SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Klopt, ik zat een tijdje terug naar uit leiding van of een nieuwe nas te kijken maar die prijzen zijn gewoon niet leuk meer.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste ook, ik ben als de dood om mijn digitale collectie kwijt te raken.
Ik heb nu 2 SSD disks van 8TB en 2 van 4TB.
Net even gekeken, ze zijn inmiddels wel qua aanschafsprijs verdubbeld…
yep, tegenwoordig weer deels bij the Gathering. Beging volgend jaar het laatste optreden in deze samenstelling.quote:
We zijn bij de verdrietige liedjes aangekomen.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:11 schreef brother52 het volgende:
Ane Brun - Humming One of Your Songs
Suede - These Are The Sad Songs
Alles wat de zanger van Suede zingt met die snik in z'n stem, klinkt een soort van verdrietig…quote:Op maandag 27 juli 2026 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
We zijn bij de verdrietige liedjes aangekomen.
Tot ongeveer 22 uur denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:27 schreef Melting het volgende:
Tot hoe laat draai je, brother?
Ik moet zo mijn bed op gaan zoeken namelijk.
Dat zeggen ze altijd.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:22 schreef brother52 het volgende:
Flume, Chet Faker - This Song Is Not About A Girl
Dat ga ik niet volmaken. Dan haak ik zo af.quote:
Dit is ook bijzonder.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:34 schreef brother52 het volgende:
Apocalyptica - Sea Song (You Waded Out)
Ik heb ze live gezien in het voorprogramma van Epica, als ik het me goed herinner.quote:
Ik vond het eerst maar niks dat ze met een drummer en zanger gingen spelen maar begin het steeds meer te waarderen.quote:
Welterusten!quote:Op maandag 27 juli 2026 21:39 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, brother.
Fijne avond nog allemaal.
Slaap lekker Melting!quote:Op maandag 27 juli 2026 21:39 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, brother.
Fijne avond nog allemaal.
Klopt, samen met Franz Ferdinandquote:Op maandag 27 juli 2026 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kon het even niet plaatsen, maar ik dacht weer Sparks te horen.
Meer dan dat zelfs…
Zou heel goed kunnen. Ik ken ze ook door Peaceman.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:43 schreef livelink het volgende:
Een slaapliedje voor Melting. Ik ken dit nummer. Heb ik bij R49 leren kennen. Ik denk door Peaceman.
De donder kwam er tussendoor.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:47 schreef brother52 het volgende:
Tom McRae - A & B Song
Anathema - Lightning Song
Bijna... het is me weer eens gelukt om een kerstliedje te vinden dat aan het thema voldoet.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 21:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bijna... het is me weer eens gelukt om een kerstliedje te vinden dat aan het thema voldoet.
Aimee Mann - The Christmas Song (Chestnuts Roasting on an Open Fire)
quote:01. The Posies - Song #1
02. Blur - Song 2
03. Reel Big Fish - Song #3
04. Alestorm - Pirate Song
05. Circa Survive - Brother Song
06. Creedence Clearwater Revival - Wrote a Song for Everyone
07. Stereophonics - Song For The Summer
08. Led Zeppelin - Led Zeppelin - House Of The Holy - 02 - The Rain Song
09. Bob Geldof - Great Song Of Indifference
10. Flogging Molly - Requiem for a Dying Song
11. REM - Finest Worksong
12. Carina Round - Lightbulb Song
13. Earth & Fire - Song Of The Marching Children
14. Liz Phair - Divorce Song
15. The Black Crowes - My Morning Song
16. Between the Buried and Me - Desert Of Song
17. Marillion - Torch Song
18. Sparks - The Number One Song in Heaven
19. Electric Six - I Wish This Song Was Louder
20. Stone Temple Pilots - Interstate Love Song
21. Paul Mccartney & Wings - Silly Love Songs
22. The Cure - Love Song
23. The Magic Numbers - This Is A Song
24. PUP - robot writes a love song
25. Herman Brood - Tattoo Song
26. Levellers - Liberty Song
27. Candlebox - Lifelike Song
28. Bad Religion - Punk Rock Song
29. The Gathering - The May Song
30. The Good, The Bad & The Queen - History Song
31. Ane Brun - Humming One of Your Songs
32. Suede - These Are The Sad Songs
33. Phoebe Bridgers - Garden Song
34. Flume, Chet Faker - This Song Is Not About A Girl
35. Radiohead - Pyramid Song
36. Apocalyptica - Sea Song (You Waded Out)
37. FFS - King Of The Song
38. Dresden Dolls - The Sheep Song
39. Tom McRae - A & B Song
40. Anathema - Lightning Song
41. Crosby, Stills, Nash And Young - Just A Song Before I Go
42. Aimee Mann - The Christmas Song (Chestnuts Roasting on an Open Fire)
Ik moet zo sporten, maar vanaf ca. 20.30 zou ik kunnen luisteren mocht je gaan draaien.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:35 schreef MadMaster het volgende:
Even een kort testje i.v.m. alweer een controller update en server switch.
Misschien draai ik vanavond wat langer, als alles werkt...
Ik moet ook nog van alles vanavond, dus rond die tijd is prima...quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet zo sporten, maar vanaf ca. 20.30 zou ik kunnen luisteren mocht je gaan draaien.
Ik heb Ton nog meegemaakt als portier bij Paradiso.quote:Ton Lebbink (Amsterdam, 11 oktober 1943 – aldaar, 14 oktober 2017) was een Nederlands dichter en drummer.
Hij werd portier van de Melkweg en vervolgens van Paradiso, waar hij als drummer meespeelde op jamsessies. Intussen repeteerde hij met Lulu Zulu & the White Guys in de door onder andere Diana Ozon en Hugo Kaagman opgerichte punkclub Dirty Dutch Trix 666 (DDT666) in een kelder in de Sarphatistraat. In dezelfde kelder repeteerde de newwaveband Mecano die Lebbink inlijfde als drummer.
Opgelucht?quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:47 schreef livelink het volgende:
Een kwartiertje later dan ik had gedacht, maar ingetuned
Blij dat het weer achter de rug is, ja. Het was ook wel erg warm.quote:
Met dit weer is sporten ook niet goed.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Blij dat het weer achter de rug is, ja. Het was ook wel erg warm.
Het is ook veel te warm om te sporten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Blij dat het weer achter de rug is, ja. Het was ook wel erg warm.
Nee, niet echt. Maar het ging wel beter dan zaterdag. Toen was het minder warm, maar veel benauwder. Toen was ik echt helemaal kapot na het sporten. Nu heb ik dat minder.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
met dit weer is sporten ook niet goed.
Hoop voor je dat er wel airco/verkoeling was...
Frankie Lainequote:
Dit is uit 1957, dus denk niet dat je zijn toenmalige stem kent...quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Frankie Laine, hoewel ik hem niet echt herken in dit nummer.
Ja, inderdaad. Wel leuk om eens te horen.quote:
Lang geleden dat ik naar iets van hun geluisterd heb.quote:
Da's het voordeel van zoeken binnen een thema, dan popt er ineens van alles weer op wat je al bijna vergeten was...quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik naar iets van hun geluisterd heb.
Ah, ik ken ze alleen van naam, nu heb ik er ook geluid bij.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Nooit uitgebracht op single:
Cocteau Twins - The Thinner The Air
[ afbeelding ]
Toevallig zocht ik laatst naar Cocteau Twins, volgens mij kwam deze toen ook voorbij. Mooi nummer.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Nooit uitgebracht op single:
Cocteau Twins - The Thinner The Air
[ afbeelding ]
Veel mooi werk gemaakt, nooit echt heel bekend geworden bij de massa...quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, ik ken ze alleen van naam, nu heb ik er ook geluid bij.
Ik ken ze volgens mij helemaal niet.quote:
Toch ziet ze er nog steeds goed uit, heb ik net even gegoogeldquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Ook nooit uitgebracht op single:
Shakatak - Music In The Air
[ afbeelding ]
En oh, wat ik verliefd op deze dame met haar prachtige kapsel.
Ze treden nog steeds op, maar ik ben nu wat minder verliefd op haar (haar)...
Down On The Streets, Are You Watching Me, Mr. Manic, Sister Cool en nog wat hits hebben ze wel gehad...quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken ze volgens mij helemaal niet.
Ik moet er eens wat meer naar luisteren.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel mooi werk gemaakt, nooit echt heel bekend geworden bij de massa...
Ik kom nog een heel eind.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Ook niet als single uitgebracht, maar er mag meegezongen worden:
[ afbeelding ]
Ik ga eens luisteren na de uitzending of ik iets ken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Down On The Streets, Are You Watching Me, Mr. Manic, Sister Cool en nog wat hits hebben ze wel gehad...
Ah, zo goed ben ik hier niet in thuis, maar die piano aan het begin vond ik wel mooi.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Aan de sound is te horen wie deze bewerking gemaakt heeft, met goedkeuring van de uitvoerende...
Ah, daar had ik helemaal niet aan gedacht.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:34 schreef brother52 het volgende:
Ah, de amerikaanse Frank Boeijen. Al is dit nog wel verstaanbaar.
Dat kan, daar hebben ze wel gestaan...quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:39 schreef brother52 het volgende:
Volgens mij heb ik dit ooit nog eens op pinkpop gezien.
2 keer zie ik en die beide keren was ik er ook. Zal ze vast wel gezien hebben maar er is me weinig van bijgebleven.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan, daar hebben ze wel gestaan...
quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Wendy Carlos (voorheen Walter Carlos), ook een pionier - Air on a G String (from Suite in D Major)
[ afbeelding ]
Nou, inderdaad. Hetzelfde geboortejaar als mijn ouders. Dat geeft het voor mij nog extra perspectief hoe revolutionair het was.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor die tijd enorm revolutionair, zowel qua muziek als persoon...
Zie dat ze de muziek van Clockwork orange, the shining en Iron gedaan heeft.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor die tijd enorm revolutionair, zowel qua muziek als persoon...
Met name die versie van A Clockwork Orange, ook met veel klassieke composities op synthesizer, is bizar...quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zie dat ze de muziek van Clockwork orange, the shining en Iron gedaan heeft.
Maar ook Peter en de Wolf met Weird Al. Die moet ik eens opzoeken.
Eens kijken of ik Sisters with Transistors ergens kan vinden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met name die versie van A Clockwork Orange, ook met veel klassieke composities op synthesizer, is bizar...
Zij waren hun tijd ook vooruit. In zo'n beetje alle alternatieve muziek uit de jaren '90 hoor je hun invloed terug.quote:
🌪🌪🌪quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:31 schreef brother52 het volgende:
Oh crap, ik heb hier ook een airco in de slaapkamer. Helemaal vergeten aan te zetten.
Ach ja, zo werkt mijn hoofd. Het begint met Johnny en hoe het dan eindigt weet niemand.quote:
Stop even. Ik heb de laatste drie weken meer squats gedaan dan ooit ervoor in mijn leven.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Stop even. Ik heb de laatste drie weken meer squats gedaan dan ooit ervoor in mijn leven.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:09 schreef livelink het volgende:
Dit is die vrolijke zesling toch? Met Bend it
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dolly - I Will always love you
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:13 schreef livelink het volgende:
Paris s'eveille van de zanger wiens naam ik altijd vergeet.
Ik vind het verdacht. Ben jij mij?quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik zat net in het mapje van Wings op mijn externe harde schijf
Gelukkig hebben we de ergste hitte van deze week achter de rug.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:16 schreef livelink het volgende:
Dit lijkt wel een beetje op 'Het werd zomer' van Rob de Nijs in het intro.
Dat eet ik dus echt nooit. Mijn man lust geen kipquote:
Ik heb vandaag voor het eerst deze week weer een beetje energie. Het werd tijd.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de ergste hitte van deze week achter de rug.
Ik smelt wel weg met dit weer... dus misschien tochquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat eet ik dus echt nooit. Mijn man lust geen kip
Kijk.... mooi op tijd voor het weekend dan.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst deze week weer een beetje energie. Het werd tijd.
Ja, ik vind het ook lekker, maar om het nu specifiek alleen voor mezelf te gaan kopen is ook weer zo wat.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat een rare man...
Goed gekruide kippenvleugels zijn zo lekker.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik smelt wel weg met dit weer... dus misschien toch
Gewoon doen. Ze verkopen ze bij kant en klaar bij Jumbo.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook lekker, maar om het nu specifiek alleen voor mezelf te gaan kopen is ook weer zo wat.
Goedenavond Symphonicquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:19 schreef Symphonic het volgende:
Dat krijg je als je c artiesten draait
Welkom Symph.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:19 schreef Symphonic het volgende:
Dat krijg je als je c artiesten draait
Volgens mij mocht ik die serie niet kijken van mijn ouders.quote:
Te laat op tv, of te veel geweld?quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ik die serie niet kijken van mijn ouders.
Kan allebei zijn. Mijn ouders waren vrij streng met zowel bedtijd als wat er te zien was.quote:
Wilden hun dochter beschermen tegen de harde buitenwereld.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan allebei zijn. Mijn ouders waren vrij streng met zowel bedtijd als wat er te zien was.
Maar wel over die van mij:quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:26 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna gaat niet over mijn moeder.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar wel over die van mij:
ABBA - Mama Mia
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
OepsMaar ik zat wel in de goede stad volgens mij
Mama mia - ABBA
Met dubbel M. Dat heb ik nooit geweten.quote:
Ik altijd mam. Of moeders.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:29 schreef livelink het volgende:
Hoe noemden jullie je moeder? Ik dus altijd Mama, heel soms Mam
Meestal mam, weet ik eigenlijk niet meer goed, ze is al zo lang geleden overledenquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:29 schreef livelink het volgende:
Hoe noemden jullie je moeder? Ik dus altijd Mama, heel soms Mam
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Meestal mam, weet ik eigenlijk niet meer goed, ze is al zo lang geleden overleden
Is het echt? Ik ga nooit op dat soort vakanties, maar ik begrijp dat gedrag totaal niet. Ik had ooit een collega, pasgetrouwd, die klaagde dat hij elke dag van zijn huwelijksreis om 06.00 op moest staan om de handdoek voor zijn vrouw klaar te leggen. Ik verklaarde hem vierkant voor gek. Sowieso over dat handdoekje leggen en vooral dat hij dat dan voor zijn vrouw moest doen. Ze waren nog geen twee jaar later gescheiden...quote:
Dat is echt gebeurd.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het echt? Ik ga nooit op dat soort vakanties, maar ik begrijp dat gedrag totaal niet. Ik had ooit een collega, pasgetrouwd, die klaagde dat hij elke dag van zijn huwelijksreis om 06.00 op moest staan om de handdoek voor zijn vrouw klaar te leggen. Ik verklaarde hem vierkant voor gek. Sowieso over dat handdoekje leggen en vooral dat hij dat dan voor zijn vrouw moest doen. Ze waren nog geen twee jaar later gescheiden...
quote:
Ai, dan baal je enorm. Was er veel schade?quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Winkel dorp verderop hadden ze 's nachts de kraan open laten staan. Die hadden wel hoog water.![]()
Viel mee, begreep ik. Dus zal wel niet helemaal open gestaan hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dan baal je enorm. Was er veel schade?
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:40 schreef livelink het volgende:
Paul Simon - The mother and child reunion
Ja, ga je rijbewijs eens halen.quote:
Ik denk niet dat me dat gaat lukken. Lukte in 1999 ook al nietquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:43 schreef livelink het volgende:
Postbus 51 - Glaasje op, laat je rijden
Je moet ook niet met flink wat drank op je examen willen doen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat me dat gaat lukken. Lukte in 1999 ook al niet
Stichting Sire is het nu, denk ik? Of is dat ook alweer verdwenen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Postbus 51.... dat zou de jeugd niets meer zeggen.
Volgens mij bestaat dat ook niet meer.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Stichting Sire is het nu, denk ik? Of is dat ook alweer verdwenen?
SIRE bestaat nog hoor. Vandaag nog een reclame van op TV gezienquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat ook niet meer.
De VVD?quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:46 schreef Symphonic het volgende:
We gaan straks wel naar dat provincieclubje met zwalkend bestuur kijken.
Een beetje (en ook wel meer dan een beetje) regen zou meer dan welkom zijnquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... die modder krijg je wel, met die droogte en dan hoog water.
[..]
[ afbeelding ]
Hup Twentequote:Op donderdag 30 juli 2026 19:46 schreef Symphonic het volgende:
Ah. Dan heb ik dat gemist.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SIRE bestaat nog hoor. Vandaag nog een reclame van op TV gezien
Ik weet niet of ze wel 020 kiezers hebbenquote:
Ja, ze bestaan inderdaad nog. En iemand heeft zelfs de moeite genomen om een review te schrijven, zag ik netquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SIRE bestaat nog hoor. Vandaag nog een reclame van op TV gezien
quote:Thomas !
een jaar geleden
Arrogante en laffe organisatie. Hun reclame uitingen zijn enkel voor de bühne. Tijdens de opnamens leven ze niet eens naar hun eigen normen en waarden, zoals ze die zogenaamd wel naar de rest van de samenleving willen overbrengen. Buiten hun eigen kliek geven ze geen reet om andere mensen in de buurt. Sterker nog ze zetten zelfs mensenlevens op het spel, omdat ze zelf te lui zijn om een stukje te lopen. Ze leven helemaal in hun eigen wereld en de rest boeit ze niet. Ze durven niet eens verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen fouten en schuiven hun fouten achterloos af aan anderen. Het is echt beschamend!!!
Gewoon de VVD opheffen. Net als de D66.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze wel 020 kiezers hebben
Een praatje maakt je dag oid.. Irritante reclame, Ook 1 variant met Frans Duijtsquote:
Daar kan ik dus niets mee. Gelul in de ruimte zoals ze dat zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze bestaan inderdaad nog. En iemand heeft zelfs de moeite genomen om een review te schrijven, zag ik net
[..]![]()
Het heeft hier vandaag wel geregend.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een beetje (en ook wel meer dan een beetje) regen zou meer dan welkom zijn
Hier ook. Maar niet noemenswaardig.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Het heeft hier vandaag wel geregend.
Dominique en Julie waren wel de dragende stemmen in dezenquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Toen speelden de jongens al met poppen.
Die waren hun tijd ver vooruit.![]()
[ afbeelding ]
Hij was in ieder geval erg boos. Waarschijnlijk heeft hij om moeten rijden of even moeten staan wachten vanwege een opname.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar kan ik dus niets mee. Gelul in de ruimte zoals ze dat zeggen.
Dat hij dan aangeeft wat er fout ging....
Zoiets zal het inderdaad geweest zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval erg boos. Waarschijnlijk heeft hij om moeten rijden of even moeten staan wachten vanwege een opname.
Zaterdag komen we weer braaf luisterenquote:
Dat lijkt me zo gaaf om een keer te vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
Elk nadeel heeft zijn voordeel: https://www.nu.nl/dieren/(...)n-het-oppervlak.html
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:57 schreef livelink het volgende:
Ik hoor dit nummer echt voor het eerst.
Er is de laatste tijd steeds minder plek om te peddelen.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er is de laatste tijd steeds minder plek om te peddelen.
Scheids heet Vergetisquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:46 schreef Symphonic het volgende:
Dat heeft de UEFA vandaag gezongen.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat heeft de UEFA vandaag gezongen.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:00 schreef livelink het volgende:
Roll over Beethoven in de versnelling?
Voordeel te geven aan de uitspelende ploegquote:
Paardenfluisteraarquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:19 schreef Melting het volgende:
Ik vraag me af of hij het over een vrouw heeft, of over zijn paarden?
[ afbeelding ]
De Gibbjes worden verwend met aandacht vanavond.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
De Gibbjes worden verwend met aandacht vanavond.
Het zijn ook veel platen die niet super bekend zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:27 schreef livelink het volgende:
Ik ben niet in vorm vanavond met raden.
De meeste heb ik echt wel vaker gehoord.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zijn ook veel platen die niet super bekend zijn.
En ook nog geen goede fotograaf.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:30 schreef brother52 het volgende:
Uit de tijd dat hij nog geen fatsoenlijk achtergrondkoortje kon betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |