat moet beloond worden!
Ja nee een infiltrant hier vindt dat ze gelijk een paspoort moeten krijgen voor deze moedige daad.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja schandalig dat ze geen lopend buffet kregen bij aankomst.
Ik denk niet dat dat past.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
De titel moet eigenlijk zijn:
Doorgedraaide socialistische Spaanse regering weigert Spaans grondgebied te verdedigen en heeft dit overgedragen naar Marokko.
ik ken 1 ster beter leven vlees in de supermarkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja maar ... Hij wou een beter leven.
Ik noem niemand ergens een racist. Dus het is nergens voor nodig om dit gesprek zo op scherp te zetten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Denk dat veel van die racisten doen alsof Ceuta Spaans grondgebied is en onderdeel van Schengen en de Europese Unie, en dat Spanje een land is dat en masse paspoorten uitdeelt alsof het smintjes zijn.
Waar hebben ze het over..
Een medaille moet er ook nog wel van af kunnen vind ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee een infiltrant hier vindt dat ze gelijk een paspoort moeten krijgen voor deze moedige daad.
Dat en de Koning die weer eens een zooi tuig gratie heeft gegeven.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Weten jullie wat de aanleiding is eigenlijk?
De hoge raad van Spanje heeft vorige week (of iets daarvoor) een uitspraak gedaan: iedereen die zwemmend aan land komt op Spaans grondgebied heeft recht op asiel.
Zal vast naar kip smaken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik ken 1 ster beter leven vlees in de supermarkt.
Is dat te hachelen, pinguin?.
The seventh regularisation of undocumented migrants in 40 years exposes the need for greater migratory policy planningquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
De hoge raad van Spanje heeft vorige week (of iets daarvoor) een uitspraak gedaan: iedereen die zwemmend aan land komt op Spaans grondgebied heeft recht op asiel.
Mwah, deze infiltrant heeft duidelijk een tante daar wonen die hier pief paf met 2 pistolen schietend naar toe komt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een medaille moet er ook nog wel van af kunnen vind ik.
Het is echt raar dat mensen dit oke vinden.
Penguins for Palestinequote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zal vast naar kip smaken.
Die kan zich melden bij KFC dus.
Helder, dank voor de info. Recht op asiel, of recht op een asielaanvraag?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat zijn van die mensen die ondergelopen en beroofd worden door zo’n meute en dan tijdens dat proces nog net een tweet kunnen sturen: geef deze mensen een paspoort, net voordat ze doodgeslagen worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een medaille moet er ook nog wel van af kunnen vind ik.
Het is echt raar dat mensen dit oke vinden.
Dat of gewoon simpelweg een troll.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, deze infiltrant heeft duidelijk een tante daar wonen die hier pief paf met 2 pistolen schietend naar toe komt.
(Hobbel hobbel, hiep hoi!)
Dat maakt voor deze 50 - 60.000 mensen geen kut uit; die komen voor gratis geld en vrijstaande woningen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Helder, dank voor de info. Recht op asiel, of recht op een asielaanvraag?
Dat klinkt zo.. waar bah.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
De titel moet eigenlijk zijn:
Doorgedraaide socialistische Spaanse regering weigert Spaans grondgebied te verdedigen en heeft dit overgedragen naar Marokko.
Mehh. ik denk dat deze wel van de lijpe Mocro flavour is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat of gewoon simpelweg een troll.
Op weg naar het onbekende, dapper.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja maar ... Hij wou een beter leven.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Op weg naar het onbekende, dapper.
Naja ze zeiden dat het op individuele basis beken moest worden.Wat de facto betekent dat het proces het wapen wordt want dat kost per persoon duizenden duur betaalde uren met aan de kant van de sloebers duizenden gesubsidieerde clubjes en vervolgens huilende linkse mensen die dan gaan claimen dat je ze beter kan toelaten want het is zo duur en het proces zo onmenselijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou zomaar kunnen, maar ook dan kan je wel nadenken dat dit compleet niet de bedoeling is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Mehh. ik denk dat deze wel van de lijpe Mocro flavour is.
Of niet vrjistaande...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat maakt voor deze 50 - 60.000 mensen geen kut uit; die komen voor gratis geld en vrijstaande woningen.
Dat is wel heel schattig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Op weg naar het onbekende, dapper.
Kun je niet een keer wegblijven met je Israëlische complotmeuk?quote:
Stel dat door het verneukte klimaat half Nederland onder water komt te staan en jij woont in de Tiroler bergen, dan ben je denk ik ook wel blij als er veel Nederlanders de verdrinkingsdood ontvluchten en bij jou komen wonen!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar ook dan kan je wel nadenken dat dit compleet niet de bedoeling is.
Ja geef “mensensmokkelaars” dan ook geen aanleiding. Pannenkoek.quote:Volgens de Spaanse premier Pedro Sánchez hebben mensensmokkelaars bewust valse informatie verspreid over manieren om in Spanje te verblijven. Daardoor zouden duizenden mensen hebben besloten de enclave Ceuta binnen te dringen.
Tijdens zijn bezoek aan het Spaanse grondgebied in Noord-Afrika zei Sánchez dat mensensmokkelaars bewust een "egoïstische interpretatie" hebben verspreid over een recente uitspraak van Spaanse opperrechters.
De opperrechters oordeelden eerder deze maand dat mensen die de exclave via het water binnenkomen, niet meer onmiddellijk kunnen worden teruggestuurd. Maar het hof onderstreepte ook dat de verschillende onderdelen van de grensbewaking niet zomaar kunnen worden genegeerd.
Daarom zullen er volgens Sánchez boeien in het water worden geplaatst, om de grens met Marokko duidelijker te markeren. Op die manier verwacht Spanje dat het alsnog mensen kan terugsturen. Daarnaast wordt de bestaande regelgeving rond repatriëring opnieuw tegen het licht gehouden.
Ongeveer 60.000 migranten drongen donderdagavond de Spaanse enclave Ceuta binnen. Daarbij zijn volgens Spaanse media 43 doden gevallen. De doodsoorzaak is niet bekendgemaakt. De hulpdiensten zoeken nog naar eventuele verdere slachtoffers. Naar schatting hebben 25.000 migranten het gebied vrijdag verlaten om terug te keren naar Marokko, melden de Spaanse autoriteiten.
Europese leiders uiten zorgen over komst migranten
De onverwachte bestorming door vooral jonge migranten heeft tot veel reacties geleid in de Europese Unie. De Deense premier Mette Frederiksen zegt dat de EU moet overwegen om Spanje te schorsen uit het Schengenverdrag. Eerder lieten Finland en Italië een vergelijkbaar geluid horen. Spanje beet hard van zich af en beschuldigde Italië van ophitsing.
Frankrijk liet weten de grenscontroles aan te scherpen. De Duitse bondskanselier Friedrich Merz zei de Spaanse intentie te ondersteunen om te voorkomen dat "illegale migranten" het Europese continent betreden.
De Zweedse premier Ulf Kristersson zei dat Spanje snel de controle terug moet krijgen en zijn verplichtingen onder het Schengenverdrag moet nakomen. Door dat verdrag zijn grenscontroles in Europa zo goed als afgeschaft. De Britse premier Andy Burnham noemde de situatie "zorgwekkend"..
Werner Herzog, geniale regisseur. Met name in samenwerking met de evenzeer volkomen normale acteur Klaus Kinski.quote:
Met elke post schuif ik iets meer op richting steun voor Israelquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kun je niet een keer wegblijven met je Israëlische complotmeuk?
Begint aardig te storen. Vooral in topics over andere zaken.
Je wil het niet geloven, maar als je verteld wordt dat er 100.000 ipv 50.000 zijn binnengekomen dan wel hè.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |