abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221491722
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 09:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nja, het is best wel een klushuis. Voormalig sociale huur dus alle muren en vloeren waren echt heel lelijk.
Badkamer en keuken zijn gelukkig in prima staat, niet mooi maar wel functioneel.
Ze hebben gelukkig 2 stel heel lieve ouders dus de vloeren en muren zijn geverfd en nieuw laminaat gelegd. Nu is het inrichten dus de grootste klus. Meubels, lampen, gordijnen.
Wat een werk, is het nu een koophuis?
pi_221491726
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2026 12:16 schreef Barreltje het volgende:
middag!

Weer boven water na een weekje festival O+ . PuP is blij ons te zien ( en uitgeput na een week spelen met de hond van de oppassers) en de Jeweetwel kater is weer terecht ( Hij was de hort op, en de tracker was uit gegaan ivm geen batterij)

Eerst maar eens aan de slag vanaf huis vandaag, dan kunnen er nog wat wasje gedraaid worden , en vanmiddag maar eens de grasmaaier weer aanslingeren :7

om maar mee te doen met de trend :
www.maptap.gg August 3
92🏆 89👑 81🌟 64😐 83😁
Final score: 784

verder hier rustig aan, nog 1 stel te gast voor de BNB, dan hebben we dat weer gehad voor dit jaar..
en geen robot stofzuiger nodig, want schoonmaakster ( en ook niet mogelijk met de ongelijke vloeren in iedere kamer hier :o

en aankomend weekend doen we lekker helemaal NIKS O+
Fijn te lezen Barrel, had je al een tijdje gemist hier.
Was het fijn voor jullie/je chef?
pi_221491812
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 10:42 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Tanden van je kettingblad een beetje versleten waardoor de ketting niet goed blijft hangen een tandje verder springt?
Zou kunnen maar dat wil ik niet want dan moet ik er iets mee }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221491901
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 23:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Beetje jammer dat morgen de nieuwe week begint :+ . Ik ben de dag geëindigd met 276 actieve minuten en 1378 actieve kcal verbrand (2928 in totaal).
Wat schattig dat pakketje!! :D

Ik neem die vochtverlies info ook wel met korreltje zout hoor ( :7 ), hoewel ik dit keer zeker wel gezweet heb. Ik had mn overall aan met hoge sokken er overheen tegen zowel beestjes (spinnen, teken, mieren) als goor water van tuinspul schoonmaken. En ik heb ook gewoon best hard gewerkt, en buiten was ook best iets te warm voor een overall met lange alles en eronder shirt en broekje en erover hoge sokken :+

Ik lig in bed nog wat af te schakelen. Ik was rond 11u klaar en spullen weer opruimen enzo, 11.30 ontbeten etc en lag rond 12 in bed, want vanmiddag hadden we burenborrel, in mijn tuin. Niet in slaap gevallen, wel tot 14 liggen chillen. Toen naar beneden en daar waren de buurkindjes een paar minuten later al. Mijn poort was nog wel dicht, maar die van mn buren open en achterin de tuin is een open stukje dus ze kunnen mn tuin in. De eerste twee kwamen wel heel lief aankloppen om te vragen of ze de fles drinken die hun ouders voor me hadden meegenomen met boodschappen doen al mochten komen brengen. Daarna kwam de rest ook, dus de burenborrel maar geopend. Op gegeven moment zaten er 6 kinderen van 3-8 in mn woonkamer :D maar heb ze vrij snel naar buiten gestuurd, daar hebben ze af en aan in mn tuin gezeten en lekker in de brandgang gespeeld en twee wat oudere hebben geholpen met de tuinkussens neerleggen enzo. Zo rond 16u kwamen de eerste volwassenen ook :+ uiteindelijk waren we met 17 volwassenen en 11 kinderen. Rond 19u deel even kinderen in bed leggen en daarna weer terug verder borrelen. En om 21.30 ben ik gestart met opruimen omdat ik morgen als enige dag deze hele zomer echt naar de uni moet ;( . Iedereen helpt wel altijd heel fijn mee dus rond 22 lagen alle kussens en stoelen weer in de schuur, was alles buiten opgeruimd en hoefde ik alleen nog vaatwasser stukje uit te ruimen en erna wat spullen in de vaatwasser te zetten. Was erg gezellige middag zo O+ en heerlijk gegeten (iedereen neemt drinken voor zichzelf en wat eten mee), maar ik ben wel doodop. En tegelijkertijd kan ik nog niet slapen want mn hoofd nog veel te veel aan. Zag wel net een mail van mn afspraak van 10u of we naar vrijdag kunnen verschuiven dus dat is top, nu hoef ik er pas 11u te zijn ipv 10u *O* 9.30 weg is toch wel echt een stuk chiller dan 8.30.

Was wel een iets te volle dag zo, had vanochtend wat minder moeten doen in de tuin, maar het was wel heel fijn zo de hele middag en avond O+
Als ik jouw dagen lees, voel ik me pas echt een bejaarde die in een rusthuis woont _O-
pi_221492064
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2026 12:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Als ik jouw dagen lees, voel ik me pas echt een bejaarde die in een rusthuis woont _O-
Dit is ook absoluut niet mijn doorsnee dag hoor :D

Voor de balans: vandaag ben ik 6u opgestaan om huis open te gooien en daarna weer in bed gaan liggen. 7.30 opgestaan en even met buren gekletst buiten. Daarna katten eten gegeven, lekker gedoucht, rustig tas gepakt en richting uni. Daar eindgesprek gevoerd en na anderhalf uur weer naar huis. Ik ga zo een ijsje eten en daarna slapen, en dan 16u nog een uurtje meeting doen. En daarna weer chillen ^O^
pi_221492166
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 12:31 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat een werk, is het nu een koophuis?
Ja, zij zijn de eerste kopers :Y
pi_221492177
Kon slechter.

www.maptap.gg August 3
91🏆 89🎉 83😁 82🌟 70😂
Final score: 802
  maandag 3 augustus 2026 @ 14:23:37 #188
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221492360
www.maptap.gg August 3
99🎯 95🏅 88🎉 89🎉 95🏅
Final score: 922
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221492361
Voordat het erg warm werd even boodschappen gedaan buiten het dorp.
En ook ín het dorp nog.
Omdat ik zelden bij ah kom, althans in dit filiaal, liep ik als een dolle te zoeken.
En daar stond zo maar een rek vol met lekkere dingen.
Tja. Dus een Schotse variatie gekocht van curd: lime curd.
Het was lastig kiezen met zó veel smaken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog proeven…
pi_221492372
Succes @Blues en golfer.
pi_221492715
Middag!

www.maptap.gg August 3
80✨ 98🔥 97🔥 72😁 92🏆
Final score: 864
Ik heb geen idee hoe de telling is, zat 4x heel dichtbij, Kyoto was een eiland verderop 😂

Succes @Blues en G. Wat meer kwaliteit van leven zou mooi zijn en dan ook niet meer zo ziek worden.

Hoi @Barreltje wat een zorg, de verdwenen kat

Drukke ochtend met twee nieuwe mensen. Gelukkig is de hdmi kabel gevonden dus kon ik het grote scherM gebruiken zodat ik niet twee mensen op schoot moest hebben (zo krap is het).

Er kwam een blije meneer langs die dacht dat zijn gezinshereniging was toegewezen maar het bleek bevestiging van de aanvraag te zijn, zo sneu (hij moet nog zeker 3 jaar wachten). -O-
Digitaal was het ook druk en lastige boodschappen moeten geven met alle nieuwe regels. Ook een mevrouw met zulke mooie ogen. Sprekend dit Afghaanse meisje https://www.nationalgeogr(...)-eindelijk-een-thuis. Je bleef kijken.

Morgen niet naar de boot, daar is het (redelijk) koel maar het is toch best vochtig en alles doet zeer vooral polsen en handen, glas vasthouden is al lastig.
Nu maar eens mezelf uit de nette kleren pellen en iets makkelijks aantrekken
We have far more in common than that which devides us..
pi_221492758
Ik ben dus niet dol op krokettenkunstkroketten.
Serveren ze die waar ik op vakantie ga :o

Heeft de doorgewinterde @Lucky_Strike tips voor niet te romige die vooral naar het smaakje smaken en minder naar roux?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221492821
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 15:34 schreef Vanyel het volgende:

Heeft de doorgewinterde @:lucky_strike tips voor niet te romige die vooral naar het smaakje smaken en minder naar roux?
De Apfelstrudels :Y
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221492999
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
www.maptap.gg August 3
99🎯 95🏅 88🎉 89🎉 95🏅
Final score: 922
Ik heb in de trein een Spaans 1 eurocentje gevonden *O*
uit 2018 met de kathedraal van Santiago de Compostella erop O+
pi_221493052
Goed gesprek bij chirurg gehad. Er zijn wat opties. Maar eerst een scan buik, overleg chirurgenteam en dan belafspraak ivm afwezigheid deze arts pas op 31/8. :{
Wordt vervolgd.
pi_221493180
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 15:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag!

www.maptap.gg August 3
80✨ 98🔥 97🔥 72😁 92🏆
Final score: 864
Ik heb geen idee hoe de telling is, zat 4x heel dichtbij, Kyoto was een eiland verderop 😂

Succes @:blues en G. Wat meer kwaliteit van leven zou mooi zijn en dan ook niet meer zo ziek worden.

Hoi @:barreltje wat een zorg, de verdwenen kat

Drukke ochtend met twee nieuwe mensen. Gelukkig is de hdmi kabel gevonden dus kon ik het grote scherM gebruiken zodat ik niet twee mensen op schoot moest hebben (zo krap is het).

Er kwam een blije meneer langs die dacht dat zijn gezinshereniging was toegewezen maar het bleek bevestiging van de aanvraag te zijn, zo sneu (hij moet nog zeker 3 jaar wachten). -O-
Digitaal was het ook druk en lastige boodschappen moeten geven met alle nieuwe regels. Ook een mevrouw met zulke mooie ogen. Sprekend dit Afghaanse meisje https://www.nationalgeogr(...)-eindelijk-een-thuis. Je bleef kijken.

Morgen niet naar de boot, daar is het (redelijk) koel maar het is toch best vochtig en alles doet zeer vooral polsen en handen, glas vasthouden is al lastig.
Nu maar eens mezelf uit de nette kleren pellen en iets makkelijks aantrekken
Ach wat een enorme tegenvaller voor meneer -O-

Sterkte met de warmte :*
pi_221493194
g had zin om na vanmiddag iets met een socialdeal/hapje eten te doen.
Straks lekker langs het Spaarne eten & zitten, mss beetje koelte daar.
Even uit de sfeer van vdg stappen.
  maandag 3 augustus 2026 @ 16:48:17 #199
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221493273
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 16:15 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb in de trein een Spaans 1 eurocentje gevonden *O*
uit 2018 met de kathedraal van Santiago de Compostella erop O+
Jeeej *O* _O_ Altijd leuk :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221493527
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 16:21 schreef Blues het volgende:
Goed gesprek bij chirurg gehad. Er zijn wat opties. Maar eerst een scan buik, overleg chirurgenteam en dan belafspraak ivm afwezigheid deze arts pas op 31/8. :{
Wordt vervolgd.
Klinkt als een optie…positief. 🍀
pi_221493589
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 16:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Ach wat een enorme tegenvaller voor meneer -O-

Sterkte met de warmte :*
Het is een enorme tegenvaller voor hem maar meneer is meerdere keren door mij (en vast ook door vele andere vrijwilligers en teamleiders) in de afgelopen jaren (ik maak m al 3 jaar mee) verteld dat het heel lang gaat duren. Hij had nu een brief waar na 2 weken actie op ondernomen kan (en moet) worden. En nee over 2 weken is niet morgen. Opgeschreven, door tolk laten versturen en dan “I come tomorrow ok” o|O o|O o|O
pi_221493864
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 17:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het is een enorme tegenvaller voor hem maar meneer is meerdere keren door mij (en vast ook door vele andere vrijwilligers en teamleiders) in de afgelopen jaren (ik maak m al 3 jaar mee) verteld dat het heel lang gaat duren. Hij had nu een brief waar na 2 weken actie op ondernomen kan (en moet) worden. En nee over 2 weken is niet morgen. Opgeschreven, door tolk laten versturen en dan “I come tomorrow ok” o|O o|O o|O
8)7
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 augustus 2026 @ 18:18:04 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221493979
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 12:30 schreef Blues het volgende:
We gaan met de trein met airco ivm wijkertunnel dicht en alle toeritten velsertunnel ook dicht. Wel een stukkie lopen maar g gaat dat redden zegt ie. Bikkel O+
Stonden de journalisten klaar? G. in de trein! :7
Verder :*

Op tijd thuis. Laatste 50km tour gekeken. En kort siestatje. Nu toch maar een pastasaus brouwen. Groenten staan op laag vuur. Zo tomaat erbij. Hitteprotocol. Dus het sportieve wordt een avondwandeling. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221493991
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 17:57 schreef Blues het volgende:

[..]
8)7
Ja, er zijn mensen waarvan ik me echt afvraag, hoe ben je in vredesnaam van helemaal daar naar helemaal hier gekomen. Dat zijn wel de echte doorzetters
pi_221494008
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 15:34 schreef Vanyel het volgende:

Heeft de doorgewinterde @:lucky_strike tips voor niet te romige die vooral naar het smaakje smaken en minder naar roux?
Portugese kip
Tempehtation
Spanish fly
Chimmichurri
Ossobuco
Blue crab

Alle kaaskroketten zijn denk ik te romig voor je. Ondanks goddelijkheid.

Ben wel benieuwd waar ze die kroketten serveren.
Spoilers!
pi_221494052
Ik ken alleen Piepers en Paupers in Veenhuizen O-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 3 augustus 2026 @ 19:55:20 #207
63722 z80
I fink you freaky
pi_221494555
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2026 07:53 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen :)

Kijk: een watermeloen op komst! (Zo groot als een stuiterbal nu :') )
[ afbeelding ]
[..]
Hier wat handvatten voor zelf determineren:
https://fruitbomen.net/in(...)n-appel-determineren

Of de pomologen inschakelen; hier staat een (niet uitputtende) lijst van verenigingen:
https://www.mijneigenfruitboom.nl/determinatie-rassen/
Kun je watermeloenen in Nederland van de koude grond eten? En is de plant wintervast?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 3 augustus 2026 @ 19:58:41 #208
63722 z80
I fink you freaky
pi_221494588
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 09:38 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ah dat is ruk, dat vindt het lager niet leuk.

Ik moet ook aan het sleutelen; de achterwielnaaf van mijn dochters sportfiets zit een "bonk" in: speling bij het aanspannen van de ketting. Het "riktiktiktiktik" mechanisme is denk ik vuil
Lager van de trapas zal er niets van merken. Dit is een klassieker. Dus lagers in de bus opgesloten met een moer.

Maar een probleem komt zelden alleen.
Vandaag ook de ketting vervangen. Deze was al wat ouder en wat opgerekt, maar het geklooi van gister was teveel. Zat ineens speling op, alle kanten. En krakend geluid bij het fietsen.
pi_221494754
Vanavond Zomerse lasagne.
Verrassend vanwege de doperwtjes ! En lekker vanwege de citroen.

Wie is er ook nieuwsgierig naar? https://chickslovefood.com/recept/zomerse-lasagne/

Voor een fiets reparatie ga ik naar de fietsenmaker of de (nieuwe) buurman, die is fietsenmaker.

Heb je de fiets dan hangen aan zo’n systeem aan het plafond om eraan te werken?
  maandag 3 augustus 2026 @ 20:31:12 #210
63722 z80
I fink you freaky
pi_221494870
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 20:16 schreef AnneX het volgende:
Vanavond Zomerse lasagne.
Verrassend vanwege de doperwtjes ! En lekker vanwege de citroen.

Wie is er ook nieuwsgierig naar? https://chickslovefood.com/recept/zomerse-lasagne/

Voor een fiets reparatie ga ik naar de fietsenmaker of de (nieuwe) buurman, die is fietsenmaker.

Heb je de fiets dan hangen aan zo’n systeem aan het plafond om eraan te werken?
Ik? Nee gewoon dat ding op de kop zetten.
Ik heb maar een simpele relatief goedkope fiets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')