Wellicht wat vocht vastgehouden door een beknelling / verdraaing van voet tijdens lopen / klauteren / trap oid ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:01 schreef sigme het volgende:
Paar dagen geleden had ik opeens een enkel die zo zeer deed alsof ik door een paard geschopt was (ik heb geen herinnering aan een schoppend paard of iets anders wat er op lijkt). Zie ik zojuist toevallig die enkel en is het dik & zacht, dus er zal toch echt een flinke schop geweest zijn?
't Lijkt de enkel van Vlindertje wel, maar dan zonder de mooie kleurtjes.
't Zal wel zoiets zijn, maar ik heb dus geen enkele herinnering aan een pijnlijk incident met die poot.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht wat vocht vastgehouden door een beknelling / verdraaing van voet tijdens lopen / klauteren / trap oid ?
Ouderdomquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:17 schreef sigme het volgende:
[..]
't Zal wel zoiets zijn, maar ik heb dus geen enkele herinnering aan een pijnlijk incident met die poot.
Kan je niet bekneld hebben gelegen in bed?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:34 schreef sigme het volgende:
Eén enkel, binnenzijde dik. Ok, niet zo dik als de jouwe, @:vlindertje89, maar ik heb nog nooit een dikke enkel gehad dus ik ben onder de indruk. Het is zeker geen muggenbultreactie, ik reageer niet op muggen![]()
Het doet nog wel wat pijn als ik erover aai. Een paar dagen geleden deed bewegen wat zeer (en aaien ook). Ik denk dat het toen niet dik was? Maar zeker weten doe ik het niet want ik zag het nu ook maar bij toeval.
Nou ja, ik zal er eens een nachtje over slapen.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 07:54 schreef Clubsoda het volgende:
Ken je dat: dat je 450 km reist voor een bruiloft met een peuter. En dan is het toegewezen hotel, midden in het centrum van een dorp een kamer neemt. En dat je dan na een onwijs lange dag ver na peuterbedtijd terugkomt en blijkt dat er een Schützenfest ónder je slaapkamerraam. Wat de eigenaar per ongeluk expres even niet verteld had. Dus tot 1 uur meegedeind met Duitse hits (ramen dicht - geen airco- knalwarm). Zodra dat over was donderde de peuter uit bedtoen ben ik verplaatst naar het uitklapbed. Comfortabel was het niet. Feest dit
![]()
(Het was verder een mooi en gezellig feest, heerlijk weer, lekker eten, lieve mensen).
Appels rapen, betekent dat dat ze al rijp zijn? Onder mijn appelboom ligt ook al vanalles maar ik vond ze nogal hard/zuur dus dacht dat dit te vroegen gevallen en verloren appels zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:03 schreef sigme het volgende:
Mogge!
's Ochtends gelijk even appels rapen. Blijvertje helpt.
[ afbeelding ]
Ja, achteraf gezien hadden we even wat meer research moeten doen. We hadden nog geluk, want de afgelopen week was het daar rond de 40 graden en de komende week ook weer 30+. Gisteren was de temperatuur heerlijk maar de warmte hangt overal nog binnen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Wat onnadenkend ook om in augustus hotelkamers zonder airco te regelen
Als je er snel bij bent kan je van de val appeltjes wel lekker appelmoes maken.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:56 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Appels rapen, betekent dat dat ze al rijp zijn? Onder mijn appelboom ligt ook al vanalles maar ik vond ze nogal hard/zuur dus dacht dat dit te vroegen gevallen en verloren appels zijn.
Kenya.... ik zat in Angolaquote:Op zondag 2 augustus 2026 11:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
www.maptap.gg August 2
96🔥 97🔥 85🎓 95🏅 57😑
Final score: 819
Ik heb ook zo'n horloge en ben wel een beetje sceptisch over die vochtverlies-statistiek. Gisteren zou ik met anderhalf uur sportschool ook 700 ml kwijt zijn, maar ik heb daar amper gezweet.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
734ml vocht Vlindertje![]()
Het gutst hier ook van mijn lijf. Helaas moesten er eerst andere dingen gebeuren voor we aan een lange klus in de tuin konden beginnen. Matige timing wel. Maar de braamboos is opgebonden. Het was best een gevecht met een kluwen van 22 uitlopers van 2-6 meter lang op niet al te veel ruimte.
Je woont op een uur fietsen van ons vandaan!quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:50 schreef Candaasje het volgende:
@:Tele6 : sorry voor de late reactie, wat een super lief aanbod![]()
Het gaat nu ietsje beter (althans, in de ochtend kan ik goed in het bos wandelen. Dat dempt goed. Stukjes over straat naar de winkel zijn een ander verhaal… ik stond gisteren nog net niet te huilen in de supermarkt.) Maar goed te horen dat de fysio een uitkomst bij jou bood, ik ga morgen gelijk even bellen.
En je bent altijd welkom (ik weet alleen doordeweeks nooit hoe laat ik ‘s avonds thuis ben) , alleen dan niet om te stofzuigen maar om lekker mee te wandelen. Mag jij achter de hond rennen en tikkertje spelen, ik waggel er nu meer achteraan
gelukkig vindt ze spelen met andere honden ook echt fantastisch, kan ze toch dr energie een beetje kwijt.
Ik woon in Leersum, is dat zo dichtbij? (Nu is jouw fietsafstand geloof ik wel een andere categorie dan mijn fietsafstand)
Verder weer even teruglezen. Ik vind dat ik voldoende rust moet houden dus dat is een mooi excuus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks met maatje en oppashondje (waarbij ik de oppas een avond overneem van de oppassen) een rondje langs een zwem-meertje. Hopelijk geen blauwalg, dan kan ze lekker plonzen. En anders in ieder geval vrij rennen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik gebruik altijd de boormachine als leidingzoeker, werkt perfect.quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:51 schreef Tele6 het volgende:
De boormachine is terecht. B had m aan een vriendin uitgeleend.
De leidingzoeker is nog spoorloos. Maar kan dat B die zelf op de verkeerde plek heeft opgeruimd.
Koop een leidingzoekerzoekerquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:51 schreef Tele6 het volgende:
De boormachine is terecht. B had m aan een vriendin uitgeleend.
De leidingzoeker is nog spoorloos. Maar kan dat B die zelf op de verkeerde plek heeft opgeruimd.
Laat ook maar zitten. Zelfs iedereen die zich niet schaamt voor zijn eigen drankprijzen rekent al 4 euro voor een kwart liter pils. Ik hou het wel bij een spaatje rood. De groeten met je horecaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor zo lang als het duurt. Ik ga een onderzoek beginnen. Hopelijk vind ik nog een paar datapunten waarbij de prijzen nog wel bekend zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar Cetti's zangers gehoordMaar zo goed verscholen, je ziet ze niet
![]()
Wel zo gezondquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ook maar zitten. Zelfs iedereen die zich niet schaamt voor zijn eigen drankprijzen rekent al 4 euro voor een kwart liter pils. Ik hou het wel bij een spaatje rood. De groeten met je horeca
Die apparaten falen daar echt nooit in inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de boormachine als leidingzoeker, werkt perfect.
Baby dieren zijn bijna altijd cutequote:Op zondag 2 augustus 2026 16:40 schreef Tuindier het volgende:
Heb vandaag een vriendin geholpen twee kittens op te halen. Ik heb echt niks met katten (sterker nog, een enorme hekel aan de katten die constant in onze tuin poepen) maar deze waren toch wel cute.
Zeker, SEPA Lastschrift, PayPal en CC kunnen allemaal. D-ticket kon ik niet zonder Lastschrift doen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:57 schreef z80 het volgende:
@:derLudolf
Weet jij of je in de DB app ook met een creditcard kunt betalen?
Dit is voor mij namelijk het makkelijkste voort een ice ritje.
Mooi. D-ticket heb ik in een andere app. Eentje die wel een CC accepteer.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zeker, SEPA Lastschrift, PayPal en CC kunnen allemaal. D-ticket kon ik niet zonder Lastschrift doen.[ afbeelding ]
Hier werd het een rondje van 2,5 uur. En een overslaande kettingquote:Op zondag 2 augustus 2026 18:04 schreef fietsie het volgende:
Gister een hele dag op de motor door Overijssel en Drenthe getokkeld, dus vandaag dacht ik: dan moet er nu maar gesport worden..
42km gefietst, en auw auw auw wat deden die stijve spieren (van het op de motor rondhangen) vanmorgen zeer...
Maar het was qua zon, temperatuur en zonnetje wel ideaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appelrassen zijn nogal verschillend. Dit zijn Drentse Bellefleurs, die zijn in augustus rijp, plukrijp = eetrijp en ze zijn *niet* houdbaar (een weekje als je veel mazzel hebt).quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:56 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Appels rapen, betekent dat dat ze al rijp zijn? Onder mijn appelboom ligt ook al vanalles maar ik vond ze nogal hard/zuur dus dacht dat dit te vroegen gevallen en verloren appels zijn.
Net als de rijptijd is de moesbaarheid van appels per ras nogal verschillend. Ten eerste moeten alle appels om er appelmoes van te kunnen maken toch echt wel bijna rijp zijn, anders moezen ze niet en is het onaangenaam zuur. En ten tweede zijn er natuurlijk appels die helemaal niet willen moezen, en ten derde zijn er appelrassen die geen lekkere moes opleveren.quote:Op zondag 2 augustus 2026 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je er snel bij bent kan je van de val appeltjes wel lekker appelmoes maken.
Dit merkte ik net bij het moesenquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Appelrassen zijn nogal verschillend. Dit zijn Drentse Bellefleurs, die zijn in augustus rijp, plukrijp = eetrijp en ze zijn *niet* houdbaar (een weekje als je veel mazzel hebt).
Ik heb ook Schone van Boskoop, die is plukrijp vanaf oktober en eetrijp vanaf januari (dan moet je 'm dus wel in okt/nov geplukt hebben).
[..]
Net als de rijptijd is de moesbaarheid van appels per ras nogal verschillend. Ten eerste moeten alle appels om er appelmoes van te kunnen maken toch echt wel bijna rijp zijn, anders moezen ze niet en is het onaangenaam zuur. En ten tweede zijn er natuurlijk appels die helemaal niet willen moezen, en ten derde zijn er appelrassen die geen lekkere moes opleveren.
Kwik en hoeden. Vandaar ook "mad hatter disease". En de uitspraak "Mad as a hatter".quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:59 schreef derLudolf het volgende:
Ik ga dinsdag even naar huis, container aan straat zetten, even planten water geven, post uit de bus, pakketje ophalen.
Dan ga ik ook direct even wat stokken zeggen m'n JamesGrieve boom zetten, daar hangen veel appels aan voor een klein boompje.
Vanavond koken de Slovenen, maar ze komen niet uit Idrija dus geen zlikrofi. Andere jaren waren ze dus echt uren bezig deeg maken, balletjes vulling maken (aardappel, reuzel, majoraan, ui) en kussentjes vormen. Of eigenlijk hoeden. De bodem in Idrija is rijk aan kwikhoudende mineralen, kwik werd gebruikt bij het maken van vilt.
[ afbeelding ]
En ook geen ocvirkovka![]()
[ afbeelding ]
Kwik. Dus 3 ton is een emmertje vol of zoquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:15 schreef derLudolf het volgende:
Oh ik dacht crazy as a hatter.
Jaarlijks stroomt nog 3ton kwik de Middelandse zee in door erosie in dat gebied.
Het is een gekregen boompje, dus geen idee van het ras. Weet jij of dat nog op een of andere manier te determineren is? Zelfde voor de peer trouwens.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Appelrassen zijn nogal verschillend. Dit zijn Drentse Bellefleurs, die zijn in augustus rijp, plukrijp = eetrijp en ze zijn *niet* houdbaar (een weekje als je veel mazzel hebt).
Ik heb ook Schone van Boskoop, die is plukrijp vanaf oktober en eetrijp vanaf januari (dan moet je 'm dus wel in okt/nov geplukt hebben).
[..]
Net als de rijptijd is de moesbaarheid van appels per ras nogal verschillend. Ten eerste moeten alle appels om er appelmoes van te kunnen maken toch echt wel bijna rijp zijn, anders moezen ze niet en is het onaangenaam zuur. En ten tweede zijn er natuurlijk appels die helemaal niet willen moezen, en ten derde zijn er appelrassen die geen lekkere moes opleveren.
Beetje jammer dat morgen de nieuwe week begintquote:Op zondag 2 augustus 2026 13:20 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ontzettend ijverig @:vlindertje89! Nu hoef je de rest van de week niks meer.
Ik heb vannacht ook liggen zweten
als een malle. We hadden heel lief een antikatertasje gekregen dus ik begon de dag met elektrolyten en an die hippe hydraterende eyepadszonder kater, want we drinken allebei nauwelijks, hoewel dat gisteren bijna niet lukte omdat we per ongeluk echte prosecco kregen (wat pas bij de tweede keer navragen door ons bevestigd werd). Gelukkig zijn we niet zwanger/alcoholist/allergisch voor alcohol
Hier wat handvatten voor zelf determineren:quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:49 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Het is een gekregen boompje, dus geen idee van het ras. Weet jij of dat nog op een of andere manier te determineren is? Zelfde voor de peer trouwens.
Ze zijn eind juni verhuisd.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
En hoe lang zitten ze al in het huis @:tele6 ? Niet sinds zaterdag haal ik uit jouw woorden
Dus al 3 maanden bezig en waarschijnlijk geen echt klushuisquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ze zijn eind juni verhuisd.
Begin mei kregen ze de sleutel dus toen is het klussen al begonnen.
Nja, het is best wel een klushuis. Voormalig sociale huur dus alle muren en vloeren waren echt heel lelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dus al 3 maanden bezig en waarschijnlijk geen echt klushuis
Ah dat is ruk, dat vindt het lager niet leuk.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier werd het een rondje van 2,5 uur. En een overslaande ketting. Blijk bij thuiskomst de crank schroef los te zitten. Dus bij kracht zetten kwam het voorblad iets scheef te staan. Deze weer vast gezet. Morgen avond proberen of alles nu goed is.
Tanden van je kettingblad een beetje versleten waardoor de ketting niet goed blijft hangen een tandje verder springt?quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:07 schreef Vanyel het volgende:
Mijn ketting lijkt goed te lopen maar als ik kracht zet bonkt die ook, of hij verspringt een stukje. Geen idee eigenlijk wat ie precies doet en hij doet het niet altijd. Ik weet veel te weinig van fietsen dus ik heb ook geen idee hoe ik dat moet fixen.
Irri, want ik wil niet naar de fietsenmaker.
Wat een werk, is het nu een koophuis?quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nja, het is best wel een klushuis. Voormalig sociale huur dus alle muren en vloeren waren echt heel lelijk.
Badkamer en keuken zijn gelukkig in prima staat, niet mooi maar wel functioneel.
Ze hebben gelukkig 2 stel heel lieve ouders dus de vloeren en muren zijn geverfd en nieuw laminaat gelegd. Nu is het inrichten dus de grootste klus. Meubels, lampen, gordijnen.
Fijn te lezen Barrel, had je al een tijdje gemist hier.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:16 schreef Barreltje het volgende:
middag!
Weer boven water na een weekje festival. PuP is blij ons te zien ( en uitgeput na een week spelen met de hond van de oppassers) en de Jeweetwel kater is weer terecht ( Hij was de hort op, en de tracker was uit gegaan ivm geen batterij)
Eerst maar eens aan de slag vanaf huis vandaag, dan kunnen er nog wat wasje gedraaid worden , en vanmiddag maar eens de grasmaaier weer aanslingeren![]()
om maar mee te doen met de trend :
www.maptap.gg August 3
92🏆 89👑 81🌟 64😐 83😁
Final score: 784
verder hier rustig aan, nog 1 stel te gast voor de BNB, dan hebben we dat weer gehad voor dit jaar..
en geen robot stofzuiger nodig, want schoonmaakster ( en ook niet mogelijk met de ongelijke vloeren in iedere kamer hier![]()
en aankomend weekend doen we lekker helemaal NIKS
Zou kunnen maar dat wil ik niet want dan moet ik er iets meequote:Op maandag 3 augustus 2026 10:42 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Tanden van je kettingblad een beetje versleten waardoor de ketting niet goed blijft hangen een tandje verder springt?
Als ik jouw dagen lees, voel ik me pas echt een bejaarde die in een rusthuis woontquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat morgen de nieuwe week begint. Ik ben de dag geëindigd met 276 actieve minuten en 1378 actieve kcal verbrand (2928 in totaal).
Wat schattig dat pakketje!!![]()
Ik neem die vochtverlies info ook wel met korreltje zout hoor (), hoewel ik dit keer zeker wel gezweet heb. Ik had mn overall aan met hoge sokken er overheen tegen zowel beestjes (spinnen, teken, mieren) als goor water van tuinspul schoonmaken. En ik heb ook gewoon best hard gewerkt, en buiten was ook best iets te warm voor een overall met lange alles en eronder shirt en broekje en erover hoge sokken
![]()
Ik lig in bed nog wat af te schakelen. Ik was rond 11u klaar en spullen weer opruimen enzo, 11.30 ontbeten etc en lag rond 12 in bed, want vanmiddag hadden we burenborrel, in mijn tuin. Niet in slaap gevallen, wel tot 14 liggen chillen. Toen naar beneden en daar waren de buurkindjes een paar minuten later al. Mijn poort was nog wel dicht, maar die van mn buren open en achterin de tuin is een open stukje dus ze kunnen mn tuin in. De eerste twee kwamen wel heel lief aankloppen om te vragen of ze de fles drinken die hun ouders voor me hadden meegenomen met boodschappen doen al mochten komen brengen. Daarna kwam de rest ook, dus de burenborrel maar geopend. Op gegeven moment zaten er 6 kinderen van 3-8 in mn woonkamermaar heb ze vrij snel naar buiten gestuurd, daar hebben ze af en aan in mn tuin gezeten en lekker in de brandgang gespeeld en twee wat oudere hebben geholpen met de tuinkussens neerleggen enzo. Zo rond 16u kwamen de eerste volwassenen ook
uiteindelijk waren we met 17 volwassenen en 11 kinderen. Rond 19u deel even kinderen in bed leggen en daarna weer terug verder borrelen. En om 21.30 ben ik gestart met opruimen omdat ik morgen als enige dag deze hele zomer echt naar de uni moet
. Iedereen helpt wel altijd heel fijn mee dus rond 22 lagen alle kussens en stoelen weer in de schuur, was alles buiten opgeruimd en hoefde ik alleen nog vaatwasser stukje uit te ruimen en erna wat spullen in de vaatwasser te zetten. Was erg gezellige middag zo
en heerlijk gegeten (iedereen neemt drinken voor zichzelf en wat eten mee), maar ik ben wel doodop. En tegelijkertijd kan ik nog niet slapen want mn hoofd nog veel te veel aan. Zag wel net een mail van mn afspraak van 10u of we naar vrijdag kunnen verschuiven dus dat is top, nu hoef ik er pas 11u te zijn ipv 10u
9.30 weg is toch wel echt een stuk chiller dan 8.30.
Was wel een iets te volle dag zo, had vanochtend wat minder moeten doen in de tuin, maar het was wel heel fijn zo de hele middag en avond
Dit is ook absoluut niet mijn doorsnee dag hoorquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Als ik jouw dagen lees, voel ik me pas echt een bejaarde die in een rusthuis woont
Ja, zij zijn de eerste kopersquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een werk, is het nu een koophuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog proeven…
De Apfelstrudelsquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben dus niet dol op krokettenkunstkroketten.
Serveren ze die waar ik op vakantie ga
Heeft de doorgewinterde @:lucky_strike tips voor niet te romige die vooral naar het smaakje smaken en minder naar roux?
Ik heb in de trein een Spaans 1 eurocentje gevondenquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
www.maptap.gg August 3
99🎯 95🏅 88🎉 89🎉 95🏅
Final score: 922
Ach wat een enorme tegenvaller voor meneerquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag!
www.maptap.gg August 3
80✨ 98🔥 97🔥 72😁 92🏆
Final score: 864
Ik heb geen idee hoe de telling is, zat 4x heel dichtbij, Kyoto was een eiland verderop 😂
Succes @:blues en G. Wat meer kwaliteit van leven zou mooi zijn en dan ook niet meer zo ziek worden.
Hoi @:barreltje wat een zorg, de verdwenen kat
Drukke ochtend met twee nieuwe mensen. Gelukkig is de hdmi kabel gevonden dus kon ik het grote scherM gebruiken zodat ik niet twee mensen op schoot moest hebben (zo krap is het).
Er kwam een blije meneer langs die dacht dat zijn gezinshereniging was toegewezen maar het bleek bevestiging van de aanvraag te zijn, zo sneu (hij moet nog zeker 3 jaar wachten).![]()
Digitaal was het ook druk en lastige boodschappen moeten geven met alle nieuwe regels. Ook een mevrouw met zulke mooie ogen. Sprekend dit Afghaanse meisje https://www.nationalgeogr(...)-eindelijk-een-thuis. Je bleef kijken.
Morgen niet naar de boot, daar is het (redelijk) koel maar het is toch best vochtig en alles doet zeer vooral polsen en handen, glas vasthouden is al lastig.
Nu maar eens mezelf uit de nette kleren pellen en iets makkelijks aantrekken
Jeeejquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb in de trein een Spaans 1 eurocentje gevonden![]()
uit 2018 met de kathedraal van Santiago de Compostella erop
Klinkt als een optie…positief. 🍀quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:21 schreef Blues het volgende:
Goed gesprek bij chirurg gehad. Er zijn wat opties. Maar eerst een scan buik, overleg chirurgenteam en dan belafspraak ivm afwezigheid deze arts pas op 31/8.![]()
Wordt vervolgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |