abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221482716
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 21:34 schreef Goitske het volgende:
reibekuchen O+
@Cat-astrophe
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221482830
Paar dagen geleden had ik opeens een enkel die zo zeer deed alsof ik door een paard geschopt was (ik heb geen herinnering aan een schoppend paard of iets anders wat er op lijkt). Zie ik zojuist toevallig die enkel en is het dik & zacht, dus er zal toch echt een flinke schop geweest zijn?
't Lijkt de enkel van Vlindertje wel, maar dan zonder de mooie kleurtjes.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 22:16:11 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221482948
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 22:01 schreef sigme het volgende:
Paar dagen geleden had ik opeens een enkel die zo zeer deed alsof ik door een paard geschopt was (ik heb geen herinnering aan een schoppend paard of iets anders wat er op lijkt). Zie ik zojuist toevallig die enkel en is het dik & zacht, dus er zal toch echt een flinke schop geweest zijn?
't Lijkt de enkel van Vlindertje wel, maar dan zonder de mooie kleurtjes.
Wellicht wat vocht vastgehouden door een beknelling / verdraaing van voet tijdens lopen / klauteren / trap oid ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221482957
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 22:16 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wellicht wat vocht vastgehouden door een beknelling / verdraaing van voet tijdens lopen / klauteren / trap oid ?
't Zal wel zoiets zijn, maar ik heb dus geen enkele herinnering aan een pijnlijk incident met die poot.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 22:23:58 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_221483000
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 22:17 schreef sigme het volgende:

[..]
't Zal wel zoiets zijn, maar ik heb dus geen enkele herinnering aan een pijnlijk incident met die poot.
Ouderdom :'(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_221483019
Bij een nachtelijk slapend plasje de enkel dubbelgeklapt? Een wat overdreven reactie op een muggenbeet? Eén enkel of beide kanten? En doet het nog pijn of niet meer? Als wel, wat doet pijn? Bepaalde bewegingen of überhaupt?

Ik heb altijd wel ergens een blauwe plek waarvan ik geen idee heb waar 'ie vandaan komt (nu ook al twee keer op rij op dezelfde plek :') ), maar zo dik als die enkel van mij was zonder kennis van de aanleiding heb ik nog nooit gehad :o .
pi_221483076
Eén enkel, binnenzijde dik. Ok, niet zo dik als de jouwe, @vlindertje89, maar ik heb nog nooit een dikke enkel gehad dus ik ben onder de indruk. Het is zeker geen muggenbultreactie, ik reageer niet op muggen :{w

Het doet nog wel wat pijn als ik erover aai. Een paar dagen geleden deed bewegen wat zeer (en aaien ook). Ik denk dat het toen niet dik was? Maar zeker weten doe ik het niet want ik zag het nu ook maar bij toeval.

Nou ja, ik zal er eens een nachtje over slapen.
pi_221483190
Ik had een paar weken geleden een blauwe plek (volgende dag die zelfs zwart) van van 12x7 cm op m’n onderarm Geen flauw idee hoe ik daaraan kwam. T
We have far more in common than that which devides us..
pi_221483322
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 22:34 schreef sigme het volgende:
Eén enkel, binnenzijde dik. Ok, niet zo dik als de jouwe, @:vlindertje89, maar ik heb nog nooit een dikke enkel gehad dus ik ben onder de indruk. Het is zeker geen muggenbultreactie, ik reageer niet op muggen :{w

Het doet nog wel wat pijn als ik erover aai. Een paar dagen geleden deed bewegen wat zeer (en aaien ook). Ik denk dat het toen niet dik was? Maar zeker weten doe ik het niet want ik zag het nu ook maar bij toeval.

Nou ja, ik zal er eens een nachtje over slapen.
Kan je niet bekneld hebben gelegen in bed?
pi_221483507
Overbelasting en/of ouderdom artrose?
pi_221484309
Ken je dat: dat je 450 km reist voor een bruiloft met een peuter. En dan is het toegewezen hotel, midden in het centrum van een dorp een kamer neemt. En dat je dan na een onwijs lange dag ver na peuterbedtijd terugkomt en blijkt dat er een Schützenfest ónder je slaapkamerraam. Wat de eigenaar per ongeluk expres even niet verteld had. Dus tot 1 uur meegedeind met Duitse hits (ramen dicht - geen airco- knalwarm). Zodra dat over was donderde de peuter uit bed :') toen ben ik verplaatst naar het uitklapbed. Comfortabel was het niet. Feest dit :+

(Het was verder een mooi en gezellig feest, heerlijk weer, lekker eten, lieve mensen).
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221484434
Mogge!

Nee ik ken het niet maar snap dat je daar niet op zit te wachten (ook niet zonder peuter).
pi_221484456
Mogge!

's Ochtends gelijk even appels rapen. Blijvertje helpt.
  zondag 2 augustus 2026 @ 09:19:35 #114
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221484510
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 07:54 schreef Clubsoda het volgende:
Ken je dat: dat je 450 km reist voor een bruiloft met een peuter. En dan is het toegewezen hotel, midden in het centrum van een dorp een kamer neemt. En dat je dan na een onwijs lange dag ver na peuterbedtijd terugkomt en blijkt dat er een Schützenfest ónder je slaapkamerraam. Wat de eigenaar per ongeluk expres even niet verteld had. Dus tot 1 uur meegedeind met Duitse hits (ramen dicht - geen airco- knalwarm). Zodra dat over was donderde de peuter uit bed :') toen ben ik verplaatst naar het uitklapbed. Comfortabel was het niet. Feest dit :+

(Het was verder een mooi en gezellig feest, heerlijk weer, lekker eten, lieve mensen).
:'(

Wat onnadenkend ook om in augustus hotelkamers zonder airco te regelen :o
Spoilers!
pi_221484512
Ja…het is rond.

Neen…het is geen bal!

Lekker vroeg weer. Is de enkel nog steeds dik?
Kun je er pijnloos op lopen?
pi_221484680
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2026 09:03 schreef sigme het volgende:
Mogge!

's Ochtends gelijk even appels rapen. Blijvertje helpt.
[ afbeelding ]
Appels rapen, betekent dat dat ze al rijp zijn? Onder mijn appelboom ligt ook al vanalles maar ik vond ze nogal hard/zuur dus dacht dat dit te vroegen gevallen en verloren appels zijn.
  zondag 2 augustus 2026 @ 10:27:47 #117
63722 z80
I fink you freaky
pi_221484826
Het fruit dat hier onder de bomen ligt is aangevreten. Wat er nog aan hangt is nog niet rijp.
Wel zijn dit jaar extreem veel peren met bewoners.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221484949
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
:'(

Wat onnadenkend ook om in augustus hotelkamers zonder airco te regelen :o
Ja, achteraf gezien hadden we even wat meer research moeten doen. We hadden nog geluk, want de afgelopen week was het daar rond de 40 graden en de komende week ook weer 30+. Gisteren was de temperatuur heerlijk maar de warmte hangt overal nog binnen.
pi_221485108
www.maptap.gg August 2
96🔥 97🔥 85🎓 95🏅 57😑
Final score: 819
La derecha oprime, la izquierda libera
  zondag 2 augustus 2026 @ 11:14:04 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221485123
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 09:56 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Appels rapen, betekent dat dat ze al rijp zijn? Onder mijn appelboom ligt ook al vanalles maar ik vond ze nogal hard/zuur dus dacht dat dit te vroegen gevallen en verloren appels zijn.
Als je er snel bij bent kan je van de val appeltjes wel lekker appelmoes maken.
pi_221485225
quote:
2s.gif Op zondag 2 augustus 2026 11:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
www.maptap.gg August 2
96🔥 97🔥 85🎓 95🏅 57😑
Final score: 819
Kenya.... ik zat in Angola _O- 'don't be a pilot'
www.maptap.gg August 2
95🏅 98🔥 53🤫 60🤨 83😁
Final score: 728
pi_221485240
www.maptap.gg August 2
97🔥 92🏆 99🎯 93🏆 88🎉
Final score: 930
Kazakstan deed me de nek om 😂

Kreeg net weer foto’s en een filmpje van Teuntje. Sjezend door het huis achter een balletje waar ze hier niets mee deed hoe vaak ik het ook gooide. Zo blij voor haar dat ze daar is en zich helemaal lekker voelt
pi_221485340
Wat fijn van Teuntje, leuke mensen dat ze je updates sturen, dan hebben ze ook gesnapt dat je het er best lastig mee hebt.

@Clubsoda dat was ff een k*tnacht na zo'n leuk feest! Blijven jullie nog even of vdg weer terug?
pi_221485387
Ik had vorige week mijn voet/teen enorm gestoten aan roeiapparaat >:) paar dagen bont blauw maar best goed te doen, de bloeduitstorting zit ook op een rare plek over de halve zijkant voet, maar ook binnenkant kleine teen.
En sinds vanochtend is die ineens dikker en pijnlijker met lopen. Nabrander of zo? Gisteren en eergisteren wel gewandeld en ging prima :? Raarrrrrr toch al die PHPD-tjes.
Ik heb nu ook een, met traplopen en bepaalde bewegingen, nogal pijnlijke knie :')
Die knakt en doet altijd wel met beenoefeningen met NiB... dus die oefeningen sla ik over of haak ik eerder af.
Grrrrrrrrrrrrrrr :(

#medischeupdatesvaneenbejoirde.

Straks maar ff lekker fietsen door de duinen of zo ipv wandelen.
pi_221485438
742 vandaag.
Vanochtend beneden en boven wc schoongemaakt en daarna twee uur lang in de tuin gewerkt, want vanmiddag hier burenborrel. Ik heb de hele loungeset en losse bankje geboend en afgespoeld, de heg gesnoeid en het gras gemaaid. Ondertussen kwamen wat buurkindjes helpen met onkruid tussen mn terrastegels weghalen O+ . Daarna heb ik dat nog even afgemaakt en vond ik het wel mooi geweest en ben ik onder de douche gedoken. Nu tijd voor drinken en ontbijt, en dan een ochtendslaapje :') want dit was wel alle energie die ik had voor de ochtend. Ik heb ook al spierpijn :') . Volgens mn horloge 687 kcal verbrand, mijn aerobe én anaerobe capaciteit verbeterd, 734 ml vocht verloren en 168 actieve minuten gekregen (60 licht en 54 dubbel tellende intensieve). Daarmee heb ik meteen meer dan de WHO aanbeveling is per week :+ .
pi_221485472
@Clubsoda wat balen van de nacht! Fijn dat de rest wel leuk was.
@Kaatje1 wat fijn die goede updates over Teuntje O+
@Blues gek lijf.. hopelijk trekt het snel weer weg. Vandaag fietsen ipv wandelen klinkt verstandig!
@sigme hmm, gekkig. Binnenzijde dik en niet per se met specifieke bewegingen pijnlijk maar vooral bij eraan zitten en bewegen algemeen klinkt wel meer als gestoten oid dan als ongemerkt verzwikt. Geslaapwandeld wellicht? :D ergens tijdens een van je wandelingen ergens aan blijven haken of langs geschampt wat je bent vergeten?
pi_221485550
Handig joh @vlindertje89 de tuin opgeruimd en meteen je sport voor de hele week :D

Ik heb vanochtend 12 km hardgelopen. Ging best goed ondanks spierpijn van gisteren.

Vanmiddag gaan we naar een vriendin die vorige maand verhuisd is. Er waren wat klussen waar ze graag hulp mee wilde, maar B kan zijn boormachine niet vinden. Heeft m waarschijnlijk uitgeleend en niet bijgehouden aan wie :')
  zondag 2 augustus 2026 @ 12:30:19 #128
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221485706
www.maptap.gg August 2
97🔥 98🔥 97🔥 97🔥 80🌞
Final score: 920
pi_221485805
www.maptap.gg August 2
98🎯 90👑 99🎯 42🥶 78😁
Final score: 746
  zondag 2 augustus 2026 @ 13:09:06 #130
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221485952
734ml vocht Vlindertje :o

Het gutst hier ook van mijn lijf. Helaas moesten er eerst andere dingen gebeuren voor we aan een lange klus in de tuin konden beginnen. Matige timing wel. Maar de braamboos is opgebonden. Het was best een gevecht met een kluwen van 22 uitlopers van 2-6 meter lang op niet al te veel ruimte.
Spoilers!
  Moderator zondag 2 augustus 2026 @ 13:09:10 #131
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221485953
820
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221486018
Wat ontzettend ijverig @vlindertje89! Nu hoef je de rest van de week niks meer.

Ik heb vannacht ook liggen zweten
als een malle. We hadden heel lief een antikatertasje gekregen dus ik begon de dag met elektrolyten en an die hippe hydraterende eyepads :+ zonder kater, want we drinken allebei nauwelijks, hoewel dat gisteren bijna niet lukte omdat we per ongeluk echte prosecco kregen (wat pas bij de tweede keer navragen door ons bevestigd werd). Gelukkig zijn we niet zwanger/alcoholist/allergisch voor alcohol :D
  zondag 2 augustus 2026 @ 13:28:31 #133
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221486069
Dacht ik hou vocht vast, dus nam een pilletje daarvoor, sinds een uur iedere 5 minuten naar het toilet en duidelijk dat ik nu vooral vocht verlies
pi_221486251
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
734ml vocht Vlindertje :o

Het gutst hier ook van mijn lijf. Helaas moesten er eerst andere dingen gebeuren voor we aan een lange klus in de tuin konden beginnen. Matige timing wel. Maar de braamboos is opgebonden. Het was best een gevecht met een kluwen van 22 uitlopers van 2-6 meter lang op niet al te veel ruimte.
Ik heb ook zo'n horloge en ben wel een beetje sceptisch over die vochtverlies-statistiek. Gisteren zou ik met anderhalf uur sportschool ook 700 ml kwijt zijn, maar ik heb daar amper gezweet.

Fijn dat je het gevecht met de braamboos gewonnen hebt!
pi_221486252
@Tele6 : sorry voor de late reactie, wat een super lief aanbod O+

Het gaat nu ietsje beter (althans, in de ochtend kan ik goed in het bos wandelen. Dat dempt goed. Stukjes over straat naar de winkel zijn een ander verhaal… ik stond gisteren nog net niet te huilen in de supermarkt.) Maar goed te horen dat de fysio een uitkomst bij jou bood, ik ga morgen gelijk even bellen.

En je bent altijd welkom (ik weet alleen doordeweeks nooit hoe laat ik ‘s avonds thuis ben :') ) , alleen dan niet om te stofzuigen maar om lekker mee te wandelen. Mag jij achter de hond rennen en tikkertje spelen, ik waggel er nu meer achteraan :P gelukkig vindt ze spelen met andere honden ook echt fantastisch, kan ze toch dr energie een beetje kwijt.

Ik woon in Leersum, is dat zo dichtbij? (Nu is jouw fietsafstand geloof ik wel een andere categorie dan mijn fietsafstand :+ )

Verder weer even teruglezen. Ik vind dat ik voldoende rust moet houden dus dat is een mooi excuus. 8-)
pi_221486260
De boormachine is terecht. B had m aan een vriendin uitgeleend.

De leidingzoeker is nog spoorloos. Maar kan dat B die zelf op de verkeerde plek heeft opgeruimd.
pi_221486292
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2026 13:50 schreef Candaasje het volgende:
@:Tele6 : sorry voor de late reactie, wat een super lief aanbod O+

Het gaat nu ietsje beter (althans, in de ochtend kan ik goed in het bos wandelen. Dat dempt goed. Stukjes over straat naar de winkel zijn een ander verhaal… ik stond gisteren nog net niet te huilen in de supermarkt.) Maar goed te horen dat de fysio een uitkomst bij jou bood, ik ga morgen gelijk even bellen.

En je bent altijd welkom (ik weet alleen doordeweeks nooit hoe laat ik ‘s avonds thuis ben :') ) , alleen dan niet om te stofzuigen maar om lekker mee te wandelen. Mag jij achter de hond rennen en tikkertje spelen, ik waggel er nu meer achteraan :P gelukkig vindt ze spelen met andere honden ook echt fantastisch, kan ze toch dr energie een beetje kwijt.

Ik woon in Leersum, is dat zo dichtbij? (Nu is jouw fietsafstand geloof ik wel een andere categorie dan mijn fietsafstand :+ )

Verder weer even teruglezen. Ik vind dat ik voldoende rust moet houden dus dat is een mooi excuus. 8-)
Je woont op een uur fietsen van ons vandaan! :)

Misschien is in de avond dan niet zo handig, want ik zou dan wel ook redelijk op tijd weg moeten fietsen en ik sta niet direct voor de deur als je thuis bent.

Komende zaterdagmiddag?
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 augustus 2026 @ 14:05:26 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221486355
Zit ik toch bij Haarlem Culinair. Of qua mensen Haerlem Culinair.
Moest even zwaaien naar bekenden.
En dan blijf je hangen 😋
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221486369
Nog 3 dagen werken en dan vakantie *O*

Afwisselende werk-ochtend, wel. Bijna iedereen had de lolbroek aan, houd ik wel van. Ouderen zijn écht goed in het (in context) faken van medische noodgevallen _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks met maatje en oppashondje (waarbij ik de oppas een avond overneem van de oppassen) een rondje langs een zwem-meertje. Hopelijk geen blauwalg, dan kan ze lekker plonzen. En anders in ieder geval vrij rennen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 2 augustus 2026 @ 14:36:01 #140
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221486520
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 13:51 schreef Tele6 het volgende:

De leidingzoeker is nog spoorloos. Maar kan dat B die zelf op de verkeerde plek heeft opgeruimd.
Ik gebruik altijd de boormachine als leidingzoeker, werkt perfect.
  zondag 2 augustus 2026 @ 14:39:31 #141
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221486531
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 13:51 schreef Tele6 het volgende:

Koop een leidingzoekerzoeker *)
  zondag 2 augustus 2026 @ 14:54:00 #142
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221486578
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Voor zo lang als het duurt. Ik ga een onderzoek beginnen. Hopelijk vind ik nog een paar datapunten waarbij de prijzen nog wel bekend zijn :)
Laat ook maar zitten. Zelfs iedereen die zich niet schaamt voor zijn eigen drankprijzen rekent al 4 euro voor een kwart liter pils. Ik hou het wel bij een spaatje rood. De groeten met je horeca :W
pi_221486629
Een paar onderweggetjes van m'n fietstocht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar Cetti's zangers gehoord *O* Maar zo goed verscholen, je ziet ze niet :)
pi_221486769
Fijn al is het ook verdrietig dat je afscheid hebt kunnen nemen en troost hebt kunnen geven @ cat-astrophe
Veel plezier straks.

Net even gekeken naar de digitale spreekuur aanvragen. Drie stuks waarvan twee heel moeilijke. Dus toch maar naar de boot morgen want zeker een van die twee red ik niet zonder teamleider.

Zag ook in de Marbella dieren groepsapp foto’s van een andere kat waar ik ook belangstelling voor had, maar dat was een bijtende schootzitter. Dat blijkt deels. Geeft nu alleen maar likjes maar woont op de aanwezige schoten.
pi_221486884
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2026 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Laat ook maar zitten. Zelfs iedereen die zich niet schaamt voor zijn eigen drankprijzen rekent al 4 euro voor een kwart liter pils. Ik hou het wel bij een spaatje rood. De groeten met je horeca :W
Wel zo gezond :Y
pi_221486892
www.maptap.gg August 2
97🔥 92🏆 99🎯 61😑 46😕
Final score: 708
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221487095
725. Hoogste score van mij tot nu toe volgens mij. Maar ik heb wel steeds ruzie met te vroeg of te laat klikken, of door te klikken als dat niet kan.
  zondag 2 augustus 2026 @ 16:31:23 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221487101
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 14:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik gebruik altijd de boormachine als leidingzoeker, werkt perfect.
Die apparaten falen daar echt nooit in inderdaad
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221487135
Heb vandaag een vriendin geholpen twee kittens op te halen. Ik heb echt niks met katten (sterker nog, een enorme hekel aan de katten die constant in onze tuin poepen) maar deze waren toch wel cute.
  zondag 2 augustus 2026 @ 17:19:31 #150
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221487283
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 16:40 schreef Tuindier het volgende:
Heb vandaag een vriendin geholpen twee kittens op te halen. Ik heb echt niks met katten (sterker nog, een enorme hekel aan de katten die constant in onze tuin poepen) maar deze waren toch wel cute.
Baby dieren zijn bijna altijd cute O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')