Nou, inderdaad. Hetzelfde geboortejaar als mijn ouders. Dat geeft het voor mij nog extra perspectief hoe revolutionair het was.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor die tijd enorm revolutionair, zowel qua muziek als persoon...
Zie dat ze de muziek van Clockwork orange, the shining en Iron gedaan heeft.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor die tijd enorm revolutionair, zowel qua muziek als persoon...
Met name die versie van A Clockwork Orange, ook met veel klassieke composities op synthesizer, is bizar...quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zie dat ze de muziek van Clockwork orange, the shining en Iron gedaan heeft.
Maar ook Peter en de Wolf met Weird Al. Die moet ik eens opzoeken.
Eens kijken of ik Sisters with Transistors ergens kan vinden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met name die versie van A Clockwork Orange, ook met veel klassieke composities op synthesizer, is bizar...
Zij waren hun tijd ook vooruit. In zo'n beetje alle alternatieve muziek uit de jaren '90 hoor je hun invloed terug.quote:
🌪🌪🌪quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:31 schreef brother52 het volgende:
Oh crap, ik heb hier ook een airco in de slaapkamer. Helemaal vergeten aan te zetten.
Ach ja, zo werkt mijn hoofd. Het begint met Johnny en hoe het dan eindigt weet niemand.quote:
Stop even. Ik heb de laatste drie weken meer squats gedaan dan ooit ervoor in mijn leven.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Stop even. Ik heb de laatste drie weken meer squats gedaan dan ooit ervoor in mijn leven.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:09 schreef livelink het volgende:
Dit is die vrolijke zesling toch? Met Bend it
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dolly - I Will always love you
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:13 schreef livelink het volgende:
Paris s'eveille van de zanger wiens naam ik altijd vergeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |