Even een oude FOK!klassieker uit het vet: BNW is een deur verderquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:21 schreef Peppert het volgende:
De Spaanse regering heeft het recent een beetje aan de stok met de VS en Israël vanwege de genocide in Gaza en de protesten daartegen. Het kan zijn dat deze twee partijen de corrupte regering in Rabat hebben omgekocht met wat lekkertjes om zo druk te zetten op Madrid en rechtse partijen de wind in de rug te geven.
meh, on topic genoeg vandaagquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even een oude FOK!klassieker uit het vet: BNW is een deur verder.
Laten we het hopen. Je bent overigens de aanhalingstekens om het woordje genocide te zetten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:21 schreef Peppert het volgende:
De Spaanse regering heeft het de laatste tijd een beetje aan de stok met de VS en Israël vanwege de genocide in Gaza, de protesten daartegen en de weigering om Spaanse militaire bases te laten gebruiken voor bombardementen in het Midden-Oosten. Het zou kunnen dat deze twee landen de corrupte regering in Rabat met wat gunsten hebben overgehaald om zo druk uit te oefenen op Madrid en de rechtse partijen in Spanje de wind in de rug te geven.
Nee, ik bedoel het niet gemeen, maar is dit dan geen doemfictie?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de aluhoedjes maar deze gooi ik niet meteen opzij.
i concur.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het niet gemeen, maar is dit dan geen doemfictie?.
Top, goeie sfeer hier vandaag, eensgezind, min of meerquote:
Klopt dus niet, was al Spaans voor Marokko bestond. TTTTTTTT-Taqqiyaquote:
Die theorie heb ik vandaag al meerdere keren voorbij zien komen en zou wel het een en ander verklaren. Er schijnt momenteel in Marokko ook gewerkt te worden aan een miljardenproject wat de Marokkanen het Trump Project noemen. Geen idee wat dat verder mag wezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:21 schreef Peppert het volgende:
De Spaanse regering heeft het de laatste tijd een beetje aan de stok met de VS en Israël vanwege de genocide in Gaza, de protesten daartegen en de weigering om Spaanse militaire bases te laten gebruiken voor bombardementen in het Midden-Oosten. Het zou kunnen dat deze twee landen de corrupte regering in Rabat met wat gunsten hebben overgehaald om zo druk uit te oefenen op Madrid en de rechtse partijen in Spanje de wind in de rug te geven.
Heerlijk Calvijnse houding.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt dus niet, was al Spaans voor Marokko bestond. TTTTTTTT-Taqqiya.
Huis, uitkering, toeslagen, gewillige sletjes, goede zorg en infrastructuur, nauwelijks politie en straffen. Een waar luilekkerland.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:28 schreef Momo het volgende:
Mensen die met risico voor eigen leven dan deze kant op willen komen, hoe denken ze dat hun leven in Europa eruit zou zien?
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die theorie heb ik vandaag al meerdere keren voorbij zien komen en zou wel het een en ander verklaren. Er schijnt momenteel in Marokko ook gewerkt te worden aan een miljardenproject wat de Marokkanen het Trump Project noemen. Geen idee wat dat verder mag wezen.
Of dit gaat ook de meeste van hen wat te fur, ik houd hoop.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:30 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Grootste deel PRO aanhangers ligt nog op hun nest misschien.
Die zullen dit topic, zoals gewoonlijk met 'gevoelige' onderwerpen, gewoon mijden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:30 schreef GerryDV het volgende:
[..]
niet zo flauw ja het was net gezelligquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar als we roddelen over users die er wel zijn is het weer een persoonlijke aanval etc, lastig allemaal dit.
"i ain't touching that with a 50 foot pole"quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die zullen dit topic, zoals gewoonlijk met 'gevoelige' onderwerpen, gewoon mijden.
Nou ja, die komen later wel weer als ze verteld is in de kettingmail welk taalgebruik en termen ze moeten hanteren, dat soort mails moeten even opgesteld wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
niet zo flauw ja het was net gezelliger is geen PRO leger hier en ik denk ook niet dat ze nog komen
Een stukje organisatie talent moet ik ze altijd wel nageven.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, die komen later wel weer als ze verteld is in de kettingmail welk taalgebruik en termen ze moeten hanteren, dat soort mails moeten even opgesteld worden.
Net zoals elke outlet heel organisch opeens de islamitisch/islamistisch propaganda overnam, klakkeloos.
Hun vorige partijnaam doet vermoeden dat die waarschijnlijk aan het werk zijn itt werkloze PVV-tokkies waar het hier van barst.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:30 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Paar miljard uit Qatar en andere bronnen helpt. Maar goed, we dwalen af, my bad.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Een stukje organisatie talent moet ik ze altijd wel nageven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |