KFC is te duur om ook maar relevant te zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:05 schreef ToT het volgende:
Heeft Chickens for KFC trouwens al gereageerd op deze situatie?
Ik bedoel Queers for Palestine!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
KFC is te duur om ook maar relevant te zijn
Zijn onderweg.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:05 schreef ToT het volgende:
Die zouden deze invasie toch moeten toejuichen?
Die zijn er als de kippen bij om onze toekomstige overheersers te verwelkomen!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zijn onderweg.
h[ [url=ttps://media4.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExN2FpMGQ2NDU2YmZ6OWZtZXpxYjN3a3F2bzJoajN1ejcwbzB0ODB5ZyZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/ykhPJ3enYGzlHt41ac/giphy.gif]afbeelding[/url] ]
Over ICE en Trump z'n muur ook zeker?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Ook wel ironisch dat ze in POL stoicijns doorgaan met Trump memes posten en dit nieuws negeren.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zijn er als de kippen bij om onze toekomstige overheersers te verwelkomen!
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Godverdomme ik moest lachen. Mist alleen een vos met een Fez op.
Kippen kunnen heel territoriaal en standvastig zijn, een muis bij hun nest pikken ze aan stukken. Veel daadkrachtiger dan onze Europese leiders.quote:
De KFC verkoopt tegenwoordig schaap en geitenvlees?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:05 schreef ToT het volgende:
Haha okee okee die post was iets te obscuur. Ik bedoelde dus Queers for Palestine.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De KFC verkoopt tegenwoordig schaap en geitenvlees?Een Bucket döner?
Leuk om af en toe even te koekeloeren hoe het er aan toe gaat in de opvang.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Ook wel ironisch dat ze in POL stoicijns doorgaan met Trump memes posten en dit nieuws negeren.
Dualwielding jellyfishquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar wees gerust. Ik zit momenteel aan de Spaanse grens (middellandse zee). Als ik ze zie lopen stuur ik ze direct terug!![]()
Geniet er van!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar wees gerust. Ik zit momenteel aan de Spaanse grens (middellandse zee). Als ik ze zie lopen stuur ik ze direct terug!![]()
Trumpkritiek is normaal en logisch, maar jaar in, jaar uit elke dag tientallen, herhaalde, uitgekauwde inspiratieloze "memes" posten is echt niet gezond.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik snuffel ook wel eens in dat topic, maar ben afgehaakt om dat chronische Trump-gehekel.
Had ik ook met John Oliver; ik vond zijn shows erg vermakelijk, maar zijn TDS nam echt extreme vormen aan.
D'r is genoeg mis met die mongool zonder dat je hem ozymandus maakt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trumpkritiek is normaal en logisch, maar jaar in, jaar uit elke dag tientallen, herhaalde, uitgekauwde inspiratieloze "memes" posten is echt niet gezond.
Dit idd. Die vent is echt wel slecht nieuws voor de rest van de wereld, maar het is ziekelijk om je steeds met hem bezig te houden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trumpkritiek is normaal en logisch, maar jaar in, jaar uit elke dag tientallen, herhaalde, uitgekauwde inspiratieloze "memes" posten is echt niet gezond.
Nou ja, zeker als (dat zijn er niet zo veel toegegeven) je letterlijk alleen in die 2 topics post, jarenlang, elke dag, de hele dag door. Dan is er echt iets geknakt in een mens als kutpresident van de VS nummer 253 je zo veel persoonlijk leed bezorgtquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
D'r is genoeg mis met die mongool zonder dat je hem ozymandus maakt.
Als je terugbent zitten we op #500quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Geniet er van!Ik ga morgen ook op vakantie, dus kan ik dan voorlopig ff niet meer meedoen aan deze discussie.
Nee joh, das war einmal, paar delen hooguit en dan zitten we weer in een nieuwe reeks over het volgende "incident".quote:
Stukje culturele legale (weet je nog dat we ervoor stemde? ik niet) verrijking. Kan even pijn doen.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:59 schreef vul_maar_in het volgende:
En weet je ik woon in nieuwegein...Integratie central en ik zie echt wel veel mooie dingen.
Zeker.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:05 schreef ToT het volgende:
Nee man. De nettorama. Daar is het altijd feest. waar je iedereen tegenkomt en mensen drukker zijn met elkaar voorlaten en kwebbelen dan boodschappen op de band leggen. waar de groenten goed en goedkoop zijn. Daar zie je wat integratie kan zijn. Echt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:30 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Herfst en Nieuwegein
In alles wacht
Vandaag de eeuwigheid
Altijd samen zijn
De herfst en ik
En Nieuwegein
De liefde slaapt in donker cellofaan
's nachts in Nieuwegein
Ze zweeft tussen de snelweg en de maan
De man is doodgegaan
Het was misschien zijn tijd
Daar ligt ie nou
Je vraagt je af
Wie morgen in zijn auto rijdt
Herfst en Nieuwegein
In alles wacht
Vandaag de eeuwigheid
Altijd samen zijn
De herfst en ik
Altijd samen zijn
De herfst en ik
En Nieuwegein
Die laatste letter waren bijna allemaal alweer vertrokken hoor, dus die kans is kleinquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hun vorige partijnaam doet vermoeden dat die waarschijnlijk aan het werk zijn itt werkloze PVV-tokkies waar het hier van barst.
Zeer zeker, wij hadden toen ik klein was 4 kippen die joegen zo de dikke rode kater van de buren de tuin uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Kippen kunnen heel territoriaal en standvastig zijn, een muis bij hun nest pikken ze aan stukken. Veel daadkrachtiger dan onze Europese leiders.
Naïeve dwazen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:30 schreef Oud_student het volgende:
Het koor in Apeldoorn is alvast aan het oefenen
https://www.dumpert.nl/item/6680023_8569003e
Wat? Huh? Hoe?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat zijn het toch ook?
Of zie jij de wil om hier wat aan te doen @:probeer
Maar om een of andere reden mogen we al het gespuis wat dat niet kan niet aanpakken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:34 schreef vul_maar_in het volgende:
En vandaag zag ik (zoals iedere dag) een hoofdoekie en een bejaarde samen strompelen naar de boons markt. Ik zag kids van allerlei plumage in de kooi spelen. Mensen moeten eens ophouden met doen alsof er niks goeds is.
Degenene die mee willen doen zijn altijd welkom.
Godverromme zeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://x.com/europa/status/2083169126390911031
Men voelt zich weer eens "vernederend". Oh, en hongerig!
Dat is ze uiteraard wel beloofd in de door oa Qatar uitgegeven folders over waar ze heen moeten etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Godverromme zeg.
Ligt het banket niet klaar voor ons?
De meeste mensen staan er ook zo in, ik woon in een multi culti wijk en zie ook veel positiefs en wil dat ook graag zo houden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:34 schreef vul_maar_in het volgende:
En vandaag zag ik (zoals iedere dag) een hoofdoekie en een bejaarde samen strompelen naar de boons markt. Ik zag kids van allerlei plumage in de kooi spelen. Mensen moeten eens ophouden met doen alsof er niks goeds is.
Degenene die mee willen doen zijn altijd welkom.
Maar ja dat onderscheid schijnt heel lastig te zijn ofzo.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De meeste mensen staan er ook zo in, ik woon in een multi culti wijk en zie ook veel positiefs en wil dat ook graag zo houden.
De rotte appels moeten er gewoon uit.
Het lijkt wel een toneelstukje: jezelf tussen die mannen wurmen die geen idee hebben waar het over gaat, om vervolgens een act op te voeren. Walgelijk inderdaad, om zo'n crisis te misbruiken om rechts in de kaart te spelen.quote:
Ik moet ineens weer denken aan die vluchtelingen die beledigd waren over dat er geen tv in hun kamer stond, en dat ze zo echt niet konden leven.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://x.com/europa/status/2083169126390911031
Men voelt zich weer eens "vernederd". Oh, en hongerig!
Stukje snelle gekrenktheid, mooie verrijking toch. Zelf rende ik net de tuin van een buurtbewoner in en eiste dat hij mij onmiddellijk eten, spullen en een bed gaf. Toen hij weigerde voelde ik mij uiteraard zeer beledigd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ze uiteraard wel beloofd in de door oa Qatar uitgegeven folders over waar ze heen moeten etc.
Arme mensen toch.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |