Het is een Canadese band; wellicht zitten er leden met Nederlandse roots inquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of van een zanger/vishandelaar uit Stavoren.
Geen idee maar volgens Wikipedia komt de naam van een straatnaamquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is een Canadese band; wellicht zitten er leden met Nederlandse roots inIk heb het niet onderzocht.
Goedenavond zorro28!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Geen idee maar volgens Wikipedia komt de naam van een straatnaam
Bleeker street?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dank voor het checkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er is ook een Bleecker Street in New York maar dat spel je net even andersquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Bleeker street?
Niet in de war met Baker street?
De bassist (Mike Vandyk) heeft hoogstwaarschijnlijk nederlandse roots.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is een Canadese band; wellicht zitten er leden met Nederlandse roots inIk heb het niet onderzocht.
Disco Bambino & Nile Rodgers feat. Sophie Ellis-Bextor - Dancing Without You
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dank voor het checkenWellicht heeft die dan weer een Nederlandse achtergrond?
quote:Waar komt de Bleeker-familie vandaan?
U kunt zien hoe Bleeker-families in de loop van de tijd zijn verhuisd door verschillende volkstellingjaren te selecteren. De Bleeker-achternaam is gevonden in de VS, en Canada tussen 1840 en 1920. De meeste Bleeker-families werden gevonden in VS in 1880. In 1920 woonden er 11 Bleeker families in Iowa. Dit was ongeveer 15% van alle geregistreerde mensen genaamd Bleeker in VS. Iowa had de grootste populatie van Bleeker-families in 1920.
Tavares - Don't Take Away The Music
Maar ook die heeft zijn oorsprong in Nederland.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er is ook een Bleecker Street in New York maar dat spel je net even anders
Nemen de titel van het nummer wel erg serieusquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:02 schreef DJ11 het volgende:
De langste track van deze uitzending, want ik draai de albumversie van dik 6 minuten![]()
Tavares - Don't Take Away The Music
Ja uit Meppelquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar ook die heeft zijn oorsprong in Nederland.
Whyte Horses feat. Jake Shears - Calabasas
Vind ik ook. Is van vorige week en had toen eigenlijk al in de uitzending gemoeten. Maar deze dus alsnogquote:
Ik hoor het er niet direct in, maar het nummer heeft wel dezelfde vibe inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Ik moest denken aan nummers als I Don't Feel Like Dancing toen deze voorbijkwam... Oordeel zelf:Whyte Horses feat. Jake Shears - Calabasas
Damon Albarn - Mr. Tembo
Ik voel een kalf aankomen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:13 schreef DJ11 het volgende:
... Het is steeds weer zoeken naar iets dat bij het volgende nummer past. Vandaag heb ik maar voor deze gekozen, van zijn solo-album uit 2014...
Damon Albarn - Mr. Tembo
Kom kom... laten we het wel leuk houden hier.quote:
New Order - World (Price of Love)
Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Du
Wie is die Olav?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:23 schreef Fogel het volgende:
Meanwhile. In Trondheim, de opwarmingsband.
[ link | afbeelding ]
Querbeat mit Soffie - Oben Ohne Alles
Mooie locatie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:23 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het ziet er wat droger uit nu.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:23 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
De heilige.quote:
Onderweg hierheen was meer zwemmen dan fietsen zowatquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Onderweg hierheen was meer zwemmen dan fietsen zowat
Was inderdaad lekker vrolijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Querbeat is een band met nogal wat blazers in de gelederen. Dat leidt vaak tot vrolijke muziek. Dit is hun nieuwe singleQuerbeat mit Soffie - Oben Ohne Alles
Blur - Girls & Boys
Pet Shop Boys - All Over The World (new version)
Het is niet helemaal eerlijk verdeeldquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En wij zitten hier maar op regen te wachten.....
Er zit zelfs klassieke muziek in verstopt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
De single die in 2009 geen single werd, maar wel had moeten zijn... Dat hadden Neil & Chris zelf ook gewild; ze stopten het nummer zelfs in hun hits-medley bij de BRIT Awards...Pet Shop Boys - All Over The World (new version)
Klopt. The Nutcracker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zit zelfs klassieke muziek in verstopt.
Nice!
Dat zou zomaar eens een thema kunnen zijn...quote:
Electric Light Orchestra - All Over The World
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn tig nummers met deze titel, ik weet het. Maar voor nu is dit even de Same Title, Different Song#2 alweer...
Electric Light Orchestra - All Over The World
Holly Johnson & Richard E. Grant - This Was Me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |