SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:35 schreef brother52 het volgende:
Het kan nooit een leuk tuinfeest geweest zijn... Yoko was er ook.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:36 schreef livelink het volgende:
Ze zeiden hun bandnaam zelf: Garden Party
Daarom moet je jezelf ook maar zien te vermaken.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:35 schreef brother52 het volgende:
Het kan nooit een leuk tuinfeest geweest zijn... Yoko was er ook.
Ik ga wel in een vrachtwagen rijden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarom moet je jezelf ook maar zien te vermaken.
Als je maar niet over de kippen heen rijdt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga wel in een vrachtwagen rijden.
Nee! Dan krijg ik ruzie met mijn neefje.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je maar niet over de kippen heen rijdt.
Bijzonder liedje wel om op die leeftijd te zingen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit nummer leren kennen in groep 7. Toen moesten we dit soms zingen
Misschien was de tekst wat aangepast door de leraar. Is ook al weer 30+ jaar geleden natuurlijk..quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijzonder liedje wel om op die leeftijd te zingen.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:56 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot met een voor mij onbekend nummer
Hij moet Yoko een keer vergeven inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij moet Yoko een keer vergeven inderdaad.
Niet na al die waardeloze elektronica die ze in de jaren '80 op de markt bracht.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij moet Yoko een keer vergeven inderdaad.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet na al die waardeloze elektronica die ze in de jaren '80 op de markt bracht.
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:02 schreef brother52 het volgende:
En ik kom er nu achter dat Yoko gewoon Nederlands was...
Dank je wel Melting. Was gezellig!quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:02 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er op voor vandaag.
Dank allemaal voor het luisteren, en wellicht tot zaterdag.
[ afbeelding ]
Daar hoeven we niet trots op te zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:02 schreef brother52 het volgende:
En ik kom er nu achter dat Yoko gewoon Nederlands was...
Ik lees dat het 'gewoon' Aziatisch was.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar hoeven we niet trots op te zijn.
Ja, de apparaten kwamen daar inderdaad wel vandaan. Yoko plakte er dan een sticker op.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lees dat het 'gewoon' Aziatisch was.
Het was een dropshipper voordat het hip werd.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, de apparaten kwamen daar inderdaad wel vandaan. Yoko plakte er dan een sticker op.
Tijdstip vooraf-track: 17:57 uurquote:Programma voor vandaag:
18:00 uur: << recent new music >>
19:00 uur: DJ11 - It Is What It Is
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Axwell feat. Bonn - Whatever Turns You On
Selve - Run Boy Run
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |