Opgelucht?quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:47 schreef livelink het volgende:
Een kwartiertje later dan ik had gedacht, maar ingetuned
Blij dat het weer achter de rug is, ja. Het was ook wel erg warm.quote:
Met dit weer is sporten ook niet goed.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Blij dat het weer achter de rug is, ja. Het was ook wel erg warm.
Het is ook veel te warm om te sporten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Blij dat het weer achter de rug is, ja. Het was ook wel erg warm.
Nee, niet echt. Maar het ging wel beter dan zaterdag. Toen was het minder warm, maar veel benauwder. Toen was ik echt helemaal kapot na het sporten. Nu heb ik dat minder.quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
met dit weer is sporten ook niet goed.
Hoop voor je dat er wel airco/verkoeling was...
Frankie Lainequote:
Dit is uit 1957, dus denk niet dat je zijn toenmalige stem kent...quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Frankie Laine, hoewel ik hem niet echt herken in dit nummer.
Ja, inderdaad. Wel leuk om eens te horen.quote:
Lang geleden dat ik naar iets van hun geluisterd heb.quote:
Da's het voordeel van zoeken binnen een thema, dan popt er ineens van alles weer op wat je al bijna vergeten was...quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik naar iets van hun geluisterd heb.
Ah, ik ken ze alleen van naam, nu heb ik er ook geluid bij.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Nooit uitgebracht op single:
Cocteau Twins - The Thinner The Air
[ afbeelding ]
Toevallig zocht ik laatst naar Cocteau Twins, volgens mij kwam deze toen ook voorbij. Mooi nummer.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Nooit uitgebracht op single:
Cocteau Twins - The Thinner The Air
[ afbeelding ]
Veel mooi werk gemaakt, nooit echt heel bekend geworden bij de massa...quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, ik ken ze alleen van naam, nu heb ik er ook geluid bij.
Ik ken ze volgens mij helemaal niet.quote:
Toch ziet ze er nog steeds goed uit, heb ik net even gegoogeldquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Ook nooit uitgebracht op single:
Shakatak - Music In The Air
[ afbeelding ]
En oh, wat ik verliefd op deze dame met haar prachtige kapsel.
Ze treden nog steeds op, maar ik ben nu wat minder verliefd op haar (haar)...
Down On The Streets, Are You Watching Me, Mr. Manic, Sister Cool en nog wat hits hebben ze wel gehad...quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken ze volgens mij helemaal niet.
Ik moet er eens wat meer naar luisteren.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel mooi werk gemaakt, nooit echt heel bekend geworden bij de massa...
Ik kom nog een heel eind.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Ook niet als single uitgebracht, maar er mag meegezongen worden:
[ afbeelding ]
Ik ga eens luisteren na de uitzending of ik iets ken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Down On The Streets, Are You Watching Me, Mr. Manic, Sister Cool en nog wat hits hebben ze wel gehad...
Ah, zo goed ben ik hier niet in thuis, maar die piano aan het begin vond ik wel mooi.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Aan de sound is te horen wie deze bewerking gemaakt heeft, met goedkeuring van de uitvoerende...
Ah, daar had ik helemaal niet aan gedacht.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:34 schreef brother52 het volgende:
Ah, de amerikaanse Frank Boeijen. Al is dit nog wel verstaanbaar.
Dat kan, daar hebben ze wel gestaan...quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:39 schreef brother52 het volgende:
Volgens mij heb ik dit ooit nog eens op pinkpop gezien.
2 keer zie ik en die beide keren was ik er ook. Zal ze vast wel gezien hebben maar er is me weinig van bijgebleven.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan, daar hebben ze wel gestaan...
quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Wendy Carlos (voorheen Walter Carlos), ook een pionier - Air on a G String (from Suite in D Major)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |