Daar kan ik kort en krachtig over zijn: Neequote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar denk toch aan al die zielige arme Marokkanen die noodgedwongne uit dat infantiele derdewereld kutland moeten vluchten omdat ze daar geen toekomst hebben, zoals Gutso hier probeert te vertellen!
Heb je geen medelijden met zulke kansloze types die hier rijkdom en een gratis huis proberen te krijgen?
Dat moeten we vooral niet gaan denken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maarrrrr, zoals op de video, eerst naar de moskee, want dit heeft uiteraard allemaal niets met de islam te maken.
Laten we dan beginnen met Italie zelf. Zijn we gelijk van Lampedusa af.quote:
Eigenlijk heeft het tweede scenario de voorkeur, dan is het aandeel van de eigen bevolking die het allemaal wel prima vindt een stuk kleiner en zijn media en overheid ook minder genegen om het allemaal maar te faciliteren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:51 schreef Draxx het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij niet weet wat een "invasie" inhoudt. Ik zie liever dat burgers een land binnenkomen uit armoede, dan dat een land wordt binnengevallen door soldaten en straaljagers die bommen gooien op burgers, ziekenhuizen en scholen, om vervolgens een marionettenregering aan te stellen die de bodemschatten weggeeft. Dát is pas een invasie.
Nieuwe jeukterm (in een lange lijst) een "nulpuntnulletje klappen"quote:
Dat is dus bij een groot deel ook gebeurd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:52 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Laat ze maar honger lijden, gaan ze wellicht vanzelf terug.
Zal ik het in je oor fluisteren terwijl mijn septum ring net in de weg zit?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nieuwe jeukterm (in een lange lijst) een "nulpuntnulletje klappen".
Ik ben vooral blij dat ik mensen als mensen kan zien en niet zo angstig en veroordelend naar de wereld kijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar denk toch aan al die zielige arme Marokkanen die noodgedwongne uit dat infantiele derdewereld kutland moeten vluchten omdat ze daar geen toekomst hebben, zoals Gutso hier probeert te vertellen!
Heb je geen medelijden met zulke kansloze types die hier rijkdom en een gratis huis proberen te krijgen?
Als man heb ik nu een innie, en als ik vrouw was een Saharadroogtequote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zal ik het in je oor fluisteren terwijl mijn septum ring net in de weg zit?
Dan ben je niet echt heel erg slim.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook dat, maar deze vluchtelingen waren toen ff heel bekend. Na een rechtszaak is alles er over gescrubd (net als die vent met kloten als tennisballen die een meisje van GeenStijl wilde neuken maar haar niet met het hele kamp wilde delen.)
De dame in kwestie is toen ambassadeur voor vluchtelingen geworden of zo.
Kleine uitzondering voor ongelovigen, maar das detail johquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:00 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat ik mensen als mensen kan zien en niet zo angstig en veroordelend naar de wereld kijk.
Wees blij voor hem man. Soort Forrest Gump.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kleine uitzondering voor ongelovigen, maar das detail joh.
Het zijn zeker mensen maar wel van een slag dat ik niet in Europa wil.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:00 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat ik mensen als mensen kan zien en niet zo angstig en veroordelend naar de wereld kijk.
Dat is dus het grote probleem. Softe gedoe.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:00 schreef Gutso het volgende:
[..]
Nou ja, Forrest was oprecht.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wees blij voor hem man. Soort Forrest Gump.
Als iemand ongenodigd over je schutting komt klimmen heeft deze persoon uit je tuin trappen niets te maken met of je ze wel of niet als mens ziet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:00 schreef Gutso het volgende:
[..]
Eigenlijk not done, maar ok, ik zal coulant zijn vandaagquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oei dat is niet volgens de Etiquette?
Ze zaten allemaal bij Odido.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat onzin is de meeste hebben gewoon een mobiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |