In Iran zijn ze dan ook maar wat blij dat ze Amerikaanse bommen mogen koppen, om bevrijd te worden van het islamistische regime.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die landen zijn dan ook vrijwel allemaal met geweld, massamoorden, zuiveringen etc islamitisch geworden, onder dwang.
Geen idee wie dat is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze meneer kan wel uitleggen wanneer een paard verdacht is.
Welke statistieken? Je zou iets kunnen delen om het inhoudelijk te maken, maar dat doe je niet. Bedoel je dat met oneliner?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:58 schreef vul_maar_in het volgende: [..] Kom je even naar de statistieken kijken of wil je gewoon weer je favo oneliner droppen? Mijn geduld raakt op.
Christopher Nolan, de regisseur van The Odyssey, met dat paard van Troje er in!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is.
Tnx voor het openen, ik had niet in de gaten dat ik de lapo had.
Je begrijpt wel meer niet hè.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:04 schreef Gutso het volgende:
[..]
Welke statistieken? Je zou iets kunnen delen om het inhoudelijk te maken, maar dat doe je niet. Bedoel je dat met oneliner?
En wat zou mij het uitmaken dat jouw geduld opraakt, begrijp ik ook even niet?
Nou ja, dat is wat hyperbool, maar ik ken idd een paar Iraniërs die echt met verbazing kijken dat datgene waar ze voor gevlucht zijn hier nu hip begint te worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
In Iran zijn ze dan ook maar wat blij dat ze Amerikaanse bommen mogen koppen, om bevrijd te worden van het islamistische regime.
Ah zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Christopher Nolan, de regisseur van The Odyssey, met dat paard van Troje er in!
Bommen koppen is idd wel overdreven, maar velen stonden echt op straat te juichen en feest te vieren, tot ze door hun eigen regime overhoop geschoten werden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wat hyperbool, maar ik ken idd een paar Iraniërs die echt met verbazing kijken dat datgene waar ze voor gevlucht zijn hier nu hip begint te worden.
'Onder druk wordt alles vloeibaar'- kent u die uitdrukking?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Spanje kan heul niet uit Schengen worden gezet. Goedkoop scoren en populistisch gezwets van Meloni. Ze kan wel haar eigen grenzen gaan bewaken.
Ja ja, kan niet, mag niet, verdragen etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Spanje kan heul niet uit Schengen worden gezet. Goedkoop scoren en populistisch gezwets van Meloni. Ze kan wel haar eigen grenzen gaan bewaken.
Dit dus ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ja, kan niet, mag niet, verdragen etc.
Moet je kijken wat er allemaal kan als men echt wil.
Alles kan, ze willen het niet en dus gaat het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Er worden de laatste tijd wel vaker met internationale verdragen de oranje anus afgeveegd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ja, kan niet, mag niet, verdragen etc.
Moet je kijken wat er allemaal kan als men echt wil.
Zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:06 schreef Julius_ het volgende:
[..]
'Onder druk wordt alles vloeibaar'- kent u die uitdrukking?
Waarschijnlijk niet nee, maar waar een wil is, is een weg.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen.
Jij blijft maar roepen dat wij makkelijk praten hebben. Wat je daarmee bedoeld snap ik niet. Maar het heeft niks te maken met deze invasie. En daar heb ik je meerdere malen op gewezen wat is daar precies onduidelijk aan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:04 schreef Gutso het volgende:
[..]
Welke statistieken? Je zou iets kunnen delen om het inhoudelijk te maken, maar dat doe je niet. Bedoel je dat met oneliner?
En wat zou mij het uitmaken dat jouw geduld opraakt, begrijp ik ook even niet?
Daarom, we kunnen wel krampachtig vasthouden aan allerlei regels die 50+ jaar geleden wel als redelijk klonken, maar die moeten gewoon met spoed herzien en herschreven worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Er worden de laatste tijd wel vaker met internationale verdragen de oranje anus afgeveegd.
Anders vragen we Bruce om hulp!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef Julius_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, maar waar een wil is, is een weg.
Het zou onwettig zijn dus gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef Julius_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, maar waar een wil is, is een weg.
Het kan makkelijk wat gaan ze doen? We dragen bekant meer bij dan we krijgen dus good luck with that.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Er worden de laatste tijd wel vaker met internationale verdragen de oranje anus afgeveegd.
Er zullen vast consequenties zitten aan het verbreken van sommige afspraken, maar ik denk dat veel landen met wie afspraken gemaakt zijn, in het zelfde schuitje zitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, we kunnen wel krampachtig vasthouden aan allerlei regels die 50+ jaar geleden wel als redelijk klonken, maar die moeten gewoon met spoed herzien en herschreven worden.
Alleen of die wil er daadwerkelijk is, dat is de vraag helaas.
Als je niet van EU subsidie bedel taktieken afhankelijk ben is het niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het zou onwettig zijn dus gaat niet gebeuren.
Die kan helaas inmiddels niet meer zo veel, Alzheimer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Anders vragen we Bruce om hulp!
Waar Bruce Willis, is een weg!
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Dat wordt lang wachten want dat gaat Nederland toch niet steunen.
Nederland is de grootste kontenlikker van allemaal.
Wetten staan niet in steen gebeiteld, zelfs grondwetten niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Iedere man tussen de 14 en 70 moet gewapend met een schep of hooivork dat tuig te lijf om zijn land en vrouwen te verdedigen.
Maak je een nieuwe wet. Opgelost.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Die consequenties zullen vast niet erger zijn dan een invasie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zullen vast consequenties zitten aan het verbreken van sommige afspraken, maar ik denk dat veel landen met wie afspraken gemaakt zijn, in het zelfde schuitje zitten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kan helaas inmiddels niet meer zo veel, Alzheimer.
Nederland wacht eerst tot Duitsland en Frankrijk een standpunt hebben ingenomen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Dat wordt lang wachten want dat gaat Nederland toch niet steunen.
Nederland is de grootste kontenlikker van allemaal.
Wie zei dat ook al weer vele jaren geleden: "Als het volk stemt dat de sharia hier ingevoerd moet worden, moet dat ook gebeuren. Dat is democratie."quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wetten staat niet in steen gebeiteld, zelfs grondwetten niet.
Een makaak mijn tuin uit meppen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]![]()
Een schep anno 2026![]()
De fuck ga je daar mee doen?
Geen idee, maar ik weet wel dat je je een dictatorschap in kan stemmen, maar je kan je er nooit meer uit stemmen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie zei dat ook al weer vele jaren geleden: "Als het volk stemt dat de sharia hier ingevoerd moet worden, moet dat ook gebeuren. Dat is democratie."
Balkenende of zo?
goede mep met een schep dan sla je iemand zo doodquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]![]()
Een schep anno 2026![]()
Historisch gezien altijd wel het braafste jongetje in de klas geweest...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik verwacht niet snel dat Nederland gaat volgen eigenlijk, maar wie weet.
Dat heb ik 1 keer gezegd. Wat ik bedoel is dat deze mensen (waaronder kinderen trouwens) hun leven hebben gewaagd om naar dat gebied te gaan. Voor een beter leven. Het is makkelijk oordelen en met een vingertje wijzen vanaf je eigen veilige positie in een veilig land.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij blijft maar roepen dat wij makkelijk praten hebben. Wat je daarmee bedoeld snap ik niet. Maar het heeft niks te maken met deze invasie. En daar heb ik je meerdere malen op gewezen wat is daar precies onduidelijk aan?
En keukenmessen zijn voorlopig ook nog legaal, ook met spitse punt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
goede mep met een schep dan sla je iemand zo dood
Heb je inmiddels een bron voor je lage aantallen gevonden?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]![]()
Een schep anno 2026![]()
Okido:quote:
En dat moet beloond worden!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer gezegd. Wat ik bedoel is dat deze mensen (waaronder kinderen trouwens) hun leven hebben gewaagd om naar dat gebied te gaan. Voor een beter leven. Het is makkelijk oordelen en met een vingertje wijzen vanaf je eigen veilige positie in een veilig land.
Zullen we morgen met 50.000 man naar Marokko gaan en vragen of ze ons leven beter willen maken wij hebben genoeg marginalen hier. Tokkies enzo.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer gezegd. Wat ik bedoel is dat deze mensen (waaronder kinderen trouwens) hun leven hebben gewaagd om naar dat gebied te gaan. Voor een beter leven. Het is makkelijk oordelen en met een vingertje wijzen vanaf je eigen veilige positie in een veilig land.
Als ze idd massaal weer terugkeren, hou je uiteindelijk misschien inderdaad wel 3000 over in totaal!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heb je inmiddels een bron voor je lage aantallen gevonden?
De beelden spraken wel voor zich ja my bad.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:16 schreef Julius_ het volgende:
[..]
Okido:
David Santos
@:davidsantosvlog
·
1 u
Vertaald uit het Spaans
De politie valt Spaanse verontwaardigde burgers aan in Ceuta.
Ik heb nog geen enkel filmpje gezien van een klap aan een illegaal in deze uren.
Het voelt alsof je doodsbang bent? Het is zo gewelddadig allemaal en voor wat?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb een ouderwetse bats in de schuur, geloof me dat ik je met 1 klap met dat ding langdurig uitschakel of zelfs doodsla.
Ja, dan moet je hem wel fatsoenlijk raken natuurlijk, en niet bang zijn zoals Scheurbuik al heeft toegegeven.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
goede mep met een schep dan sla je iemand zo dood
De wereldbefaamde Afrikaanse kinderen met volle baardgroeiquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Gutso het volgende:
[..]
Oekraïners zaten ook niet passief toe te kijken toen Rusland binnen kwam walsen zoals deze kudde barbaren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:19 schreef Gutso het volgende:
[..]
Het voelt alsof je doodsbang bent? Het is zo gewelddadig allemaal en voor wat?
Heb je de beelden niet gezien? tenzij je ook in dat nest hoort zou je doodsbang moeten zijn als je daar woont.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:19 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dit ziet er toch anders uit:quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ja, dus?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer gezegd. Wat ik bedoel is dat deze mensen (waaronder kinderen trouwens) hun leven hebben gewaagd om naar dat gebied te gaan. Voor een beter leven.
Klopt. En nu?quote:Het is makkelijk oordelen en met een vingertje wijzen vanaf je eigen veilige positie in een veilig land.
Dat zeg ik niet, maar het is wel de reden dat ze massaal naar Europa komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat moet beloond worden!Als men maar genoeg moeite doet om je land binnen te dringen, moet je ze verder ook geen strobreed in de weg leggen!
Geef dit ook ff aan Poetin en Zelensky door.
Als dat bij de wetgeving het geval was, dan hadden we nog steeds geen stemrecht.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wetten staan niet in steen gebeiteld, zelfs grondwetten niet.
Nee joh geen probleem. Dacht alleen dat iedereen die post zelf wel kon vertalen via X ook, maar kan helaas nog steeds niet zien of dat via een embedded link die hier staat ook kan. Maar goed, zet er vervolgens gewoon de vertaling bij hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De beelden spraken wel voor zich ja my bad.
En dus....?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:21 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het is wel de reden dat ze massaal naar Europa komen.
En ook de rest van Europa want dat uitschot verspreid zich als een virus over de rest van de landen. Wat een horror dit. En ja, och wat zijn ze zielig - ze kiezen hier ook niet zelf voorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Heb je de beelden niet gezien? tenzij je ook in dat nest hoort zou je doodsbang moeten zijn als je daar woont.
Die oogkleppen van je zitten zeker vastgeroest?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:23 schreef Harvest89 het volgende:
Die zullen gewoon een toekomst op willen bouwen.
een horde? als we space invaders speelden zijn we bij wave 6quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, dus?
[..]
Klopt. En nu?
En dat land wil ik graag veilig houden. Dus zit ik niet te wachten op een horde Berbers.
Ik geef ze geen ongelijk dat ze het proberen, als ik een Marokkaan zou zijn geweest zat ik daar waarschijnlijk ook tussen. Helemaal als je kijkt naar het beleid van Spanje, daar komen 500.000 illegalen in aanmerking voor een verblijfsvergunning.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:21 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het is wel de reden dat ze massaal naar Europa komen.
Gelijk heeft ie...quote:
Het lijkt meer op Dead Island eigenlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
een horde? als we space invaders speelden zijn we bij wave 6
Mensen die wielerwedstrijden kijken weten dat de guardia civil niet vies is van hun stok te gebruiken.quote:
Niet huilen. Daar gaan we gewoon tegen vechten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En straks huilen dat we iemand aan de macht krijgen waar Hitler een doetje bij lijkt die Europa breed steun krijgt.
Het is jammer dat een niet substantieel aantal dat nooit als genoeg beschouwen om er geen tering zooi van te makenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:27 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Ik geef ze geen ongelijk dat ze het proberen, als ik een Marokkaan zou zijn geweest zat ik daar waarschijnlijk ook tussen. Helemaal als je kijkt naar het beleid van Spanje, daar komen 500.000 illegalen in aanmerking voor een verblijfsvergunning.
dinsdag 26 mei 2026 @ 13:49quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:28 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ja, iedereen die de mening van geweld en afkeer tegen groepen niet deelt is een trol.
Zo krijg je vanzelf een heel vreemd forum, als andere meningen meteen worden weggezet als onzin.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen die wielerwedstrijden kijken weten dat de guardia civil niet vies is van hun stok te gebruiken.
https://www.hln.be/vuelta(...)-klacht-in~a6582b92/
De gemiddelde persoon die toen tegen Hitler vocht zou met de maatstaven van velen vandaag een Nazi/Fascist zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet huilen. Daar gaan we gewoon tegen vechten.
En zo'n kliek wordt opgehangen na tribunalen voor allerlei oorlogsmisdaden en genocide.
Hitler had de eer aan zichzelf gehouden, maar Mussolini bijvoorbeeld hebben ze gewoon aan een boom opgeknoopt.
Begrijp nog steeds niet dat men destijds zo moeilijk deed over een paar duizend man die ongevraagd de grens over staken op zoek naar een beter leven.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet huilen. Daar gaan we gewoon tegen vechten.
En zo'n kliek wordt opgehangen na tribunalen voor allerlei oorlogsmisdaden en genocide.
Hitler had de eer aan zichzelf gehouden, maar Mussolini bijvoorbeeld hebben ze gewoon aan een boom opgeknoopt.
Het laten vertalen door X resulteert in een soort steenkolen Nederlands waar ik doorgaans helemaal geen soep van kan koken, zelfs Afrikaner Nederlands is voor mij nog beter te begrijpen dan dat gebrabbel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:22 schreef Julius_ het volgende:
[..]
Nee joh geen probleem. Dacht alleen dat iedereen die post zelf wel kon vertalen via X ook, maar kan helaas nog steeds niet zien of dat via een embedded link die hier staat ook kan. Maar goed, zet er vervolgens gewoon de vertaling bij hoor.
Gutso is een oude zielquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dinsdag 26 mei 2026 @ 13:49
Daar weet jij natuurlijk alles van, de ins en outs van dit 25 jaar oude forum.
Zo erg is het ondertussen geworden hier.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:28 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ja, iedereen die de mening van geweld en afkeer tegen groepen niet deelt is een trol.
Zo krijg je vanzelf een heel vreemd forum, als andere meningen meteen worden weggezet als onzin.
Soms wel ja, maar dergelijke eenvoudigere teksten zoals in deze tweet lijken gelukkig best nog ergens op.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het laten vertalen door X resulteert in een soort steenkolen Nederlands waar ik doorgaans helemaal geen soep van kan koken, zelfs Afrikaner Nederlands is voor mij nog beter te begrijpen dan dat gebrabbel.
Dan doel je waarschijnlijk op soldaten. Dat is natuurlijk iets totaal anders.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:31 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Begrijp nog steeds niet dat men destijds zo moeilijk deed over een paar duizend man die ongevraagd de grens over staken op zoek naar een beter leven.
Geen idee waarom je de islam erbij moet betrekken. Voelt bijna obsessief.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee, 1 keer in je leven iets leren dat niet in de koran staat of is voorgekauwd door een gare kut imam kan goed voor je zijn.
Angstig? Nee, strijdvaardig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:19 schreef Gutso het volgende:
[..]
Waarom mogen die niet op zoek naar een beter leven?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dan doel je waarschijnlijk op soldaten. Dat is natuurlijk iets totaal anders.
Idd, raar onderwerp in een topic over een islamitische invasie, geen idee waar ik dat nou weer vandaan haalde, we zullen het nooit wetenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:33 schreef Gutso het volgende:
[..]
Geen idee waarom je de islam erbij moet betrekken. Voelt bijna obsessief.
Ja alsof het niet enkel islamlisten zijn die deze migratie/flashmob op poten hebben gezet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:33 schreef Gutso het volgende:
[..]
Geen idee waarom je de islam erbij moet betrekken. Voelt bijna obsessief.
It's a big ass worldquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Waarom mogen die niet op zoek naar een beter leven?
Waarom zou ik dat doen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Captain Scurvy, the spade master!
Als ik jou was zou ik het gewoon nu gaan uitproberen bij een AZC of immigrantenwijk. Eens kijken hoe ver je komt.
Succes ermee.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Angstig? Nee, strijdvaardig.
Voor wat? Omdat ik geen marokaanse zwervers, criminelen, low lifes en junkies om me heen wil die hun achterlijke gebruiken meenemen.
Het feit dat je 14 jarige jongetjes met hooivorken er op af wil sturen zegt anders wel genoeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Angstig? Nee, strijdvaardig.
Voor wat? Omdat ik geen marokaanse zwervers, criminelen, low lifes en junkies om me heen wil die hun achterlijke gebruiken meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |