SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:35 schreef brother52 het volgende:
Het kan nooit een leuk tuinfeest geweest zijn... Yoko was er ook.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:36 schreef livelink het volgende:
Ze zeiden hun bandnaam zelf: Garden Party
Daarom moet je jezelf ook maar zien te vermaken.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:35 schreef brother52 het volgende:
Het kan nooit een leuk tuinfeest geweest zijn... Yoko was er ook.
Ik ga wel in een vrachtwagen rijden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarom moet je jezelf ook maar zien te vermaken.
Als je maar niet over de kippen heen rijdt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga wel in een vrachtwagen rijden.
Nee! Dan krijg ik ruzie met mijn neefje.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je maar niet over de kippen heen rijdt.
Bijzonder liedje wel om op die leeftijd te zingen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit nummer leren kennen in groep 7. Toen moesten we dit soms zingen
Misschien was de tekst wat aangepast door de leraar. Is ook al weer 30+ jaar geleden natuurlijk..quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijzonder liedje wel om op die leeftijd te zingen.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:56 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot met een voor mij onbekend nummer
Hij moet Yoko een keer vergeven inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij moet Yoko een keer vergeven inderdaad.
Niet na al die waardeloze elektronica die ze in de jaren '80 op de markt bracht.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij moet Yoko een keer vergeven inderdaad.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet na al die waardeloze elektronica die ze in de jaren '80 op de markt bracht.
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:02 schreef brother52 het volgende:
En ik kom er nu achter dat Yoko gewoon Nederlands was...
Dank je wel Melting. Was gezellig!quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:02 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er op voor vandaag.
Dank allemaal voor het luisteren, en wellicht tot zaterdag.
[ afbeelding ]
Daar hoeven we niet trots op te zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:02 schreef brother52 het volgende:
En ik kom er nu achter dat Yoko gewoon Nederlands was...
Ik lees dat het 'gewoon' Aziatisch was.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar hoeven we niet trots op te zijn.
Ja, de apparaten kwamen daar inderdaad wel vandaan. Yoko plakte er dan een sticker op.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lees dat het 'gewoon' Aziatisch was.
Het was een dropshipper voordat het hip werd.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, de apparaten kwamen daar inderdaad wel vandaan. Yoko plakte er dan een sticker op.
Tijdstip vooraf-track: 17:57 uurquote:Programma voor vandaag:
18:00 uur: << recent new music >>
19:00 uur: DJ11 - It Is What It Is
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Axwell feat. Bonn - Whatever Turns You On
Selve - Run Boy Run
Ja, die promoot zich suf. Ik ben er erg blij mee. Wees welkomquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:04 schreef Dotteke het volgende:
@:Homijn is weer aan het promoten, dus kom even luisteren
Emma Hoet & Rhys Lewis - Another Life
TALK - GTFU
St. Paul & The Broken Bones - Mess I Made
Even gegoogled. Ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:14 schreef DJ11 het volgende:
Hij ziet eruit alsof je Sam Smith met André Hazes (sr.) kruist. Nogal excentriek. Maar zijn muziek is erg fijn:TALK - GTFU
Tja... - als hij er maar happy mee isquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Even gegoogled. Ik snap wat je bedoelt.
Sienna Spiro - Time, You & Me
Mooi nummer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:23 schreef DJ11 het volgende:
Over jonge talenten gesproken: deze zangeres is ook pas 20. Inmiddels echt doorgebroken. En al heel vroeg - nog voor die doorbraak - al op Radio 49 te horen![]()
Sienna Spiro - Time, You & Me
Dit is een track van haar debuutalbum. Niet de single, maar wél het nummer dat er voor mij uitspringt.
Almost Monday - No More Regrets
Charlie Jeer & Simone Ashley - So Good
Ik heb wel moeite met hun bandnaam.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:27 schreef DJ11 het volgende:
Deze is al een paar maandjes ouder dan de rest (begin mei), maar ik vind het zo'n lekker liedje voor de zomer. De band heeft inmiddels al een paar nieuwere singles uitgebracht, maar ach...Almost Monday - No More Regrets
Ja, niet de meest opbeurende boodschap in het weekendquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb wel moeite met hun bandnaam.
Hercules & Love Affair feat. Hips & Lips - My Journey
Het lijkt inderdaad op Eurythmics, maar dat maakt het niet minder lekker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:32 schreef DJ11 het volgende:
Het is niet Eurythmics, het is wél de langste track van dit uurtje, omdat -ie 7 minuten duurt...Hercules & Love Affair feat. Hips & Lips - My Journey
Get Well Soon - Goth 101
Meestal verdwijn ik rond 19 uur achter mijn laptop en ga tv kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, die promoot zich suf. Ik ben er erg blij mee. Wees welkomDit uurtje bestaat uit recente, nieuwe muziek. Om 19:00 uur begint de reguliere uitzending. Het is dan ook mogelijk om verzoekjes aan te vragen. Die zijn nu al welkom via DM.
Gewoon lekker later alles terugkijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal verdwijn ik rond 19 uur achter mijn laptop en ga tv kijken
Leuk dat je toch even bij bent. Je treft het maar met zulke leuke bands in de omgevingquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:42 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned
Blijf niet zo heel lang want fiets over minder dan een uur richting een concert van Violet Road.
Is buiten, nu onweer en stortregen dus dat mag van mij wel even ophouden. De onweer in ieder geval, regen zijn we aan gewend van de laatste twee avonden met concerten
Lang leve de zomer hier in Trondheim
Goedenavond. Ik duim voor je dat het onweer snel wegtrekt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:42 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned
Blijf niet zo heel lang want fiets over minder dan een uur richting een concert van Violet Road.
Is buiten, nu onweer en stortregen dus dat mag van mij wel even ophouden. De onweer in ieder geval, regen zijn we aan gewend van de laatste twee avonden met concerten
Lang leve de zomer hier in Trondheim
Jordan Rakei - Enemies
Is ook niet erg toch. Zijn er vast genoeg is wel luisterenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon lekker later alles terugkijkenHelaas begin ik zelden eerder dan 18:30 uur met uitzenden, meestal pas om 19:00 uur.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet erg toch. Zijn er vast genoeg is wel luisteren
Aron! - Not For A Lack Of Trying
Yazz - Stand Up For Your Love Rights
Dat heb je snel gedaan; welkom terugquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:04 schreef livelink het volgende:
Ik ben er weer. Dank je wel voor het 1e uurtje muziek DJ11. Veel mooie nummers gehoord.
Ja, het was een simpele maaltijd. Morgen geven we een uitgebreide bbq, dus we hebben vanavond iets snels en simpels gegeten zonder verder poespas.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan; welkom terug
Bananarama - More Than Physical (Luke Mornay Jet Set '26 mix)
Prima, tot straksquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:06 schreef Symphonic het volgende:
We schakelen straks in. Eerst nog even wat dingen doen.
Tot zo.
Ik haalde Bananarama er wel direct uit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:07 schreef DJ11 het volgende:
Luke Mornay, die eeder al eens geslaagde remixes van Kim Wilde-nummers heeft gemaakt, is aan de haal gegaan met een wat minder bekende single van Bananarama. De opvolger van Venus was dit destijds. Een nogal anoniem liedje, dat bij deze echt enorm is opgewaardeerd:Bananarama - More Than Physical (Luke Mornay Jet Set '26 mix)
Ik kende het origineel niet. Dat viel me enorm tegen. Deze remix is echt categoriequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik haalde Bananarama er wel direct uit.
Gelukkig maar. Hopelijk wordt het helemaal droog en kleuren de wegen mooi paarsquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:11 schreef Fogel het volgende:
Het regent al minder
Wel fijn zo'n R49 pre-show ook
Helemaal droog zal het vast niet worden. Gewoon weer regenpak aan, waterdichte schoenen, dunne handschoenen en van de muziek genietenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hopelijk wordt het helemaal droog en kleuren de wegen mooi paars
Ik vrees dat ik die luisteraar ben, maar helaas...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Eén luisteraar moet dit, als het goed is, meteen herkennen....
Die andere van die enequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Eén luisteraar moet dit, als het goed is, meteen herkennen....
Violet Road - A Piece Of Paradise
Nee, deze keer was het Fogelquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik die luisteraar ben, maar helaas...
Soms moet je als luisteraar even door de zure appel heen. Dat heb je somsquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
Gelukkig luisteren Symph en DDM nog niet mee
MIKA - Relax, Take It Easy
Misschien vind ik ze daarom wel allebei leuk. Je hebt Tones and I met Dance Monkey trouwens niet aangekondigd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik werd getriggerd door dat pianootje in het vorige nummer. Toen dacht ik: welk nummer heeft ook zo'n pianootje?![]()
MIKA - Relax, Take It Easy
+1 scherpquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien vind ik ze daarom wel allebei leuk. Je hebt Tones and I met Dance Monkey trouwens niet aangekondigd.
Tones And I - Dance Monkey, was dat, uiteraard
Wel zo eerlijk om Symph en DDM te laten weten waarom ik blij wat dat ze nog niet meeluisterden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
+1 scherpTones And I - Dance Monkey, was dat, uiteraard
El Profesor - Bongo Cha Cha Cha (Summer Anthem)
Dit liedje kom ik binnenkort op terug maar niet volgende week, dan krijgen we eerst een wat zwaarder thema.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Persoonlijk zomerhitje* van een aantal jaar geleden. 2021 alweer.El Profesor - Bongo Cha Cha Cha (Summer Anthem)
* DJ11-taal voor: ik vind het erg leuk, ik hoorde er een hit in, maar dat werd het niet![]()
Helaas heb ik deze week je uitzending gemist. Hopelijk kan ik de volgende wel meepakken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit liedje kom ik binnenkort op terug maar niet volgende week, dan krijgen we eerst een wat zwaarder thema.
Strawberry Guy - Love Me Like You Used To
Veel plezier!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:37 schreef Fogel het volgende:
Zo, bijna tijd om uit te tunen, inmiddels dunne wollen onderkleding aan, dikke hoodie, regenpak... want het is tenslotte zomer
Stortregen nu, maar geen onweer meer.
Bedankt @:dj11
Tweede keer in drie dagen dat ik die naam hoor vallen. Maar die andere keer was in verband met een ander nummer, dat uiteraard laat in de uitzending nog langskomtquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:37 schreef Symphonic het volgende:
Beetje een mix tussen Gilbert O’ Sullivan en Randy Newman.
Fijn dit
Thanksquote:
Ondanks het slechte weer toch veel plezier bij Violet Road..quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:37 schreef Fogel het volgende:
Zo, bijna tijd om uit te tunen, inmiddels dunne wollen onderkleding aan, dikke hoodie, regenpak... want het is tenslotte zomer
Have fun!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:37 schreef Fogel het volgende:
Ik ben inmiddels zo geintegreerd dat ik het eens ben met de Noren aangaande "er bestaat geen slecht weer, alleen slechte kleding".quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ondanks het slechte weer toch veel plezier bij Violet Road..Hopelijk spelen ze A New Day Begins.
DB Boulevard - Point Of View (radio edit)
Voor de eerste krijg ik opeens reclame voor zijn optreden in Tivoli volgende maand.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tweede keer in drie dagen dat ik die naam hoor vallen. Maar die andere keer was in verband met een ander nummer, dat uiteraard laat in de uitzending nog langskomt
Cher - Believe
Ik zal er niks over zeggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel de band Roy Vedas haar voor was, was Cher de eerste die autotune als vocal effect toepaste en er een megahit mee scoorde.Cher - Believe
De eerste en ook direct wel de ergste. Was ze ook maar meteen de laatste geweest trouwens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel de band Roy Vedas haar voor was, was Cher de eerste die autotune als vocal effect toepaste en er een megahit mee scoorde.Cher - Believe
Bleeker - Outside
Of van een zanger/vishandelaar uit Stavoren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Eerst denk je: wat een bak herrie, maar als je daar doorheen luistert, is het toch best wel een lekker liedje. Dat ze de naam van een oud-CDA-minister hebben, is ze vergeven...Bleeker - Outside
Het is een Canadese band; wellicht zitten er leden met Nederlandse roots inquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of van een zanger/vishandelaar uit Stavoren.
Geen idee maar volgens Wikipedia komt de naam van een straatnaamquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is een Canadese band; wellicht zitten er leden met Nederlandse roots inIk heb het niet onderzocht.
Goedenavond zorro28!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Geen idee maar volgens Wikipedia komt de naam van een straatnaam
Bleeker street?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dank voor het checkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er is ook een Bleecker Street in New York maar dat spel je net even andersquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Bleeker street?
Niet in de war met Baker street?
De bassist (Mike Vandyk) heeft hoogstwaarschijnlijk nederlandse roots.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is een Canadese band; wellicht zitten er leden met Nederlandse roots inIk heb het niet onderzocht.
Disco Bambino & Nile Rodgers feat. Sophie Ellis-Bextor - Dancing Without You
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dank voor het checkenWellicht heeft die dan weer een Nederlandse achtergrond?
quote:Waar komt de Bleeker-familie vandaan?
U kunt zien hoe Bleeker-families in de loop van de tijd zijn verhuisd door verschillende volkstellingjaren te selecteren. De Bleeker-achternaam is gevonden in de VS, en Canada tussen 1840 en 1920. De meeste Bleeker-families werden gevonden in VS in 1880. In 1920 woonden er 11 Bleeker families in Iowa. Dit was ongeveer 15% van alle geregistreerde mensen genaamd Bleeker in VS. Iowa had de grootste populatie van Bleeker-families in 1920.
Tavares - Don't Take Away The Music
Maar ook die heeft zijn oorsprong in Nederland.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er is ook een Bleecker Street in New York maar dat spel je net even anders
Nemen de titel van het nummer wel erg serieusquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:02 schreef DJ11 het volgende:
De langste track van deze uitzending, want ik draai de albumversie van dik 6 minuten![]()
Tavares - Don't Take Away The Music
Ja uit Meppelquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar ook die heeft zijn oorsprong in Nederland.
Whyte Horses feat. Jake Shears - Calabasas
Vind ik ook. Is van vorige week en had toen eigenlijk al in de uitzending gemoeten. Maar deze dus alsnogquote:
Ik hoor het er niet direct in, maar het nummer heeft wel dezelfde vibe inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Ik moest denken aan nummers als I Don't Feel Like Dancing toen deze voorbijkwam... Oordeel zelf:Whyte Horses feat. Jake Shears - Calabasas
Damon Albarn - Mr. Tembo
Ik voel een kalf aankomen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:13 schreef DJ11 het volgende:
... Het is steeds weer zoeken naar iets dat bij het volgende nummer past. Vandaag heb ik maar voor deze gekozen, van zijn solo-album uit 2014...
Damon Albarn - Mr. Tembo
Kom kom... laten we het wel leuk houden hier.quote:
New Order - World (Price of Love)
Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Du
Wie is die Olav?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:23 schreef Fogel het volgende:
Meanwhile. In Trondheim, de opwarmingsband.
[ link | afbeelding ]
Querbeat mit Soffie - Oben Ohne Alles
Mooie locatie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:23 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het ziet er wat droger uit nu.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:23 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
De heilige.quote:
Onderweg hierheen was meer zwemmen dan fietsen zowatquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Onderweg hierheen was meer zwemmen dan fietsen zowat
Was inderdaad lekker vrolijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Querbeat is een band met nogal wat blazers in de gelederen. Dat leidt vaak tot vrolijke muziek. Dit is hun nieuwe singleQuerbeat mit Soffie - Oben Ohne Alles
Blur - Girls & Boys
Pet Shop Boys - All Over The World (new version)
Het is niet helemaal eerlijk verdeeldquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En wij zitten hier maar op regen te wachten.....
Er zit zelfs klassieke muziek in verstopt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
De single die in 2009 geen single werd, maar wel had moeten zijn... Dat hadden Neil & Chris zelf ook gewild; ze stopten het nummer zelfs in hun hits-medley bij de BRIT Awards...Pet Shop Boys - All Over The World (new version)
Klopt. The Nutcracker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zit zelfs klassieke muziek in verstopt.
Nice!
Dat zou zomaar eens een thema kunnen zijn...quote:
Electric Light Orchestra - All Over The World
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn tig nummers met deze titel, ik weet het. Maar voor nu is dit even de Same Title, Different Song#2 alweer...
Electric Light Orchestra - All Over The World
Holly Johnson & Richard E. Grant - This Was Me
De nostalgie spat er van af.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Terug naar 2021, naar een nummer dat in de hoogste regionen van m'n jaarlijst eindigde.Holly Johnson & Richard E. Grant - This Was Me
Jimi Charles Moody - Shame
Nicequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Er is een bepaald nieuw liedje uit () waar ik deze week naar luisterde. Ineens dacht ik: het heeft bij vlagen iets weg van dit nummer. Mijn #1 van 2017:
Jimi Charles Moody - Shame
Nu maar afwachten of dat nieuwe nummer hetzelfde lot is beschoren....
Frank Mastra - Hangin' On
Is dit soort muziek dan ook de muziek die je met je band speelt? Of speel je dan een ander genre?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Ja, dit gaat hoge ogen gooien in m'n jaarlijst, zo veel is wel zeker. De artiest hierna stond in 2019 op nummer 2 én op nummer 1. En beide songs staan in m'n top 20 allertijden, dat is hoe goed ik die nummers vind....
Dat mocht ik willen. Nee, we spelen meer pop. Als ik eraan denk, zal ik je een link sturen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit soort muziek dan ook de muziek die je met je band speelt? Of speel je dan een ander genre?
Dat is er waarschijnlijk met de paplepel ingeslagen.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is er waarschijnlijk met de paplepel ingeslagen.
De papslepel...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is er waarschijnlijk met de paplepel ingeslagen.
Wat schaft de pot vanavond?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben nog even aan het eten hoorMaar de muziek is fijn.
Niet zulke lucky men dusquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
De rest zijn dit jaar 10 jaar geleden overleden.
[ afbeelding ]
Nee, zijn niet echt super oud geworden.quote:
Is het niet gewoon een Moog synth?quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een Moog synth?
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken dit, vind het mooi, maar ik kan het niet labelen
Nog steeds geen idee...quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:33 schreef DJ11 het volgende:
The KLF feat. Tammy Wynette - Justified & Ancient
quote:
Ik ken de zanger en het nummer. Mijn dochter was indertijd fan. Ze is nog met mijn man naar een concert van hem geweest.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
De zanger ken je wel.
[ afbeelding ]
Hij past wel in het clubje LHB.......quote:
Ik heb er vandaag weer een paar tienduizenden gezien…quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij past wel in het clubje LHB.......
Dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag weer een paar tienduizenden gezien…
Wat zul jij er vrolijk van geworden zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag weer een paar tienduizenden gezien…
We hebben vanaf 11.00u tot 15.40u bij het startpunt bij het Marine Depot, waar alle boten aanmeren/gevuld worden, gezeten.quote:
Ja vooral op een geven moment iemand met hele enge lange nagelsquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik keek zelden of nooit video's.
Ik heb de 12” op vinyl hiervan nog staan…
Ook dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben vanaf 11.00u tot 15.40u bij het startpunt bij het Marine Depot, waar alle boten aanmeren/gevuld worden, gezeten.
Ben lichtelijk gaar van ruim 4 uur in de volle zon zitten…
Ik wel, een bonte stoet boten met figuren van allerlei pluimage en bijbehorende muziek…quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zul jij er vrolijk van geworden zijn.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Percy Sledge - When A Man Loves Another Man…
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Percy sledge when a man loves a woman
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:04 schreef livelink het volgende:
Percy Sledge - When a man loves a woman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |