Helemaal droog zal het vast niet worden. Gewoon weer regenpak aan, waterdichte schoenen, dunne handschoenen en van de muziek genietenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hopelijk wordt het helemaal droog en kleuren de wegen mooi paars
Ik vrees dat ik die luisteraar ben, maar helaas...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Eén luisteraar moet dit, als het goed is, meteen herkennen....
Die andere van die enequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Eén luisteraar moet dit, als het goed is, meteen herkennen....
Violet Road - A Piece Of Paradise
Nee, deze keer was het Fogelquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik die luisteraar ben, maar helaas...
Soms moet je als luisteraar even door de zure appel heen. Dat heb je somsquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
Gelukkig luisteren Symph en DDM nog niet mee
MIKA - Relax, Take It Easy
Misschien vind ik ze daarom wel allebei leuk. Je hebt Tones and I met Dance Monkey trouwens niet aangekondigd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik werd getriggerd door dat pianootje in het vorige nummer. Toen dacht ik: welk nummer heeft ook zo'n pianootje?![]()
MIKA - Relax, Take It Easy
+1 scherpquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien vind ik ze daarom wel allebei leuk. Je hebt Tones and I met Dance Monkey trouwens niet aangekondigd.
Tones And I - Dance Monkey, was dat, uiteraard
Wel zo eerlijk om Symph en DDM te laten weten waarom ik blij wat dat ze nog niet meeluisterden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
+1 scherpTones And I - Dance Monkey, was dat, uiteraard
El Profesor - Bongo Cha Cha Cha (Summer Anthem)
Dit liedje kom ik binnenkort op terug maar niet volgende week, dan krijgen we eerst een wat zwaarder thema.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Persoonlijk zomerhitje* van een aantal jaar geleden. 2021 alweer.El Profesor - Bongo Cha Cha Cha (Summer Anthem)
* DJ11-taal voor: ik vind het erg leuk, ik hoorde er een hit in, maar dat werd het niet![]()
Helaas heb ik deze week je uitzending gemist. Hopelijk kan ik de volgende wel meepakken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit liedje kom ik binnenkort op terug maar niet volgende week, dan krijgen we eerst een wat zwaarder thema.
Strawberry Guy - Love Me Like You Used To
Veel plezier!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:37 schreef Fogel het volgende:
Zo, bijna tijd om uit te tunen, inmiddels dunne wollen onderkleding aan, dikke hoodie, regenpak... want het is tenslotte zomer
Stortregen nu, maar geen onweer meer.
Bedankt @:dj11
Tweede keer in drie dagen dat ik die naam hoor vallen. Maar die andere keer was in verband met een ander nummer, dat uiteraard laat in de uitzending nog langskomtquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:37 schreef Symphonic het volgende:
Beetje een mix tussen Gilbert O’ Sullivan en Randy Newman.
Fijn dit
Thanksquote:
Ondanks het slechte weer toch veel plezier bij Violet Road..quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:37 schreef Fogel het volgende:
Zo, bijna tijd om uit te tunen, inmiddels dunne wollen onderkleding aan, dikke hoodie, regenpak... want het is tenslotte zomer
Have fun!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:37 schreef Fogel het volgende:
Ik ben inmiddels zo geintegreerd dat ik het eens ben met de Noren aangaande "er bestaat geen slecht weer, alleen slechte kleding".quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ondanks het slechte weer toch veel plezier bij Violet Road..Hopelijk spelen ze A New Day Begins.
DB Boulevard - Point Of View (radio edit)
Voor de eerste krijg ik opeens reclame voor zijn optreden in Tivoli volgende maand.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tweede keer in drie dagen dat ik die naam hoor vallen. Maar die andere keer was in verband met een ander nummer, dat uiteraard laat in de uitzending nog langskomt
Cher - Believe
Ik zal er niks over zeggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel de band Roy Vedas haar voor was, was Cher de eerste die autotune als vocal effect toepaste en er een megahit mee scoorde.Cher - Believe
De eerste en ook direct wel de ergste. Was ze ook maar meteen de laatste geweest trouwens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel de band Roy Vedas haar voor was, was Cher de eerste die autotune als vocal effect toepaste en er een megahit mee scoorde.Cher - Believe
Bleeker - Outside
Of van een zanger/vishandelaar uit Stavoren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Eerst denk je: wat een bak herrie, maar als je daar doorheen luistert, is het toch best wel een lekker liedje. Dat ze de naam van een oud-CDA-minister hebben, is ze vergeven...Bleeker - Outside
Het is een Canadese band; wellicht zitten er leden met Nederlandse roots inquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of van een zanger/vishandelaar uit Stavoren.
Geen idee maar volgens Wikipedia komt de naam van een straatnaamquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is een Canadese band; wellicht zitten er leden met Nederlandse roots inIk heb het niet onderzocht.
Goedenavond zorro28!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Geen idee maar volgens Wikipedia komt de naam van een straatnaam
Bleeker street?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dank voor het checkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er is ook een Bleecker Street in New York maar dat spel je net even andersquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Bleeker street?
Niet in de war met Baker street?
De bassist (Mike Vandyk) heeft hoogstwaarschijnlijk nederlandse roots.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is een Canadese band; wellicht zitten er leden met Nederlandse roots inIk heb het niet onderzocht.
Disco Bambino & Nile Rodgers feat. Sophie Ellis-Bextor - Dancing Without You
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dank voor het checkenWellicht heeft die dan weer een Nederlandse achtergrond?
quote:Waar komt de Bleeker-familie vandaan?
U kunt zien hoe Bleeker-families in de loop van de tijd zijn verhuisd door verschillende volkstellingjaren te selecteren. De Bleeker-achternaam is gevonden in de VS, en Canada tussen 1840 en 1920. De meeste Bleeker-families werden gevonden in VS in 1880. In 1920 woonden er 11 Bleeker families in Iowa. Dit was ongeveer 15% van alle geregistreerde mensen genaamd Bleeker in VS. Iowa had de grootste populatie van Bleeker-families in 1920.
Tavares - Don't Take Away The Music
Maar ook die heeft zijn oorsprong in Nederland.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er is ook een Bleecker Street in New York maar dat spel je net even anders
Nemen de titel van het nummer wel erg serieusquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:02 schreef DJ11 het volgende:
De langste track van deze uitzending, want ik draai de albumversie van dik 6 minuten![]()
Tavares - Don't Take Away The Music
Ja uit Meppelquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar ook die heeft zijn oorsprong in Nederland.
Whyte Horses feat. Jake Shears - Calabasas
Vind ik ook. Is van vorige week en had toen eigenlijk al in de uitzending gemoeten. Maar deze dus alsnogquote:
Ik hoor het er niet direct in, maar het nummer heeft wel dezelfde vibe inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Ik moest denken aan nummers als I Don't Feel Like Dancing toen deze voorbijkwam... Oordeel zelf:Whyte Horses feat. Jake Shears - Calabasas
Damon Albarn - Mr. Tembo
Ik voel een kalf aankomen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:13 schreef DJ11 het volgende:
... Het is steeds weer zoeken naar iets dat bij het volgende nummer past. Vandaag heb ik maar voor deze gekozen, van zijn solo-album uit 2014...
Damon Albarn - Mr. Tembo
Kom kom... laten we het wel leuk houden hier.quote:
New Order - World (Price of Love)
Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Du
Wie is die Olav?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:23 schreef Fogel het volgende:
Meanwhile. In Trondheim, de opwarmingsband.
[ link | afbeelding ]
Querbeat mit Soffie - Oben Ohne Alles
Mooie locatie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:23 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het ziet er wat droger uit nu.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:23 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
De heilige.quote:
Onderweg hierheen was meer zwemmen dan fietsen zowatquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Onderweg hierheen was meer zwemmen dan fietsen zowat
Was inderdaad lekker vrolijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Querbeat is een band met nogal wat blazers in de gelederen. Dat leidt vaak tot vrolijke muziek. Dit is hun nieuwe singleQuerbeat mit Soffie - Oben Ohne Alles
Blur - Girls & Boys
Pet Shop Boys - All Over The World (new version)
Het is niet helemaal eerlijk verdeeldquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En wij zitten hier maar op regen te wachten.....
Er zit zelfs klassieke muziek in verstopt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
De single die in 2009 geen single werd, maar wel had moeten zijn... Dat hadden Neil & Chris zelf ook gewild; ze stopten het nummer zelfs in hun hits-medley bij de BRIT Awards...Pet Shop Boys - All Over The World (new version)
Klopt. The Nutcracker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zit zelfs klassieke muziek in verstopt.
Nice!
Dat zou zomaar eens een thema kunnen zijn...quote:
Electric Light Orchestra - All Over The World
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn tig nummers met deze titel, ik weet het. Maar voor nu is dit even de Same Title, Different Song#2 alweer...
Electric Light Orchestra - All Over The World
Holly Johnson & Richard E. Grant - This Was Me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |