Ja, die promoot zich suf. Ik ben er erg blij mee. Wees welkomquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:04 schreef Dotteke het volgende:
@:Homijn is weer aan het promoten, dus kom even luisteren
Emma Hoet & Rhys Lewis - Another Life
TALK - GTFU
St. Paul & The Broken Bones - Mess I Made
Even gegoogled. Ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:14 schreef DJ11 het volgende:
Hij ziet eruit alsof je Sam Smith met André Hazes (sr.) kruist. Nogal excentriek. Maar zijn muziek is erg fijn:TALK - GTFU
Tja... - als hij er maar happy mee isquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Even gegoogled. Ik snap wat je bedoelt.
Sienna Spiro - Time, You & Me
Mooi nummer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:23 schreef DJ11 het volgende:
Over jonge talenten gesproken: deze zangeres is ook pas 20. Inmiddels echt doorgebroken. En al heel vroeg - nog voor die doorbraak - al op Radio 49 te horen![]()
Sienna Spiro - Time, You & Me
Dit is een track van haar debuutalbum. Niet de single, maar wél het nummer dat er voor mij uitspringt.
Almost Monday - No More Regrets
Charlie Jeer & Simone Ashley - So Good
Ik heb wel moeite met hun bandnaam.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:27 schreef DJ11 het volgende:
Deze is al een paar maandjes ouder dan de rest (begin mei), maar ik vind het zo'n lekker liedje voor de zomer. De band heeft inmiddels al een paar nieuwere singles uitgebracht, maar ach...Almost Monday - No More Regrets
Ja, niet de meest opbeurende boodschap in het weekendquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb wel moeite met hun bandnaam.
Hercules & Love Affair feat. Hips & Lips - My Journey
Het lijkt inderdaad op Eurythmics, maar dat maakt het niet minder lekker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:32 schreef DJ11 het volgende:
Het is niet Eurythmics, het is wél de langste track van dit uurtje, omdat -ie 7 minuten duurt...Hercules & Love Affair feat. Hips & Lips - My Journey
Get Well Soon - Goth 101
Meestal verdwijn ik rond 19 uur achter mijn laptop en ga tv kijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, die promoot zich suf. Ik ben er erg blij mee. Wees welkomDit uurtje bestaat uit recente, nieuwe muziek. Om 19:00 uur begint de reguliere uitzending. Het is dan ook mogelijk om verzoekjes aan te vragen. Die zijn nu al welkom via DM.
Gewoon lekker later alles terugkijkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal verdwijn ik rond 19 uur achter mijn laptop en ga tv kijken
Leuk dat je toch even bij bent. Je treft het maar met zulke leuke bands in de omgevingquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:42 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned
Blijf niet zo heel lang want fiets over minder dan een uur richting een concert van Violet Road.
Is buiten, nu onweer en stortregen dus dat mag van mij wel even ophouden. De onweer in ieder geval, regen zijn we aan gewend van de laatste twee avonden met concerten
Lang leve de zomer hier in Trondheim
Goedenavond. Ik duim voor je dat het onweer snel wegtrekt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:42 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned
Blijf niet zo heel lang want fiets over minder dan een uur richting een concert van Violet Road.
Is buiten, nu onweer en stortregen dus dat mag van mij wel even ophouden. De onweer in ieder geval, regen zijn we aan gewend van de laatste twee avonden met concerten
Lang leve de zomer hier in Trondheim
Jordan Rakei - Enemies
Is ook niet erg toch. Zijn er vast genoeg is wel luisterenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon lekker later alles terugkijkenHelaas begin ik zelden eerder dan 18:30 uur met uitzenden, meestal pas om 19:00 uur.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet erg toch. Zijn er vast genoeg is wel luisteren
Aron! - Not For A Lack Of Trying
Yazz - Stand Up For Your Love Rights
Dat heb je snel gedaan; welkom terugquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:04 schreef livelink het volgende:
Ik ben er weer. Dank je wel voor het 1e uurtje muziek DJ11. Veel mooie nummers gehoord.
Ja, het was een simpele maaltijd. Morgen geven we een uitgebreide bbq, dus we hebben vanavond iets snels en simpels gegeten zonder verder poespas.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan; welkom terug
Bananarama - More Than Physical (Luke Mornay Jet Set '26 mix)
Prima, tot straksquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:06 schreef Symphonic het volgende:
We schakelen straks in. Eerst nog even wat dingen doen.
Tot zo.
Ik haalde Bananarama er wel direct uit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:07 schreef DJ11 het volgende:
Luke Mornay, die eeder al eens geslaagde remixes van Kim Wilde-nummers heeft gemaakt, is aan de haal gegaan met een wat minder bekende single van Bananarama. De opvolger van Venus was dit destijds. Een nogal anoniem liedje, dat bij deze echt enorm is opgewaardeerd:Bananarama - More Than Physical (Luke Mornay Jet Set '26 mix)
Ik kende het origineel niet. Dat viel me enorm tegen. Deze remix is echt categoriequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik haalde Bananarama er wel direct uit.
Gelukkig maar. Hopelijk wordt het helemaal droog en kleuren de wegen mooi paarsquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:11 schreef Fogel het volgende:
Het regent al minder
Wel fijn zo'n R49 pre-show ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |