abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221482716
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 21:34 schreef Goitske het volgende:
reibekuchen O+
@Cat-astrophe
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221482830
Paar dagen geleden had ik opeens een enkel die zo zeer deed alsof ik door een paard geschopt was (ik heb geen herinnering aan een schoppend paard of iets anders wat er op lijkt). Zie ik zojuist toevallig die enkel en is het dik & zacht, dus er zal toch echt een flinke schop geweest zijn?
't Lijkt de enkel van Vlindertje wel, maar dan zonder de mooie kleurtjes.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 22:16:11 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221482948
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 22:01 schreef sigme het volgende:
Paar dagen geleden had ik opeens een enkel die zo zeer deed alsof ik door een paard geschopt was (ik heb geen herinnering aan een schoppend paard of iets anders wat er op lijkt). Zie ik zojuist toevallig die enkel en is het dik & zacht, dus er zal toch echt een flinke schop geweest zijn?
't Lijkt de enkel van Vlindertje wel, maar dan zonder de mooie kleurtjes.
Wellicht wat vocht vastgehouden door een beknelling / verdraaing van voet tijdens lopen / klauteren / trap oid ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221482957
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 22:16 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wellicht wat vocht vastgehouden door een beknelling / verdraaing van voet tijdens lopen / klauteren / trap oid ?
't Zal wel zoiets zijn, maar ik heb dus geen enkele herinnering aan een pijnlijk incident met die poot.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 22:23:58 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_221483000
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 22:17 schreef sigme het volgende:

[..]
't Zal wel zoiets zijn, maar ik heb dus geen enkele herinnering aan een pijnlijk incident met die poot.
Ouderdom :'(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_221483019
Bij een nachtelijk slapend plasje de enkel dubbelgeklapt? Een wat overdreven reactie op een muggenbeet? Eén enkel of beide kanten? En doet het nog pijn of niet meer? Als wel, wat doet pijn? Bepaalde bewegingen of überhaupt?

Ik heb altijd wel ergens een blauwe plek waarvan ik geen idee heb waar 'ie vandaan komt (nu ook al twee keer op rij op dezelfde plek :') ), maar zo dik als die enkel van mij was zonder kennis van de aanleiding heb ik nog nooit gehad :o .
pi_221483076
Eén enkel, binnenzijde dik. Ok, niet zo dik als de jouwe, @vlindertje89, maar ik heb nog nooit een dikke enkel gehad dus ik ben onder de indruk. Het is zeker geen muggenbultreactie, ik reageer niet op muggen :{w

Het doet nog wel wat pijn als ik erover aai. Een paar dagen geleden deed bewegen wat zeer (en aaien ook). Ik denk dat het toen niet dik was? Maar zeker weten doe ik het niet want ik zag het nu ook maar bij toeval.

Nou ja, ik zal er eens een nachtje over slapen.
pi_221483190
Ik had een paar weken geleden een blauwe plek (volgende dag die zelfs zwart) van van 12x7 cm op m’n onderarm Geen flauw idee hoe ik daaraan kwam. T
We have far more in common than that which devides us..
pi_221483322
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 22:34 schreef sigme het volgende:
Eén enkel, binnenzijde dik. Ok, niet zo dik als de jouwe, @:vlindertje89, maar ik heb nog nooit een dikke enkel gehad dus ik ben onder de indruk. Het is zeker geen muggenbultreactie, ik reageer niet op muggen :{w

Het doet nog wel wat pijn als ik erover aai. Een paar dagen geleden deed bewegen wat zeer (en aaien ook). Ik denk dat het toen niet dik was? Maar zeker weten doe ik het niet want ik zag het nu ook maar bij toeval.

Nou ja, ik zal er eens een nachtje over slapen.
Kan je niet bekneld hebben gelegen in bed?
pi_221483507
Overbelasting en/of ouderdom artrose?
pi_221484309
Ken je dat: dat je 450 km reist voor een bruiloft met een peuter. En dan is het toegewezen hotel, midden in het centrum van een dorp een kamer neemt. En dat je dan na een onwijs lange dag ver na peuterbedtijd terugkomt en blijkt dat er een Schützenfest ónder je slaapkamerraam. Wat de eigenaar per ongeluk expres even niet verteld had. Dus tot 1 uur meegedeind met Duitse hits (ramen dicht - geen airco- knalwarm). Zodra dat over was donderde de peuter uit bed :') toen ben ik verplaatst naar het uitklapbed. Comfortabel was het niet. Feest dit :+

(Het was verder een mooi en gezellig feest, heerlijk weer, lekker eten, lieve mensen).
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221484434
Mogge!

Nee ik ken het niet maar snap dat je daar niet op zit te wachten (ook niet zonder peuter).
pi_221484456
Mogge!

's Ochtends gelijk even appels rapen. Blijvertje helpt.
  zondag 2 augustus 2026 @ 09:19:35 #114
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221484510
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 07:54 schreef Clubsoda het volgende:
Ken je dat: dat je 450 km reist voor een bruiloft met een peuter. En dan is het toegewezen hotel, midden in het centrum van een dorp een kamer neemt. En dat je dan na een onwijs lange dag ver na peuterbedtijd terugkomt en blijkt dat er een Schützenfest ónder je slaapkamerraam. Wat de eigenaar per ongeluk expres even niet verteld had. Dus tot 1 uur meegedeind met Duitse hits (ramen dicht - geen airco- knalwarm). Zodra dat over was donderde de peuter uit bed :') toen ben ik verplaatst naar het uitklapbed. Comfortabel was het niet. Feest dit :+

(Het was verder een mooi en gezellig feest, heerlijk weer, lekker eten, lieve mensen).
:'(

Wat onnadenkend ook om in augustus hotelkamers zonder airco te regelen :o
Spoilers!
pi_221484512
Ja…het is rond.

Neen…het is geen bal!

Lekker vroeg weer. Is de enkel nog steeds dik?
Kun je er pijnloos op lopen?
pi_221484680
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2026 09:03 schreef sigme het volgende:
Mogge!

's Ochtends gelijk even appels rapen. Blijvertje helpt.
[ afbeelding ]
Appels rapen, betekent dat dat ze al rijp zijn? Onder mijn appelboom ligt ook al vanalles maar ik vond ze nogal hard/zuur dus dacht dat dit te vroegen gevallen en verloren appels zijn.
  zondag 2 augustus 2026 @ 10:27:47 #117
63722 z80
I fink you freaky
pi_221484826
Het fruit dat hier onder de bomen ligt is aangevreten. Wat er nog aan hangt is nog niet rijp.
Wel zijn dit jaar extreem veel peren met bewoners.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221484949
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
:'(

Wat onnadenkend ook om in augustus hotelkamers zonder airco te regelen :o
Ja, achteraf gezien hadden we even wat meer research moeten doen. We hadden nog geluk, want de afgelopen week was het daar rond de 40 graden en de komende week ook weer 30+. Gisteren was de temperatuur heerlijk maar de warmte hangt overal nog binnen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221485108
www.maptap.gg August 2
96🔥 97🔥 85🎓 95🏅 57😑
Final score: 819
La derecha oprime, la izquierda libera
  zondag 2 augustus 2026 @ 11:14:04 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221485123
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 09:56 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Appels rapen, betekent dat dat ze al rijp zijn? Onder mijn appelboom ligt ook al vanalles maar ik vond ze nogal hard/zuur dus dacht dat dit te vroegen gevallen en verloren appels zijn.
Als je er snel bij bent kan je van de val appeltjes wel lekker appelmoes maken.
pi_221485225
quote:
2s.gif Op zondag 2 augustus 2026 11:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
www.maptap.gg August 2
96🔥 97🔥 85🎓 95🏅 57😑
Final score: 819
Kenya.... ik zat in Angola _O- 'don't be a pilot'
www.maptap.gg August 2
95🏅 98🔥 53🤫 60🤨 83😁
Final score: 728
pi_221485240
www.maptap.gg August 2
97🔥 92🏆 99🎯 93🏆 88🎉
Final score: 930
Kazakstan deed me de nek om 😂

Kreeg net weer foto’s en een filmpje van Teuntje. Sjezend door het huis achter een balletje waar ze hier niets mee deed hoe vaak ik het ook gooide. Zo blij voor haar dat ze daar is en zich helemaal lekker voelt
pi_221485340
Wat fijn van Teuntje, leuke mensen dat ze je updates sturen, dan hebben ze ook gesnapt dat je het er best lastig mee hebt.

@Clubsoda dat was ff een k*tnacht na zo'n leuk feest! Blijven jullie nog even of vdg weer terug?
pi_221485387
Ik had vorige week mijn voet/teen enorm gestoten aan roeiapparaat >:) paar dagen bont blauw maar best goed te doen, de bloeduitstorting zit ook op een rare plek over de halve zijkant voet, maar ook binnenkant kleine teen.
En sinds vanochtend is die ineens dikker en pijnlijker met lopen. Nabrander of zo? Gisteren en eergisteren wel gewandeld en ging prima :? Raarrrrrr toch al die PHPD-tjes.
Ik heb nu ook een, met traplopen en bepaalde bewegingen, nogal pijnlijke knie :')
Die knakt en doet altijd wel met beenoefeningen met NiB... dus die oefeningen sla ik over of haak ik eerder af.
Grrrrrrrrrrrrrrr :(

#medischeupdatesvaneenbejoirde.

Straks maar ff lekker fietsen door de duinen of zo ipv wandelen.
pi_221485438
742 vandaag.
Vanochtend beneden en boven wc schoongemaakt en daarna twee uur lang in de tuin gewerkt, want vanmiddag hier burenborrel. Ik heb de hele loungeset en losse bankje geboend en afgespoeld, de heg gesnoeid en het gras gemaaid. Ondertussen kwamen wat buurkindjes helpen met onkruid tussen mn terrastegels weghalen O+ . Daarna heb ik dat nog even afgemaakt en vond ik het wel mooi geweest en ben ik onder de douche gedoken. Nu tijd voor drinken en ontbijt, en dan een ochtendslaapje :') want dit was wel alle energie die ik had voor de ochtend. Ik heb ook al spierpijn :') . Volgens mn horloge 687 kcal verbrand, mijn aerobe én anaerobe capaciteit verbeterd, 734 ml vocht verloren en 168 actieve minuten gekregen (60 licht en 54 dubbel tellende intensieve). Daarmee heb ik meteen meer dan de WHO aanbeveling is per week :+ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')