Helemaal droog zal het vast niet worden. Gewoon weer regenpak aan, waterdichte schoenen, dunne handschoenen en van de muziek genietenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hopelijk wordt het helemaal droog en kleuren de wegen mooi paars
Ik vrees dat ik die luisteraar ben, maar helaas...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Eén luisteraar moet dit, als het goed is, meteen herkennen....
Die andere van die enequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Eén luisteraar moet dit, als het goed is, meteen herkennen....
Violet Road - A Piece Of Paradise
Nee, deze keer was het Fogelquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik die luisteraar ben, maar helaas...
Soms moet je als luisteraar even door de zure appel heen. Dat heb je somsquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
Gelukkig luisteren Symph en DDM nog niet mee
MIKA - Relax, Take It Easy
Misschien vind ik ze daarom wel allebei leuk. Je hebt Tones and I met Dance Monkey trouwens niet aangekondigd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik werd getriggerd door dat pianootje in het vorige nummer. Toen dacht ik: welk nummer heeft ook zo'n pianootje?![]()
MIKA - Relax, Take It Easy
+1 scherpquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien vind ik ze daarom wel allebei leuk. Je hebt Tones and I met Dance Monkey trouwens niet aangekondigd.
Tones And I - Dance Monkey, was dat, uiteraard
Wel zo eerlijk om Symph en DDM te laten weten waarom ik blij wat dat ze nog niet meeluisterden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
+1 scherpTones And I - Dance Monkey, was dat, uiteraard
El Profesor - Bongo Cha Cha Cha (Summer Anthem)
Dit liedje kom ik binnenkort op terug maar niet volgende week, dan krijgen we eerst een wat zwaarder thema.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Persoonlijk zomerhitje* van een aantal jaar geleden. 2021 alweer.El Profesor - Bongo Cha Cha Cha (Summer Anthem)
* DJ11-taal voor: ik vind het erg leuk, ik hoorde er een hit in, maar dat werd het niet![]()
Helaas heb ik deze week je uitzending gemist. Hopelijk kan ik de volgende wel meepakken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit liedje kom ik binnenkort op terug maar niet volgende week, dan krijgen we eerst een wat zwaarder thema.
Strawberry Guy - Love Me Like You Used To
Veel plezier!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:37 schreef Fogel het volgende:
Zo, bijna tijd om uit te tunen, inmiddels dunne wollen onderkleding aan, dikke hoodie, regenpak... want het is tenslotte zomer
Stortregen nu, maar geen onweer meer.
Bedankt @:dj11
Tweede keer in drie dagen dat ik die naam hoor vallen. Maar die andere keer was in verband met een ander nummer, dat uiteraard laat in de uitzending nog langskomtquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:37 schreef Symphonic het volgende:
Beetje een mix tussen Gilbert O’ Sullivan en Randy Newman.
Fijn dit
Thanksquote:
Ondanks het slechte weer toch veel plezier bij Violet Road..quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:37 schreef Fogel het volgende:
Zo, bijna tijd om uit te tunen, inmiddels dunne wollen onderkleding aan, dikke hoodie, regenpak... want het is tenslotte zomer
Have fun!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:37 schreef Fogel het volgende:
Ik ben inmiddels zo geintegreerd dat ik het eens ben met de Noren aangaande "er bestaat geen slecht weer, alleen slechte kleding".quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ondanks het slechte weer toch veel plezier bij Violet Road..Hopelijk spelen ze A New Day Begins.
DB Boulevard - Point Of View (radio edit)
Voor de eerste krijg ik opeens reclame voor zijn optreden in Tivoli volgende maand.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tweede keer in drie dagen dat ik die naam hoor vallen. Maar die andere keer was in verband met een ander nummer, dat uiteraard laat in de uitzending nog langskomt
Cher - Believe
Ik zal er niks over zeggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel de band Roy Vedas haar voor was, was Cher de eerste die autotune als vocal effect toepaste en er een megahit mee scoorde.Cher - Believe
De eerste en ook direct wel de ergste. Was ze ook maar meteen de laatste geweest trouwens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel de band Roy Vedas haar voor was, was Cher de eerste die autotune als vocal effect toepaste en er een megahit mee scoorde.Cher - Believe
Bleeker - Outside
Of van een zanger/vishandelaar uit Stavoren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Eerst denk je: wat een bak herrie, maar als je daar doorheen luistert, is het toch best wel een lekker liedje. Dat ze de naam van een oud-CDA-minister hebben, is ze vergeven...Bleeker - Outside
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |