In Iran zijn ze dan ook maar wat blij dat ze Amerikaanse bommen mogen koppen, om bevrijd te worden van het islamistische regime.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die landen zijn dan ook vrijwel allemaal met geweld, massamoorden, zuiveringen etc islamitisch geworden, onder dwang.
Geen idee wie dat is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze meneer kan wel uitleggen wanneer een paard verdacht is.
Welke statistieken? Je zou iets kunnen delen om het inhoudelijk te maken, maar dat doe je niet. Bedoel je dat met oneliner?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:58 schreef vul_maar_in het volgende: [..] Kom je even naar de statistieken kijken of wil je gewoon weer je favo oneliner droppen? Mijn geduld raakt op.
Christopher Nolan, de regisseur van The Odyssey, met dat paard van Troje er in!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is.
Tnx voor het openen, ik had niet in de gaten dat ik de lapo had.
Je begrijpt wel meer niet hè.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:04 schreef Gutso het volgende:
[..]
Welke statistieken? Je zou iets kunnen delen om het inhoudelijk te maken, maar dat doe je niet. Bedoel je dat met oneliner?
En wat zou mij het uitmaken dat jouw geduld opraakt, begrijp ik ook even niet?
Nou ja, dat is wat hyperbool, maar ik ken idd een paar Iraniërs die echt met verbazing kijken dat datgene waar ze voor gevlucht zijn hier nu hip begint te worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
In Iran zijn ze dan ook maar wat blij dat ze Amerikaanse bommen mogen koppen, om bevrijd te worden van het islamistische regime.
Ah zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Christopher Nolan, de regisseur van The Odyssey, met dat paard van Troje er in!
Bommen koppen is idd wel overdreven, maar velen stonden echt op straat te juichen en feest te vieren, tot ze door hun eigen regime overhoop geschoten werden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wat hyperbool, maar ik ken idd een paar Iraniërs die echt met verbazing kijken dat datgene waar ze voor gevlucht zijn hier nu hip begint te worden.
'Onder druk wordt alles vloeibaar'- kent u die uitdrukking?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Spanje kan heul niet uit Schengen worden gezet. Goedkoop scoren en populistisch gezwets van Meloni. Ze kan wel haar eigen grenzen gaan bewaken.
Ja ja, kan niet, mag niet, verdragen etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Spanje kan heul niet uit Schengen worden gezet. Goedkoop scoren en populistisch gezwets van Meloni. Ze kan wel haar eigen grenzen gaan bewaken.
Dit dus ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ja, kan niet, mag niet, verdragen etc.
Moet je kijken wat er allemaal kan als men echt wil.
Alles kan, ze willen het niet en dus gaat het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Er worden de laatste tijd wel vaker met internationale verdragen de oranje anus afgeveegd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ja, kan niet, mag niet, verdragen etc.
Moet je kijken wat er allemaal kan als men echt wil.
Zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:06 schreef Julius_ het volgende:
[..]
'Onder druk wordt alles vloeibaar'- kent u die uitdrukking?
Waarschijnlijk niet nee, maar waar een wil is, is een weg.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen.
Jij blijft maar roepen dat wij makkelijk praten hebben. Wat je daarmee bedoeld snap ik niet. Maar het heeft niks te maken met deze invasie. En daar heb ik je meerdere malen op gewezen wat is daar precies onduidelijk aan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:04 schreef Gutso het volgende:
[..]
Welke statistieken? Je zou iets kunnen delen om het inhoudelijk te maken, maar dat doe je niet. Bedoel je dat met oneliner?
En wat zou mij het uitmaken dat jouw geduld opraakt, begrijp ik ook even niet?
Daarom, we kunnen wel krampachtig vasthouden aan allerlei regels die 50+ jaar geleden wel als redelijk klonken, maar die moeten gewoon met spoed herzien en herschreven worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Er worden de laatste tijd wel vaker met internationale verdragen de oranje anus afgeveegd.
Anders vragen we Bruce om hulp!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef Julius_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, maar waar een wil is, is een weg.
Het zou onwettig zijn dus gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef Julius_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, maar waar een wil is, is een weg.
Het kan makkelijk wat gaan ze doen? We dragen bekant meer bij dan we krijgen dus good luck with that.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Er worden de laatste tijd wel vaker met internationale verdragen de oranje anus afgeveegd.
Er zullen vast consequenties zitten aan het verbreken van sommige afspraken, maar ik denk dat veel landen met wie afspraken gemaakt zijn, in het zelfde schuitje zitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, we kunnen wel krampachtig vasthouden aan allerlei regels die 50+ jaar geleden wel als redelijk klonken, maar die moeten gewoon met spoed herzien en herschreven worden.
Alleen of die wil er daadwerkelijk is, dat is de vraag helaas.
Als je niet van EU subsidie bedel taktieken afhankelijk ben is het niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het zou onwettig zijn dus gaat niet gebeuren.
Die kan helaas inmiddels niet meer zo veel, Alzheimer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Anders vragen we Bruce om hulp!
Waar Bruce Willis, is een weg!
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Dat wordt lang wachten want dat gaat Nederland toch niet steunen.
Nederland is de grootste kontenlikker van allemaal.
Wetten staan niet in steen gebeiteld, zelfs grondwetten niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Iedere man tussen de 14 en 70 moet gewapend met een schep of hooivork dat tuig te lijf om zijn land en vrouwen te verdedigen.
Maak je een nieuwe wet. Opgelost.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Die consequenties zullen vast niet erger zijn dan een invasie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zullen vast consequenties zitten aan het verbreken van sommige afspraken, maar ik denk dat veel landen met wie afspraken gemaakt zijn, in het zelfde schuitje zitten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kan helaas inmiddels niet meer zo veel, Alzheimer.
Nederland wacht eerst tot Duitsland en Frankrijk een standpunt hebben ingenomen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:10 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Dat wordt lang wachten want dat gaat Nederland toch niet steunen.
Nederland is de grootste kontenlikker van allemaal.
Wie zei dat ook al weer vele jaren geleden: "Als het volk stemt dat de sharia hier ingevoerd moet worden, moet dat ook gebeuren. Dat is democratie."quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wetten staat niet in steen gebeiteld, zelfs grondwetten niet.
Een makaak mijn tuin uit meppen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]![]()
Een schep anno 2026![]()
De fuck ga je daar mee doen?
Geen idee, maar ik weet wel dat je je een dictatorschap in kan stemmen, maar je kan je er nooit meer uit stemmen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie zei dat ook al weer vele jaren geleden: "Als het volk stemt dat de sharia hier ingevoerd moet worden, moet dat ook gebeuren. Dat is democratie."
Balkenende of zo?
goede mep met een schep dan sla je iemand zo doodquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]![]()
Een schep anno 2026![]()
Historisch gezien altijd wel het braafste jongetje in de klas geweest...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik verwacht niet snel dat Nederland gaat volgen eigenlijk, maar wie weet.
Dat heb ik 1 keer gezegd. Wat ik bedoel is dat deze mensen (waaronder kinderen trouwens) hun leven hebben gewaagd om naar dat gebied te gaan. Voor een beter leven. Het is makkelijk oordelen en met een vingertje wijzen vanaf je eigen veilige positie in een veilig land.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij blijft maar roepen dat wij makkelijk praten hebben. Wat je daarmee bedoeld snap ik niet. Maar het heeft niks te maken met deze invasie. En daar heb ik je meerdere malen op gewezen wat is daar precies onduidelijk aan?
En keukenmessen zijn voorlopig ook nog legaal, ook met spitse punt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
goede mep met een schep dan sla je iemand zo dood
Heb je inmiddels een bron voor je lage aantallen gevonden?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]![]()
Een schep anno 2026![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |