Is het echt? Ik ga nooit op dat soort vakanties, maar ik begrijp dat gedrag totaal niet. Ik had ooit een collega, pasgetrouwd, die klaagde dat hij elke dag van zijn huwelijksreis om 06.00 op moest staan om de handdoek voor zijn vrouw klaar te leggen. Ik verklaarde hem vierkant voor gek. Sowieso over dat handdoekje leggen en vooral dat hij dat dan voor zijn vrouw moest doen. Ze waren nog geen twee jaar later gescheiden...quote:
Dat is echt gebeurd.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het echt? Ik ga nooit op dat soort vakanties, maar ik begrijp dat gedrag totaal niet. Ik had ooit een collega, pasgetrouwd, die klaagde dat hij elke dag van zijn huwelijksreis om 06.00 op moest staan om de handdoek voor zijn vrouw klaar te leggen. Ik verklaarde hem vierkant voor gek. Sowieso over dat handdoekje leggen en vooral dat hij dat dan voor zijn vrouw moest doen. Ze waren nog geen twee jaar later gescheiden...
quote:
Ai, dan baal je enorm. Was er veel schade?quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Winkel dorp verderop hadden ze 's nachts de kraan open laten staan. Die hadden wel hoog water.![]()
Viel mee, begreep ik. Dus zal wel niet helemaal open gestaan hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dan baal je enorm. Was er veel schade?
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:40 schreef livelink het volgende:
Paul Simon - The mother and child reunion
Ja, ga je rijbewijs eens halen.quote:
Ik denk niet dat me dat gaat lukken. Lukte in 1999 ook al nietquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:43 schreef livelink het volgende:
Postbus 51 - Glaasje op, laat je rijden
Je moet ook niet met flink wat drank op je examen willen doen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat me dat gaat lukken. Lukte in 1999 ook al niet
Stichting Sire is het nu, denk ik? Of is dat ook alweer verdwenen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Postbus 51.... dat zou de jeugd niets meer zeggen.
Volgens mij bestaat dat ook niet meer.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Stichting Sire is het nu, denk ik? Of is dat ook alweer verdwenen?
SIRE bestaat nog hoor. Vandaag nog een reclame van op TV gezienquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat ook niet meer.
De VVD?quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:46 schreef Symphonic het volgende:
We gaan straks wel naar dat provincieclubje met zwalkend bestuur kijken.
Een beetje (en ook wel meer dan een beetje) regen zou meer dan welkom zijnquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... die modder krijg je wel, met die droogte en dan hoog water.
[..]
[ afbeelding ]
Hup Twentequote:Op donderdag 30 juli 2026 19:46 schreef Symphonic het volgende:
We gaan straks wel naar dat provincieclubje met zwalkend bestuur kijken.
Ah. Dan heb ik dat gemist.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SIRE bestaat nog hoor. Vandaag nog een reclame van op TV gezien
Ik weet niet of ze wel 020 kiezers hebbenquote:
Ja, ze bestaan inderdaad nog. En iemand heeft zelfs de moeite genomen om een review te schrijven, zag ik netquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SIRE bestaat nog hoor. Vandaag nog een reclame van op TV gezien
quote:Thomas !
een jaar geleden
Arrogante en laffe organisatie. Hun reclame uitingen zijn enkel voor de bühne. Tijdens de opnamens leven ze niet eens naar hun eigen normen en waarden, zoals ze die zogenaamd wel naar de rest van de samenleving willen overbrengen. Buiten hun eigen kliek geven ze geen reet om andere mensen in de buurt. Sterker nog ze zetten zelfs mensenlevens op het spel, omdat ze zelf te lui zijn om een stukje te lopen. Ze leven helemaal in hun eigen wereld en de rest boeit ze niet. Ze durven niet eens verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen fouten en schuiven hun fouten achterloos af aan anderen. Het is echt beschamend!!!
Gewoon de VVD opheffen. Net als de D66.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze wel 020 kiezers hebben
Een praatje maakt je dag oid.. Irritante reclame, Ook 1 variant met Frans Duijtsquote:
Daar kan ik dus niets mee. Gelul in de ruimte zoals ze dat zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze bestaan inderdaad nog. En iemand heeft zelfs de moeite genomen om een review te schrijven, zag ik net
[..]![]()
Het heeft hier vandaag wel geregend.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een beetje (en ook wel meer dan een beetje) regen zou meer dan welkom zijn
Hier ook. Maar niet noemenswaardig.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Het heeft hier vandaag wel geregend.
Dominique en Julie waren wel de dragende stemmen in dezenquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Toen speelden de jongens al met poppen.
Die waren hun tijd ver vooruit.![]()
[ afbeelding ]
Hij was in ieder geval erg boos. Waarschijnlijk heeft hij om moeten rijden of even moeten staan wachten vanwege een opname.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar kan ik dus niets mee. Gelul in de ruimte zoals ze dat zeggen.
Dat hij dan aangeeft wat er fout ging....
Zoiets zal het inderdaad geweest zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval erg boos. Waarschijnlijk heeft hij om moeten rijden of even moeten staan wachten vanwege een opname.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |