Ja, want 49.000 man die binnen 24 uur je land binnendringen is heel normaal. Moeten we verder niet zo moeilijk over doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zo erg is het ondertussen geworden hier.
Immigranten, de nieuwe zondebok, de schuld van alles. Stel je voor je neemt het daar voor op.
Als jij op jacht gaat met een schep zullen de tegenstanders wel iets anders gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?
Probeer je hier nu te betwisten dat je met een schep harde klappen uitdeelt?
Het is wat ons een land heeft opgeleverd bassie. Zonder sprak je nu spaans/frans of engels.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het feit dat je 14 jarige jongetjes met hooivorken er op af wil sturen zegt anders wel genoeg.
Dat leek wel een post uit het jaar 1103.
Wat zegt dat dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het feit dat je 14 jarige jongetjes met hooivorken er op af wil sturen zegt anders wel genoeg.
Dat leek wel een post uit het jaar 1103.
Ik vind het wel gek dat het als provocerend wordt gezien als je zegt dat mensen op zoek zijn naar een beter leven en dat de meeste mensen hier praten vanuit een veilige positie, maar dat als mensen zeggen komen met doodsverwensingen dat dan niet provocerend is. Of continu de beschuldiging van trol als je een afwijkende mening hebt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Angstig? Je bent gewoon aan het provoceren en ipv te schrobben probeer ik je het voordeel van de twijfel te geven maar je helpt niet echt mee.
Tja dat krijg je he: je laat een aantal Marokkanen hier naar toe komen om te werken, en vervolgens neemt hun nageslacht het tegen jou op om meer van hun landgenoten hier te krijgen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, want 49.000 man die binnen 24 uur je land binnendringen is heel normaal. Moeten we verder niet zo moeilijk over doen.
Behalve als het Duitsers zijn, blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, want 49.000 man die binnen 24 uur je land binnendringen is heel normaal. Moeten we verder niet zo moeilijk over doen.
Tja je zult je toch ergens mee moeten verdedigen als je geen connecties met de Mocro-maffia hebt voor zwaarder geschut.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als jij op jacht gaat met een schep zullen de tegenstanders wel iets anders gaan gebruiken.
Je doet alsof een fucking schep een of ander superwapen is of zo.
Je accepteert het toch ook niet als mensen zomaar je huis binnen komen komen lopen en eisen dat je dat maar accepteert?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:15 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dat heb ik 1 keer gezegd. Wat ik bedoel is dat deze mensen (waaronder kinderen trouwens) hun leven hebben gewaagd om naar dat gebied te gaan. Voor een beter leven. Het is makkelijk oordelen en met een vingertje wijzen vanaf je eigen veilige positie in een veilig land.
Nee dat is het niet. Maar ik ga er van uit dat de gemiddelde spaanse bewoner geen AK-47 heeft liggen anders zou ik dat adviseren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als jij op jacht gaat met een schep zullen de tegenstanders wel iets anders gaan gebruiken.
Je doet alsof een fucking schep een of ander superwapen is of zo.
Heb ik nooit gezegd dat men het oke moet vinden. Maar dat angstige en hatelijke gelul is weer een ander uiterste. Nogmaals: ik lees hier doodverwensingen, dat hele groepen worden afgeschilderd als dom, dat er geweld gebruikt zou moeten worden. En dat vind jij normaal kennelijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
40 duizend man doen een zergling rush dat noem jij normaal en dat moeten wij ok vinden? Ja dan wordt het lastig
Dat er bij een vijandelijke invasie zwaar, potentieel dodelijk, geweld gebruikt wordt om die af te slaan is inderdaad normaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:43 schreef Gutso het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd dat men het oke moet vinden. Maar dat angstige en hatelijke gelul is weer een ander uiterste. Nogmaals: ik lees hier doodverwensingen, dat hele groepen worden afgeschilderd als dom, dat er geweld gebruikt zou moeten worden. En dat vind jij normaal kennelijk.
Zijn beargumentatie is al tijden grenzeloos naïef.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Post je leugens, we ontkrachten ze wel hoor.
Hahah jij bent wel obsessief met de Islam met je taqqiya. Islam is het grote kwaad en je ziet het overal, zo lijkt het. Hopelijk komt het goed voor je.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat huil je nou? Je kan toch nog posten, geen ban, niets. Die ruimte is er bewezen dus gewoon.
Dat normale mensen je bullshit doorzien voor wat het is, taqqiya, en je daar op gewezen wordt doet daar helemaal niets aan af.
Post je leugens, we ontkrachten ze wel hoor.
Niet naïef natuurlijk, het is volgens "het boekje". Maar dat mag hoor, hij moet alleen niet zo miepen over dat er geen ruimte voor zou zijn, als dat waar zou zijn had hij allang een ban.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Zijn beargumentatie is al tijden grenzeloos naïef.
neem anders ff een kijkje in de geschiedenisboeken en bekijk wat de islam heeft gedaan met de landen die daardoor zijn overvallenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:48 schreef Gutso het volgende:
[..]
Hahah jij bent wel obsessief met de Islam met je taqqiya. Islam is het grote kwaad en je ziet het overal, zo lijkt het. Hopelijk komt het goed voor je.
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet naïef natuurlijk, het is volgens "het boekje". Maar dat mag hoor, hij moet alleen niet zo miepen over dat er geen ruimte voor zou zijn, als dat waar zou zijn had hij allang een ban.
Apart als een moslim je obsessief met de islam noemt, je hele leven staat in het teken van Allah. maar iemand die in een topic over een mosliminvasie over de islam post zou obsessief zijn, knappe conclusie welquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:48 schreef Gutso het volgende:
[..]
Hahah jij bent wel obsessief met de Islam met je taqqiya. Islam is het grote kwaad en je ziet het overal, zo lijkt het. Hopelijk komt het goed voor je.
Lolquote:Video van een Spaanse grensagent die probeert migranten in #Ceuta de toegang te beletten
En pepperspray ipv waterquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:50 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
[..]
Lol
Hij is geschikt, hopelijk krijgt ie een loonsverhoging.
The first MOMMA brigade.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:51 schreef Socios het volgende:
Dan sturen we de Spaanse grenswacht voortaan wel op pad met pannen en deegrollers.
Een invasie afslaan gebeurt in de regel met geweld inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:43 schreef Gutso het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd dat men het oke moet vinden. Maar dat angstige en hatelijke gelul is weer een ander uiterste. Nogmaals: ik lees hier doodverwensingen, dat hele groepen worden afgeschilderd als dom, dat er geweld gebruikt zou moeten worden. En dat vind jij normaal kennelijk.
Dappere man.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:50 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
[..]
Lol
De hele grens vol met waterkanonnenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:52 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Een invasie afslaan gebeurt in de regel met geweld inderdaad.
Super Soaker Black Ops Commando'squote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De hele grens vol met waterkanonnen
En moslims onderling.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:49 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
neem anders ff een kijkje in de geschiedenisboeken en bekijk wat de islam heeft gedaan met de landen die daardoor zijn overvallen
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:55 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
Wat raar dat men altijd de islam er toch bijhaalt bij migratie uit Afrika.. wat raar, waar halen die racisten dat toch vandaan.. onbegrijpelijk die obsessie.
Het is in ieder geval de bron van veel leed, oorlog en achterlijkheid.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:48 schreef Gutso het volgende:
[..]
Laat maar zien wat een gevaarlijke idioten er binnenkomen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:50 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
[..]
Lol
Toen Wilders het had over bebaarde moslims die continu luid massaal "Allahu akhbar!" riepen toen ze hier de grens over kwamen, werd het ook afgedaan met: "Ja na een lange reis zeg ik ook wel eens dat het godzijdank er op zit."quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:55 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
Wat raar dat men altijd de islam er toch bijhaalt bij migratie uit Afrika.. wat raar, waar halen die racisten dat toch vandaan.. onbegrijpelijk die obsessie.
Belachelijk, moslims doen het, moslims juichen het toe, moslims verklaren waarom het goed is en dan begint men WEER over die moslims op dat vuig rechtse FOK!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:55 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
dinsdag 26 september 2000 @ 15:02quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
zondag 26 juli 2026 @ 10:48
We hebben er weer 1.
Zelfs als we alleen "geen misdaden plegen" zouden verwachten is dat al te veel gevraagd.
En weet je ik woon in nieuwegein...Integratie central en ik zie echt wel veel mooie dingen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen Wilders het had over bebaarde moslims die continu luid massaal "Allahu akhbar!" riepen toen ze hier de grens over kwamen, werd het ook afgedaan met: "Ja na een lange reis zeg ik ook wel eens dat het godzijdank er op zit."
Leuke fantasie, even mijn strafblad erbij pakken:quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:59 schreef Draxx het volgende:
[..]
dinsdag 26 september 2000 @ 15:02
We hebben er weer 1.
Alsof jij altijd een voorbeeldige burger bent geweest en nooit de wet hebt overtreden. Gezien de xenofobische en hatelijke reacties die je hier door de jaren heen hebt geplaatst, zegt mij dat dat niet zo is. Je bent zelf geen dokter of ingenieur en je hebt zelf ook wel eens iets misdaan, dus verwacht dat dan ook niet van iemand die uit een derdewereldland hierheen komt.
In Egypte zijn historische vondsten door islamisten vernietigd voor ze gepubliceerd konden worden; waarschijnlijk gingen die oudheidkundige schatten te veel tegen hun wereldbeeld in.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het is in ieder geval de bron van veel leed, oorlog en achterlijkheid.
Je zou een keer denken dat het kwartje valt, ze hebben gelijk dat het vaak aangekaart wordt. Want het is vaak een probleem.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Belachelijk, moslims doen het, moslims juichen het toe, moslims verklaren waarom het goed is en dan begint men WEER over die moslims op dat vuig rechtse FOK!.
Wat een compleet achterlijke reactie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:59 schreef Draxx het volgende:
[..]
We hebben er weer 1.
Alsof jij altijd een voorbeeldige burger bent geweest en nooit de wet hebt overtreden. Gezien de xenofobische en hatelijke reacties die je hier door de jaren heen hebt geplaatst, zegt mij dat dat niet zo is. Je bent zelf geen dokter of ingenieur en je hebt zelf ook wel eens iets misdaan, dus verwacht dat dan ook niet van iemand die uit een derdewereldland hierheen komt.
Me DE reden van oorlog is mensen. welke reden ze op dat moment ook hebben. Net zoals katten de zoomies hebben hebben mensen de killies ofzo.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
In Egypte zijn historische vondsten door islamisten vernietigd voor ze gepubliceerd konden worden; waarschijnlijk gingen die oudheidkundige schatten te veel tegen hun wereldbeeld in.
Alles wat niet islamitisch is, moet vernietigd en onderdrukt worden. Net als die beroemde beelden die door de Taliban opgeblazen zijn.
Van gasten zou absoluut voorbeeld gedrag het minimale zijn wat je mag verwachten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:59 schreef Draxx het volgende:
[..]
We hebben er weer 1.
Opgegroeid voor de galg deze.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuke fantasie, even mijn strafblad erbij pakken:
1 keer wildplassen op toen nog koninginnedag.
Opsluiten voor het leven die HeatWave, sleutel wegflikkeren, dat komt nooit meer goed met dat witte tuig.
Dat ik nog buiten mag komen is een schande voor de samenleving, staatsgevaarlijk.quote:
Ja hoe ben jij dan ook maar een haartje beter dan dit leger dat zo die enclave binnen komt stormen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ik nog buiten mag komen is een schande voor de samenleving, staatsgevaarlijk.
Ja, echt geen idee wat me bezielde, gelukkig was het niet tegen een moskee, dan was de doodstraf wel gerechtvaardigd geweest, Komt nooit meer goed zo....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoe ben jij dan ook maar een haartje beter dan dit leger dat zo die enclave binnen komt stormen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |