In Iran zijn ze dan ook maar wat blij dat ze Amerikaanse bommen mogen koppen, om bevrijd te worden van het islamistische regime.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die landen zijn dan ook vrijwel allemaal met geweld, massamoorden, zuiveringen etc islamitisch geworden, onder dwang.
Geen idee wie dat is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze meneer kan wel uitleggen wanneer een paard verdacht is.
Welke statistieken? Je zou iets kunnen delen om het inhoudelijk te maken, maar dat doe je niet. Bedoel je dat met oneliner?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:58 schreef vul_maar_in het volgende: [..] Kom je even naar de statistieken kijken of wil je gewoon weer je favo oneliner droppen? Mijn geduld raakt op.
Christopher Nolan, de regisseur van The Odyssey, met dat paard van Troje er in!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is.
Tnx voor het openen, ik had niet in de gaten dat ik de lapo had.
Je begrijpt wel meer niet hè.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:04 schreef Gutso het volgende:
[..]
Welke statistieken? Je zou iets kunnen delen om het inhoudelijk te maken, maar dat doe je niet. Bedoel je dat met oneliner?
En wat zou mij het uitmaken dat jouw geduld opraakt, begrijp ik ook even niet?
Nou ja, dat is wat hyperbool, maar ik ken idd een paar Iraniërs die echt met verbazing kijken dat datgene waar ze voor gevlucht zijn hier nu hip begint te worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
In Iran zijn ze dan ook maar wat blij dat ze Amerikaanse bommen mogen koppen, om bevrijd te worden van het islamistische regime.
Ah zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Christopher Nolan, de regisseur van The Odyssey, met dat paard van Troje er in!
Bommen koppen is idd wel overdreven, maar velen stonden echt op straat te juichen en feest te vieren, tot ze door hun eigen regime overhoop geschoten werden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wat hyperbool, maar ik ken idd een paar Iraniërs die echt met verbazing kijken dat datgene waar ze voor gevlucht zijn hier nu hip begint te worden.
'Onder druk wordt alles vloeibaar'- kent u die uitdrukking?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Spanje kan heul niet uit Schengen worden gezet. Goedkoop scoren en populistisch gezwets van Meloni. Ze kan wel haar eigen grenzen gaan bewaken.
Ja ja, kan niet, mag niet, verdragen etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Spanje kan heul niet uit Schengen worden gezet. Goedkoop scoren en populistisch gezwets van Meloni. Ze kan wel haar eigen grenzen gaan bewaken.
Dit dus ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ja, kan niet, mag niet, verdragen etc.
Moet je kijken wat er allemaal kan als men echt wil.
Alles kan, ze willen het niet en dus gaat het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Er worden de laatste tijd wel vaker met internationale verdragen de oranje anus afgeveegd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ja, kan niet, mag niet, verdragen etc.
Moet je kijken wat er allemaal kan als men echt wil.
Zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:06 schreef Julius_ het volgende:
[..]
'Onder druk wordt alles vloeibaar'- kent u die uitdrukking?
Waarschijnlijk niet nee, maar waar een wil is, is een weg.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen.
Jij blijft maar roepen dat wij makkelijk praten hebben. Wat je daarmee bedoeld snap ik niet. Maar het heeft niks te maken met deze invasie. En daar heb ik je meerdere malen op gewezen wat is daar precies onduidelijk aan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:04 schreef Gutso het volgende:
[..]
Welke statistieken? Je zou iets kunnen delen om het inhoudelijk te maken, maar dat doe je niet. Bedoel je dat met oneliner?
En wat zou mij het uitmaken dat jouw geduld opraakt, begrijp ik ook even niet?
Daarom, we kunnen wel krampachtig vasthouden aan allerlei regels die 50+ jaar geleden wel als redelijk klonken, maar die moeten gewoon met spoed herzien en herschreven worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Er worden de laatste tijd wel vaker met internationale verdragen de oranje anus afgeveegd.
Anders vragen we Bruce om hulp!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef Julius_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, maar waar een wil is, is een weg.
Het zou onwettig zijn dus gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef Julius_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, maar waar een wil is, is een weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |